Şimdi Ara

Hepsiburada.com TV İadesini Kabul Etmiyor (Dava Açılacak) -> (THH'ye Başvuruldu) -> Sonuç: Ret

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
61
Cevap
4
Favori
4.593
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
21 oy
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsiburada.com'dan alınan, kurulumu servis tarafından yapılan ve ertesi gün yeniden paketlenerek iade talebi oluşturulan LG marka televizyon yasal süreler (14 gün) dahilinde iade edilmesine rağmen iadeye kabul görmemiştir. Ürün servis tarafından kuruldu ve tüm aksesuar, paket ve kutu ile birlikte orijinal şekilde paketleyerek kaldırıp, HB sitesinden iade talebini yaptım. Gerekçe olarak "ürünün kurulumu yapılarak kişiselleştirilmiş olması " ve "ürünün kurulumunu servisin yaptığı" sebepleri gösterildi.

    Kendi sitelerinde "kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. " (https://www.hepsiburada.com/Liste/MyPage/FAQDetail.aspx?id=89) denildiği halde, ürünün kurulumunu servisin yaptığını söyleyip reddetmek tüketiciyi yanıltmaktır. Ayrıca niteliği açısından kabul edilemeyecek ürünler klasmanında da değildir. Ürünü geri yolladıklarında teslim almayıp kendilerine iade ettim yeniden.

    Tüm dokümanları hazırladım, yarın İhtarname'yi yolladıktan sonra haftaiçi Tüketici Hakem Heyeti’ne gidip başvurumu yapacağım. Üstüne BİMER, CİMER, Sanayi ve Ticaret Odası, yanıltıcı reklamdan da RTÜK ve benzer kuruluşlara şikayet edeceğim.

    Gelişmeleri buradan bildiririm.

    Şikayetvar Kaydı:
    www.sikayetvar.com
    Hepsiburada TV İçin İade Reddi Verdi
    https://www.sikayetvar.com/hepsiburadacom-tv-icin-iade-reddi-verdi


    Hepsiburada.com TV İadesini Kabul Etmiyor (Dava Açılacak) -> (THH'ye Başvuruldu) -> Sonuç: RetHepsiburada.com TV İadesini Kabul Etmiyor (Dava Açılacak) -> (THH'ye Başvuruldu) -> Sonuç: RetHepsiburada.com TV İadesini Kabul Etmiyor (Dava Açılacak) -> (THH'ye Başvuruldu) -> Sonuç: Ret

    Güncelleme 1: Bugün itibarıyla Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuruda bulunulmuştur. Yazışmalar, fatura, ödemeler, kargo bilgileri, posta ile gönderilen taahhütname, iade talepleri ve kimlik ile başvurunuzu yapabiliyorsunuz. Dilekçeyi kendileri dolduruyor, herhangi bir ödeme de talep edilmiyor. Bundan sonraki süreç bekleme ile geçecek, herhangi bir gelişme olursa bilgi veririm.

    Hepsiburada.com TV İadesini Kabul Etmiyor (Dava Açılacak) -> (THH'ye Başvuruldu) -> Sonuç: Ret

    Düzenleme: THH aleyhime karar vermiştir. Karşı dava açmaya uğraşmayıp TV'yi kendim satacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 28 Eylül 2018; 18:38:19 >



    _____________________________




  • Her zaman derim. LG Pişmanlıktır...



    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İade olarak en güvenilir hepsiburada sanardım. Naptın üstüne dantel koyup mu yolladın nasıl kişiselleştirebilirsin ki ? Ayıp
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kötününİyisi

    İade olarak en güvenilir hepsiburada sanardım. Naptın üstüne dantel koyup mu yolladın nasıl kişiselleştirebilirsin ki ? Ayıp

    :) İnan ben de bilmiyorum. Garanti başladığı için kişiselleştirilmiş olarak görüyor, fakat orada bir açık yakalamışlar: Eğer tüketici ürünü servise kurdurtmazsa garanti dışı kalacağı için iade almayacaklar; servise kurdurursa da garantisi başladığı için iade almıyorlar gibi görünüyor. Tamamıyla yanıltıcı bir durum mevcut.
    _____________________________
  • Up up up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • bir hepsiburada faciası daha

    şuradan alışveriş yapmayın arkadaş artık Allah aşkına

    fakat davayı mutlaka aç umarım sadece iade almak zorunda kalarak kurtulamazlar
    _____________________________
  • Robotla konuşsanız bu kadar somut cevaplara rastlayamazsınız. İnanılmaz bir şey gerçekten. Bu kadar kati, aynı ve yanlış yanıtlar verilebilmesi akıl alır gibi değil.

    Ayrıca pişkin pişkin yazıyorlar çok ilginç şekilde. Sanki hatalı biziz gibi. Anlam veremiyorum.

    Hepsiburada.com TV İadesini Kabul Etmiyor (Dava Açılacak) -> (THH'ye Başvuruldu) -> Sonuç: Ret



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 31 Mart 2018; 15:32:24 >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • halimyokk kullanıcısına yanıt
    Siz nereyi tavsiye edersiniz? Bende çok alışveriş yapıyorum buradan...

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzsüzlük bu yaptıkları.Tüketici kanununda yazar şartsız şurtsuz tüketici 14 gün için malı iade edebilir diye.

    Mal zarar görse tamam anlarımda orjinal şekilde geri yollanmış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yeniden satılabilir özelliği kaybolmamış olması gerekir hb haklı kurulum yapılmış çünkü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bende telefonda kurulum yaptığım için iade edememiştim hepsiburadayı haklı görüyorum . Kullanılmış mala giriyor ha alsanız ve kurulum yapmadan iade etseniz ne âlâ.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bence haksızsınız. Urunde bir kusur yok, alıp deneyip beğenmedim diye iade gerekcesi olmaz. Boyle bi hak yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bazıları hepsiburada haklı kurulum yapılmış diyorlar ama adam kurulum yapmadan görüntünün nasıl olduğunu nereden anlayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Arkadaşlar, ürünü servis kurmadan zaten görüntünün nasıl olduğunu anlayamazsınız. Siz müneccim olabilirsiniz ama bizler değiliz. Adamların bu şekilde satış yapabilmesinin ve kar etmesinin sebebi zaten Online olarak yönetmesi her şeyi. Tüketici ürünü görmeden alıyor, mantıklı düşünün lütfen. Size göre güzel olan panel bana göre kötü olabilir.

    Ürünü kurmadan deneyemezsiniz, denedikten sonra da beğenmezseniz cayma hakkınıza göre sebepsiz iade hakkınız bulunur iade edilemeyecek ürünler kategorisinde değilse. Kanun bu. Aynı davayı kazanan bir arkadaşımız dahi var forumda. Sizler gibi her şeye haklılar iade almamakta denildiği için bu adamlar at koşturuyor zaten. Kanunda varsa ve her şey usulündeyse, edin dava.
    https://forum.donanimhaber.com/hepsiburada-com-iade-tv-sorunu-dava-acildi-kazanildi-geri-odeme-yapildi--120597704

    Üründe kusur olsun/olmasın, belirtilen spesifik ürünler kategorisinde değilse iade almak zorundadır. Refurbished ürün diye hiç mi bir şey duymadınız? Malı HB alıp kutulayıp satmıyor zaten, fabrika yeniden paketliyor QA’den sonra.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 31 Mart 2018; 22:56:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Cahil cahil konuşmayın, tüketici kanunu açık açık internetten alınan ürünün 14 gün içinde koşulsuz şartsız geri iade edebileceğini söylüyor. Kargo masrafları da satıcıya ait olur.

    Kısaca beğenmedim diyerek ürünü iade hakkı var. Açın kanunu okuyun boş boş bilmeden konuşmayın.



    Tüketici hakem heyeti yetki sınırındaysa fiyat hakem heyetine ver mahkemeden önce. Sınırın üstündeyse tüketici mahkemesine ver. Hakem heyeti kararları da bağlayıcıdır.



