Şimdi Ara

Hepsiburada ilgisizliği ve Acer Türkiye Rezaleti (ONARIM talep ettim) edit5 (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
133
Cevap
5
Favori
12.412
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
415 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • up

  • quote:

    Orijinalden alıntı: On7Lee

    Acer deyince tüylerim diken diken oluyor. Allah yardımcınız olsun ne diyim.

    Bu olayda benim acer ile acı tecrübem

    https://www.sikayetvar.com/acer/acer-servisin-fahis-ucret-talebi

    Valla hocam bana da sundukları tek çözüm onarım yapmak, para peşindeler mi onu çözemedim doğrusu


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katates Pızartması kullanıcısına yanıt

    Sağlam gelen pclere zarar verip,bu şekilde geldi şu paraya onarırız gibi çok şikayet okudum.Amaçları belli gibi  

  • Merhaba hocam, geçmiş olsun. Sizi cok iyi anliyorum. MAlesef türkiye yürütülen bu düzen yüzünden her açıdan çöküşün icerisinde. Şaka gibi bir takip süreci, sizin takip etmeniz gerekmeyen avrupada 1 günde cözülecek sürecler ayları buluyor sırf insanları kazıklamak, sırf haksız kazanc elde etmek sırf bu aptal düzende yasadigimiz için maruz kaldigimiz şeyler bunlar. Birakin parasi az insanlarin nasıl yasayacagini, parasi olan da ayrı sorunlarla cebellesiyor. Bu yük artık kalkmali ben bugun hepsiburada hakkında ticaret bakanligina, belediyeye, ekrem imamogluna kadar sikayette bulundum. Cimere sikayet kaydi olusturdum hangisi ise yarar bilmiyorum ancak toplum olarak birlesip bu yapıların büyük yaptirimlar ile geri adım attırılmasını istiyorum.


    Bence toplu bir hareket baslatma zamanıdır

  • Amazon Türkiye ürün yelpazesini genişletse bizler de merdiven altı kanunsuz sitelerden ürün almasak...
    Geçmiş olsun, umarım hemen çözüme kavuşur. öne çıkardım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun, Acer gibi çöp bir markaya bulaşmayın bence hiçbir ürününden memnun kalmadım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: frozensoul

    Merhaba hocam, geçmiş olsun. Sizi cok iyi anliyorum. MAlesef türkiye yürütülen bu düzen yüzünden her açıdan çöküşün icerisinde. Şaka gibi bir takip süreci, sizin takip etmeniz gerekmeyen avrupada 1 günde cözülecek sürecler ayları buluyor sırf insanları kazıklamak, sırf haksız kazanc elde etmek sırf bu aptal düzende yasadigimiz için maruz kaldigimiz şeyler bunlar. Birakin parasi az insanlarin nasıl yasayacagini, parasi olan da ayrı sorunlarla cebellesiyor. Bu yük artık kalkmali ben bugun hepsiburada hakkında ticaret bakanligina, belediyeye, ekrem imamogluna kadar sikayette bulundum. Cimere sikayet kaydi olusturdum hangisi ise yarar bilmiyorum ancak toplum olarak birlesip bu yapıların büyük yaptirimlar ile geri adım attırılmasını istiyorum.


    Bence toplu bir hareket baslatma zamanıdır

    Teşekkür ederim hocam desteğiniz için. En üzücü kısmı zaten bunun takibini benim yapıyor olmam, hepsiburadanın hiçbir şekilde ilgilenmemesi. Ve gerçekten hiçbir yaptırım olmadan herkesin kafasına göre at koşturması.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sacmAdam

    Amazon Türkiye ürün yelpazesini genişletse bizler de merdiven altı kanunsuz sitelerden ürün almasak...
    Geçmiş olsun, umarım hemen çözüme kavuşur. öne çıkardım

    Hocam o kadar haklısınız ki, ürün olsa gözüm kapalı fiyata bile bakmadan amazondan alırım. Ama gerçekten adamlarda hiçbir şey yok, aradığım hiçbir şeyi bulamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • güncel

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acer'e geçen sene aldığım Nitro 5 ile tövbe ettim. Bende servis ile alakalı sorun yaşadım. Para iadesi için tüketici hakem heyetine başvurdum 5500 TL lik bilgisayar kur farkından 9000 oldu. İade'de edemedim mecbur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SusLanSenKöylü -- 10 Aralık 2020; 1:16:49 >
  • HB pişmanlıktır...

  • Ne evime ne çalıştığım yerlere Acer sokmadım, sokturmadım.
    Çok iyi yapmışım.

    Bunu Reddit e falan taşıyın bence. Güzel reklam olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rezalet yine o kadar alıştım ki bunları görmeye hemen tüketici haklarına yazın ve hakkınızı aramaya devam edin ama hb de servislerde okadar kötü ki ben artık param olsada istesemde almıyorum yurtdışından alsak daha iyi olur fiyat düşük olmasını geçtim verilen hizmet mükemmel burada şunun yaptıkarı insanlık değil.


    Müşteri memnuniyeti sıfır olduğu hb nin yine hiç bir halta yaramadığı acerin zaten dolandırıcı gibi davranması açık olan ayıbı(tüketici hakları kanununda ayıp olarak geçer direk) kabul etmemesi pentanın yaptırım yapmaması


    Edit: Acer almamıştım hiç bundan sonra almam zaten




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berk70 -- 10 Aralık 2020; 7:0:59 >
  • Dostum gercekten sinir bozucu bir durum. Yok kurumsal fatura oldugu icin bilmem ne var mi boyle bir sey yahu. Sikayet var sitesine sikayetini yaz bence ben bozulan camasir makinesi icin arcelik firmasina sikayetimde guzelce dosenince genel merkezden aranip daha 10 gun stoklarinda olmayan parcayi beklemek yerine 1 gunde makinem calisir hale getirildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibine geçmiş olsun diyorum. Biraz uğraşırsınız ama Tüketiciyi Koruma Kanunu'nun 11. Maddesi kapsamında ürünün ayıplı olduğunu ispatlayıp misli ile (yenisi) değişim bile sağlayabilirsiniz.

    Satış sonrası bir kaç marka dışında ülkemizde maalesef bu durumda. Acer'a özel değil. Ben şahsen 2 bilgisayarımda da sorun yaşamadım. Bu yaşamayacağım anlamına gelmiyor. Ekim sonunda eşime aldığım Swift 3 modelini Dudullu'daki merkezine götürdüm. Aldığım rami 15 dakikada ücretsiz değiştirdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ekran almayı düşünüyordum acer dan almayalım madem. Geçmiş olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destekleriniz için teşekkürler arkadaşlar, konu güncel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB’yi Tuketici hakeme verdim gecen sene vrm’i yanan anakartim icin. 1 senedir thh sureci devam ediyor. Kesinlikle hicbir sekilde yardimci olmuyor HB. Ellerinden gelen her turlu pisligi yapiyorlar. Tamamiyle sans meselesi, eger aldiginiz urun calismazsa gecmis olsun. Allah kolaylik versin zor bir surecin basindasiniz. Amazon disinda hicbir e-ticaret sitesi kullanmiyorum. 500-1000 lira dahi pahali olsa gider Amazon’dan alirim, en azindan 1 ay iade suresi var sorgusuz sualsiz. Kutusunu attigim scooter’i bile iade aldilar. Size de aynisini oneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CanTasci -- 10 Aralık 2020; 11:0:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun umarım tez zamanda sorun çözülür. Sizden ricam süreci burdan arada güncellerseniz bizim de başımıza gelirse neler yapacağımızı bilmiş oluruz.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.