Şimdi Ara

##### HaNgiSi DaHa DeğErLi #####

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
0 oy
Öne Çıkar
Tüm Forumlar >> Free to Play - MMO >> Knight Online >> KO Genel >> ##### HaNgiSi DaHa DeğErLi #####
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    |
    |
  • Binbaşı
    1780 Mesaj
    Crystal Necklace
    |
    |
  • Yarbay
    2764 Mesaj
    Crystal necklese gibi geldi ama emin değilim
    |
    |
  • Binbaşı
    1337 Mesaj
    bence 2. cisi daha değerli.ama çok fazla bişi fark etmez taş çatlasa 1 gb fiat farkı vardır
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Blur Dragon Neckle...
    |
    |
  • Teğmen
    117 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: MoonRises4You

    Crystal Necklace
    quote:

    Orjinalden alıntı: MoonRises4You

    Crystal Necklace


    banada öle geldi ama bonuslar kafamı karıstırda ress 50 fln
    |
    |
  • Yüzbaşı
    578 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Grameradam

    Crystal necklese gibi geldi ama emin değilim
    quote:

    Orjinalden alıntı: Grameradam

    Crystal necklese gibi geldi ama emin değilim


    |
    |
  • Binbaşı
    1430 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: k4rpuzcu

    quote:

    Orjinalden alıntı: MoonRises4You

    Crystal Necklace


    banada öle geldi ama bonuslar kafamı karıstırda ress 50 fln

    Alıntıları Göster
    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace
    |
    |




  • Binbaşı
    1611 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Alıntıları Göster
    bence crsytal neckle gibi ama çok az bi fark var nerdeyse eşit
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: samican

    bence crsytal neckle gibi ama çok az bi fark var nerdeyse eşit

    Alıntıları Göster
    Blue Dragon Necklea ARdream Charı Icın Ideal
    |
    |
  • Yarbay
    2449 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Select�

    Blue Dragon Necklea ARdream Charı Icın Ideal

    Alıntıları Göster
    crystal necklace . ama ardream için ise sol daki
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: Mordecaí

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cold_nuke

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Tebrıkler Guzel 1 Açıdan Bakmışsın Sana Katılıyorum Bencede Crystal Neck
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TanGa

    quote:

    Orjinalden alıntı: cold_nuke

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Tebrıkler Guzel 1 Açıdan Bakmışsın Sana Katılıyorum Bencede Crystal Neck

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: SuperParasite


    quote:

    Orjinalden alıntı: cold_nuke

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Tebrıkler Guzel 1 Açıdan Bakmışsın Sana Katılıyorum Bencede Crystal Neck

    +001
    |
    |




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orijinalden alıntı: TanGa

    quote:

    Orjinalden alıntı: cold_nuke

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Tebrıkler Guzel 1 Açıdan Bakmışsın Sana Katılıyorum Bencede Crystal Neck

    Alıntıları Göster
    Bence her koşulda Blue Dragon Necklace
    |
    |




  • Yarbay
    6139 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: TanGa

    quote:

    Orjinalden alıntı: cold_nuke

    Health bonus statlarda parantez içindeki değeri arttırır.
    Hp bonus +100 helath verir.

    Crystal Necklace

    Tebrıkler Guzel 1 Açıdan Bakmışsın Sana Katılıyorum Bencede Crystal Neck

    Alıntıları Göster
    ewet crystla necklace
    |
    |




  • Binbaşı
    1448 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VagranTR

    Bence her koşulda Blue Dragon Necklace

    Alıntıları Göster
    2 side qusel bana qore
    |
    |
  • Yarbay
    2247 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: VagranTR

    Bence her koşulda Blue Dragon Necklace

    Alıntıları Göster
    Yarışmacı: Telefon jokerimi kullanmak istiyorum

    Kenan ışık : kimi aricaksınız ?

    Yarışmacı: Köydeki dedemi.

    Dede: Evlat naber knight nasıl gidiyo

    Yarışmacı : İyi dede gm lik nasıl

    Dede: iyi be oğlum banlayıp gidiyoruz işte.

    Yarışmacı: Dede yaw bişey soracam.

    Dede: Sor ewlat

    Yarışmacı: Blue Dragon Nackle mi daha değerli yoksa Crystal nackle mi ?

    Dede: Onları bırakta en değerlisi 5 i bir yerde



    Alıntı değildir şimdi yazdım aklıma esti de
    |
    |




  • Yarbay
    2598 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ne bilim ben ya adamı

    Yarışmacı: Telefon jokerimi kullanmak istiyorum

    Kenan ışık : kimi aricaksınız ?

    Yarışmacı: Köydeki dedemi.

    Dede: Evlat naber knight nasıl gidiyo

    Yarışmacı : İyi dede gm lik nasıl

    Dede: iyi be oğlum banlayıp gidiyoruz işte.

    Yarışmacı: Dede yaw bişey soracam.

    Dede: Sor ewlat

    Yarışmacı: Blue Dragon Nackle mi daha değerli yoksa Crystal nackle mi ?

    Dede: Onları bırakta en değerlisi 5 i bir yerde



    Alıntı değildir şimdi yazdım aklıma esti de

    Alıntıları Göster
    Cristal ;)
    |
    |




  • Yarbay
    4223 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Koçibey

    2 side qusel bana qore

    Alıntıları Göster
    blue dragon healt 10 bonusla hp 100 arasında fazla abartılacak bi fark yok blue dragonun + sı olarak lightning resisti var bu farkı fazlasıyla kapatıor.yani blue dragon daha ii
    |
    |
  • Yarbay
    2247 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Panmordeczka

    blue dragon healt 10 bonusla hp 100 arasında fazla abartılacak bi fark yok blue dragonun + sı olarak lightning resisti var bu farkı fazlasıyla kapatıor.yani blue dragon daha ii

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sirhard

    blue dragon healt 10 bonusla hp 100 arasında fazla abartılacak bi fark yok blue dragonun + sı olarak lightning resisti var bu farkı fazlasıyla kapatıor.yani blue dragon daha ii

    +8,5
    |
    |




Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
bankacılar
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,500
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.