Şimdi Ara

Hepsiburada.com 2,5 Aydır Ne Ürünü Gönderdi Ne Paramı İade Etti!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
1
Favori
686
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar konuyu yanlış yere açtım ise özrüm affola. Canımın yandığı bir konuyu sizlerle paylaşmak istiyorum ki dikkatli olun ve mümkünse sikayetvar.com gibi siteler bakıp hepsiburadanın yaptığı yanlışları görün ve ona göre alışveriş yapın.

    Sikayetvar'a şöyle bir şikayette bulundum ;

    18. 08. 2012 tarihinde vermiş olduğum 56235912 numaralı siparişim bayram tatili nedeni ile kargo gecikmesinden dolayı müşteri hizmetlerinden iptal ettirmek istediğimi söyledim. İptal işleminiz gerçekleştirildi ancak tedarikçi firma tarafından kargoya verildi sipariş geldiğinde teslim almayın iade edin dendi. Denileni yaptım.

    Ne ücretim geri iade yapıldı nede ürün gönderildi 13 tane bildirim yaptım 20'ye yakın aradım her defasında verilen cevap şu " İade bilgileriniz tedarikçi firmadan beklenilmektedir. Bilgi alındığı takdirde iade işlemleriniz başlatılacaktır. Saygılarımızla" veya " Biz durumun aciliyetini bildiriyoruz en kısa zamanda dönüş yapılacaktır" 2 buçuk ay oldu ortada birşey yok böyle mantıksızlık ve saygısızlık olmaz param ile rezil oluyorum paramın iadesini veya ürünümün tarafıma gönderilmesini istiyorum. Şikayetçiyim!

    Şu Cevap geldi standart herkeze verilen ;

    Merhaba Muhammed Furkan B.
    Mailinizde belirtmiş olduğunuz konu hakkında inceleme süreci hemen başlatılmış olup konunun detayları tespit edilmiştir. Çözüm sürecinin en kısa sürede tamamlanması için gereken mutlaka yapılacaktır. Bu süreç içinde bize gösterdiğiniz anlayışınız için size teşekkür ederiz. Detaylı bilgilendirmemiz size mail/telefon yoluyla aktarılacaktır.

    Saygılarımızla

    Hepsiburada.com
    Müşteri Hizmetleri Ekibi

    Ve hala ne mail ne de başka birşey hiç birşey yok. Böyle saçmalık olabilir mi ? Lütfen herkez hakkını arasın 10 lira da olsa arayın çünkü biz aramadıkça onlar üste çıkmaya devam edecektir. Hakkımızı arayalım kimseye yedirmeyelim. Çünkü bir değil 8000 tane mağdur arkadaşımız var ve çoğu sorununu çözememiş çok büyük meblalar ile mağdur olanlar dahi var. Heyete başvurup hala peşlerinde koşmakta olanlar da dahil şikayet etmişler hep. Bende ettim bakalım hayırlısı. Destek olup arkadaşlarımızı bilinçlendiren herkeze teşekkürler

    Hoşçakalın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kayıhan61 -- 14 Kasım 2012; 0:18:50 >







  • twitter hesabın varsa ekle sorunu birde buna anlat. benim işi bu halletmişti
    https://twitter.com/HBAysenur
  • Saol kardeşim ama buda müşteri hizmetleri değil mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearstyle

    Saol kardeşim ama buda müşteri hizmetleri değil mi ?

    Oyle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 ay olmasada 1 ay kadar banada aynı şey oldu. Ben çok agır mesaj yazıp paramı geri iade aldım. Dahada sizden alışveriş yapma diyede altını çizdim. 1 kutu lokum + özür mektubu göndermişlerdi :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tolga68

    twitter hesabın varsa ekle sorunu birde buna anlat. benim işi bu halletmişti
    https://twitter.com/HBAysenur


    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • bu online işlerde sakat

    ben mümkün olduğunca kapıda ödeme yapıyorum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Okumadım ama 100 tl üzeri ise kapıda ödeme yapsaydınız keşke paşa paşa geliyor o zaman hem üründe sıkıntı varsa da almıyorsunuz gerçi biliyorsunuzdur ama söyleyeyim dedim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fearstyle

    Saol kardeşim ama buda müşteri hizmetleri değil mi ?

    öyle ama devamlı yazarsan ilgilenir işin hızlanır. ben öyle yaptım 3 gün içinde paramı aldım
  • Kardeşim yazar yazmaz gönderdiler :) 3 aydır göndermiyorlardı. Saol . Ayşenur'a teşekkürler :) En kıdemlisi heralde :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 24

    2 ay olmasada 1 ay kadar banada aynı şey oldu. Ben çok agır mesaj yazıp paramı geri iade aldım. Dahada sizden alışveriş yapma diyede altını çizdim. 1 kutu lokum + özür mektubu göndermişlerdi :)

    Valla senin iş süper olmuş bana sadece parayı gönderiler lokum felan yok :) Neyse parayı kurtardık şükür :)
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.