Şimdi Ara

HDMI ile görüntüyü LED tv ye aktarma görüntü var ses yok???

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
92.493
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bizim sony marka led tv miz var babamın leptobundan hdmı ile tv den film izlemeye çalıştık ne kadar uğraştıysak ta tam yapamadık pc den görüntü tv ye gidiyor ama ses yok leptobun işletim sistemi windows xp denetim masası ayarları felam ne yaptıysam bi türlü ses çıkmıyor sorunun nerede olduğunu bilen yardımcı olabilecek birisi varsa çok sevinirim



  • Ses driverlerini güncelle olmazsa birde denetim masasında ses ayarları var oradan ayarlamayı dene hdmi ı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imjusthiding

    Ses driverlerini güncelle olmazsa birde denetim masasında ses ayarları var oradan ayarlamayı dene hdmi ı
    en kısa yol 2 tane hoporler tak oyle ızle hocam onun bı cozumu vardı buldum

    nternet ortamında forumlarda çokça bahsedilen bir sorundan bahsedeceğiz.
    Bilgisayar ve LCD ekranı birbirine bağlamak istediğimizde ses aktarımında sorun olabilir.
    Bilgisayarınızın HDMI çıkışı ses çıkışı da yapmaktadır. Fakat bu özelliğin aktif hale getirilmesi gerekmektedir. Özellikle Vista kullanıcıları bu konuda sıkıntı yaşamaktadır.
    HDMI’ye ses vermek için;

    Denetim Masasına gidin.

    Ses bağlantısına tıklayın.

    Açılan ekranda ses çıkış yuvaları görünecektir.


    Bizim ekranımızda Samsung marka birLCD televizyon bağlı

     HDMI ile görüntüyü LED tv ye aktarma görüntü var ses yok???


    HD audo yazan çıkışa sağ tıklayarak varsayılan olarak ayarlayın. Bu sayede HDMI kablosuyla ses aktarımı aktif hale gelir.
    Bu seçenek işaretlendiğinde bilgisayarınızın ana ses çıkışı (hoparlörler) kapanacaktır. HDMI kabloyu çıkardığınızda hoparlörler otomatik açılmazsa hoparlörleri varsayılan olarak işaretleyin.
    Bu yazıdan da anlaşılabileceği gibi HDMI kablolarıyla ses iletmek mümkündür




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlluminatici

    en kısa yol 2 tane hoporler tak oyle ızle hocam onun bı cozumu vardı buldum

    nternet ortamında forumlarda çokça bahsedilen bir sorundan bahsedeceğiz.
    Bilgisayar ve LCD ekranı birbirine bağlamak istediğimizde ses aktarımında sorun olabilir.
    Bilgisayarınızın HDMI çıkışı ses çıkışı da yapmaktadır. Fakat bu özelliğin aktif hale getirilmesi gerekmektedir. Özellikle Vista kullanıcıları bu konuda sıkıntı yaşamaktadır.
    HDMI’ye ses vermek için;

    Denetim Masasına gidin.

    Ses bağlantısına tıklayın.

    Açılan ekranda ses çıkış yuvaları görünecektir.


    Bizim ekranımızda Samsung marka birLCD televizyon bağlı

     HDMI ile görüntüyü LED tv ye aktarma görüntü var ses yok???


    HD audo yazan çıkışa sağ tıklayarak varsayılan olarak ayarlayın. Bu sayede HDMI kablosuyla ses aktarımı aktif hale gelir.
    Bu seçenek işaretlendiğinde bilgisayarınızın ana ses çıkışı (hoparlörler) kapanacaktır. HDMI kabloyu çıkardığınızda hoparlörler otomatik açılmazsa hoparlörleri varsayılan olarak işaretleyin.
    Bu yazıdan da anlaşılabileceği gibi HDMI kablolarıyla ses iletmek mümkündür

    Alıntıları Göster
    HDMI çıkışa yönlendirmek için sesin dijital olması gerekiyor, önceki mesajdaki resimde realtek digital output yazan aktifleştirilirse düzelebilir. Bazı ses kartı sürücülerinde ayarlar oluyor bunun için ses kartı programına bakın.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01myavuz

    HDMI çıkışa yönlendirmek için sesin dijital olması gerekiyor, önceki mesajdaki resimde realtek digital output yazan aktifleştirilirse düzelebilir. Bazı ses kartı sürücülerinde ayarlar oluyor bunun için ses kartı programına bakın.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim ancak şöyle bi sorun varki bizim leptop windows 7 değil windows xp o ayarları bulamadım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbaron35

    arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim ancak şöyle bi sorun varki bizim leptop windows 7 değil windows xp o ayarları bulamadım

    Alıntıları Göster
    Ses kartının programı vardır, eğer yoksa yüklemek gerekir. Ayrıca denetim masasında ses ile ilgili mutlaka ayar vardır yoksa laptoptanda ses gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01myavuz

    Ses kartının programı vardır, eğer yoksa yüklemek gerekir. Ayrıca denetim masasında ses ile ilgili mutlaka ayar vardır yoksa laptoptanda ses gelmez.

