Şimdi Ara

Hayabusa hakkında sorularım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
40
Cevap
0
Favori
5.907
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar henüz kendisini göremesem de hayabusa delisiyim pek de anlamam motordan şu anlık yeniyim yerli motor kullanıyorum bu hayabusa suzuki gsx1000 honda cbr 1000 rr vb şeylerde tabi ben hewp hayabusa resimlerine baktığımdan o arka tekerlekteki yerden havada tutan şey ne işe yarıyor
    mesela şuradakihttp://www.streetfire.net/photo/suzuki-hayabusa-photos_1462937.htm vites göstergesi hepsinde var mı bir de 360 km yapan motor hangi model kaç yılındaki yani sıfır hayabusa aldığında modifiye yapmadan motor belli bi km sonra bu kmyi yapabiliyor mu cevaplayanlara sonsuz minnetlerimi sunarım.. Dua edin de bir hayabusam olsun.......
    Ayrıca şu anlık kuba cg100 actionla idare ediyorum tecrübe kazandığımı nasıl anlarım neler yapmalıyım.. şimdiden teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkanbk -- 24 Ağustos 2011; 7:27:13 >







  • abi 100 cc lik motordan hayabusaya geçip 360 km yapıcam ben dersen ölürsün büyük ihtimalle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muşmula

    abi 100 cc lik motordan hayabusaya geçip 360 km yapıcam ben dersen ölürsün büyük ihtimalle.


    kardeş zaten şu anlık alma düşüncem de imkanım da yok merak saldım bilgi alma amaçlı bizden daha iyi bilen abilerden bilgi alayım dedim 17 yaşındayım erkenden öğrenip tecrübe edinmek iyi değil midir bu tepkileri hep yazıyolar da şu anlık zaten binilmez denenmez sadece bilgi amaçlı lütfen azcık sevgi gösterin olmaz mı :D
  • Stock hayabusalar 360 km'yi rahat görüyo benim bildiğim kadarı ile.

    Modifiye yapıldığı zaman 470'e kadar yolu var hatta dünya rekoru var modifiye hayabusayla 472 kilometreydi yanlış hatırlamıyorsam.

    O lastiğin altındaki şeyi genellikle yarış motorlarında kullanıyorlar pek bi esprisi yok hem öne hem arkaya takıldığında altındaki tekerlekler sayesinde rahatça götürebilirsin.Elbet daha detaylı anlatıcak birisi vardır bunu bende pek bilgili değilim açıkçası.
  • o fotodaki "arka sehpa" oluyor.bi yerden bi yere götürmek için değildir...
    motoru dik ve sağlam tutması içindir.
    motorun kendi ayağına pek güven olmuyor.düşemesi olası yanı,
    birde ayak üzerindeyken motor eğilmli kalıyor.
    genelde yarışlarda görürsünüz start almadan önce.
    ama race motoru olan her kullanıcının vardır hemen hemen.
    havalar bozup sezon bittiğinde motor sehpanın üzerine kaldırılır.hatta ön tekerede takılır.
    hem lastikler yerden kesilmiş olur hemde sağlam olarak stabil kalmış olur.

    sehpa üzerindeki küçük tekerler sadece takma esnasında kolaylık sağlar.
    motoru başka yere götürmek için değildir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pspfreak

    Stock hayabusalar 360 km'yi rahat görüyo benim bildiğim kadarı ile.

    Modifiye yapıldığı zaman 470'e kadar yolu var hatta dünya rekoru var modifiye hayabusayla 472 kilometreydi yanlış hatırlamıyorsam.

    O lastiğin altındaki şeyi genellikle yarış motorlarında kullanıyorlar pek bi esprisi yok hem öne hem arkaya takıldığında altındaki tekerlekler sayesinde rahatça götürebilirsin.Elbet daha detaylı anlatıcak birisi vardır bunu bende pek bilgili değilim açıkçası.



    Arkadaşlar gerçekten çok teşekkür ederim merak içindeydim Allah razı olsun iyi forumlar..Hepinize teşekkürler
  • ayrıca motrun rutin kontrollerini yapmak için zincir yağlamak için vs kullanılır . örneğin motor yan sehbadayken yana yatık olacağı için doğru yağ ölçümü yapılamaz
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Lol hakkında sorularım
    13 yıl önce açıldı
    Askerlik hakkında sorularım
    geçen yıl açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pspfreak

    Stock hayabusalar 360 km'yi rahat görüyo benim bildiğim kadarı ile.

    Modifiye yapıldığı zaman 470'e kadar yolu var hatta dünya rekoru var modifiye hayabusayla 472 kilometreydi yanlış hatırlamıyorsam.

    O lastiğin altındaki şeyi genellikle yarış motorlarında kullanıyorlar pek bi esprisi yok hem öne hem arkaya takıldığında altındaki tekerlekler sayesinde rahatça götürebilirsin.Elbet daha detaylı anlatıcak birisi vardır bunu bende pek bilgili değilim açıkçası.


