Şimdi Ara

Hepsiburada'da Kredi Kartımdan Bilgim Dışında İşlem Yapılıyor! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
50
Cevap
1
Favori
7.561
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
50 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Proprietor

    quote:

    Açıkçası benim kredi kartım değil diye, bu noktadan sonra hiçbir şey yapmadım.


    Aslında olay burada benim sorunum değil diyip umursamamissiniz şimdi sizin sorununuz olmuş

    Zamanında savcılığa gitseydiniz bugün sıkıntınız olmazdı
    Kesinlikle haklısınız. O dönem o kadar çok uğraştım ve sayısız görüşme yaptım ki hepsiburada müşteri hizmetleri ile, hiçbir sonuç alamayınca sıkıldım ve "zaten benim kartım değil" düşüncesi ile boşverdim.

    Gerçi halen elimden geleni yaptığımı düşünüyorum ama sizin söylediğinizin aynısını savcı da söyledi bana, keşke zamanında gelip dava açan sen olsaydın diye.

    Benim bu yazıyı yazmamdaki sebep, sadece kredi kartını kaptırmek değil, hesabınızı da kaptırsanız başınıza bunlar gelebiliyor ve bu konuda hepsiburada HİÇ BİRŞEY YAPMIYOR!




  • Zeen Z kullanıcısına yanıt
    Yok arkadaşım o şahısla hiç muhattap olmadım haklıyken haksız duruma düşmek istemedim, devletimize adaletimize o kadar çok güvenmiştim ki şikayet edeyim nasıl olsa ceza alır diye düşündüm, üstelik delliler de ortadayken ona iyi bir ceza verirler diye umdum ama olmadı tek tesellim kredi kartından tahsil edilen tüm meblağı banka ödedi buna da şükrettik.


    Ek olarak bütün belgeler ve savcılığa verdiğimiz dilekçe örneği ile BDDK'ya da dilekçe yazdım olayı anlattım dedim ki bakın görün alışveriş sitelerinde muafiyet olabiliyor kart bilgilerimiz dolandırıcıların ellerine geçebiliyor siz BDDK olarak internet ortamında yapılan tüm alışverişlerde 3D ödemeyi zorunlu hale getirin ki güvenli şekilde alışveriş yapılabilsin hem de tüm alışverişlerde telefona şifre geleceği için kart sahibinin bilgisi dışında kimse kullanamamış olsun dedim, ona da ilerki çalışmalar için öneri olarak aldık diye teşekkür yazısı geldi.




  • tavernac1 kullanıcısına yanıt
    Halihazırda akbank, enpara ve cepteteb kullanıyorum. Bu 3 bankada da uygulama üzerinden kredi kartımı internete aç kapa yapabiliyorum istediğim zaman.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mehmet0637 kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim. Ben de Combo world ve enpara var. Combo yu pc üzerinden kapattım zaten işime yaramıyor enpara mobil uygulama üzerinden de kapanıyor süpermiş world ü ise ne mobil ne internet bankacılığı ile yapamadım müşteri hizmetlerini aramak gerekiyor sanırım tek yol onu da sanal kart üzerinden çözerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selamlar,

    Öncelikle tüm mağduriyet yaşayanlara geçmiş olsun. Burada bu yazıya ulaşmamın nedeni aslında benzer bir case yaşamamdan ötürü "kişileri bilgilendirme adına bir post açmak" niyetindeyken aslında burada bir Club'ın üyesi olduğumu fark ettim.

    Benim mevzu daha da fişlenecek bir konu. HB'nin müthiş ödeme sistemi olan Hepsipay adlı hızlı ödeme yöntemi hayatıma yeni heyecanlar kattı diyebilirim. Normalde hiç bir siteye kredi kartım kayıtlı değildir ancak bu adamlar alışverişlerin sonuna öyle cümlelerle kelime oyunları yapıyorlar ki (siparişinizi tamamlamak için şuna basın gibi)
    basiretiniz bağlanıp o düğmeye basıyorsunuz.

    Şimdi konuya derinlemesine girecek olursak; Benim olay geçtiğimiz hafta Cuma gecesi saat 00:13 sularında herkese olduğu gibi bir cep telefonu SMS'i ile start verdi.
    "3000 küsür TL'lik HB alışverişinizi 105 taksite bölmek için şunu tuşlayın" gibi şeyler başlıyordu banka SMS'inde. Şimdi bundan sonrasını bir akış olarak sırasıyla yazıyorum...;

    - SMS görülür HB'ye girilip hesap check edilir.
    - Belirtilen alışveriş yapılmıştır ve ne hikmet ise sipariş iptali yapılamıyor çünkü sipariş onaylanmıştır! :)
    - Hızlıca Garanti BBVA aranır kart iptal ettirilir.
    - Sipariş iptali için HB'nin müşteri hizmetleri aranır, telefon açılmaz çünkü saat 08:00-00:00 arası çalışmaktalar (bak şu çakallığa sipariş geçmek için uygun zaman).
    - Web Whatsapp'tan kurumsala yazılır, otomatik mesajlar her 5 dk da bir "şuan meşgulüz gardaş birazdan dönecez" mesajı gelir. (endless message loop)
    - O ara aklıma gelir bari HB şifremi değiştireyim derken ne mümkün ?!? Şifre zaten değiştirilmiştir.
    - İlginçtir eğer login kaldıysanız bilgisayarda halen bazı HB menülerini gezebiliyorsunuz demektir ki bunu kullanarak sayfa üzerinden müşteri hizmetlerine durum yazılır.

    Buraya kadar olanlar 00:13 - 02:00 arasında gerçekleşir. O saatte yapacak bir şey kalmadığı için yatılır, uyunur.

    - Sabah 08:00 da HB müşteri hizmetleri aranarak durum izah edilir ve sipariş iptal edilir.(ödeme 2-3 güne hesabınıza yansır bilgisi teyit edilir.)
    - Tekrar sayfaya giriş yapmak istenir ve login ekranında görünen artık benim mail adresim değildir "leaflet@keraorganica.ru" ' dur sevgili izleyiciler...
    - HB müşteri hizmetleriyle telefon konuşması devam etmektedir o esnada... "Biz size bir link göndereceğiz ona basın öle şey edersiniz" gibi bir bilgi üzerine 20 dk beklenir mail.
    - Ne hikmetse onların sisteminde halen benim mail adresim gözüktüğü için tamam diyip kapatılan telefon mail 1 saat boyunca gelmeyince tekrar aranır durum izah edilir.
    - 2-3 gün içinde para hesabıma yatmıştır. Ama ben halen HB hesabıma giremiyorumdur. :)
    - +1 gün sonrada muhtemelen hatalarını fark edip hesabı dondurup ilgili maili tarafıma yollamışlar.
    - Hesap doğrulama süreci düzgün bir şekilde atlatılarak şifre sıfırlanır ve nihayet tüm korunan hesap bilgilerime giriş yapmış olurum diye hesap kontrol edilir.
    - Tabi ki hesap bilgilerim korunmuyor dur, adres bilgilerim silinmiştir. Hızlı ödeme yöntemi kaldırılmıştır ve en güzeli de müşteri hizmetleri mesaj panosu temizlenmiştir. :)

    Ayrıca beklediğim bir alışveriş vardı üzerine 4-5 gün gelmeyince fark edilir ki kargocu firma güya gelip bana ulaşamamış ve iade sürecini başlatmış, neden? Çünkü HB sayfamı o kadar güzel kurcalamış ki son aktif siparişim de saçma sapan var olmayan bir adrese gönderimi yapılmıştır. (ücret iadesini bekliyorum)

    Durum şu dur ki dostlar, var bizlerde hata eyv kabuldür ancak HB'ye bile güvenemeyeceksek bu vatandaş kimden alışveriş yapacak temalı bu başyapıt bizim için "1" yıldız almıştır.

    *Hepsipay'de hesap bilgilerinizin dolu olduğu görülerek HB hesabınızın hacklenmesi bir tesadüf değildir.

    Şu son ödeme alındıktan sonra HB mi ? O kim kığ ?

    Okuduğunuz için teşekkürler.
    Umarım faydalı olmuştur.
    Selamet




  • BrutaL1tY kullanıcısına yanıt
    Büyük geçmiş olsun , umarım magduriyetiniz giderilmiştir. Anlaşılan oki artık mecburen yurtdışından alışveriş yapmak zorundayız...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • An itibari ile benim hesabımda da şifre sıfırlama sonrası üyelik bilgilerini değiştirmeye yönelik bir teşebbüs gerçekleştirildi. 22.06.2019 da tarafıma gelen bir sms ile şifremi sıfırladım. Bugün bir ürün satın almak için hesabıma girmeye çalıştığımda yenilediğim şifre hata verdi. Tekrardan sıfırlamaya çalıştığımda ise bana ait olmayan bir cep numarası gördüm. E posta üzerinden sıfırlamaya çalıştığımda ise başka bir kayıtlı adres gördüm. MH ile iletişime geçtiğimde ise bilgiler normal değişiklik yok dediler.

    ŞAKA GİBİ RESMEN... !
  • killnOd kullanıcısına yanıt
    Eyv, mağduriyetim giderildi... Böylesine insanların güvenini sarsan sitelerden uzak durmak lazım. Alacağımı alıp hemen hesabımı sildim. Bundan sonrasında ise sanal kart ile limit tanımı üzerinden alışverişe devam..
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.