Şimdi Ara

Halk için dünyadaki en ideal araçları üreten marka Renault fikrimce

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.688
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Halk için alt ve orta gelirli için en makul,ideal,kullanıcı dostu arabanın renault olduğunu savunuyorum.


    Japon araçları daha ideal daha sağlam diyecekler olacaktır katılmıyorum.Mekaniği daha sağlam olabilir ama süspansiyon konforları çok zayıf,yalıtımları çok zayıf,yine parça ve servis fiyatları daha yüksek.Bu dezavantajları mekaniğinin biraz daha sağlam olma artısını götürüyor kesinlikle.


    Fiat diyenler olacaktır.Parça dayanıklılığı olarak,alt yapı olarak daha narin Renault araçlarına göre.Ama biraz sportif ve sert yapıları oluyor ucuz olsada italyan aracı olduğunu hissettiriyor.


    Kore araçları diyenler olacaktır.Onlara hak veriyorum ama genel iç mekan kalitesi,yumuşak konfor odaklı süspansiyonları onlardada bulamıyorsunuz.


    Genel olarak hem konforlu,hem sağlam,hem verimli ve makul performanslı motorları,bakım ve onarım maliyetleri ile bence avrupada halk için en ideal araç Renault marka otomobiller.Segment farketmez hepsi için bunu iddia ediyorum.








  • Tek tek karsilastirmalarda katilmadigim noktalar olsada tabiiki Turkiyeye en uygun araclardan biri ki zaten satis rakamlari da bunu gosteriyor.


    Ama bence Egea Turkiyedeki ihtiyaci tam olarak karsilamayi basarmis. Zaten nerdeyse kendinden bir alt sirdaki rakibin iki kati satmis. Turkiyeye deki cogunlugun beklentisini en iyi karsilayan arac. Bakin en iyi arac demiyorum tabiiki parasi olana cok daha iyi araclar var piyasada ama Turk tuketicinin beklentisine en cok hitap eden Egea bence.

    Bu konuda haklısınız.Ama ben fiat tr nin Egea'ya özel fiyat uyguladığını düşünüyorum.Yoksa Egea yani Tipo nun en ucuz clio dan bile daha ucuza satılmasına imkan yok çünlü yurt dışı fiyatı neredeyse megan'a yakın.Ama türkiyede baz cliodan bile uygun fiyata sahip nedenini anlamış değilim.


    Ama genel konuşursak Renault'u araçları genel olarak daha konforlu,derli toplu,alt yapısı daha sağlam,motorları daha verimli ve atak oluyor.Mesela fiat ın 1.3 mjeti hantal kalıyor ve yakıtı 1.5 dci dan daha yüksek daha az performansı olmasına rağmen. Yine 1.4 fire sağır bir motor ve problemleri var.Renault un benzinli dizel farketmeksizin motorlarıda çok başarılı.

    Megane 4 ün corolladan kaliteli olduğunu düşünüyorum önceki modellerde corolla açık ara renaultun önündeydi ama megane 4 de işler değişmiş özellikle giriş seviyesi 1.3 TCE 140hp motor dan sonra ,ayrıca alt takım olarak hiçbir japon renaultun eline su dökemez


    Euroncap sonuçlarından motor şanzımana kadar renault açık ara önde toyota F1 de bile tutunamadı bmw gibi honda gibi kaçtı gitti honda yine kaçıyor :)


    EDC ile üstün ,dizel de üstün turbo benzilide üstün ,toyota motor olarak sadece atmosferikde renaultdan üstün öyle motorda kalmadı ,%100 Elektriklide yine renault üstün


    Toyota hibritde üstün oda diğer üreticiler tamamen elektrikliye yatırım yaptı ama piller istenilen sürede gelişmedi daha yeni yeni ,ama renault hibrit piyasasına da hızlı giriyor yinede toyotayı yakalamak kolay değil


    Bakım aralıkları en uzun araçlardan renault ,honda toyota nerede :) neredeyse 10 binde bir :)) renault Türkiyede 20000 avrupa da 30000 de bir


    Bencede orta gelir seviyesi için en mantıklı araç üreten firma bakın hindistan için ürettiği triber :) Rusya için arkana ..


    toyota honda abd pazarında japonlara uygulanan özel ihracat izinleri olmasa görürüm..

