|
Arkadaşlar halkaarz ile ilgili bilgisi olanlar sorularımı cevaplayabilir mi? Benim iki farklı bankadan hesabım var. Biri A, diğeri B olsun. A bankasından 20 tane, B bankasından da 20 tane alabiliyor muyum? Halka arz eşit dağıtımda çok az miktar veriyor. Böyle yaparak daha fazla hisse alamaz mıyım? Ebebek halka arz a girmiş. Neden alamıyorum. İşlem saatleri 09:00 dan sonra diyor ama hala yok. Tarihler de 28 ağustos 1 Eylül arası. Neden alamıyorum. Aldığım hisseleri hemen ertesi gün atabiliyor muyum, uzun vadeli yatıtmamayı düşünüyorum. Malum, öğrenci kafası < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler




kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt









