|
Kadın muhasebe ofisi şartları: 22.000 tl başlangıç maaşı, yemek orada veriliyor Erkek muhasebe ofisi şartları: 22.000 tl başlangıç yeni başladığım için, ilerleyen zamanlarda artabilir, kadıköydekinde yemek yerine parasını da alabilirim günlük 150 tl ayda 3750 tl yapıyor, artı aylık 2000 tl de akbil yüklüyorlar, ayrıca ayın belli günlerinde avans veriyorlar, tek sıkıntısı günlük 2 saatim yolda gidecek ve cumartesi günleri de 09.00-18.00 arası ekstra çalışma var. Haftalık 12 saat yolda geçecek, ve 9 saat ekstra çalışma var haftalık Bugün sabah kadınla görüşmeye gittim. Anlaştık dedim şartlar için. Biz kendi aramızda bir müzakare yapacağız, gün içinde de evrak listesini atarız dedi. Halen atmadı. Mesaj atıp hatırlattım ama geri dönüş yapmadı. Cuma günü pazartesi dedi. Bugün görüşmeye gittim sözde işe başlayacaktım ama halen başlamadım. Bir de kararsızlık var kadında gibi yoksa bu kadar uzun süre mesaja geri dönüş yapmaması normal değil. Ben kararsız insan sevmiyorum. Ama şartları da daha iyi ve bana çok daha yakın bir yer EDİT: Kadın bugün mesaj attı. Mail adresimi istedi ve evrakların listesini atacakmış. Ben de yan hakları sordum. Yemek yerine yemek parasını alsam günlük olarak olur mu dedim ve yol desteği var mı dedim. İkisine de yok dedi. Yani 22.000 tl, sgk, ofiste pişirilen yemek bunlar var sadece şişlideki smmm ofisinde. Şişlidekinde hafta sonu komple tatil, yol süresi de 15 dk sürüyor EDİT 2: Kadın olana gittim ama biraz pişmanım. Su bile yok ofiste. İğrenç sağlıksız arıtma suyu var. Yemekler ayçiçek yağı ile yapılıyor. Aşırı yağ ve çok tuzlu yemekler yapılıyor. Hiç memnun değilim. Çoğu zaman ya aç oluyorum ya da evden getiriyorum. Çalışanlar kız ağırlıklı. Ve şahsi fikrim forumdakiler haklı. Kadınlarla çalışmak daha zor. Erkeklerle anlaşması hem daha kolay hem de kafa dengi oluyorlar. Girdiğimden beri türbanlı bir kız var benle hiç konuşmuyor. Çok soğuk biri. Ayrıca diğer çalışan kız da kasıntı biraz. Patron zaten soğuk, sıkıcı ve cimri biri. Bir tane bir kadın çalışan vardı. Onu seviyordum ama o gitti malesef. Artık burda idare edicez bir süre yapıcak bir şey yok. Deneyim kazanana kadar en azından. Kadıköydeki de çok uzaktı çünkü. Ve haftada 6 gün. Büyük zaman yani. EDİT 3: Hayat dersi. Bundan sonra olabildiğince kadın çalışanların olduğu iş yerinden uzakta dur. Kadın çalışanlar gerçekten sıkıntılı. Drama çıkarıyorlar. Bazen durduk yerde gergin ya da sinirli işe gelebiliyorlar. Sonuç olarak erkeklerle çalışmak daha iyi ve daha huzurlu. Bu yorumu yapanların haklılığını gördüm. Ama sorun şu ki erkek patronun olduğu yerde de kız çalışanlar vardı. Ama en azından yaşları biraz daha büyüktü. Hem kız hem de yaşı küşükse esas sorun bu ergenlerde oluyor. Erkekse her türlü normal. Bence kızlar daha genç olgunlaşıyor. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cross Thread -- 12 Eylül 2025; 9:8:49 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt






