Şimdi Ara

HALO3 single ilk ekran (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
199
Cevap
0
Favori
2.918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • in-game trailer ın realtime oldugunu bizzat gamespot yazdı.Ellerinde gamepadle Masterchief i kontrol ettiklerini söylemişlerdi.
    Ayrıca verdiğin SS 3840x2160 gibi ucuk bi çözünürlükte.
    Multisinin beta halinden SS lerde vermiştik.Spartanların kalitesi o SS dekinden çok daha iyi.Hatta videolarıda izledim, verdigin resimdeki kalitede bi spartan görmedim şahsen.
    Oldukça güzeldi modellemeler.

    Masterchief geliyor, savulun...

    edit : Single SS de arka planlara dikkat.Mesafelerin uzunluğu, sag altta bir parça görünen ağaçlara ve dağlara dikkatinizi çekerim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 6 Temmuz 2007; 0:42:49 >
  • En az Killzone 2 kadar muallakta Halo 3 SP benim gözümde.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: korayg

    in-game trailer ın realtime oldugunu bizzat gamespot yazdı.Ellerinde gamepadle Masterchief i kontrol ettiklerini söylemişlerdi.
    Ayrıca verdiğin SS 3840x2160 gibi ucuk bi çözünürlükte.
    Multisinin beta halinden SS lerde vermiştik.Spartanların kalitesi o SS dekinden çok daha iyi.Hatta videolarıda izledim, verdigin resimdeki kalitede bi spartan görmedim şahsen.
    Oldukça güzeldi modellemeler.

    Masterchief geliyor, savulun...


    Yahu verdiğim çözünürlük küçülse de fark etmiyorki, o sahnedeki detaylar belli zaten. Yani çözünürlük küçülünce kar modellemeleri falan değişecek mi? Neyse, hadi geçtik multisini falan.. Ama koray, verdiğin SS ile ingame trailerı aynı kalitede tutuyorsan o zaman 360'ın gücünü bu kadar görüyosun demektir. Çünkü dokular arasında dağlar kadar fark var. HAyır günde 24 saat bu doku illetleriyle uğraştığım için direkt gözüme takılıyor

    Gamespot oynamış gamepadle, abicim aynı gamespot killzone2 hakkında da yazılar yazdı. Hem de 'trailerına yaklaştıını bile söylediler. Neki yani, gamespotsa gamespot.

    Edit: O mesafelerde ne var ki? HAyır, yapılamayacak birşey mi? BEn dokulara dikkatinizi çekerim, onlar yapılamıyor çünkü anlaşılan



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adventure -- 6 Temmuz 2007; 0:46:37 >




  • Şu görüntüden sonra kötü grafikle çıkarsa halo gibi hit oyun resmen alay konusu olur
  • Bu tür oyunlar sosyal hayatı baltalıyor , bence hiç çıkmasın
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Adventure
    Yahu verdiğim çözünürlük küçülse de fark etmiyorki, o sahnedeki detaylar belli zaten. Yani çözünürlük küçülünce kar modellemeleri falan değişecek mi? Neyse, hadi geçtik multisini falan.. Ama koray, verdiğin SS ile ingame trailerı aynı kalitede tutuyorsan o zaman 360'ın gücünü bu kadar görüyosun demektir. Çünkü dokular arasında dağlar kadar fark var. HAyır günde 24 saat bu doku illetleriyle uğraştığım için direkt gözüme takılıyor

    Gamespot oynamış gamepadle, abicim aynı gamespot killzone2 hakkında da yazılar yazdı. Hem de 'trailerına yaklaştıını bile söylediler. Neki yani, gamespotsa gamespot.

    Edit: O mesafelerde ne var ki? HAyır, yapılamayacak birşey mi? BEn dokulara dikkatinizi çekerim, onlar yapılamıyor çünkü anlaşılan


    Olm ne dokusundan bahsediyorsun yaw ? Ekranda görünen bi tek MAsterchief.Onunda trailerdakinden farkı ne ? Hatta helmet ve silah daha bile güzel duruyor.Parlama az görünüyor.
    Bir sürü multi den resim var, betadan...Verdiğinle alakası varmı sence ? Bir bak onlara.Yeni verdim üstelik.

    Neyse sayılı günleriniz kaldı...Az sabır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Shadow Fox -- 6 Temmuz 2007; 0:51:04 >




  • adventure@ ona bakarsan motorstorm dada ilk verilen vidyodaki kaplamalar yok buna ne demek lazım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Resqect23 -- 6 Temmuz 2007; 0:53:12 >
  • kıskançlıktan eli ayağı dolananlar var
    100 kere dedik Singleplayer yürek hoplatacak diye
  • 2. resimde Masterchief'in üzerindeki dokular bariz düşük boyutlu, ilk resimle alakası yok. Bump map abartılmasaymış bu kadar göze batmazmış, göğüsündeki deformasyondan anlaşılıyor texture boyutu. Birinci resimde bu bumpmapten eser yok ve ne kadar güzel görünüyor. Koskoca firma neden böyle hatalar yapar anlayamadım.

    Ama bu hali bana oldukça yeterli görünüyor hani, model ve genel görüntü gayet başarılı.
  • Single hoplatacakta multi oynatmayacak mı sanki Haydin halo çıkta göster doku nasıl olurmuş,bir fps nasıl olurmuş
  • Koray ciddi değilsin di mi doku konusunda? Zaten ben Master chief'den bahsediyorum... NEyse sen anladın da boşver şimdi ah be koray. Yani sen o dokular arasında fark yok diyoran, ben birşey diyemem..

    resquect,

    Evet zaten motorstormda da doku bakımından trailerdaki gibi değil. Onu söyledik zaten kaç kre. Ama yakın. Bu da yakın ama aynı değil. HAtta grafik olarak yakın, doku olarak hiç değil.. Bunları tartışmayacaksak laylaylom herşeye güzel diyelim o zaman direk, ne güzel.. Oyun güzel, grafikler güzel.. Tamam bitti gitti.. Gözünüzü açın biraz beyler gözünüzü..

    Bu arada niye kıskanılsın, hayır o kavram nasıl giriyor bu muhabbete ve konuya anlamak güç.. Gerçi anlıyorumya neyse.

    Peki, bekleyelim ve görelim...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ragdol

    2. resimde Masterchief'in üzerindeki dokular bariz düşük boyutlu, ilk resimle alakası yok. Bump map abartılmasaymış bu kadar göze batmazmış, göğüsündeki deformasyondan anlaşılıyor texture boyutu. Birinci resimde bu bumpmapten eser yok ve ne kadar güzel görünüyor. Koskoca firma neden böyle hatalar yapar anlayamadım.

    Ama bu hali bana oldukça yeterli görünüyor hani, model ve genel görüntü gayet başarılı.


    Evet bunu demeye çalışıyorum ancak resimleri karıştırmışın sanırım hocam. Doku kalitesinin iyi olduğu resim 2, diğeri 1

    Grafikler gayet güzel ama trailerdaki gibi kesinlikle değil. Olay budur. Anlayan anlıyo yav, ne güzel




    Edit: 2. resim derken 'yayımlanan 2. resim' anlamında tarih bakımından söylediysen ok o zaman. Ben karıştırmışım..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Adventure -- 6 Temmuz 2007; 1:13:22 >




  • Ver parlak metali ver ışığı, al sana oyun.. Pehh.. Eminimki mass efect oyunundaki gibi deri dokularıyla kaplı daha fazla poligon ve doku gerektiren bir görüntünün baş kısmını getirip burda modelin üstüne ekleyip aynı ışığı verirseniz, muhtemelen sırıtacaktır.. Yavv ne var şu görüntüde? Metalden ışık yansıyo.. Bunda ne var yani? Bu her oyunda var neredeyse.. Bu modellemeye yakın görüntüler zaten her oyunda var.. Hatta baş kısmı bu şekilde metal değil.. Direk modellenmiş bir şekilde var.. Uçmayın arkdaşlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vamp -- 6 Temmuz 2007; 1:13:23 >
  • Bu oyun grafiksel olarak GeOW'u pataklayamayacak bence demiştim; ve GeOW'da MP ile SP arası grafik farkı sıfırdır örneğini vererek kendimce muhakeme yapmıştım. Hala da aynı mantıkla ilerliyorum, MP ve SP arasında kalite farkı olacaksa GeOW 1-0 önde başlamış oluyor zaten. Bakalım göreceğiz. Biri şu Halo'nun hikayesini anlatsın bana yahu, kütük hasbro oyuncaklarına benzer bir tip adı da ümit usta gibi Master Chief, nedir bu adamın olayı yıllardır anlayamadım, ilgimi çekmedi bir türlü.
  • Halo 3 çıkana kadar xbox 360 oynamayacağım sonra nolur nolmaz 3 kırmızı ışık verir bende kafayı yerim Çıksında oynasak süper grafikler zaten adamlar multide grafik bakımından hayal kırıklığına uğradıklarını ama sonra single'ı görünce ağızlarının açık kaldığını söylüyorlardı hep.
  • Hayretle izliyoruz ps severleri...
    Olmayan oyun Killzone 2 için HALO 3 killer deyip heyecan yapıyorlar, üstelik CG oldugu kesinleşen bir video ile..
    Lakin gerçek oyun içi SS ve realtime oldugu kesin olan trailer a sahip HALO3 ü begendiremiyoruz.

    Mass Effect, Bioshock, HALO3 massive damage etkisi yapacak gibi görünüyor..Artçı şoklarda bolca olacak.Dayanmak güç olur.Önleminizi şimdiden alın
  • In game trailer diyorsun ama verdiğin iki resim arasında fark var.
  • İyi de ikinci SS, yani ilk yayınlanan trailerdan alınmış SS, ilk SS nin her tarafına veriyor. İkinci SS deki grafikte çıkmazsa bu oyun çok pis alay konusu olur.

    İkinci SS deki o güneşin yansıması ve o Masterchiefin üzerindeki kaplama mükemmel, ilk SS de daha kötü.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Adventure

    Evet bunu demeye çalışıyorum ancak resimleri karıştırmışın sanırım hocam. Doku kalitesinin iyi olduğu resim 2, diğeri 1

    Grafikler gayet güzel ama trailerdaki gibi kesinlikle değil. Olay budur. Anlayan anlıyo yav, ne güzel

    Edit: 2. resim derken 'yayımlanan 2. resim' anlamında tarih bakımından söylediysen ok o zaman. Ben karıştırmışım..


    Yok hocam bu sayfadaki resimleri kastediyorum.
    Birinci resimi yüksek çözünürlüklü göremediğim için ve MasterChief'in üzerinde ikinci resimdeki gibi abartı bir bumpmap olmadığı için dokuları gayet yeterli boyutta görünüyor bana. İkinci resimde çok net anlaşılıyor; doku boyutu yine yeterli fakat bump map işi çok karıştırıyor. DiffuseMap yeterli boyutta olabilir ama Bump değerini bu kadar artırmak için bunun en az iki katı bir texture kullanılmalı.

    Ben trailerı, "Anaaa efektlerin güzelliğine baaaak" diye çenem yerde izlediğim için pek hatırlamıyorum dokularını




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Clementine

    In game trailer diyorsun ama verdiğin iki resim arasında fark var.


    Evet doğru in-game resimde o trailerdaki kadar metal havası girinti çıkıntı tarzı artistikler yok.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.