Şimdi Ara

Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
50
Cevap
1
Favori
7.324
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar dün başıma gelen olayı sizlerle paylaşmak istedim ve nasıl bir yol izlemem gerektiğiyle ilgili sizlerden yardım istemek için bu konuyu açtım

    dün gece saat 23:36 sıralarında telefonuma iki adet msj geldi ve bu msj da kredi kartımdan 2 kere 874.50 tl işlem yapılıp harcama yapılmış hemen bankamın müşteri hizmetlerini aradım ve durumu izah edip benim yapmadığım bir alışveriş olduğunu bildirdim bunun doğrultusunda kredi kartımı kapattırdım ama çekim işlemi yapıldığı için hepsiburada com la görüşmem gerektiği ve oradan bu işlemleri iptal ettirmem gerektiği söylendi

    bende sabah ilk işim hepsiburada arayıp kendilerine durumu izah edip alışveriş işlemini benim yapmadığımı ve bunların iptal edilmesini talep ettim bu talep doğrultusunda işlemi başlattılar ve aradan saat geçmesi defalarca telefon açıp ne olduğuyla ilgili bilgi almaya çalışmama rağmen finans departmanının bu durumu incelediği ve geri dönüş yapacaklarını söyledikleri sonrasında Gebze merkezden aranıp bana kartımla hiç bir alışveriş yapılmadığını bize olmadı dekont göndermem gerektiğiyle ilgili bilgi verdiler

    bende tekrar bankamın müşteri hizmetleriyle görüştüm ve kredi kartıyla harcamalarda dekont olmadığını ama online işlemlerden kredi kartı işlem menüsünden görebileceğimi ve bu görüntüyü kendilerine göndermemi söylediler

    bende bunun doğrultusunda tekrar msj gönderdim ve sonrasında tekrar tekrar aramalarıma rağmen hala bana dönüş yapmadılar benim bu arada korktuğum nokta şikayet var baktığımda benim gibi başkalarında aynı sorunu yaşamış ve sonuçlanmamış gibi gözüküyor

    şimdi benim nasıl bir yol takip etmem gerekiyor arkadaşlar başından gecen birileri varsa yardımcı olabilirse çok sevinirim

    benim gibi sorun yaşayan insanlar


    arkadaşlar konuyu yukarı taşımak için öne cıkar tıklar mısınız sizden rica etsem okuyan gören arkadaşlar



    https://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburadada-kredi-kartimdan-bilgim-disinda-islem-yapiliyorhttps://www.sikayetvar.com/hepsiburada/hepsiburada-kisisel-verileri-koruyamiyor




    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!


    edit ekleme

    evet arkadaşlar hepsiburada üyelik bilgilerime girdiğimde msj başlattığım konuyu daha açıklıga kavuşmadan silmiştir telefondan bilgisayardan denememe rağmen cağrı merkeziyle yazışmalarımızı silmişler bunlar ne yapmaya çalıştıklarını anlamıyorum böylebir firmanın

    sildikleri msj

    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!
    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!

    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!





    edit 2

    herhalde buradaki konuyu takip eden çalışanlar var ki saat 16:18 ve silinen mesajlar tekrar hesabım kısmına tekrar gelmiş ne hikmetse

    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!

    edit 3

    evet arkadaşlar sonunda hesabıma para geri geçti ama bu suretçe kendi kendimi sinir etmekten başka bir şey olmadı vede genel müdürlük beni aradığında kargolar iptal edilmiştir dedi ve paranız hesabınıza geri yüklenecektir dedi kendisine şunu sordum olay olduğunda sıcağı sıcağına aradığımı ve kargoların çıkmamasını istediğimi ama kendisi kargoya verildiğini ve kargoda iptal edildiğini söyledi bu şu anlama geliyor sorumsuzca çalışmalarının ve umursamaz tavırlarından kaynaklanıyor

    konuyu silmiyorum belki benden sonra başına gelen arkadaşlar olursa nasıl bir yol izlemesi gerektiğinde aydınlatıcı bir yol olur

    herkese yardımlarından dolayı veya fikirlerinden dolayı teşekkür ederim umarım kimsenin başına gelmez

    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi badcrow -- 27 Mayıs 2019; 14:20:22 >







  • Benim bonus karttan iki adet fatura ödenmişti karti iptal edip harcama itirazinda bulunmustum. Ücret iade olmuştu. Sen de şubeye gidip o şekilde yapabilirsin. Zaten 150tl üstü tutardan sorumlu degilsin bildigim kadariyla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: memis0051

    Benim bonus karttan iki adet fatura ödenmişti karti iptal edip harcama itirazinda bulunmustum. Ücret iade olmuştu. Sen de şubeye gidip o şekilde yapabilirsin. Zaten 150tl üstü tutardan sorumlu degilsin bildigim kadariyla.
    harcama itiraz talebinde bulundum hocam ama ben hepsiburadanın bu kadar pasif olması vurdumduymaz hareket etmesini anlayamadım zaten ortada 2 tane büyük sorun var ilki 3d güvenlik kullanmadan neden karttan çekim yapıyor ikincisi operasyon merkezi bu harcamayı sistemde bulamıyor böyle bir saçmalık olmaz bana kartınızdan para çekilmemiştir diyorlar
  • badcrow B kullanıcısına yanıt
    Provizyondan çıktı mı? Belki onunla ilgili bir seydir.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 3d şifresi kodlanmadıysa iade talebinde bulunabilrisn
    Online bile oluyor olabilir