    502 km idi en son sanırım :) 30 km pek fark etmez zaten 400 km üstünde anca rekor icin
  • Cevaplarınız için teşekkürler ancak şeylerin cevabını alamadım "ayrıca şu anlık kuba cg100 actionla idare ediyorum tecrübe kazandığımı nasıl anlarım neler yapmalıyım.." "vites göstergesi hepsinde var mı "



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkanbk -- 25 Ağustos 2011; 3:01:20 >
  • motosiklet bilgin yok fakat 360 km hızla sürmek istiyorsun. ben hayabusa almaman için dua ediyorum dostum. çünkü sonunu iyi görmüyorum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111

    motosiklet bilgin yok fakat 360 km hızla sürmek istiyorsun. ben hayabusa almaman için dua ediyorum dostum. çünkü sonunu iyi görmüyorum...


    aynı şeyleri düşündüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanbk

    Cevaplarınız için teşekkürler ancak şeylerin cevabını alamadım "ayrıca şu anlık kuba cg100 actionla idare ediyorum tecrübe kazandığımı nasıl anlarım neler yapmalıyım.." "vites göstergesi hepsinde var mı "


    Vites göstergesi hepsinde yok. Dijitallerde rakam rakam yazıyordur belki bilemicem. Hangi viteste olduğunu göstergeye bakmadan anladığın vakit azcık tecrübe kazanmışındır. Motoru bisiklet gibi gayet rahat kullanabiliyosan , trafiğin karşına çıkaracağı riskleri önceden tahmin edebiliyosan , virajları kasılmadan rahatça alabiliyosan ( ki teknikleri vardır bunların okuman gerek ) az biraz daha tecrübene eklemişindir.

    Neyse senin daha hayabusa alman için 5-6 senen var ki en az 600cc tecrüben de olmalı. Yoksa motor da sende haşat olursunuz.




  • Çok tehlikeli bir motor,1300 R. O motor sehpası,motoru ayakta tutuyor.360 km ben Bir keresinde şortla binmiştim 250 Km de ayaklarım aşırı hızdan yanmıştı. Motor sahibide şu an komşumdu vefat etti,Mekanı cennet olsun.Allah rahmet eylesin tekrar.
  • Hayabusa Top Speed motorudur ancak Türkiye'de bu makinenin son hızını kullanmaya müsait pek yol olmadığından param var ahanda motorun kralını aldım tarzını benimseyen kişilerce kullanılmaktadır.

    1000cc bir Supersport motordan 60 kg daha ağırdır ebatları çok daha geniştir bu yüzden viraj kabiliyeti diğerleri kadar yoktur.Bu motoru kullanmak diğerlerinden daha fazla Güven Özveri Tecrübe ister.

    Yani pek bir numara yok Hayabusa'da, daha keskin çizgileri olan birçok SS var piyasada...
  • eğer vites geçişlerinde devir saatine bakmıyorsan
    eğer vites göstergesine bakmadan kaçıncı viteste olduğunu biliyorsan
    eğer minimum 15,000 şehir içi 10,000 şehirler arası yol yaptıysan
    en azından zincir, yağ değiştirme gibi ufak tefek problemlerleri kendin halledebiliyorsan
    eğer trafikte bisiklet havasıyla(kırmızıda geçme-kaldırımdan gitme-ters yola girme) değilde gerçek bir taşıt gibi kullanıyorsan
    eğer trafik kurallarına uyuyorsan
    eğer full korumalarını kullanıyorsan
    eğer sürüş esnasında hava atmaktan çok can güvenliğini önemsiyorsan

    tecrübe kazanmışsınsır dostum..

    ama tüm bunlar bile cg100 den hayabusaya geçiş yapmak için yetmez.. sana tavsiyem önce kawasaki r5 sonra yamaha r6 altı ondan sonra hayabusa.. bir çoğu benim dediklerimin tam tersini söylebilirler sana ki sende ilerde alıp binebilirsin.. ölürsün demem ama yinede tabutunu hazırda bulundur.. ama canını önemser be dediklerimi dinlersen hem daha güvenli olur hemde hayabusaya bindiğin zaman gaza basarken elin titremez kendine güvenin tam olur.. yani bsamakları teker teker çıkarsan bu aletin hakkını senden iyi kimse veremez..




  • Hepinizi alıntı yapamicam ancak herkese teşekkür ederim bana faydanız oldu kimse benim cg100den hayabusaya geçemmei bekleyemez zaten ki :D ben de dahil eğer gerçekten hayabusanın türkiyede bi esprisi olmadığını düşünürsek türkiye geneli rahat rahat gezmek için max. 20.000 tl olan ne motorları öneririsiniz Saygılarımla...

    Gerçekten de eskisine göre bu işin biraz daha ciddi olduğunu anlamış bulunmaktayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi furkanbk -- 26 Ağustos 2011; 5:03:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cool111

    motosiklet bilgin yok fakat 360 km hızla sürmek istiyorsun. ben hayabusa almaman için dua ediyorum dostum. çünkü sonunu iyi görmüyorum...


    sizi de anlayamadım açıkçası yukarıda ben hayabusa alıp 360 km basacam falan mı dedim ama yine de ilgilendiniz sağolun amacım bilgi almak ve eminm bütün usta motorcular böyle bir merakla başlamıştır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanbk

    Hepinizi alıntı yapamicam ancak herkese teşekkür ederim bana faydanız oldu kimse benim cg100den hayabusaya geçemmei bekleyemez zaten ki :D ben de dahil eğer gerçekten hayabusanın türkiyede bi esprisi olmadığını düşünürsek türkiye geneli rahat rahat gezmek için max. 20.000 tl olan ne motorları öneririsiniz Saygılarımla...

