Şimdi Ara

Ninja Kaplumbağalardaki BEYİN'in adı ne?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
1
Favori
30.479
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yau Arkadaşlar aklıma takıldı 6 kişiye srodum bilemediler
    Ninja Kaplumbağalardaki BEYİN'in adı ne?(not. onun yanındaki eleman Shredder idi)



    _____________________________
    DH'ye beleş ALTIN danışmanlığı.
    .Tıkla referansımdan üye ol.Uçak bileti alırken 10 tl indirim kazan.
    Özel Mesajdan gelen sorulara cevap vermiyorum lütfen ilgili başlığa sorunuz..
  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ninja Kaplumbağalar'daki BEYİN

    Ninja Kaplumbağalar'daki Beyin, takımın lideri ve en zeki üyesidir. Gerçek adı Donatello'dur ve Mora Yılanın mutajene maruz kalması sonucu yaratılmıştır.

    Beyin, takımın beyni ve mucidi olarak bilinir. Teknolojik aletler ve silahlar icat etme konusunda uzmandır. Ayrıca, diğer kaplumbağalara göre daha stratejik ve sakin bir kişiliğe sahiptir.

    Beyin'in ayırt edici özelliği, mor bandanası ve göz bandıdır. Genelde bir sopayla silahlanmıştır ve sıklıkla takım için araçlar ve planlar geliştirir.

    Ninja Kaplumbağalar'daki Beyin, "Ninja Kaplumbağalar Beyin", "Ninja Kaplumbağa Beyin" veya "Beyin Ninja Kaplumbağalar" gibi isimlerle de bilinir.

    Takımın önemli bir üyesi olarak Beyin, düşmanlarını yenmeye ve New York City'yi korumaya yardımcı olur. Zekası ve becerileriyle, Ninja Kaplumbağaları'nın en önemli üyelerinden biridir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • krenk
    _____________________________
    BMW E46 3.25CI
    ASUS N56VZ İ7 2.40GHZ-4GB GT650M-12 GB RAM-1TB HDD-WIN8
    IPHONE SE 16GB ROSE GOLD
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kerembey

    krenk

    eminmisin hiç bir bilgim yok?
    eğer KRENK se teşekkürler
    _____________________________
    DH'ye beleş ALTIN danışmanlığı.
    .Tıkla referansımdan üye ol.Uçak bileti alırken 10 tl indirim kazan.
    Özel Mesajdan gelen sorulara cevap vermiyorum lütfen ilgili başlığa sorunuz..
  • Ben hatırlıyorum..
    Beyin'in adı ''YANLIŞTOPİK''..
    _____________________________
    İhtiyar
  • Creg
    _____________________________
    Bazıları hayatı dolu dolu yaşar. Bazıları ise yavaşça akıp geçmesini bekler. Ama hayatı biryerde yakaladın mı, işte O zaman muhteşem birşey olur...
  • olm manyak mısın ? soruya bak ..ne edcen kızını mı istemeye gidiyonuz ?
    _____________________________
  • crank tir..
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • krang
    Eminim!!!
    Çünki o benim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi krushmut -- 17 Nisan 2005, 23:48:30 >
    _____________________________
    In tyler we trusted.
  • _____________________________
    ü
  • O BEYIN KALMADI BASKA BEYIN VERSEK
    _____________________________
  • beyin kalmadı klle paça versek
    _____________________________
    Keaton doesn't believe the god, but he has fear of it.
    I believe in the god, but my only fear is KAISER SOZE
  • krenk kardeş.........
    _____________________________
    sevilmekten çok korkulmayı tercih ederim...Adolf HİTLER
    bir korku ancak ondan daha büyük bir korkuyla yok edilebilir.....Adolf HİTLER
  • sağolun arkadaşlar yau bu soru aklıma takıldı 2 gun bulamadım daha donra buraya sormak aklıma geldi
    demekkihala hatırlayanlar var
    _____________________________
    DH'ye beleş ALTIN danışmanlığı.
    .Tıkla referansımdan üye ol.Uçak bileti alırken 10 tl indirim kazan.
    Özel Mesajdan gelen sorulara cevap vermiyorum lütfen ilgili başlığa sorunuz..
  • İnek beyni
    _____________________________
    ...Yüreksiz gözlerin olduğu bu yerde herkes gibi benim de yerim var.Yüzümden gitmeyen acı gülüşte hiç sönmeyen yangınların izi var...
  • CEMALETTİN
    _____________________________
    ASUS F8Va-C1 Laptop. Core2Duo T9400 2.53 Ghz, 1066 MHz FSB, 6MB L2 Cache islemci, 2x2 GB OCZ DDR2 800MHZ RAM (CL5), 320 GB Western Digital 7200 RPM 2.5" Harddisk, ATI Mobility Radeon HD3650 Ekran Karti (1 GB Video RAM), 14.1" 1440x900 LCD, Gigabit Ethernet, V92 Modem, 5-in-1 Card Reader, Infrared port, Intel 5100 (802.11 a-b-g-n) Wireless LAN, DVD Super Multi, ...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ramgen

    CEMALETTİN



    krenk ama nasıl yazılıyo bilmiyom bende...
    _____________________________

    Find The Way
    Give The Love
    Get The Power

    O'Sensei Morihei Ueshiba
  • Krenkti :)
    _____________________________


    TODAY TOMORROW TOYOTA
  • Diğre arkadaşlar haklı kesinlikle adı KRENK idi...
    _____________________________
    Ben her şeyden önce bir Türk milliyetçisiyim. Böyle doğdum. Böyle öleceğim. Türk birliğinin, bir gün hakikat olacağına inancım vardır. Ben görmesem bile, gözlerimi dünyaya onun rüyaları içinde kapayacağım. Türk birliğine inanıyorum, onu görüyorum. Yarının tarihi, yeni fasıllarını Türk birliğiyle açacaktır. Dünya sükûnunu bu fasıllar içinde bulacaktır. Türk'ün varlığı bu köhne âleme yeni ufuklar açacak, güneş ne demek, ufuk ne demek, o zaman görülecek.
    Bu millet istiklalsiz yaşamamıştır. Yaşayamaz ve yaşamayacaktır. (Mustafa Kemal Atatürk)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: KKM_THEMASTER


    quote:

    Orjinalden alıntı: ramgen

    CEMALETTİN



    krenk ama nasıl yazılıyo bilmiyom bende...


    yarıldım cemalettin e zuahahhahaha abi nerden aklına geldi ya....
    _____________________________




  • Crang
    _____________________________
    INTEL İ3 6100 @ 3.7 GHZ --GIGABYTE H110M Pro -- 2X4 =8 GB DDR 4 2400 RAM -- 128 GB SAMSUNG SSD -- 500 GB HDD-- TX 450 WATT KASA -- 24 inch BENQ IPS LED 81 HZ MONİTÖR
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.