    Benimde başıma bir kere geldi iade aldım
    Kartımdam vodafone fatura ödenmiş
    Sonra tüm kartlarımı internet aLışverişe kapattım
    İhtiyacım olunca açıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • memis0051 kullanıcısına yanıt
    cıktı hocam hatta 2 taksit şeklinde extreme yansıdı olay zaten trajik komik kartla alışveriş yapan şahıs birde taksitlendirme yapmış 2 alışveriş için de
  • freeheart44 F kullanıcısına yanıt
    evet 3d şifresi kullanılmamış hocam yalnız şöyle bir durum var hepsiburada firması kaydınız oluşturuyoruz size dönüş yapılacaktır demekten başka bir bilgi vermiyor zaten bu olaydan sonra bende bütün kartlarımı internet alışverişine kısıtlama koyacam
  • Yıl olmuş 2019. Halen kredi kartı internet alışverişine açık dolaşanlar var. İhtiyacın olduğunda aç. İşin bitince kapa geri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet0637 kullanıcısına yanıt
    Zaten burada suçlu olan benim dir kesin mağdur olduğumdan dolayı ama hepsiburada yaptığı çok doğru sistemlerinde kayıtlı kart ve 3d şifresi olmadan yaptirdiklari alışveriş gayet normal Türkiye'nin sayı eticaret sitesi olaraktan yaptıkları ve hala işlemi iptal etmemeleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • burada is bankada bitiyor Hb de değil bankaya gidip harcama itirazı formunu doldurup inceleme baslattiracaksin banka zaten Hb ile görüşüp araştıracak 40 is günü suresi var bu arada her böyle konuda mutlak yazıyorum kartınızı internet harcaması yapacağınız zaman provizyona açın aksi halde internet harcamalarına kapattirin birçok bankanın mobil şubesinden çok kısa surede yapabiliyorsunuz neyse geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim hocam benim içinde büyük tecrübe oldu ve yeni kartlarım geldiğinde bende sizin dediğiniz gibi işlem yapacam ve bugün hepsiburada ile görüştüm zorlada olsa az biraz bilgi alabildim ve bebek bezi alışveriş yapılmış ilk harcamayı iptal edeceklerini 2 harcama içinde iptal etmeye calisacaklarini söyledi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Paranızı geri almanız adına yapılacaklar yazılmış zaten ama lütfen burada anlattığınız gibi olayı anlatır bir dilekçe ile savcılığa suç duyurusunda da bulunun. Anladığım kadarıyla yurtdışı kaynaklı değil sizin olayınız. Yurtiçinde bunu yapan, cüret eden başına birşey gelmeyince başkalarının canını yakmaya devam edecektir. suç duyurusunda bulunun, takip etmek zorunda değilsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: adam94

    Paranızı geri almanız adına yapılacaklar yazılmış zaten ama lütfen burada anlattığınız gibi olayı anlatır bir dilekçe ile savcılığa suç duyurusunda da bulunun. Anladığım kadarıyla yurtdışı kaynaklı değil sizin olayınız. Yurtiçinde bunu yapan, cüret eden başına birşey gelmeyince başkalarının canını yakmaya devam edecektir. suç duyurusunda bulunun, takip etmek zorunda değilsiniz.
    hepsiburada nın neticeye kavuşturmasını bekliyorum hocam dediğiniz gibi bu kadar rahatlık olamaz başkalarının canını yakmasın şu durumu da anlamış değilim bu zaat her kimse neden harcamaları taksitlendirme yapmış onu anlamadım
  • yıllardır söylüyoruz sanal kart kullanın diye

    geçmişte yaşanan olaylara baktığımızda ,şifre kullanarak alım yapılmadıysa banka paranızı iade eder
  • Ticari müşteri ticari kredi kartı ise normal bir durum bankaya fraud chargeback kaydı açıldıysa takip banka dan yapılır karşı işletme işlemi bulsun bulmasın banka kayıtları esas alınır banka fraud chargeback haklı bulursa işyerinden parayı alır müşteri hesabına yatırır işlemin doğru olduğuna dair ispat yükümlülüğü işyerinde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet0637 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. İstediğiniz an açıp kapatmayı müşteri hizmetleri üzerinden mi yapıyorsunuz hangi yöntemle hangi kartlarla?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • evet arkadaşlar hepsiburada üyelik bilgilerime girdiğimde msj başlattığım konuyu daha açıklıga kavuşmadan silmiştir telefondan bilgisayardan denememe rağmen cağrı merkeziyle yazışmalarımızı silmişler bunlar ne yapmaya çalıştıklarını anlamıyorum böylebir firmanın

    sildikleri msj

    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!
    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!
    Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor!





  • Sonuç ? Gelişme var mı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.