    Gerçekten de eskisine göre bu işin biraz daha ciddi olduğunu anlamış bulunmaktayım


    XJ6 / ABS
    XJ6 Diversion / ABS
    XJ6 Diversion F

    bu üç modeli incele.. bahsettiğin fiyat aralığında alınabilecek en ideal 0 km. motorlardır.. aslında hepsi aynı motor.. ama kullanım amacına ve göz zevkine hangisi uyarsa onu alırsın..

    eğer bütçeni biraz daha yükseltirsen 23,750 tl. ye FAZER8 in ABS li olan modelide çok sağlam makinedir.. hayalimdeki motor.. şiddetle tavsiye ederim..

    ama gel gelelim kardeşim sen yinede acele etme cg100 le bu modeller arasında dağlar kadar fark var.. en azından geçiş yapmadan önce r5 yada ninja 250 tarzı temiz 2. el bir ara geçiş motoru kullan 1 sene sonra bu modellere yönel..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: konyaturk42


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanbk

    Hepinizi alıntı yapamicam ancak herkese teşekkür ederim bana faydanız oldu kimse benim cg100den hayabusaya geçemmei bekleyemez zaten ki :D ben de dahil eğer gerçekten hayabusanın türkiyede bi esprisi olmadığını düşünürsek türkiye geneli rahat rahat gezmek için max. 20.000 tl olan ne motorları öneririsiniz Saygılarımla...

    Gerçekten de eskisine göre bu işin biraz daha ciddi olduğunu anlamış bulunmaktayım


    XJ6 / ABS
    XJ6 Diversion / ABS
    XJ6 Diversion F

    bu üç modeli incele.. bahsettiğin fiyat aralığında alınabilecek en ideal 0 km. motorlardır.. aslında hepsi aynı motor.. ama kullanım amacına ve göz zevkine hangisi uyarsa onu alırsın..

    eğer bütçeni biraz daha yükseltirsen 23,750 tl. ye FAZER8 in ABS li olan modelide çok sağlam makinedir.. hayalimdeki motor.. şiddetle tavsiye ederim..

    ama gel gelelim kardeşim sen yinede acele etme cg100 le bu modeller arasında dağlar kadar fark var.. en azından geçiş yapmadan önce r5 yada ninja 250 tarzı temiz 2. el bir ara geçiş motoru kullan 1 sene sonra bu modellere yönel..


    teşekkürler de bu ninjayı yeni yeni duyuyorum hangi firmanın bu marka bir de r5in son modelleri var mı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkanbk


    quote:

    Orijinalden alıntı: konyaturk42


    quote:

    Orijinalden alıntı: furkanbk

    Hepinizi alıntı yapamicam ancak herkese teşekkür ederim bana faydanız oldu kimse benim cg100den hayabusaya geçemmei bekleyemez zaten ki :D ben de dahil eğer gerçekten hayabusanın türkiyede bi esprisi olmadığını düşünürsek türkiye geneli rahat rahat gezmek için max. 20.000 tl olan ne motorları öneririsiniz Saygılarımla...

    Gerçekten de eskisine göre bu işin biraz daha ciddi olduğunu anlamış bulunmaktayım


    XJ6 / ABS
    XJ6 Diversion / ABS
    XJ6 Diversion F

    bu üç modeli incele.. bahsettiğin fiyat aralığında alınabilecek en ideal 0 km. motorlardır.. aslında hepsi aynı motor.. ama kullanım amacına ve göz zevkine hangisi uyarsa onu alırsın..

    eğer bütçeni biraz daha yükseltirsen 23,750 tl. ye FAZER8 in ABS li olan modelide çok sağlam makinedir.. hayalimdeki motor.. şiddetle tavsiye ederim..

    ama gel gelelim kardeşim sen yinede acele etme cg100 le bu modeller arasında dağlar kadar fark var.. en azından geçiş yapmadan önce r5 yada ninja 250 tarzı temiz 2. el bir ara geçiş motoru kullan 1 sene sonra bu modellere yönel..


    teşekkürler de bu ninjayı yeni yeni duyuyorum hangi firmanın bu marka bir de r5in son modelleri var mı ?


    ninja 250 kawasakinin bir modeli honda cbr 250r benzeri bir motor..
    250 cc çift silindir bir model.. racing tipi kasa olarak 600cc lerden biraz ufak ama oldukça hoş bir motor..

    er5 in 0 satışı yok artık.. zaten geçiş motoru olarak kullanıcağın için 2el alman daha mantıklı olur..

    ayrıca bir önceki msjda verdiğim modeller yamahanın mutlaka incelemeni tavsiye ederim..




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.