Şimdi Ara

HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
87
Cevap
0
Favori
6.666
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RealGangsta

    bende merak ediorum sonuçları gtx 260 çok ii sonuçlar verirse camdan atlarım o kadar para verdim 4870e

    4870ın crysısde,mohda,lost planette,far cry2de...gtx260 karşısında şansı yok.daha aklıma gelmeyen oyunlar var.
    _____________________________
    CORE İ7 2600K@5 GHZ/MSİ Z77A-GD65/CORSAİR VENGEANCE 4*2 GB 1600 MHZ/ MSİ GTX 680 (1308/7212) /CORSAIR120GB FORCE 3 SSD (550MB Okuma / 510MB Yazma)/ NOCTUA D14 CPU COOLER/THERMALTAKE 700 WATT/SAMSUNG 2494HS FULL HD
  • Allah sabır versin
    _____________________________
    YAMAHA-YZF-R6 2015
  • Eğer arz çok olursa bu testleri yapmak için baya bir zaman harcamak gerekir. @tuğer hocam senin cafen falan mı var. yoksa böle testleri yapmak rahat ve meşgulüyeti az olan adamlar içindir.Muhtemelen sende öyle birisin yada cafen var ne bilim.
    Bu testlerin 1 tanesi bile yapacak zamanım olmaz benim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lapry -- 28 Ekim 2008; 18:06:15 >
    _____________________________
    ''Hababam Sınıfı da olsak ATATÜRK'ÜN GENÇLİĞE HİTABESİNİ ezbere biliriz''
  • Tuğer, Sapphite 512 mb HD4870 istermisin, testlerinde?
    _____________________________
    BMW F30 3.20i ED Sportline - Iphone 8 Plus 64 GB - Lenovo Y700 i7 GTX960 256gb SSD
  • biliyorum belirtmişsin, timedemo yada save dosyası istiyorsun.
    ben bunları sağlayamam ama farcry2 yi listene bir şekilde eklersen sevinirim. bu oyunun ekran kartı ramini futursuzca nasıl kullandığını bi tek sen kanıtlayabilirsin (özellikle windows xp önemli benim için)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hands0meJack -- 28 Ekim 2008; 18:44:08 >
    _____________________________
  • Araya 1 de 9800gx2 atsaydın yesıllık olur du Beklıyorz sonucları kolay gelsn
    _____________________________
  • merakla bekliyoruz
    _____________________________
    Asus Rog Strix x570 F - Ryzen 5 3600 @4.1ghz 1.1v(Noctua nh-u12s SE)- Sapphire RX 5600XT Pulse - Corsair Vengeance Lpx 3000 Mhz 2x8 GB DDR 4 - Corsair RM 750 80 Plus - Corsair 480GB Force MP510 m.2 SSD - Seagate 1TB Barracuda 64MB 7200rpm 3.5" SATA 3.0 - Dark Guardian RGB Kasa - AOC G2460PF 144hz -Hyper X Cloud II - Corsair K68 Red Switch - Benq Zowie EC2
  • Artık gelsede testler kart alacak olanlar da ona göre kara verse iyi olur.
    _____________________________
    D750 + Bower 14mm f2.8 + 20mm f2.8d + 35mm f2d + Sigma 50mm f1.4 art + Rokinon 85mm f1.4 + Tamron 90mm f2.8 Macro + 300mm f4d + tc 14 ii + 24-120 f4g Manfrotto 190xprob + Manfrotto 322rc2 + KS-0 Ball Head + Mefoto GlobeTrotter

    Nikon fm2n


    Lenovo Y50 4k
  • quote:

    Orjinalden alıntı: skylineGTR_34

    Artık gelsede testler kart alacak olanlar da ona göre kara verse iyi olur.

    ya bu aralar kimsenin bisi alcagini dusunmuyorum
    dolar dusmesi beklenmeli
    _____________________________
    Ücretsiz ve Türk yapımı MonsterMMORPG oyunu Pokemon tarzında şu an itibarı ile 658 farklı (profesyonel çizim ve özellikleri profesyonelce atanmış) canavara sahiptir ve MonsterDex sayfasından canavarlara bakabilirsiniz.
    Oyunda ekstra efektleri ile (burning-yanma, freezing-donma vb...) beraber çalışan 550+ saldırı, bütün efektleri çalışan 207 yetenek (ability) ve özellikleri tam olarak çalışan 296 farklı eşya bulunmaktadır.
    Oyunda Live Battle-Canlı Savaş (PVP) Mükemmel Şekilde Çalışmaktadır || Güncel Versiyon : Alpha 1.1.5

    Not : Bu imzada kullanılan linkler forumdestek@donanimhaber.com tarafından onay almıştır!
  • ---------

    Call of Duty 4 örnek testleri eski sürücülerle yapılmıştır. Bilhassa Radeon'da, sanırım önemli denecek geliştirme oldu 8.12 ile.
    O testin amacı sahneye göre değişkenliği göstermek olduğundan, testleri güncellemeyebilirim.


    Ayrıca: 8800 GTS G92 için çıkarımda bulunmayın bu kadarcık testle(konunun özüne de aykırı). GTX 260'tan %70 - %80 civarı farkı (bellek band genişliği kısıtlaması nedeniyle) yiyen de gene aynı 8800 GTS G92'dir(BioShock'taki sahnelerin birinde, 1280x1024 4x MSAA - 16x AF'de Dx9'la 37 kare yerine 63 kare, gibi. 512 bellek dolmaktan çok uzakken). Ek olarak, 512 MB bellek artık pek çok örnekte, standart ayarlarda da sorun yaratmaktadır GTS G92 ile (en son Fallout 3'te de gördük). Yani hayır, hoş iş çıkardığında (ki bunların sayısı az sayılmaz) elbet hakkını veriyoruz da; genel durum olarak baktığımızda, GTX 260 G200-100, çok daha lüks bir karttır GTS G92 512'den. Bu kesin.


    ---------

    Evet, bir iki şey yazalım şimdi:

    Kayıt - gösterim dosyaları göndermezseniz, ya test mest hiç uğraşmam, ya da benim seçtiklerime kalırsınız

    Kayıtları bu konu üzerinden göndereceksiniz. Özel iletiden değil. O nedenle, kutu arada bir dolarsa, sorun değil.


    Kayıt - gösterim meselesi sadece çeşitlilik için de değil. Bana aynı zamanda kolaylık sağlamış olacaksınız:

    Örneğin, Sacred 2 rezalet bir oyun gibi görünüyor (daha başından soğudum). E zaten kayıt sistemi farklı, karakterlerinizi gönderin de rahat test edeyim.
    Yoksa, sırf test için oynamak zorunda olacağım, bu oyunu. Tam bir eziyet.

    Yahut BioShock. Oyunda fazla ilerlememiştim, güzel bir oyun olmasına rağmen. Siz ilerlerden de kayıt gönderin, ben de rahat rahat bitireyim işimi. Ha oyunun başları olmasına rağmen çeşit çeşit 14 sahnemiz var bile; ancak oyunun ileriki kısımlarında daha farklı türde sahneler bulunabilir. Yahut 14 sahneden sizin istediğinizi karşılayan çıkmayabilir.



    Sahne çeşidi konusuna neden bu kadar önem verdiğime güzel bir örnek, CoD 4 1.7'den (testleri 8.11 beta ve 180.43 beta ile güncelledim):

    GeForce sürücüsünde öne çıkan ayarların durumu:

    Trilinear optimize: kapalı
    AF optimize: açık

    Radeon'da:

    A.I.: "Standart" düzeyde açık
    Mipmap: En yüksek kalite durumunda


    Son derece mantıklı ayarlar bunlar. Etkileri azıcık oluyor zaten, ilk üçünün.


    Not: 8800 GTS G92'nin 512 MB belleği bu testlerde asla dolmuyor, sürücünün söylediğine göre.

    Not2: "Dual Video Cards" ayarını açtım, CoD4 ayarlarından. Bu ayarı, hiç olmazsa GeForce'de, Q9550'ye geçince açmam gerekmeye başladı, düşük olmayan gerçek sonuç için. E6420 varken bu ayarı açmak - kapamak bir şeyi değiştirmiyordu, ilginç. Bir uyumsuzluk var herhâlde, dört çekirdekli işlemciyle. Zira, görev yönetisinden iki çekirdek ve altını etkin bırakınca da yükseliyordu, E6420 zamanındaki gibi oluyordu sonuç. Buradan belli, işlemciyle ilgisi olduğu.

    Ek: Yeni sürücülerde GeForce'de de bir şeyi değiştirmiyor gibi, bu ayar. Ya da başka bir neden yüzünden değişmemeye başladı. Yine de açık tuttum.


    PhysX sürücüsü olarak 8.10.13 kurulu, her durumda. GeForce takılıyken devre dışı bıraktım PhysX desteğini (Radeon'da zaten açamıyoruz bu desteği:), ama açık bırakmak da sonuçları hiç etkilemiyor. Küsüratı küsüratına aynı, zaten böyle olmalı.

    8x MSAA ve üstü ile test yok, çünkü, GeForce'de sürücüden yapılan AA ayarının CoD4'ü etkilemesi için "uygulama ayarını geliştirme" seçeneğini kullanmak gerekiyormuş. Ben bu olasılığı değerlendirmeyerek hep "zorla AA açma" seçeneğinde deniyordum.

    Oyun içi ayar da en fazla 4x MSAA'ya izin verdiğinden, öyle test etmiş olduk. Bir dahaki sefere 8x ve üstüyle de ederiz, tabii "uygulama ayarını geliştirme" seçeneği sağlıklıysa(nVidia sürücü açıklamalarında gecikmelere yol açabileceğinden bahsediliyor). (Gerçi, Radeon'un yaptığı da bu tarz bir şey olabilir. Sadece bize sormuyordur, o kadar).

    Ek: Oranı 16:9'a almayı unutmuşum("kendisi ayarlar" diye düşünerek dikkat etmedim görüntüye), 4:3'te test edildi o yüzden(1680x1050'yi doğal yolla desteklemeyen monitör kullandığım için, sürücüsü olmayınca "auto"da 4:3 seçmiş olsa gerek[CoD4'ün yaptığı bir şey]). Olur da gösterim dosyalarını başkasıyla paylaşırsam dikkat etsin(belirtmeyi unutabilirim). Görüntünün yanlara doğru gerilmemesi için, 16:10 ve 16:9'da daha geniş bir alanın çizileceğini, yani görüş alanının artacağını söylememe gerek yok sanırım.

    Bu durumun, bu testlerin yapılış amacına hiçbir zararı yok.

    Karşılaştırma açısından da bir zararı yok, durum çeşitlendirme dolayısıyla.Sonuçta, aynı haritada farklı bir zaman gösterimi oluştursam farklar gene değişebilecek. Çizilen alan genişliyor, ama neler çiziliyor? Her cisim karta aynı şekilde yüklenmeyecek.
    Yine de, 1680x1050 seçip 4:3'te kullanmak gibi bir salaklık olmayacağından, ben bir gün 16:9'da test edip değiştiririm sonuçları. Tahminimce çok benzer, aynı oranlarda kayıp yaşayacak üçü de, 16:9'a geçince.



     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?


    Evet, bol vurdulu kırdılı, araç uçurmalı, patlamanın(el bombası, flaş, araba patlaması) dumanının içinden geçmeli anlar barındırdan bu ilk üç haritada oluşturduğumuz üç zaman gösteriminde, GTX 260 önde görünüyor.

    Şimdi, bir de Creek haritasında oluşturduğumuz zaman gösteriminde ne olduğuna bakalım:

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?


    HD 4870 öne geçiverdi.

    Creek haritasındaki en düşük kare/sn'yi aldığımız noktalardan birindeki (yerleşime uzaktan baktığımız yer) sonuçlara bakalım. Sahneyi iki farklı "durum"la test ettim(sahne diyorum, ama elbette zaman gösterimi yöntemiyle):


    Durum 1:
     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

    Durum 2:
     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

    Sonuç:

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?



    Eh eh eh, 4870 büyük tokat attı, haritanın bu sahnesinde. İlk üç zaman gösterimindeki sonuçlara göre olan çelişkiye ve GTX 260 sahiplerinin olası uyuz olma durumuna gülüyorum, kötü niyetim yok. 260'çılar kızmasın(eh eh), 260'lar da çok iyi hız aşırtılıyor canım. Düz hızlarda, bu sonuçlar.



    Gene Creek'ten, başka bir sahne ve "durum"ları:

    Durum 1:
     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

    Durum 2:
     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?


    Sonuç:
     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?



    Silahı öne çıkarıp bulanıklık efekti yaratınca(tabii, aynı zamanda adamın kolu da öne çıkıyor. Bunun da ayrıca bir şeylere etkisi vardır, sadece bulanıklaşma değil), 4870 öne geçti bu son sahnede. Ayrıca, GTX 260, bulanıklık efekti girince 8800 GTS G92'in kaybettiğinden bir hayli fazla başarım kaybetti. Önceki sahnedeki durumda, bulanıklık efekti devreye girince böyle bir durum meydana gelmiyordu. Üç kart da benzer düzeyde başarım kaybediyordu.



    Şimdi, üstteki CoD4 testinden kesin genel sonuç çıkarabilir misiniz, CoD 4 oyunu için? Çıkaramazsınız.

    Öyleyse, oyunun neresine önem veriyorsanız, oluşturun zaman gösterimini, gönderin bana (zaman gösterimi oluşturmayı bilmiyorsanız, özel ileti atın, anlatırım).


    Öyle yapmazsak, sitelerin yaptığı gibi tek bir haritada öylece test etsek, GTX 260 tokatladı - HD 4870 tokatladı, gibi ucubik sonuçlar çıkarabilirdik.
    Forumda pek çok kişi böyle yapıyor(sitenin testine bak, "aha bu hızlı" de), ama yanlış yapıyorlar işte. Test anlayışımız değişmeli.




    Not: Her bir test üst üste çok kez (kimi zaman 10 kez) tekrarlanarak yapıldı ve gerekiyorsa ortalaması alındı. İlk çalıştırıştaki düşük olabilen sonuçlar asla dikkate alınmadı.



    Bu arada, elimdeki 4870'in bellekleri bayağı takoz görünüyor, söyleyeyim şimdiden. 1 GB olması kötü etkilemiş olabilir.

    Çekirdeği ise, kabûl edilir hızlara çıkabilir belki. Pek emin değilim (o da takoz gibi, ama en azından belli bir yaygınlığı olan değerlere çıkabilir).


    Bu biraz kötü, zira GTX 260'ın hız aşırtma değeri 756/1566/2592 gibi yüksekçe bir değer olacak.

    Belki farklı sürücülerde daha iyi çıkar, elimdeki 4870 1 GB. Bakalım artık, hayırlısı.



    Ek: GeForce'de, sürücünün karta göre farklı getirisi:

    8800 GTS G92'yi 178.24 WHQL ile test etmediğimden, 178.24'teki 8800 GTS G92 bölümü boş. Ama onun durumunun da GTX 260 - 178.24'teki gibi olacağını, yani 178.24'ün bir şeyi değiştirmeyeceğini sanıyorum (sahnelerden birine 178.24 ile GTS G92'de baktım, gerçekten bir şey değişmiyor).


     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?

     HD 4870(1 GB) - GTX 260 G200-100 Testi İsteyen Var mı?



    :)

    Son sahnedeki durum özellikle ilgi çekici. 8800 GTS G92'de 180.43 beta ciddi getiri sağlarken, GTX 260'ta azıcık bir getiri oluyor.

    nVidia'nın 180 serisi getiri grafiklerini 9800 GTX+ ile hazırlamasına şaşırmadım, bu sonuçları görünce :)

    Şöyle bir anlam çıkabilir: GTX 200'lerin 9800 G92 - 8800 G92'lere önemli fark attığı durumlarda, GTX 260 4870'i geçebiliyor olsa bile, HD 4850 de G92'leri geçebiliyor. Yani, böyle durumlar olabiliyor, olmayabiliyor da. GTX 200 serisi G92'lere fark atınca 4850 de G92'leri geçecek diye bir kural yok. 4870 de 4850'ye olan farkını açabiliyor, örneğin. Bellek band genişliği mevzusu.

