Şimdi Ara

HD Kanallar gitti (Modüllü Üye) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
518
Cevap
5
Favori
40.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatace

    next 18500hd cihazımda sorun yok problem genelde işletim sistemi tabanlı cihazlarda varmış forumlarda okuduğum kadarı ile vu dream atlanta tarzı cihazlardan sinyal alınamadığına dair şikayetler okudum
    evet bendede hem 18500 hd hemde next machine var machinede 10970 frekansta kanallar çikmiyor ama 18500 de kanallar çikiyor linux tabanli cihazlarda sorun yaratyor yeni yazilim çikmasi gerekimiş machine için yazm bekliyorum
  • Ben şikayetvar.com a şikayetimi dile getirdim. Eğer yarın maç saatine kadar düzeltilmezse üyeliğimi tek taraflı bitireceğimi söyledim. O kadar parayı peşin alırken iyi sorun olunca kimse piyasada yok. Saçmalığın daniskası. Bastırın şikayetlerinizi dostlarım.
    Slmlar..
  • bende 1 yıldır modüllü kullanıcı idim. ve yarın abonelik sürem doluyordu. 2 hafatdan beri belli aralıklarla aranmaktaydım. bu gün de arandım ve üyeliğimi maxipaket olarak 1 yıl peşin ödemeli şekilde yeniledim. akşam üzeri foxcrime hd, animal planet hd gibi kanallarda sorun olduğunu görünce müşteri hizmetlerini aradım , sonra onlar beni aradı. sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını, iyileştirme yaptıklarını, sorunun benden kaynakladığını, servis ücreti ödemem halinde servisin eve gelip kontrol edebileceğini, servis ücreti ödememem halinde ise soruna müdahale edemeyeceklerini söylediler.

    bende 1 yıldır 2 gün öncesine kadar aynı tv ve aynı modül ile (tv.nin uydu alıcısı var) tüm kanalları sorunsuz izleyebildiğimi, 2 gündür benim sistemimde bir değişiklik olmadığını, değişikliğin d-smart tarafından yapılarak mağdur edildiğimi ve bunun düzeltilmesi için ayrıca servis ücreti ödemeyeceğimi, belirttim. karşıdaki arkadaş hala bunun bizler için yapılmış bir iyileştirme oluduğunu iddia ediyordu...

    neyse uzatmayalım, yarım saat sonra tekrar aradım. çağrı merkezindeki personelle görüşmeye başladım.aynı şeyleri anlattım, aynı cevapları aldım. bende bu kanalları izlemek için 228 tl peşin ödeme yaparak aboneliğimi saat 17:00 de yenilediğimi, ancak dsmartın denemeden ne olacağını bilmeden yaptığı bir değişikliğin sonucu olarak bazı kanalları izleyemediğim halde bunu çözmeleri kesin olmayan bir servis için ücret istemelerinin yanlış olduğunu, benim zaten 228 tl peşin olarak bu hizmetin bedelini ödediğimi söyledim. sonuç yine aynı, hata bizden kaynaklanmıyor...

    bende üyeliğimi iptal etmelerini, söyledim. beni 3-4 dakika beklettikten sonra tamam paket yenilemenizi iptal ettik dediler...

    bence bu dsmart mühendisleri, teknisyenleri hiç test etmeden bu sinyal değişikşliğini yaptılar ve benim gibi binlerce modül kullanıcısı aboneyi mağdur ettiler, sizin kaç tane modüllü aboneniz var dediğimde bana bir cevap veremediler, şu an sayıyı bilmiyoruz dediler... bence bu sorunu yaşayan modüllü aboneler ya uydu alıcılarını değiştirecek yada paketlerini iptal ettirecekler...tercih sizin. her ay ödeme yapacağım yada yılda 200-300 tl para ödeyeceğim ve kendi hataları yüzünden yine ben mağdur olacağım... en iyisini yaptım, d-smartı ben sildim gitti... darısı diğer modül ve dsmart mağdurlarının başına...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gwznr -- 23 Nisan 2013; 22:04:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gwznr

