Şimdi Ara

H80 SORUNU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
918
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaslar dön temizlik yaparken h80 üst yerine elimi surdum ıslaklık geldi kacırma yapıyor galiba elimde döndermeye calıstım digeri dönmüyor ama biri dönüyor hortumun ne yapmam lazım işlemci tarafından kacırmıyor radyotör tarafından bu arada



  • hemen sök iade et..garantisi varmıydı?
  • hocam faturası yok bi arkadastan almıstım kutusu iceri tam
  •  H80 SORUNU



    ARKADAŞLAR TAM RESİMDE KIRMIZI OLAN YER TAM SONUNA KADAR GİRMEMİS DİGERİ SONUNA KADAR GİRMİS VE HORTUM CIKMADI AMA OYNAMA YAPIYOR DİGERİ OYNAMIYOR YAPISTIRSAM OLURMU YOKSA YENİSİNİMİ ALAYIM
  • yokmu arkadaslar bi yol gösteren biri kocaman forumda
  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil77

    yokmu arkadaslar bi yol gösteren biri kocaman forumda

    Aldığın kişiyle iletişime geçip.Durumu anlat faturayı bulmaya çalış sonrada aldığın yere gönderin.büyük ihtimal değişim yapılacaktır. Ama sakiz siz dışardan müdahalae etmeyin.
  • aldıgım arkadas faturası kayıp oldugunu söylemisti bana ve fatura olmadan vatan bilgisayara götürürsen sıkıntı cıkardıgında yardımcı olurlar dedi ama galiba fatura olmadan olacak gibi degil
  •  H80 SORUNU


    biraz önce resmini cektim arkadaslar kırılma yada tamam yerinden hortum cıkmadı sadece radyatöre giren hortum oynuyor ve bu oynama sonucunda azıcık kacırma yapmıs
  • arkadaslar baska fikri olan kimse yokmu bilgisayarcıya göstersem yada iyi bi yapıstırıcı ile yapıstırsam olurmu
  • arkdaslar sonunda arkadas fatura örnegini buldu ama hortumda sanki radyatöre giden kısımda az bi zede var gibi duruyor sıkıntı cıkarırmı vatancomputer



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eragon60 -- 2 Nisan 2013; 21:39:35 >
  • Öncelikle geçmiş olsun hocam. Yaklaşık 1 sene önce aldığım bir mause ( Microsoft Sidewinder X8 ) geçen gün bozuldu, bende Vatan Bilgisayar 'ın müşteri hizmetlerini aradım ve faturamın olmadığını, kayıp ettiğimi söyleyip yardım istedim. Onlarda sağ olsunlar '' fatura olmasına gerek yok, bizim sistemimizde ürünün seri numarası kayıtlı olduğu için gerekli işlemi yapabiliriz'' dediler ve ürünü garantiye gönderdiler. Sende istersen ürünün alındığı şubeye giderek, durumu izah edebilirsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.