    Öyleyse, "madem GTX 200 serisinin durumu görece iyi veya önemli örneklerde iyi, G92'lere yönelelim" denmiş olsa gerek. 4850'lere karşı olası zayıflıkları azaltmak için.


    Tabii, bunu hemen "kaliteyi düşürmüştür nVidia" gibi yorumlayacak kişiler olacak. Fakat, öyle deseniz bile (ki ben öyle bir şey görmedim[bu, olmadığı anlamına gelmez. Sadece, ben görmedim]), bunu ATi için de düşünmelisiniz, fanatik değilseniz.

    Hayır, ATi öyle yaptığından değil, bu tarz değişken getiriler onun kartlarında da olduğundan.

    Örneğin CoD4'te, Catalyst 8.6'nın getirileri, 3870'te bir hayli değişkendi.

    Eski sürücü varken 3870 GeForce'lerden ne kadar çok geri kalıyorsa, 8.6'nın getirisi de bir o kadar artıyordu (belki de tesadüf:). Örneğin Crossfire'de azıcık bir getiri varken, Bog'da %30 gibiydi, getiri. Wet Work'te ise ikisinin ortası. ve GeForce'nin 8.5 ve öncesindeki üstünlük yüzdesi de, bu getirilere oranlıydı.

    Ben bunu kalleşlik olarak yorumlamam. Radeon'un geri kalmasına yol açan zayıf noktasına yüklenildiği, iyi kullanılamayan yanına yüklenildiği için böyle oranlı bir getiri olmuş, derim.

    Ama farklı düşünen varsa, bunu hem ATi, hem nVidia için değerlendirsin ve ispatlara dayanarak konuşsun. Önyargılı yaklaşmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 29 Mart 2009; 8:42:16 >




  • eline sağlık baya uğraşmışın yanlız gtx260 ın standar hızlarında test yapman bıraz olmamiş kımse gtx260 alıp standart hızlarında kullanmaz...ama şu dıkkatımı çektı cod4 gıbı ati oyunlarının bıraz daha başarı sağladıgı oyunda gtx 260 standart hızında bıle 4870i geçebılmiş açıkcası ben böyle bir sonuç beklemıyordum.oclu sonuçları merakla beklıyorum
    _____________________________
    CORE İ7 2600K@5 GHZ/MSİ Z77A-GD65/CORSAİR VENGEANCE 4*2 GB 1600 MHZ/ MSİ GTX 680 (1308/7212) /CORSAIR120GB FORCE 3 SSD (550MB Okuma / 510MB Yazma)/ NOCTUA D14 CPU COOLER/THERMALTAKE 700 WATT/SAMSUNG 2494HS FULL HD
  • GEFORCE 180.42 kullanılmalı lütfen
    _____________________________
  • CoD4'te 177.83 ile ciddi getiri sağlanmıştı, ondan iyidir, GeForce.

    Ortalıkta gördüğünüz testler eski sürücülerle yapılmış olabilir. Yahut, gördüğünüz testler, Radeon'un başarılı olduğu haritalarda yapılmış olabilir.


    260'ı hız aşırtılmış olarak test etmeye gerek yok, zira konumuz bu değil. Konumuz, sahneye - haritaya göre olan değişimler.


    260'ı ve 8800'ü hız aşırtılmış(756/1566/2592)(783/1944/2345) olarak da test etmiştim tabii, ama bilerek paylaşmıyorum sonucunu. Önceki cümlede belirttim.

    Ne kadar getiri olacağı az çok belli zaten, hız aşırtılınca.



    quote:

    GEFORCE 180.42 kullanılmalı lütfen


    Yaptık, neyse:) Konuyla ilgili olmamasına rağmen yine de yaptık, diyelim.