    bende 1 yıldır modüllü kullanıcı idim. ve yarın abonelik sürem doluyordu. bu gün telefonla arandım ve üyeliğimi maxipaket olarak 1 yıl peşin ödemeli şekilde yeniledim. akşam üzeri foxcrime hd, animal planet hd gibi kanallarda sorun olduğunu görünce aradım , sonra onlar beni aradı. sorunun kendilerinden kaynaklanmadığını, iyileştirme yaptıklarını, sorunun benden kaynakladığını, servis ücreti ödemem halinde servisin eve gelip kontrol edebileceğini, servis ücreti ödememem halinde ise soruna müdahale edemeyeceklerini söylediler.
    bende 1 yıldır gün öncesine kadar aynı tv ve aynı modül ile (tv.nin uydu alıcısı var) tüm kanalları sorunsuz izleyebildiğimi, 2 gündür benim sistemimde bir değişiklik olmadığını, değişikliğin d-smart tarafından yapılarak mağdur edildiğimi ve bunun düzeltilmesi için ayrıca servis ücreti ödemeyeceğimi, belirttim. karşıdaki arkadaş hala bunun bizler için yapılmış bir iyileştirme oluduğunu iddia ediyordu...
    neyse uzatmayalım, yarım saat sonra tekrar aradım. çağrı merkezindeki personelle görüşmeye başladım.aynı şeyleri anlattım, aynı cevapları aldım. bende bu kanalları izlemek için 228 tl peşin ödeme yaparak aboneliğimi saat 17:00 de yenilediğimi, ancak dsmartın denemeden ne olacağını bilmeden yaptığı bir değişikliğin sonucu olarak bazı kanalları izleyemediğim halde bunu çözmeleri kesin olmayan bir servis için ücret istemelerinin yanlış olduğunu, benim zaten 228 tl peşin bu hizmetin bedelini ödediğimi söyledim. sonuç yine aynı, hata bizden kaynaklanmıyor...
    bende üyeliğimi iptal etmelerini, söyledim. beni 3-4 dakika beklettikten sonra tamam paket yenilemenizi iptal ettik dediler...
    bence bu dsmart mühendisleri, teknisyenleri hiç test etmeden bu sinyal değişikşliğini yaptılar ve benim gibi binlerce modül kullanıcısı aboneyi mağdur ettiler, sizin kaç modüllü aboneniz var dediğimde bana bir cevap veremediler, şu an sayıyı bilmiyoruz dediler... bence bu sorunu yaşayan modüllü aboneler ya uydu alıcılarını değiştirecek yada paketlerini iptal ettirecekler...tercih sizin. her ay ödeme yapacağım yada yılda 200-300 tl para ödeyeceğim ve kendi hataları yüzünden yine ben mağdur olacağım... en iyisini yaptım, d-smartı ben sildim gitti... darısı diğer modül mağdurlarının başına...

    Hayırlısı olsun hocam, bakalım ben de yarınki gelişmeye göre iptal ettiricem. Aralık 2012 de modüllü üyelik almıştım 2 yıllık. Çözmezlerse seve seve iptal edecekler. Yoksa tazminat davası yakındır. Digitürkten de arayıp duruyorlar, diyorum modüllü üyeliği getirin alayım. Ama nafile. Daha çooooooook üye dsmarta geçer digitürk bu kafayla giderse. Sonra da daha çooooooook dsmart modüllü üye kafasını taşa vurur!




  • Vu duo kullanıyorum.Modüllü aboneyim.Hd kanallarda aynı sorun bende de vardı.Eski kanalları silip fec değerini 5/6 yapıp manuel
    Tp araması yaptırdım.
    Kanallarda sorun yok şu anda.
  • Panasonic 42p st33e ile Dsmart modül kullanıyorum. Dsmart Hd kanalların fec değerlerini değiştirdi. Panasonic tv lerde fec değeri giremiyorsunuz. ve Hd kanallar gitti. Dsmart müşteri hizmetleri, teknik destek, ve bayilerinin birşeyden haberi yok. Şikayetvar.com' da şikayet yazdım, müşteri hizmetlerini de şikayet için arıyorum. Hep beraber tüm kanallardan şikayetlerimizi dile getirelim, bastıralım, birlik olup Dsmart'ın yaptığı hatanın farkına varmasını ve düzeltmesini sağlayalım!
  • Aynı durumda bende de var. Panasonic 50gt. Yok böyle bir rezillik. 3 gündür mh arayıp dürüyorum. Çözüm yok şu ana kadar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sakpinar -- 23 Nisan 2013; 20:47:52 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sakpinar

    Aynı durumda bende de var. Panasonic 50gt. Yok böyle bir rezillik. 3 gündür mh arayıp dürüyorum. Çözüm yok şu ana kadar.

    Bugün tekrar aradım, maç saatine kadar düzeltin yoksa modülü geri iade ederim dedim. Uğraşıyoruz dediler. Fec değerleri ve tekrar frekans taraması yapın dediler. İş yerindeyim bir şey yapamıyorum, çözün yoksa paramı geri iade alırım dedim. Bakalım nolcak!!!




  • tv kullanan arkadaşlar.tv nin servisini çağırın bence.
    hazır kanal listesi vs atarlar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    tv kullanan arkadaşlar.tv nin servisini çağırın bence.
    hazır kanal listesi vs atarlar.

    Ama ona göre güncelleme lazım değil mi dostum. Panasonic güncelleme yapacak da ooooo, yıl geçer yaww
  • quote:

    Orijinalden alıntı: syco

    Panasonic 42p st33e ile Dsmart modül kullanıyorum. Dsmart Hd kanalların fec değerlerini değiştirdi. Panasonic tv lerde fec değeri giremiyorsunuz. ve Hd kanallar gitti. Dsmart müşteri hizmetleri, teknik destek, ve bayilerinin birşeyden haberi yok. Şikayetvar.com' da şikayet yazdım, müşteri hizmetlerini de şikayet için arıyorum. Hep beraber tüm kanallardan şikayetlerimizi dile getirelim, bastıralım, birlik olup Dsmart'ın yaptığı hatanın farkına varmasını ve düzeltmesini sağlayalım!

    Bende aynı durumdaydım... Ama müşteri hizmetlerinden görüştüğüm 2 ayrı çalışana bunu anlatamadığım için ve üstüne üstlük yukarıda anlattığım şekilde kendileri tarafından işi bilmemek ve söylenenleri anlamamakla suçlandığım için aboneliğimi iptal ettirdim... Madem tv.nizin fec ayarı yok o halde uydu alıcınızı değiştirin diyor müşteri hizmetleri... buldukları çözüm buymuş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhamd

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    tv kullanan arkadaşlar.tv nin servisini çağırın bence.
    hazır kanal listesi vs atarlar.

    Ama ona göre güncelleme lazım değil mi dostum. Panasonic güncelleme yapacak da ooooo, yıl geçer yaww

    tv veya uydu alıcısıyla alakalı bir sorun bu. dsmartla alakası yok.

    servisi çağırmakta fayda var.veya sorunu panasonic e bildirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhamd

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    tv kullanan arkadaşlar.tv nin servisini çağırın bence.
    hazır kanal listesi vs atarlar.

    Ama ona göre güncelleme lazım değil mi dostum. Panasonic güncelleme yapacak da ooooo, yıl geçer yaww

    tv veya uydu alıcısıyla alakalı bir sorun bu. dsmartla alakası yok.

    servisi çağırmakta fayda var.veya sorunu panasonic e bildirin.

    Ben de başta siz gibi düşündüm ama kalburüstü markalarda; önde gelen marka receiverlarda sorun olması D-Smart'ın dünya standartları dışında bir halt ettiğini farkettim. Bazı firmalar güncelleme yapılsa bile bir frekansın böyle olmaması gerektiğini; hd yayının bu şekilde yapılamayacağını söylüyorlar.

    D-Smart köşede HD yazan SD kalitede kanallar verme aşkı ile modüllü abonelik açısından HD kanalsız hale geldi. Bu senenin parasını aldılar; seneye de affedersiniz ama babayı alırlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhamd

    quote:

    Orijinalden alıntı: e_capkan

    tv kullanan arkadaşlar.tv nin servisini çağırın bence.
    hazır kanal listesi vs atarlar.

    Ama ona göre güncelleme lazım değil mi dostum. Panasonic güncelleme yapacak da ooooo, yıl geçer yaww

    tv veya uydu alıcısıyla alakalı bir sorun bu. dsmartla alakası yok.

    servisi çağırmakta fayda var.veya sorunu panasonic e bildirin.

