Şimdi Ara

Hepsiburada iade nasıl yapılır

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9
Cevap
0
Favori
17.514
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadşalar hepsiburadadan dambıl ladım dambılların biri kırık çıktı kolniin içine dökülmüş dambılın içindeki kumlar ilk defa internetten aldığım bi ürün sorunlu çıkyıor tam bilmyiroum ne yapıcam arıza bildirimi yaptım ürünü benmi götüricem kargoya kargomu alıcak benden ürünü iade için?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Hepsiburada'da İade Nasıl Yapılır

    Hepsiburada'dan satın aldığın ürünleri, teslim tarihinden itibaren 30 gün içinde iade edebilirsin. İade işlemi için şu adımları izlemelisin:

    1. Sipariş Geçmişine Eriş: Hepsiburada hesabına giriş yap ve "Siparişlerim" bölümüne git.

    2. İade Etmek İstediğin Ürünü Seç: İade etmek istediğin ürünü bul ve "İade Talebi Oluştur" düğmesine tıkla.

    3. İade Sebebini Belirle: İade sebebini açılır menüden seç.

    4. İade Talebini Gönder: İade talebinin ayrıntılarını kontrol et ve "İade Talebini Gönder" düğmesine tıkla.

    5. Ürünü Kargola: İade kodu ve adres bilgileri e-posta yoluyla sana gönderilecektir. Ürünü, Hepsiburada'nın belirttiği kargo şirketiyle iade adresine göndermelisin.

    6. İadenin İşlenmesini Bekle: Hepsiburada, iade ettiğin ürünü aldıktan sonra iade işlemini işleme koyacaktır.

    7. İade Al: İade işlemi tamamlandıktan sonra, ürün bedeli hesabına iade edilecektir.

    Önemli Notlar:

    • İade edilen ürünlerin kullanılmamış, hasarsız ve orijinal ambalajında olması gerekir.
    • Elektronik ürünler, kozmetikler ve iç çamaşırları gibi bazı ürünler iade edilemez.
    • Ürünü teslim aldıktan sonra 30 gün içinde iade talebinde bulunmalısın.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • ilk başta siteye girip iade formunu dolduruyorsun. Mümkünse resim linkide koy forma daha erken onaylarlar. Onlar onayladıktan sonra sana bir iade numarası veriyorlar. Kargoya git (yurtiçi veya aras) iade onay numarası ile birlikte kargoyu alıcı ödemeli şekilde yolla.(parayı Hepsiburada ödeyecek yani)

    Daha sonra 1 ay boyunca inceliyorlar (!)

    Not: 16/07/2012 tarihinde yolladığım bilgisayar fanı hala inceleniyor.

    En son anaylarlar ise paranı iade ediyorlar veya yenisini yoluyorlar.
  • hmm kargoya kurtuyla birliktemi gideyim yoksa telefonla arayıp onlar rgeliyormu buraya gelmyior herhalde birde başka bi belge doldurmam gerekiyomu neyini incelicekki kırılmış işte ortada kumlar saçılmış
  • Öncelikle hepsiburada.com a bir çok iade işlemi yapmış biri olarak söylüyorum dikkalice dinle

    Ürünü kargo görevlisinin yanında açıp incelemeniz gerekiyordu eğer üründe hasar varsa görevliye tutanak tutturmalıydınız ..

    Adamlar kabul etmezse yasal olarak haklı mı dersen bence evet haklı çünkü sen kargodan alırken attığın imzada herhangi bir hasar olmadığını kabul ediyorsun .

    Ayrıca sınırsız arama paketli bir telefonun varsa günde 3-4 defa ara ürününün durumu hakkında bilgi al

    Şimdi sen kargoyu gönderdiğinde kabul etmeyipte tekrar sana yollarlarsa kesinlikle kabul etme tüketici mahkemesi var şikayet ederim de

    Şimdi ürününü geldiği pakete koyacaksın sana mail ile bir kod gelecek o kodu kargoya gidip söleyeceksin onlar hepsiburadaya gönderecek kesinlikle ;" bir kağıda sorununu anlatan bir yazı yaz onuda kutunun içerisine koy "

    3-5 gün yok derler sonunda alırlar




  • Biri bana mi dedi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MarcusAntonius

    Öncelikle hepsiburada.com a bir çok iade işlemi yapmış biri olarak söylüyorum dikkalice dinle

    Ürünü kargo görevlisinin yanında açıp incelemeniz gerekiyordu eğer üründe hasar varsa görevliye tutanak tutturmalıydınız ..

    Adamlar kabul etmezse yasal olarak haklı mı dersen bence evet haklı çünkü sen kargodan alırken attığın imzada herhangi bir hasar olmadığını kabul ediyorsun .

    Ayrıca sınırsız arama paketli bir telefonun varsa günde 3-4 defa ara ürününün durumu hakkında bilgi al

    Şimdi sen kargoyu gönderdiğinde kabul etmeyipte tekrar sana yollarlarsa kesinlikle kabul etme tüketici mahkemesi var şikayet ederim de

    Şimdi ürününü geldiği pakete koyacaksın sana mail ile bir kod gelecek o kodu kargoya gidip söleyeceksin onlar hepsiburadaya gönderecek kesinlikle ;" bir kağıda sorununu anlatan bir yazı yaz onuda kutunun içerisine koy "

    3-5 gün yok derler sonunda alırlar

    7 gün içinde ister arızalı olsun ister olmasın keyfimize göre iade etme hakkımız yok mu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jetressive

    quote:

    Orijinalden alıntı: MarcusAntonius

    Öncelikle hepsiburada.com a bir çok iade işlemi yapmış biri olarak söylüyorum dikkalice dinle

    Ürünü kargo görevlisinin yanında açıp incelemeniz gerekiyordu eğer üründe hasar varsa görevliye tutanak tutturmalıydınız ..

    Adamlar kabul etmezse yasal olarak haklı mı dersen bence evet haklı çünkü sen kargodan alırken attığın imzada herhangi bir hasar olmadığını kabul ediyorsun .

    Ayrıca sınırsız arama paketli bir telefonun varsa günde 3-4 defa ara ürününün durumu hakkında bilgi al

    Şimdi sen kargoyu gönderdiğinde kabul etmeyipte tekrar sana yollarlarsa kesinlikle kabul etme tüketici mahkemesi var şikayet ederim de

    Şimdi ürününü geldiği pakete koyacaksın sana mail ile bir kod gelecek o kodu kargoya gidip söleyeceksin onlar hepsiburadaya gönderecek kesinlikle ;" bir kağıda sorununu anlatan bir yazı yaz onuda kutunun içerisine koy "

    3-5 gün yok derler sonunda alırlar

    7 gün içinde ister arızalı olsun ister olmasın keyfimize göre iade etme hakkımız yok mu?

    Bildiğime göre iade edeceğin ürünün tekrar satılabilir durumda olması gerekir




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Beyler ben bir televizyon satın aldım . Ürün hasarlı çıktı . Servis gelmeden kutuyu açmadığım için servis geldiğinde tutanak tuttu . Resimle birlikte iade formu doldurdum ve hepsiburada bana bir kod verdi . O kodla birlikte ürünü 24.1.2015 tarihinde kargoya verdim . Dün sabah saat 8'de kargo D-Market'e ulaştı . 16.00'da teslim gerçekleşmedi diye bir ibare görüldü . 1 gündür kargo D-Market'te bekliyor . Benim şimdilik ne yapmam , nasıl bir yol izlemem gerekir ?
  • İade yaparak.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.