Şimdi Ara

Hasarlı dolu araba mı hasarsız boş araba mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bu benim ikinci aracım olucak. Uzun süre bineceğim. Fakat dolu bir araç almak istiyorum. Sizce 60 70 bin arası Hasar kayıtlı Audi tt mi Bmw e90 mı? Yoksa hasar kayıtsız orjinal golf veya seat leon gibi bir araç mı önerirsiniz. Bu arada oturduğum yerde 2007 Audi tt var 65 bin istiyor 50 bin hasar kayıtlı alınır mi? Önerileriniz çok önemli yanlış yapmak istemiyorum şimdiden teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Uzun süre binip keyfini yaparım dersen, aldığım fiyata satarım dersen al hasarlı bin gitsin.
  • Merdomable kullanıcısına yanıt
    Uzun süre binerim dolu olduktan sonra boya da o kadar onemli değil ama işte hasar kaydılı satilmazsa?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Boyanın sebebi önemli, mesela sol çamurluk tarafından bir araba vurmuştur şase dengeyi kaybetmiştir bu araba alınmaz ama küçük sürtmedir şasede işlem yoktur alınır güzelce binilir. Özetle; şasede işlem olmayan dolu bulursanız alınır eğer içinizde şüphe olacaksa varsın araba boş olsun bir ekran taktırıp güzelce kullanırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • okanhh O kullanıcısına yanıt
    Saseler temiz olduğu surece problem yok dediğin gibi ama işte hasar kaydı çok kafa ağrıtır mı . Dolu arabadan kastım otomatik elektrikli isitmali koltuk spor deri döşeme tarzı keske sırf ekranla olsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hasardan hasara göre değişir.Elektronik veya mekanik bir aksanda sorun yoksa alınır hatta psikolojik olarak, değer kaybetmeyeceği için araç rahat bile binilir ama 60-70 binlik bir hasar tek seferlikmi parça parçamı birikmiş bakmak lazım ama kanımca kötü bi kazası var gibi duruyor.Birde kullanım herhalde biraz agrasif seri bir araç bakıyorsunuz.Bence audi tt çok heveslik duruyor.Bmw e90 daha mantıklı uzun süreli kullanım için.
  • diğer konuda otomotiv sektöründeyim araç satamıyoruz diyor buraya gelmiş sorduğu soruya bak

    quote:

    serkancan90 @ 11 Eylül 2018 18:50:33

    Arkadaşlar ben otomotiv sektöründe çAlışıyorum doların yükselmesi ile sıfır araçlar aşırı bir şekilde zam gelmiş durumda ve satış hiç yok 10 günde hiç satış yok bu çok kötü bir durum ekonomiyi mahvettiler yazıklar olsun
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • SroKO kullanıcısına yanıt
    Tek seferde o kadar hasarı var . Ama ağır değil ve 1 parça değişen 3 parça boyali şişirilmiş diyorlar. Haklısın bmw ilerde kolay satılır ama arızası da kötü olur Birde bmw e90 biraz tutulmayan kasa tipide eski bmw ler gibi değil ondan içime sinmiyor bilemedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihh_95

    Tek seferde o kadar hasarı var . Ama ağır değil ve 1 parça değişen 3 parça boyali şişirilmiş diyorlar. Haklısın bmw ilerde kolay satılır ama arızası da kötü olur Birde bmw e90 biraz tutulmayan kasa tipide eski bmw ler gibi değil ondan içime sinmiyor bilemedim.
    hocam 1 parça değişen motoru mu..? yani tek parça değişen ve 3 parça boyalıya 70 bin hasar kaydımı cıkartmıslar.Bu konu beni aşar bilen varsa cevaplasın.
  • ne hasarlı dolu araba nede hasarsız boş araba, en iyisi orta hasarlı orta dolu araba

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araç serviste toparlanmıssa hasarlı olabilir ama yok sanayide toparlanmıssa olmaz bence

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SroKO kullanıcısına yanıt
    Valla haklısın bir arastirmak lazim ama sigorta sirketi yapamaz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • parezer kullanıcısına yanıt
    Düzgün olsunda önemli olan o. Nalbantin eline geçmişse sıkıntı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hasarsız araba iyidir. aniden satmak zorunda kalırsın elinde patlar hasarlı araba..
  • 65 bin lik araç için 50 bin hasar kaydı çok. İllaki satılır elde kalmaz ama fiyatını kaç aşağı çekersin orasını bilemem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Satarken zorlanma konusu bir kenarda dursun; asıl sorun, sürerken zorlanma konusu olacaktır. Hasarlı araç kavramı, ucu açık bir kavramdır. Yani hasarın ne olduğu, nasıl olduğu, nasıl tamir ettirildiği gibi unsurları bilmeden yorum yapmak, bol keseden sallamaktan öteye gitmez.
    Kişisel görüşüm, 50 bin lira hasarlı bir otomobil alıp başıma bela etmezdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fatihh_95

    Uzun süre binerim dolu olduktan sonra boya da o kadar onemli değil ama işte hasar kaydılı satilmazsa?
    10-15-20-25 Bİn TL hasar kayıtlı araçlarım oldu, hepsinin de başına gelen ve yapılan işlemler belli en azına 1 sene bindim, hepsini de sorunsuz şekilde sattım.
  • aklıma şu video geldi...


    https://www.youtube.com/watch?v=L40GE7DNEfw&t=466s



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 14 Eylül 2018; 10:57:21 >
  • Hasar kaydi olup acaba bu aracin bilmediğim yerinde baska hasari varmı kaza yapip sigortadan yaptirilmayan kazası varmi gibi sorular gelmesin akliniza o yuzden bos araclara bakin yada elinizdeki paraya gore uygun arac bakin sonradan dovunmeyin şase yamulup duzeltilmis olur direkler kesilip kaynak yapilmis olur podyeler bitmis vaziyette olur olurda olur yani heleki onden buyuk kaza varsa sittin sene iflah olmaz o arac duzen tutmaz yani iyi onarim yapilmamissa

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.