    Motorları çok verimli ve dayanıklı. Özellikle K9K kodlu motorları efsane. Abimdeki 2009 clio 430bin kmde. Sadece egzantrik değişti. Bir arada yağsız çalıştı ki bundan dolayı motorda kompresyon oldukça azaldı. Sıfır parçaları topladık vakit bulunca rektefiyeye sokacağız. Bakın sıfır mais logolu krank 900tl ye alındı. Motor yaptırmak bile çok çok ucuz. Yürütmesi çok uygun araç. Belki konfor odaklı olarak daha düşük olabilir ama kesinlikle fiyat performans araçları. Mesela 98 volvo v40 daha konforlu ama volvoyu yürütmesi çok pahalı.

  • benim gözümde kore araçları fransızların üstündedir bariz ezemez belki ama bir çok kriter de önde olur renault marka kalite algısı halkımız tarafından çok eskiye dayanıyor zamanında babalarımız amcalarımız toroslardan broadway lerden vs gelen bir kullanım alışkanlığı ve yatkınlığı var bu algı çoçuğunun akrabasınında içine işliyor karar verirken psikolojik olarak rahat hissetmesini sağlıyor yoksa sümbülün tam karşılığı asla konfor donanım güvenlik yada başka bir olay değil tamamen yürütme maliyeti ve a noktasından b noktasına götürsün yeter zihniyeti




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haykouz -- 12 Ekim 2020; 23:37:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haykouz

    benim gözümde kore araçları fransızların üstündedir bariz ezemez belki ama bir çok kriter de önde olur renault marka kalite algısı halkımız tarafından çok eskiye dayanıyor zamanında babalarımız amcalarımız toroslardan broadway lerden vs gelen bir kullanım alışkanlığı ve yatkınlığı var bu algı çoçuğunun akrabasınında içine işliyor karar verirken psikolojik olarak rahat hissetmesini sağlıyor yoksa sümbülün tam karşılığı asla konfor donanım güvenlik yada başka bir olay değil tamamen yürütme maliyeti ve a noktasından b noktasına götürsün yeter zihniyeti

    symbol diye bir araba yok aslında.Dacia logan o araba.Ama o arabada avrupanın en ucuz arabası sıfırı 7500 eu dan başlıyor ve fiyatına göre sağlam dayanıklı geniş ekonomik ve atak bir araba.





  • Yakıt olarak katılıyorum en az yakan motorlar Renaultta

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek tek karsilastirmalarda katilmadigim noktalar olsada tabiiki Turkiyeye en uygun araclardan biri ki zaten satis rakamlari da bunu gosteriyor.


    Ama bence Egea Turkiyedeki ihtiyaci tam olarak karsilamayi basarmis. Zaten nerdeyse kendinden bir alt sirdaki rakibin iki kati satmis. Turkiyeye deki cogunlugun beklentisini en iyi karsilayan arac. Bakin en iyi arac demiyorum tabiiki parasi olana cok daha iyi araclar var piyasada ama Turk tuketicinin beklentisine en cok hitap eden Egea bence.

  • @Moueson DİYE GELDİM AMA DEĞİLMİŞ.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hemican

    Tek tek karsilastirmalarda katilmadigim noktalar olsada tabiiki Turkiyeye en uygun araclardan biri ki zaten satis rakamlari da bunu gosteriyor.


    Ama bence Egea Turkiyedeki ihtiyaci tam olarak karsilamayi basarmis. Zaten nerdeyse kendinden bir alt sirdaki rakibin iki kati satmis. Turkiyeye deki cogunlugun beklentisini en iyi karsilayan arac. Bakin en iyi arac demiyorum tabiiki parasi olana cok daha iyi araclar var piyasada ama Turk tuketicinin beklentisine en cok hitap eden Egea bence.

    Bu konuda haklısınız.Ama ben fiat tr nin Egea'ya özel fiyat uyguladığını düşünüyorum.Yoksa Egea yani Tipo nun en ucuz clio dan bile daha ucuza satılmasına imkan yok çünlü yurt dışı fiyatı neredeyse megan'a yakın.Ama türkiyede baz cliodan bile uygun fiyata sahip nedenini anlamış değilim.


    Ama genel konuşursak Renault'u araçları genel olarak daha konforlu,derli toplu,alt yapısı daha sağlam,motorları daha verimli ve atak oluyor.Mesela fiat ın 1.3 mjeti hantal kalıyor ve yakıtı 1.5 dci dan daha yüksek daha az performansı olmasına rağmen. Yine 1.4 fire sağır bir motor ve problemleri var.Renault un benzinli dizel farketmeksizin motorlarıda çok başarılı.