    Alıntıları Göster
    Çeviricinin uyumlu olması gerekiyor. (hdmi --dvi) envai çeşit dvi var.
    bununla ilgili daha önce konu açılmıştı.

    eğer iki tarafta da hdmi varsa bu yüzden değildir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlluminatici

    en kısa yol 2 tane hoporler tak oyle ızle hocam onun bı cozumu vardı buldum

    nternet ortamında forumlarda çokça bahsedilen bir sorundan bahsedeceğiz.
    Bilgisayar ve LCD ekranı birbirine bağlamak istediğimizde ses aktarımında sorun olabilir.
    Bilgisayarınızın HDMI çıkışı ses çıkışı da yapmaktadır. Fakat bu özelliğin aktif hale getirilmesi gerekmektedir. Özellikle Vista kullanıcıları bu konuda sıkıntı yaşamaktadır.
    HDMI’ye ses vermek için;

    Denetim Masasına gidin.

    Ses bağlantısına tıklayın.

    Açılan ekranda ses çıkış yuvaları görünecektir.


    Bizim ekranımızda Samsung marka birLCD televizyon bağlı

     HDMI ile görüntüyü LED tv ye aktarma görüntü var ses yok???


    HD audo yazan çıkışa sağ tıklayarak varsayılan olarak ayarlayın. Bu sayede HDMI kablosuyla ses aktarımı aktif hale gelir.
    Bu seçenek işaretlendiğinde bilgisayarınızın ana ses çıkışı (hoparlörler) kapanacaktır. HDMI kabloyu çıkardığınızda hoparlörler otomatik açılmazsa hoparlörleri varsayılan olarak işaretleyin.
    Bu yazıdan da anlaşılabileceği gibi HDMI kablolarıyla ses iletmek mümkündür

    dostum yardımın için teşekkür ederim bu bahsettiğin ayarların windows xp versiyonu var mı çünkü leptop windows xp




  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbaron35

    quote:

    Orijinalden alıntı: İlluminatici

    en kısa yol 2 tane hoporler tak oyle ızle hocam onun bı cozumu vardı buldum

    nternet ortamında forumlarda çokça bahsedilen bir sorundan bahsedeceğiz.
    Bilgisayar ve LCD ekranı birbirine bağlamak istediğimizde ses aktarımında sorun olabilir.
    Bilgisayarınızın HDMI çıkışı ses çıkışı da yapmaktadır. Fakat bu özelliğin aktif hale getirilmesi gerekmektedir. Özellikle Vista kullanıcıları bu konuda sıkıntı yaşamaktadır.
    HDMI’ye ses vermek için;

    Denetim Masasına gidin.

    Ses bağlantısına tıklayın.

    Açılan ekranda ses çıkış yuvaları görünecektir.


    Bizim ekranımızda Samsung marka birLCD televizyon bağlı

     HDMI ile görüntüyü LED tv ye aktarma görüntü var ses yok???


    HD audo yazan çıkışa sağ tıklayarak varsayılan olarak ayarlayın. Bu sayede HDMI kablosuyla ses aktarımı aktif hale gelir.
    Bu seçenek işaretlendiğinde bilgisayarınızın ana ses çıkışı (hoparlörler) kapanacaktır. HDMI kabloyu çıkardığınızda hoparlörler otomatik açılmazsa hoparlörleri varsayılan olarak işaretleyin.
    Bu yazıdan da anlaşılabileceği gibi HDMI kablolarıyla ses iletmek mümkündür

    dostum yardımın için teşekkür ederim bu bahsettiğin ayarların windows xp versiyonu var mı çünkü leptop windows xp

    Alıntıları Göster
    Aynı sorun bende de var, win 7 32 bit kullanıyorum ve bütün güncellemeleri yaptım ama ses çıkmıyor tv den. bilen bir arkadaş yardımcı olabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: monsterhd

    Aynı sorun bende de var, win 7 32 bit kullanıyorum ve bütün güncellemeleri yaptım ama ses çıkmıyor tv den. bilen bir arkadaş yardımcı olabilir mi?

