Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (16. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
39.289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Allah belalarını versin ben okurken sinirlendim
  • Bende Hepsiburada dan geçtiğimiz Cuma 55” tv aldım aynı gün kargo yazıyordu ertesi sabah hala hazırlanıyor yazıyordu müşteri hizmetlerine ulaşamadım Facebook üzerinden dönüş yaptılar sonra aradılar kargoya verilmiş Aras kargo ile dedi ama takip no görünmüyor sistemsel sıkıntı var dedi sabah kargo şirketlerini aradım öğrendim ki yurtiçi ile gelmiş ama kutu üzerinde aras kargoya verileceğine dair a4 çıktısı ve fatura varken yurtiçi barkod basmış onunla geldi gittim şubeden aldım kurulum ücretsiz dendi sonra benim aldığım gün hb ile Vestel in sözleşmesi bitmiş kurulum ücretli olacak denildi bu günden sonra anlaşmamız yok dedi sonra Vestel’i tekrar aradım öğleden önce aldığınız için ücretsiz olacak tamam dediler ve ücretsiz kuruldu evet kurulumdan 3 saat sonra bir adet ölü piksel çıktı Vestel den tekrar geldiler fabrikadan yenisi ile değişim sağlanacak büyük ihtimal ama hala hazırlanıyor yazıyor siparişim kısmında Hepsiburada 3 gün cevap vermedi 5 defa çağrı merkezinde telefon bağlanmadı sistem üzerinden mesajlara cevap vermediler bir daha Hepsiburada mı asla! Satıcı Hepsiburada kendisi idi ilgi alaka sıfır müşteri hizmetlerine ulaşmak ise deveye hendek atlatmak gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • İyi yapmışsınız televizyonu kendiniz açmayarak , forumda bir arkadaş kendisi açmıştı bildiğim kadarıyla parasını geri alamadı.
  • Biz gg den vestel tv almistik, kargo geldi kutuda bisey yoktu. Servis geldi, kurarken baktik sağ alt kosede kirik degil de sanki iki parca birbirine oturmamis gibiydi, hemen servise tutanak tutturduk ve saticiya mesaj attik. Satici direkt telefon numarami istedi. Bir hafta icinde iade edip yenisi geldi ve kuruldu. Satici her asamada arayip bilgi veriyordu. Boyle saticilara helal olsun diyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katılmıyorum. Müşteri hizmetleri sorun çözmüyor. İnsanları oyalıyor. Bu sadece hb nin diğer satıcılarla çalışmaya başlamasıyla olmaz bence.
  • tam da çamaşır makinesi almayı düşünüyordum. bu konuya denk geldim.
  • Hepsiburada satıcıli ürünlerde hep kullanılmış iade mallar.



    Bir de hepsiurada hesabi silinmiyor mu



    Ben bu beladan tamamen kurtulmak istiyorum. Hesabımi silemiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öncelikle gecmiş olsun diyeyim konuyu acan arkadaşa .İnternet üzerinden satış yapan sitelerin en iyisi bence G.G Gerisi fasa fiso .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi coscos1222 -- 4 Ekim 2017; 22:7:52 >
  • Sağlınız için iki h’ye dikkat edin gençler :D biri hepsiburada, diğeri de halkbank. Gerçi Halkbank 30 dakika müzik dinletir ama en azından telefonu açınca yardımcı olur, hepsiburada...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pena kutusu -- 4 Ekim 2017; 22:8:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • son 6 ayda bir buzdolabı Satıcı HB ve 1 adet klima aldım. Satıcıyı hatırlayamamıştım şimdi baktım ki bir de ne göreyim satıcı technoplus Sanırım bazı şeyleri artık internetten almamak lazım tv gibi. Ancak satıcının bu yaptığı ticaret ahlağına sığmaz. Keşke ülkemizde denetimler daha sık ve iyi olsa.
  • Geçmiş olsun Benzer olaylar şükürler olsun yaşamadım Konu ile alakalı çok vakıf değilim Ancak ben hiç uğraşmamanızı direk tüketici hakem heyetine veya mahkemesine başvurmanızı öneririm Şüphem yok ki hakkınızı alacağınızdan ürün hem hasarlı hem de daha yeni o sebeple çok yüksek ihtimalle sizin lehinize sonuçlanacaktır Şahsen ben hiç uğraşmaz onlara giderdim Bir de şu var siz zaten haklı olduğunuzu ürünün kendisinin gelmeden önce de hasarlı olduğunu ispat edebiliyorsunuz Bence hiç beklemeden t.h.h'ne gidin Tekrar geçmiş olsun,sorununuzun en kısa zamanda çözülmesi dileğiyle.

    NOT: Ben bu sebeplerden ötürü her ne olursa olsun internetten alışverişi tercih etmiyorum Çok zaruri ve mecburi bir durum yoksa Özellikle bu tür sitelerde de kendi sattığı ürünlerin dışında farklı satıcıların ürünlerini satın almak da böyle bir risk arz etmekte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RocheBobois -- 4 Ekim 2017; 22:40:43 >




  • hepsiburada dan 48" tv aldık.Sağolsun yurtiçi kargo tvyi çaldırmış.Elimize ulaşmayan ürünün parası hala iade edilsin diye uğraşıyoruz.Görüşmediğimiz müşteri hizmetleri kalmadı hem hepsiburada hem de yurtiçi kargoda.Geri iade için kırk takla atıyor her iki firmada. Şu olay amazonda başımıza gelse sanırım 1 gün sonra para iadesi olurdu.Maalesef Türkiyede müşteri hizmetleri sıfır.Tez zamanda batar iki firmada umarım.
  • Geçmiş olsun umarım en kısa sürede mağduriyetiniz giderilir. Can sıkıcı bir durum.

    Benim de başımda buna benzer bir olay var.
    Hepsiburada firmasında bulunan bir satıcıdan aydınlatma ürünü almıştım.

    Ürün kutusunun içinde hasarlı olarak çıktı ve hepsiburada firmasına iade talebi oluşturup ürünü 14.08.2017 tarihinde aras kargoya teslim ettim.

    Ürün 15.08.2017 ( Ağustos ) tarihinde şubeye ulaştı ve ürünü şube 30.09.2017 ( Eylül) tarihinde teslim edebildi.

    Bu süreçte müşteri hizmetleri ile yazışmalar devam etti en sonunda şikayetvara yazdım ve bu konu birazcık hızlandı. 2 gün önce aradılar ve 04.10.2017 tarihi için iademim olacağı bilgisini verdiler ama şu ana kadar bir iade yok.

    Bu yüzden hepsiburada firmasından satıcısı kendisi olmayan ürünleri sipariş etmiyorum artık.

    5.10.2017 ücret iadem yapıldı . Umarım üyemizinde kısa sürede sorunu çözülür.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aeser -- 5 Ekim 2017; 21:42:17 >




  • araziii A kullanıcısına yanıt
    Ayni sey benim basima geldi, teslimat suresi sozlesmede yazan süreyi aştiysa, kredi karti harcama itirazi yapabilirsiniz. Hic musteri hizmetleri ile ugrasmayin, hem vaktinizi alirlar hem de gunaha sokarlar.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mantıklı olan ürünü kargo kuryesi ile birlikte açıp sorun varsa hiç teslim almadan tutanak ile geri göndermek.

    Mesafeli satış sözleşmesi gereği kutuyu açıp bakabilirsiniz, ürünü fişe takıp çalıştırmanız servis ve garanti başlangıcı açısından sakıncalı.

    Aynı durumdayım ayrıca, kontrol edip geri gönderdiğim televizyon için ücret iadesi bekliyorum Hepsiburada'dan :))

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne alakasi var kardesim sonucta bu saticilar hepsiburada. Com dan satis yapiyorlar sonuna kadar baglari var ve hepsiburada hepsini takip etmek zorunda.

    Bende hepsiburada. Com dan yaptigim cogu alisverisde sikinti yasadim ve kesinlikle bastan savıyorlar oyalama taktikleri hep.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne diyebilirim ki, Allah sabır versin. Belki kredi kartından harcama itirazı, veya THH verme gibi durumlar çare olabilir. Burada tamam bir satıcı var ama sen neticede hepsiburada.com'dan alışverişi yapıyorsun satıcısı falan isterse hüsamettin ticari anaonim bilmemne olsun. Neden Hepsiburada böyle tercih etti onu bilmiyorum. Bit pazarına döndü yani başkada olan birşey yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karargahx


    quote:

    Orijinalden alıntı: sukrugzdm


    quote:

    Orijinalden alıntı: Karargahx


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlancpaiN

    Hocam yardımcı olabilir misiniz ? nasıl yapacağım başvuruyu ? parfüm gibi kozmetik ürünlerde geçerli midir ?

    Bikere parfümde cayma hakkı var eğer o süre içerisinde hakkını kullandıysan ve para iadesi yapılmadıysa bu evrakları ve faturasını yazdığın güzel bi dilekçeyle beraber bulunduğun ilçenin Hakem Heyetine bırakabilirsin. Diyelim ki cayma hakkını kullanmadın süreside geçti, parfümün 2015 üretimli ve bayat olduğunu,kokmadığını söylüyorsunuz bu zaten direk ayıplı mala giriyor buradada sana ücret iadesi hakkı doğuyor. Hertürlü sen dilekçeni yaz altına faturasını koy parfümüde yanına al Hakem Heyetine başvurunu yap gerekirse bilirkişi atarlar ama genede sonuçlanır o konuda kuşkun olmasın.



    Yapmayın arkadaşlar, ambalajı açılmış parfüm de cayma hakkı olmaz, ayrıca üretimi 2015 olan parfümün açılmadığı sürece 2020 yılına kadar raf ömrü vardır, tek çıkar yol ya sahte parfüm yada bozuk kokuyor diye iade talebi istemek, oda satıcının yada parfümü getiren disibiritör firma nın insafına kalıyor





    yardım etme çabanı anlıyorum ancak, mesafeli satış sözleşmelerine bakarak konuşuyorum ben cayma hakkı istisnalarında parfümle ilgili ibare varsa buyur ispatla bende haklısın deyip susayım.

    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2014/11/20141127-6.htm

    mesafeli satış sözleşmeleri yönetmeliğinde kutusu açılan ürünlerden sadece şu 2 si için cayma hakkı yok demiş;

    Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

    Ayrıca onuda geçtim. parfümün bozuk olmasında iade hakkının disibiritöre kalması ne alaka ? Hakem Heyeti bilirkişi atar parfümün bozuk olduğu tespit edilirse satıcı mecbur gereğini yerine getirecek yada gidecek mahkemeye itiraz edecek. Mahkemede kararı onarsa dahada itiraz hakkı yok.



    Parfüm, ruj, renkli kozmetik ürünleri ambalajı açıldıktan sonra hijyenik sebepler den dolayı iade alınmaz, yasa müşteriyi koruduğu kadar olmasada satıcıyıda korur, parfüm bozuksa ve hakem heyeti buna hükmederse değişir haklısınız, ama öyle aldım açtım sıktım sonra beğenmedim kokusunu caydım ben diye bir kanun yok onu demek istiyorum, ayrıca kozmetik ürünler parfüm dahil üretim tarihinden itibaren 5 senedir raf ömrü..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cernobill -- 4 Ekim 2017; 22:44:36 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nightsoldier

    Satin aldigim adore dolabimi horoz lojistik kaybetti. Evet, yanlis duymadiniz, koskoca 1.80cmlik kutu kargoda kayboldu. Hbye mail attim, horoz ile konustum sonuc yok. Horoz lojistik ankara bolge mudurlugu diye bir telefon veriyorlar acan yok. En sonunda ara tara ankara kazandaki depoda cikti, ertesi gun getirip teslim ettiler.



    Ama bu seferde kutudan dolabin kulpu cikmadi. Mail bile atamadim, sistem hata veriyor. Ben de kaderimi kabullenip gittim koctastan 5 liraya bir kulp aldim taktim. İyiki sadece kulp eksikmis, ana mdf parcalarindan biri eksik olaydi vay halime....



    Saticisi hb oldugu halde durum bu dostlar. Diger saticilarin halini dusunmek bile istemiyorum. Cok gecmis olsun bu arada....

    Senin durumla neredeyse aynı durumu şu anda yaşıyorum. Horoz Lojistik 5 Kapılı Gardrobun sadece kapaklarını getirdi. Keşke teslim almasaydim. Hepsini teslim ettik biz diyor şerefsizler. Teslim ederken diğer araçta 2 parça daha var yarın gelecek abi diyorlardı.



    Siz hangi numarayı arayarak sorunu çözebildiniz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Slm, hepsiburada'dan alınan her ürün için kargo ücreti aldıkları için pek alış veriş yapmıyorum. Satıcılardan hiç mi hiç alış-veriş yapmam zaten. Bana da orjinal markalı ürün yerine çin malı ürün göndermişti satıcının bir tanesi. Hepsiburada biraz kendini self-check etmeli ve eski günlerine dönmeli bence. Kafanız arımasın istiyorsanız uzak durun. Alternatifi çok....
  • 
Sayfa: önceki 1415161718
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.