Şimdi Ara

HANGİ SEGMENTTE HANGİ ARAÇ VE NEDEN ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.176
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hangi segmentte hangi aracı neden alırdınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Nike -- 2 Mayıs 2009; 18:11:23 >



  • B segmenti arac: $ehir icinde pratiklik + kucuk motor + du$uk yakit tuketimi + du$uk vergi = du$uk kullanim masrafi
  • Söylemem...
  • B sinfi bence yakıt tüketümi düşük vs. vs.
  • istanbul için c sınıf mantıklı..konfor desen bulabilirsin..park yeri desen sığabilirsin...ama ben d ciyim ayrı
  • Hangi araç diye sormuş arkadaş,acaba tartışma çıkmasın diye mi söylemiyorsunuz modelleri?
  • b sınıfı tabiyki
    Vergi avantajı,park kolaylığı,ekonomik oluşu,masrafları can yakmaz

    Örnek:
    punto 1.3 90bg dizel
    yeni fiesta 1.4 dizel
    yeni jazz(benzinli ama düşünülebilir)
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Sizce hangi araç ?
    geçen ay açıldı
    Bu accent hangi kasa oluyor ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hepsinden birer tane olacak olsa kendi adıma yazayım

    a sagmenti kia picanto(çok sevimli az yakıyor 1.1 motor en az vergiyi ödüyor park kolaylığı sağloyor)

    b sagmenti seat ibiza (tipi güzel iç malzeme kaliteeside iyi duruyor seat iyi bir marka)

    c sagmenti toyota corolla eskilerden olsa fiat stilo (corolla için fazla söe gerek yok kendini kanıtlamış stilo ise fiyat/performans oranı çok iyi tipi süper)

    d sagmenti toyota avensis(eski kasa) yeni çıkanlardan olsa citroen c5(avensis eski kasa tip çok iyi makam arabası gibi duruyor c5 ise 1.6 hdı motor vergi avantajı ve yakıt tipide çok iddalı)

    e sagmenti eskilerde peugeot 607 yenilerden toyota camry(607 gemi gibi araba yok yok tipidede çok hoş... camry ise toyotanın amiral gemisi iç kalitesi çok iyi)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dkerem2 -- 2 Mayıs 2009; 19:38:10 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Göktuğ AYAS

    b sınıfı tabiyki
    Vergi avantajı,park kolaylığı,ekonomik oluşu,masrafları can yakmaz

    Örnek:
    punto 1.3 90bg dizel
    yeni fiesta 1.4 dizel
    yeni jazz(benzinli ama düşünülebilir)


    punto tamamda fiesta ile jazz'ın vergisi nasıl avantajlı oluyo orasınını anlamadım
    ayrıca b segmentinin vergi avantajı nedir çoğusu 1.4 motor ?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: dkerem2

    hepsinden birer tane olacak olsa kendi adıma yazayım

    a sagmenti kia picanto

    b sagmenti seat ibiza

    c sagmenti toyota corolla eskilerden olsa fiat stilo

    d sagmenti toyota avensis(eski kasa) yeni çıkanlardan olsa citroen c5

    e sagmenti eskilerde peugeot 607 yenilerden toyota camry


    Aslında böyle düşünmüştüm konuyu açarken ama nedenlerini de yazsanız çok yararlı bir topic olacağını düşünüyorum.
  • D segment ve SUV ' lar için;
    D segment bir aile aracı alınacaksa fiyatına göre sundukları ile hiç şüphesiz Superb. (kalite, hacim, performans, konfor hepsi bir arada). Jaguar X type kasasının eski olmasını dert etmeyecekler için oldukça prestijli bir model. Opel İnsignia ise otomatik vites aramayacaklar için 1.6 T motoru ile çok cazip. Passat' ın ise yeni kasası çıkana kadar Superb' ye tercih edilmesi için hiçbir sebep göremiyorum.