    Alıntıları Göster
    resMİ aynen uygulamama rağmen ses alamıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi monsterhd -- 5 Ocak 2013; 11:18:01 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: monsterhd

    resMİ aynen uygulamama rağmen ses alamıyorum...

    Alıntıları Göster
    Sizde kullandığınız tv, pc ve varsa çeviricileri yazarsanız sorun daha kolay çözülebilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01myavuz

    Sizde kullandığınız tv, pc ve varsa çeviricileri yazarsanız sorun daha kolay çözülebilir.

    Alıntıları Göster
    bu sorunu nasıl çözecez ya bendede var hdmi kablo ama aktarmıyor sesi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TSuNaMi_

    bu sorunu nasıl çözecez ya bendede var hdmi kablo ama aktarmıyor sesi..

    Alıntıları Göster
    hdmi 1.4 versiyon kablo ile deneyiniz..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: computeron

    hdmi 1.4 versiyon kablo ile deneyiniz..

    Alıntıları Göster
    ekran kartınıza, sürücüsüne, çeviricisine bağlıdır.

    misal ati hd2000 den öncesi kartlardan ses aktarması yapamazsınız.

    sürücüsü yüklü değilse gene olmaz.

    çevirici kullanıyorsanız (ekran kartınızın hdmi çıkışı yoksa) uyumlu değilse gene olmaz.çeşitleri var.

    ben bu konuda uzmanlaştım. bende philips var lcd...

    kumandadan uyduya geçip tekrar pcye geçtiğimde ses geliyordu.

    mümkün olmuyorsa ayrı kablo ile yapabilirsiniz.




  • .bende asus x550LB var. sorun realtek ses driverlerinde. realtek ses driverleri ile ilgili hepsını aygıt yonetıcısınden kaldır ayrıca programlarını da program ekle kaldırdan sıl.sonra pc ac kapa. zaten aygıt yonetıcısıne gırdıgın zman hepsınde unlem işareti işareti olucak ses ile ilgili aygıtlarda.sonra internetten realtek in sitesinden guncel driveri indir. bulamadıkların yanı halen unlem işareti cıkan aygıtlar için pc nin driver cd sini tak ordan suruculerı yukle işlem tamam.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: peaceful-34

    .bende asus x550LB var. sorun realtek ses driverlerinde. realtek ses driverleri ile ilgili hepsını aygıt yonetıcısınden kaldır ayrıca programlarını da program ekle kaldırdan sıl.sonra pc ac kapa. zaten aygıt yonetıcısıne gırdıgın zman hepsınde unlem işareti işareti olucak ses ile ilgili aygıtlarda.sonra internetten realtek in sitesinden guncel driveri indir. bulamadıkların yanı halen unlem işareti cıkan aygıtlar için pc nin driver cd sini tak ordan suruculerı yukle işlem tamam.
    bu sorun bende ki bilgisayarda da var şu an windows 8 kurulu ses dediğiniz gibi yok bence windows 7 kurun driverlarınızı da kurun gelir ses.Önce windows 7 kurluydu bende sıkıntı yoktu ses falan vardı.Bilgisayarın donanımı yeterli ise windows 7 kur gitsin kardeşim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi karakulee42 -- 2 Kasım 2014; 15:53:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: karakulee42

    bu sorun bende ki bilgisayarda da var şu an windows 8 kurulu ses dediğiniz gibi yok bence windows 7 kurun driverlarınızı da kurun gelir ses.Önce windows 7 kurluydu bende sıkıntı yoktu ses falan vardı.Bilgisayarın donanımı yeterli ise windows 7 kur gitsin kardeşim.
    Ben bunu bilmiyordum bende diz üstü makinenin kolonları ile idare etmeye çalışıyordum Allahtan makine de JBL ses sistemi varda idare ediyordum. Konunun çok faydası oldu bundan sonra tv den alırız sesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 01myavuz

    HDMI çıkışa yönlendirmek için sesin dijital olması gerekiyor, önceki mesajdaki resimde realtek digital output yazan aktifleştirilirse düzelebilir. Bazı ses kartı sürücülerinde ayarlar oluyor bunun için ses kartı programına bakın.

    arkadaşlar bunu yaptığınız halde ses alamaz iseniz kasasının arkasındaki ses çıkışına jak takıp çıkarın ses alacaksınız.
  • windows 10 da benim aynı sorun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbaron35

    arkadaşlar yardımlarınız için teşekkür ederim ancak şöyle bi sorun varki bizim leptop windows 7 değil windows xp o ayarları bulamadım

    Hocam tvnin hoparlorunu varsayilan yapacaksin
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.