    8800 GTS G92'deki fazla getiri açısından, faydalı da oldu doğrusu, 180.43 testi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 30 Ekim 2008; 15:26:27 >







  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 29 Ekim 2008; 17:05:46 >
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    @Timeguard

    Şikâyet edildi, yorumun.



    bak herzaman emegine saygı gösteririm .. bir dikkatsizlik yapmıs olamazmıyız . ne sikayetimis bu helal olsun
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    @Timeguard

    Şikâyet edildi, yorumun.



    bende seni sikayet ettim forum kuralları dahilinde yazısmayı sikayet ettiğin icin burası forum hatalar olabilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    Ha, ikinci iletini değiştirip ("") sonra da beni kurallara aykırı olmakla suçluyorsun yani.

    Seni uyarmama rağmen ikinci aynı şeyi tekrarladın ve bu nedenle şikâyet edildin. Üste çıkmaya çalışma lütfen.


    Kaldırdım şikâyetlerini, sen de kaldır, uzamasın bu konu.


    halettim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Timeguard -- 29 Ekim 2008; 17:15:00 >
    _____________________________
  • neyse arkadaşlar konuyu uzatmayın bunda şikayet edılcek bı durum yok
    _____________________________
    CORE İ7 2600K@5 GHZ/MSİ Z77A-GD65/CORSAİR VENGEANCE 4*2 GB 1600 MHZ/ MSİ GTX 680 (1308/7212) /CORSAIR120GB FORCE 3 SSD (550MB Okuma / 510MB Yazma)/ NOCTUA D14 CPU COOLER/THERMALTAKE 700 WATT/SAMSUNG 2494HS FULL HD
  • Tuğer emeğin için öncelikle teşekkürler.. Daha bomba testlerin de geleceğine eminim yeni sürücülerle birlikte..

    Keşke 512 mb lık bir hd 4870 de teste katılabilseydi
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tuğer

    CoD4'te 177.83 ile ciddi getiri sağlanmıştı, ondan iyidir, GeForce.

    Ortalıkta gördüğünüz testler eski sürücülerle yapılmış olabilir. Yahut, gördüğünüz testler, Radeon'un başarılı olduğu haritalarda yapılmış olabilir.


    260'ı hız aşırtılmış olarak test etmeye gerek yok, zira konumuz bu değil. Konumuz, sahneye - haritaya göre olan değişimler.


    260'ı ve 8800'ü hız aşırtılmış(756/1566/2592)(783/1944/2345) olarak da test etmiştim tabii, ama bilerek paylaşmıyorum sonucunu. Önceki cümlede belirttim.

    Ne kadar getiri olacağı az çok belli zaten, hız aşırtılınca.



    quote:

    GEFORCE 180.42 kullanılmalı lütfen


    Yahu yazdığım onca yorumu okumuyor musunuz?

    Ben karşılaştırma olsun diye koymadım o sonuçları, okuyun bir önce (180 serisi CoD4'te getiri sağlıyor mu, o da ayrı bir konu. Neye göre 180.42? Ve madem öyle, Radeon için niye 8.11 istemiyorsunuz merak ettim. Bir taraflılık mı var?)



    Böyle olacaksa hiç uğraşmam test mest, sitelerde gördüğünüz genellemeli, tek harita testli sonuçlarla birbirinizi yemeye devam edersiniz.

    Anandtech sadece oyunun başındaki gemili yeri test eder ve sonucu yayımlar, siz de bunu CoD4'ün genelini yansıtırmış gibi yorumlarsınız.

    İstediğiniz buysa, ben ne uğraşayım ki? İnternette bir sürü test var, güncel sürücülü olanlarına bakarsınız olur biter.


    Eğer, sadece çizelgelere bakıp yazıları okumadan yorum yapan olacaksa, şimdiden vazgeçsin. Şikâyet edeceğim çünkü.


    Tuğer kaş yapayım derken göz çıkartmak denir seninkine...Eğer testleri yapacaksan yap kişiler sana isteklerini iletebilir yada yorumda bulunabilir bu zoruna gitmeyecek sen bu topiği açarak bu ve bunun gibi durumları zaten imzalamış oluyorsun....Bu kadar abartıya gerek yok güzel gidiyorsun bozma derim ben...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi espada1 -- 29 Ekim 2008; 17:23:07 >
    _____________________________
    Ey gidi günler ey




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.