    SUV sınıfında Santa Fe ve Sorento fiyatlarına göre sundukları ile en cazip iki model. 80-85 bin aralığında, alınabilecek her türlü donanım ile satılıyorlar. (Sorento' nun kasası değişecek).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 2 Mayıs 2009; 19:15:20 >
  • a segmenti citroen c1 ( çok sempatik görünüyor , düşük yakıt tüketimi , kolay park . . . )
    b segmenti ford fiesta ( tasarımı mükemmel , klasik duratec motor vs vs vs )
    c segmenti mini cooper ( retro tasarım , performanslı motor , marka imajı )
    d segmenti alfa romeo 159 ( tasarım ve motor konusunda fazla söze gerek yok )
    e segmenti renault velsatis ( değişik tasarımı var çirkin ama farklı. )
  • quote:

    Orjinalden alıntı: brujeria


    quote:

    Orjinalden alıntı: Göktuğ AYAS

    b sınıfı tabiyki
    Vergi avantajı,park kolaylığı,ekonomik oluşu,masrafları can yakmaz

    Örnek:
    punto 1.3 90bg dizel
    yeni fiesta 1.4 dizel
    yeni jazz(benzinli ama düşünülebilir)


    punto tamamda fiesta ile jazz'ın vergisi nasıl avantajlı oluyo orasınını anlamadım
    ayrıca b segmentinin vergi avantajı nedir çoğusu 1.4 motor ?

    tamam 1.4 1.6 vergiler aynı fakat ben avantaj derken 1.8 2.0vs karşınındaki konumundan bahsettim




  • b sınıfı sedan kullanıyorum (logan 1.5 dci) şehir içi için cok uygun az yakıyor altı yüksek yerden fazla büyük bir arac değil heryere girip cıkıyorum parcası bakımı vs. düşük fiyatlı..

    ancak ilerleyen yıllarda 3-4 yıl sonra diyelim Dsınıfı (skoda süperb 2.0tdi dsg) alırım o aracla uzun yolculukları yapar şehir içinde oraya buraya gitmek için ve günlük kullanım için kullandığım aracla devam ederim

    zaten benim otomobile bakışım 100.000 tl en fazla cok cok paramda olsa cünkü ziyan oluyor güzelim araclar

    tabi giderleride cok vergi bakım yakıt vs.vs.

    bence....
  • Yukarı!!!!
  • prestij, prestij, prestij.
  • E sınıfı. ( E Premium değil )

    Nedir bunlar mesela;

     HANGİ SEGMENTTE HANGİ ARAÇ VE NEDEN ?


     HANGİ SEGMENTTE HANGİ ARAÇ VE NEDEN ?


    Büyük, konforlu rahat geniş yol tutuşu ortalamalarda ama dış tasarımlarıda gayet güzel fiyatlarıda aşırı uçuk değil... ( Bir 5 serisi E serisi vs. kadar )

    Düz E sınıfı genelde Amerikalı tüketicilerin tercihi oluyor.

    Avrupa'da denkleri Premium D sınıfıdır. Yani bir 300C 3.0 Crd mesela satış fiyatı 60.000 Euro civarı, keza Türkiye'de de öyle...3 ve C serisi ile aynıdır fiyatları aşağı yukarı...Ford olanın fiyatıda o seviyelerde ama benzinli, mtv'si ve tüketimi yorar adamı...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Fleetwood1991 -- 4 Mayıs 2009; 19:45:20 >




  • Bu 300c 'lerin ülkemizde satıldığı rakamları görünce sinirleniyorum resmen, sık kullanılan tabirle; "premium" bir model asla değil aslında, ne yazık ki fiyatları şişirme.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    Bu 300c 'lerin ülkemizde satıldığı rakamları görünce sinirleniyorum resmen, sık kullanılan tabirle; "premium" bir model asla değil aslında, ne yazık ki fiyatları şişirme.

    Şişirme değil fiyatları...
  •  HANGİ SEGMENTTE HANGİ ARAÇ VE NEDEN ?
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.