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Toros bitti ve Renault farklı bir noktaya gitti. Motoru güzel ama sağlamlıkta aynı çizgide değil. Fiyat olarak da avantajı kalmadı. 7 yıl 77 model R12 sahibi, 24 yıl da R12 yolcusu olarak fikrim budur.
    Egea piyasa şartlarına göre hesaplı araç. Ucuz bakım için benzinli olması gerek. Dizel her türlü masraflı.
    Sağlamlık ön planda olacaksa segment değişikliğine gidilerek Courier almak gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orta gelir derken? Maalesef fakir olduğumuzu kabullenemiyoruz. Volkswagen Passat, Mercedes C, BMW 3 gibi D segment otomobiller orta sınıf kabul ediliyor. Peki kaçımız bu otomobillere biniyor?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-FC7AB336F -- 15 Ekim 2020; 8:6:56 >
  • konuyu açan mouson sandım

  • Elinin altinda internet var ac herhangi bir filme bak dunyanin her yerinde her kitada her ulkede sayısız TOYOTA göreceksin ozellikle fakir ülkelerde 30-40 yaslarinda TOYOTA goreceksin konu kilitlenenbilir 😄

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yürütme maliyetleri uygun, 1.5 dci olarak verimli motor, Türkiyede üretiliyor parçası anlayan ustası yaygın ben bundan kullanıyorum, genel kalite olarak düşük vs. vs. bunu kullanan adam da biliyor zaten.

  • Motorları çok verimli ve dayanıklı. Özellikle K9K kodlu motorları efsane. Abimdeki 2009 clio 430bin kmde. Sadece egzantrik değişti. Bir arada yağsız çalıştı ki bundan dolayı motorda kompresyon oldukça azaldı. Sıfır parçaları topladık vakit bulunca rektefiyeye sokacağız. Bakın sıfır mais logolu krank 900tl ye alındı. Motor yaptırmak bile çok çok ucuz. Yürütmesi çok uygun araç. Belki konfor odaklı olarak daha düşük olabilir ama kesinlikle fiyat performans araçları. Mesela 98 volvo v40 daha konforlu ama volvoyu yürütmesi çok pahalı.

  • renaultların da konforları muadillerine göre düşük, yalıtımları zayıf, malzeme kalitesi kötü. arabadaki her yer sert plastik. trim sesleri çok çabuk başlıyor. fiyatları uygun, motorları sağlam ona katılıyorum ama kalite olarak sınıfları genelinde ortalama altındalar.

  • 2 yıl öncesine kadar Clio araba yerine konulmazdı, şimdi geldiği hallere bak, dünyanın en ideal arabası olmuş :D Hala çevirmeli cam kolu olan bir arabandan bahsediyoruz. Size at arabası versinler bari.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Onyargisiz

    Elinin altinda internet var ac herhangi bir filme bak dunyanin her yerinde her kitada her ulkede sayısız TOYOTA göreceksin ozellikle fakir ülkelerde 30-40 yaslarinda TOYOTA goreceksin konu kilitlenenbilir 😄

    Toyota'nın bu kadar fazla satmasının tek nedeni çok sağlam ve dayanıklı yapısı.Onun harici konfor, yalıtım malzeme kalitesi olarak çok dipte araçları.


    Toyota'nın tek tercih nedeni ucuz ve uzun ömürlü olması.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 13 Ekim 2020; 15:6:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalite olarak düşük ama yedek parça bulunabilirligi ve uygun fiyatları nedeniyle Avrupa ve Orta Doğu da çok satan ve tutulan bir marka Renault inkar edilemez ..DCI motorlar da güzel ...Türkiye de elindeki altın bilezik gibi bişey piyasası Renault'nun ama kaliteli değil kalite başka bişey.... BMW Mercedes Volvo Audi kaliteli üretim yapan markalar yurutme maliyetleri de yüksek doğal olarak

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: redbul_540

    Toyota'nın bu kadar fazla satmasının tek nedeni çok sağlam ve dayanıklı yapısı.Onun harici konfor, yalıtım malzeme kalitesi olarak çok dipte araçları.


    Toyota'nın tek tercih nedeni ucuz ve uzun ömürlü olması.



    Alıntıları Göster

    Dunyanin her noktasında toyota bulursun parcasi uygundur motoru saglamdir yagini suyunu koy arkana bakma toyota markasinin olduğu yerde reno anca getir goturunu yapar tipk futbolda ugurcan altay sorloth muric orneginde olduğu gibi ayrica reno daha abd piyasasina bile giremeyen bir marka...


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Renault motor hariç cok kaliteli sayılmaz, ancak bu dönem hariç herkesin erisebildigi bir markaydı. Katalog değeri sehirdisi 4 litre /100 km olan aracım ile, 3,2 litre yaktigim cok oldu. Japon, Kore veya diger araçlarda bunu göremedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu dünya çapında ise Corolla rakipsiz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.