    Yüzde yüz kazanırsın davayı, dava bitene kadar takıl işte televizyonla, bitince zaten paranı fazlasıyla geri alacaksın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Gamertag: CHARLOTTETR1
    PSN: Benjo-Franklin
  • Puantum kullanıcısına yanıt
    Telefon istisna durum kardeş, telefonun kullanım klavuzunda bile yazar hat takıp açtıktan sonra iade edemezsiniz diye onun nedeni imei kopyalanmasındanmı korkuyolar artık nedir bilemem.Telefon istisna ama diğer ürünlerde kişiselleştirme diye birşey olamaz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Puantum kullanıcısına yanıt
    Sim kartı takılmış telefon ve kişisel temizlik ürünleri dışında tüketici olarak koşulsuz iade hakkımız var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Bu yasanın iyi ve kötü yönleri var



    İyi yönü resimlerde ürün alınabilir görünebilir ama ürün geldiğinde resimlerdeki gibi olmadığı anlaşılır ise koşulsuz iade hakkınız doğar. Burdaki amaç ürünleri canlı olarak göremediğimiz için tüketici korunuyor.



    Kötü yönü ürün resimlerde videolarda anlatıldığı gibi hiçbir arızası yok keyfi bir şekilde kullanıcı yok bunu ben beğenmedim iade ediyorum diyor, buda aynı ürünü alan başka kullanıcın orjinal ambalajı bozulmuş ürünü satın alması demek buda ikinci kez satın alan kişinin hakkının yenmesi demek



    Hepsi burada bu konularda en az sorun çıkartan firmalardan. Stok durumunu az olan ürünlerde artık direk aklıma internetten keyfi alışveriş yapan ve kanunun bu maddelerini haksız kullanan kişiler geliyor. 14 gün kullan hat takma telefona sonra beğenmedim diye iade et o ürünü başkası alsın açık bozulmuş kutuyu görünce iade etmek istesin kısır döngü

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: black_67

    Bu yasanın iyi ve kötü yönleri var

    İyi yönü resimlerde ürün alınabilir görünebilir ama ürün geldiğinde resimlerdeki gibi olmadığı anlaşılır ise koşulsuz iade hakkınız doğar. Burdaki amaç ürünleri canlı olarak göremediğimiz için tüketici korunuyor.

    Kötü yönü ürün resimlerde videolarda anlatıldığı gibi hiçbir arızası yok keyfi bir şekilde kullanıcı yok bunu ben beğenmedim iade ediyorum diyor, buda aynı ürünü alan başka kullanıcın orjinal ambalajı bozulmuş ürünü satın alması demek buda ikinci kez satın alan kişinin hakkının yenmesi demek

    Hepsi burada bu konularda en az sorun çıkartan firmalardan. Stok durumunu az olan ürünlerde artık direk aklıma internetten keyfi alışveriş yapan ve kanunun bu maddelerini haksız kullanan kişiler geliyor. 14 gün kullan hat takma telefona sonra beğenmedim diye iade et o ürünü başkası alsın açık bozulmuş kutuyu görünce iade etmek istesin kısır döngü

    Merhaba,

    Çok teşekkürler yorum için fakat burada yanlış bilinen birkaç şey var. Katı tüketici ürünleri iade edildiğinde, satıcı onu alıp paketleyip geri satmaz, satamaz hatta. Bu tarz iade ürünleri üretici veya fabrikaya gönderilerek yeniden paketlenir. Cidden iade edilen ürünlerin sitedeki bir çalışan tarafından yeniden paketlendiğini düşünmüyoruz öyle değil mi?

    www.quora.com
    What happens to the returned merchandise at US retail stores? - Quora
    https://www.quora.com/What-happens-to-the-returned-merchandise-at-US-retail-stores

    Business Insider
    Here's What Happens To A Product After You Return It To The Store
    http://www.businessinsider.com/what-happens-to-returned-products-2013-1

    http://browntape.com/what-happens-to-returned-goods-in-online-retail/

    Tüketici açısından empati kurmamız güzel, fakat ürünün geri iade edilmesi bir diğer tüketiciyi kesinlikle etkilemiyor. Fabrika kalite kontrolünden geçtikten sonra yeniden paketleniyor.

    Evet sistemi kötüye kullananlar illa ki vardır, fakat yasal hakkımız çerçevesinde hareket alanımız mevcut bizlerin de. Yanlış olan bir hareket değil iade.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blackworms -- 1 Nisan 2018; 14:35:47 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • 6800 TL altındaki ürünler için tüketici hakem heyetine başvurmanız gerekiyor. E-devlet üzerinden veya kaymakamlıklarda bulunan tüketici hakem heyetlerine başvurabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.