< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Siz sadece görmek istediklerinizi görüyorsunuz o yüzden ne dersek boş .. |
|
Bu kriz yok diyenleri ciddiye alamamam normal mi, telefonunu çıkra diyen dayıdan farkları yok da. Dayı da telefonunu çıkar derken kriz olmadığını, öğrencilerin akıllı telefon almaya bile paralarının olduğunu ima ediyor sonuçta. Aynı şey. Yani dayıyı nasıl ciddiye alamıyosam bunları da alamamam normal galiba. Kendi sorumu cevapladım
|
|
kriz demek açlık ve kıtlık demek değildir. kıtlık dediğin başka mao dönemi çininde yaşamıyoruz git bakalım krizde ki venezuala ya da arjantin nasılmış ? senin kafanda hepsi açlıktan öluyor. kimse dükkan açmıyor. millet sanıyor ki kriz gelicek her şeyi keleperi kapatıcaksın 1milyonluk evi 300 bine alma hayalleri kuruyorsun sanırım lol |
|
Geçin bu kriz ayaklarını. Şirketler deli gibi bilanço yapıp kâr açıklıyorlar. Millet halinden gayet memnun nereye gitsem çılgınlar gibi alışveriş yapılıyor. Trafikten dolayı 1.15 dakikada eve vardigim zaman 2 saate vardı bazen 2 saatide geçiyor. Mahallemde birkaç kişide araç varken şimdi araba koyacak yer yok bildigin kavga çıkıyor pazara gidiyorsun çok azı müstesna pazar arabaları gırtlak dolu. Geçen sene çalıştığım yerdeki bina fiyatları 300-450 bin bandindaydi şimdi 750-1500 bin bandinda ve daha temelden birçok dairenin satıldığının haberini alıyorum. Kim ulan o zaman söyleyin bunları alan etrafımda C suv denilen araçlardan tek tük görür iken şimdi neredeyse her 10 araçtan 3-4 ü suv. Bunlar çok zengin olsa benim bulunduğum varoşlarda ne işleri var gitsinler Alsancak ,mavisehir,balcovaya yi o kadar kalbur üstü değillerse ne iş yapiyorlarda milyonluk araçlara biniyorlar milyonluk evlerde oturuyor. Kredi demeyim küfür ederim artık. Bunun geri ödemesi neyle nasıl yapılıyor. Varsa bilen birisi izah etsin ben artık anlamıyorum- anlamlandıramıyorum bu işleri.
|
|
Millet benzin, motorin zammından arabasını çalıştırmayı bıraktı, İstanbulda eskisi kadar araba çıkmıyor trafiğe. |
|
"Varsa bilen birisi izah etsin ben artık anlamıyorum- anlamlandıramıyorum bu işleri." Üniversitelerde niye ekonomi bölümleri var? Sokağa bakıp, "galdırımda barh edecek yer yoh" veya avmye bakıp "herkeş avmde, öyleyse egonomi coh eyi" demek yerine millet niye yıllarca ekonomik terim, grafik, gösterge vs.öğreniyor acaba diye kendi kendine sorsan sen bile anlarsın. Anlamayacak bir şey yok. Artı neye bakarsan onu görürsün. Fakirlik görmek istiyorsan ekmek kuyruğuna bakarsın. Duraklara bakarsın. Çöplere bakarsın... |
|
Umrumda değil Iphone 14 60.000lira bile olsa alacağım ben böyle mutlu oluyorum ve iyi hissediyorum.
|
|
Donanımın ahalisi iyice bozulmuş. Bakın şimdi sayın yarım akıllılar. Bir ülkede kriz olması demek, herkesin batması demek değildir. Zenginin daha da zenginleşmesi, orta ve alt sınıfın yerlerde sürünmesi demektir. Evler anında satılıyor diyosunuz. Evet sonuna kadar haklısınız. Zenginler daha temelden direk apartmanı satın alıyor. Orta gelirliler 10 yıllık kredinin altına girerek zenginin maliyetinin %20-30 fazlasına bu evleri satın alıyor. Neden? Çünkü bir daha alamayacağını biliyor. Alt tabakaya hiç girmiyorum. Evine yağ alamayanlar var. Bu durum kime yarıyor? Tabi ki de zengine. Şirketler rekor kârlılık açıklıyor. Evet açıklıyor. Çünkü kriz olan ülkede zengin daha da zenginleşir olay bu kadar basit. Türkiye nüfusu kaç milyon? 84 milyondu en son baktığımda. Bunun %5i zengin kesim olsa, bu ülkede 4 milyondan fazla zengin nüfus var. Her yerde araba var mı? Evet var. Her yerde son model arabalar var mı? Evet var. Peki neden? İnsanlar enflasyondan korunmak için mal mülk alıyorlar çünkü. Bu gidişle bir daha alamayacaklarını biliyorlar çünkü. Bu iş bu kadar basit. "Horkosto orobo vor omo" diyerek ölçülmez bu iş. O gördüğünüz arabalar ya senelerce ödenecek bir kredinin ürünüdür, ya da zenginlerin direk galerilerden topladıkları araçlardır. Ha sen bana gelir dersin ki "Asgari ücretli insanlar bile 5-10 yıllık arabalara binebiliyor, rahat rahat gecinebiliyor", o zaman sizin argumaninizi ben de savunurum.
|
|
kriz mriz yok millet deli gibi para eziyor. türkiyede fakirden çok zengin var
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ya yok hocam şaka yapıyorum 5 senedir aynı telefonu kullanıyorum. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Mal sahibi,mülk sahibi. Hani bunun ilk sahibi?Mal da yalan, mülk de yalan.Var biraz da sen oyalan. Yunus Emre.
|
|
Siz sadece görmek istediklerinizi görüyorsunuz o yüzden ne dersek boş .. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Daha başka ne görmem gerekiyormuş paşam söylede bilelim. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Mal sahibi,mülk sahibi. Hani bunun ilk sahibi?Mal da yalan, mülk de yalan.Var biraz da sen oyalan. Yunus Emre.
|
|
Hayat pahalı ama kriz yok millette para çok < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Zaten ona verecek para varsa sana kriz falan vurmaz. |
|
_____________________________
|
|
kriz demek açlık ve kıtlık demek değildir. kıtlık dediğin başka mao dönemi çininde yaşamıyoruz git bakalım krizde ki venezuala ya da arjantin nasılmış ? senin kafanda hepsi açlıktan öluyor. kimse dükkan açmıyor. millet sanıyor ki kriz gelicek her şeyi keleperi kapatıcaksın 1milyonluk evi 300 bine alma hayalleri kuruyorsun sanırım lol |
_____________________________
![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
E39 M52B28 Manuel
|
|
Bu kadar doyumsuzluk ile onada az kaldı paşam. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Mal sahibi,mülk sahibi. Hani bunun ilk sahibi?Mal da yalan, mülk de yalan.Var biraz da sen oyalan. Yunus Emre.
|
|
yav he he niye muhatap aldıysak yazık |
_____________________________
![]() |
|
Lütfen baştan sona kadar izle kral derdimize biraz bile olsa derman olan bir video Bazı şeylerin unutulduğu bir zamanda...
Kanalımıza abone olmak için: https://goo.gl/HGG6Jh
Bize destek olmak için: https://www.youtube.com/channel/UCnLidXZf2eiEzyoWY5-txqw/join
Batuhan'ın Twitch adresi: https://twitch.tv/batuhan
Tunca'nın Youtube Kanalı: https://www.youtube.com/tuncaarslan
Tunca'nın Instagram adresi: https://www.instagram.com/tuncaarslan/
Tunca’nın Twitter adresi: https://twitter.com/OyunDoktoruu
Bora'nın Instagram adresi: https://www.instagram.com/boraaksu/
Boranın Twitch adresi: https://www.twitch.tv/bora_aksu
Instagram: https://www.instagram.com/hckmkdgl/
Twitter: https://twitter.com/hickomikdegil
Facebook: https://www.facebook.com/hickomikdegil
İletişim: mailleriniziokumuyoruz@gmail.com
Karl Casey @ White Bat Audio
They Came From Below
#hiçkomikdeğil https://www.youtube.com/watch?v=d6yaZbXYuSI&feature=youtu.be< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Millette para falan yok sabah okula giderken çöpten yemek toplayan kadın gördüm ayrıca konunun altında kriz yok diyenleri engelledim ekonomi çöptür aksini iddia edenin beyin ölümü gerçekleşmiştir < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|