    Öyle diyosanız öyledir. Yarın bir de Panasonic servisi aryayım. Teşekkürler..




  • Arkadaşlar ben aşağıdaki mail adresine yine aşağıdaki maili yolladım. Benzerini veya aynısını sizler de yollarsanız Panasonic'in duruma çözüm getirebileceğini umuyorum.

    contact.ptr@eu.panasonic.com

    Merhaba,

    Cihazlarınızdan Panasonic TX-P42GT50 plazma tv kullanmaktayım. 3-4 gündür D-Smart frekans güncellemesinden dolayı 10970-30000 frekansları arasındaki HD kanalları izleyememekteyim. FEC 5/6 yapmamız gerekiyor, ancak tvmizde FEC değerini seçebileceğimiz bir seçenek bulunmuyor. Benim gibi binlerce modül girişli Panasonic tv kullanan müşterileriniz bu konuda şiddetle rahatsızlık duyuyoruz. D-Smart yetkilileriyle konuştuğumuzda topu size atıyorlar ve yeni yazılım yayınlamanız gerektiğini söylüyorlar. Biz müşterileriniz de şöyle bir çare bulabileceğinizi düşündük; D-Smartın son frekans güncellemesini ve FEC 5/6 DVB-S2 değerlerini içeren bir kanal listesi hazırlarsanız bunu internet üzerinden yayınlarsanız (ki bu yayınlama görevini ben de seve seve alabilirim) bu talihsiz olayı geride bırakabileceğiz. Bu sorunu Samsung da, tvleri için kanal listesi hazırlayarak çözmüştü sanırım. Aksi taktirde müthiş neoplazmanızda ve diğer modül girişli tvlerinizde HD yayınların kalitesinden mahrum kalacağız. Acil yardımlarınızı bekliyoruz.


    Teşekkürler
    İyi çalışmalar




  • Beyler Samsung ES5700 da denedim sorun yok.
    Şansı bahtı kara kör talihimiz panasonicten dolayıymış. İnşallah çözerler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: osmanhamd

    Beyler Samsung ES5700 da denedim sorun yok.
    Şansı bahtı kara kör talihimiz panasonicten dolayıymış. İnşallah çözerler.

    LG LW serisinde de sorun yok.




  • Hiremco HD uydu alıcısı ile bende tüm kanallar açık problem yok
  • Ben dün Technisat Almanya Destek bölümüne bi mail attim! Bakalim Cevap ne gelicek!
    Ben de ayrica Toshiba HD-S2 CI+ cihazi var! Bunun S2 CI+ ile sadece kasasi farkli, menüleri Technisat menüsü! Onda da problem yoktu.
    Hatta son FEC degisiklikten sonra sanki Dsmart görüntü kalitesi iyilesmis gibiydi. (ama eksik olsun böyle iyiliestirme)

    DIGIT ISIO S/S1 modeli Digicorder ISIO serisinden sonraki Technisat'in amiral gemisidir. Tunerleri cok hassas ayarlanmis en iyi görüntü kalitesine ulasmasi icin optimize edilmistir. O yüzden standart olmayan sinyallere karsi stabilitesinde sorunlar yasanmasi, zannedersem cok da anormal degil.

    Bakalim ne gibi bi iyilestirme olacak? Lakin Technisat'in sadece DSmart TP leri icin yeni bir yama/yazilim cikaracagina pek olanak görmüyorum.
    Ancak diger Türk pazarina yönelik yerel/yerli uydu alicilari icin böyle cabuk cözümler mantikli görülebilir. Technisat / Kathrein standartlariyla Avrupanin her yerine uydu alicisi satmakta ve lider konumlarini sürdürmekteler.

    Ayrica bir anektod! Astra 19.2° da HD yayinlarina baktim. FEC degerleri 2/3 genellikle.Bu da ne kadar hataya karsi korumali bir yayin yaptiklarinin bir göstergesi.
    Kapasite ile ilgili TP problemleri de yok ayrica.

    Selamlar




  • paramızla rezil oluyoruz bir daha uzatırsam üyeliği iki olsun.atlanta hd box dan da hala çözüm yok...
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.