Şimdi Ara

Güzel ve Çirkin

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
943
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  Güzel ve Çirkin

    Çok nadirde olsa bazen insanlar M3'e acıyarak bakabilirler. Aslında bu M3'ü öyle bakmak imkansız gibi birşey... Saldırgan görünüm. Acıkmış bir aslanın bakışı. Sanki asfaltı parçalara ayırmak istiyor, hatta bütün 911 şöförlerinin havalarını söndürmek istiyor gibi görünüyor.

     Güzel ve Çirkin

    Şakası olmayan bir otomobil. Ama yanında S5 durunca durumlar değişiyor. ''Audinin ürettiği en güzel BMW''. Görünüş olarak bile.


     Güzel ve Çirkin

    Bazı bakış açılarından otomobilleri birbirinden ayırmak zor. Sanki BMW tasarımcıları Audide fazla mesai yapmışlar. Ama Audi ön ve arka tasarımı ile kesinlikle insana daha hoş görünüyor.

     Güzel ve Çirkin

    Audilerin klasik önde kayma hastalığınada S5 ile nihayet son verilmiş. Motor biraz daha geriye çekilmiş.

     Güzel ve Çirkin

    4,2lt V8 motor 354 bg üretiyor. Ve 440Nm/tork,...

     Güzel ve Çirkin

    ...ki bu gücün artık %60'ı arka tekerleklere aktarılıyor.

     Güzel ve Çirkin

    Bu simgenin anlamı olsa olsa ''kork benden,BMW,hemde çok kork benden'' dir.

     Güzel ve Çirkin

    Marşlarına basıldığında bütün sessizlikleri kayboluyor.

     Güzel ve Çirkin

    Audi'nin V8'i çok istekli.

     Güzel ve Çirkin

    Audi S5 0-100km/h = 5,1 sn sonraki 14 saniyede ise 200km/h hıza ulaşmış oluyor.

     Güzel ve Çirkin

    Ama S5'in iyi düşmanı daha iyi: M3'ün V8'i daha güçlü. 100km/h hıza varana kadar aradaki fark çok az olsada 160km/h'den sonra

     Güzel ve Çirkin

    Aslında pek değil. Tamam belki gaza basıldığında BMW kadar saldırganlaşamıyor ama onun yerine daha uysal ve kullanımı daha sakin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .thekillingroad. -- 14 Ocak 2008; 1:13:44 >







  •  Güzel ve Çirkin

    160km/h hız ile ilerlerken S5'in motoru sakin sakin hızlanırken, M3'ün motorunda fırtınalar kopmakta.

     Güzel ve Çirkin

    Yeni quattro kendini hissettirsede, Otomobil tarihini yeniden yazmak için yeterli değil.

     Güzel ve Çirkin

    En önemli yenilikler ise Debriyaj artık şanzumanın arkasında. Yani artık çekiş sisteminin sıralaması ''Motor,difransiyel,debriyaj,şanzuman'' oldu.

     Güzel ve Çirkin

    Ağırlık dağılımı önde %57. Daha iyi olmalıydı. (BMW M3 %51 önde)

     Güzel ve Çirkin

    995 kg otomobilin ön tarafında anlamına geliyor. Viraja 1 Tonla girdiğinizi unutmayın.

     Güzel ve Çirkin

    Ama bu çokta önemli değil. Eski Audilere nazarın çok çok iyi. Tabii buna elden geçirilmiş direksiyon sistemininde katkısı var. Nerdeyse bir RS4 havası hakim.

     Güzel ve Çirkin

    Dar virajlarda bile rayların üstünde gidermişcesine hareket ediyor. Fakat fazla zorlayınca dümdüz devam etmekten kendini alıkoyamıyor.

     Güzel ve Çirkin

    Yani aslında quattroya hala çok fazla güvenmemek lazım.

     Güzel ve Çirkin

    Tamam en azından bir alışveriş arabasını Süpermarketin içinde hızlı bir şekilde itmek Audi S5'ten daha fazla şöförlük ve beceri isteyen birşey,...

     Güzel ve Çirkin

    Şöföre odaklı kokpit (eski BMW'lerdeki gibi), hoş bir dizayn

     Güzel ve Çirkin

    ...kusursuz koltuklar. Kırmızı deri - S5'e çok seksi bir hava katmış.

     Güzel ve Çirkin

    Arka koltuklar ön koltuklar kadar cömert değil. Yetişkinler için çok dar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .thekillingroad. -- 14 Ocak 2008; 1:14:35 >




  •  Güzel ve Çirkin

    Tipik Audi işçiliği, ''Birinci sınıf''. Yeterli derecede kullanım kolaylığı sağlayan tuşlar.

     Güzel ve Çirkin

    Sportif detaylar çok fazla hakim olmasada. Asılı duran gösterge iğneleri, 300km/h uzanan hız göstergesi ve...

     Güzel ve Çirkin

    ...Motor Start/Stop düğmesi yeterli.

     Güzel ve Çirkin

    S5'de Park yardımcı sistemi bile bulunuyor.

     Güzel ve Çirkin

    S5'in bagajı 455 litre.

     Güzel ve Çirkin

    Standart olarak 18'' jantlar ve 245/40 R18 ebatlarına sahip tekerlekler sunulmakta.

     Güzel ve Çirkin

    S5 55,900 Euro... M3 ise 66,650 Euro... (almanya)

     Güzel ve Çirkin

    Kaputun altında bulunan V8 motor için, Motor mühendisleri ellerinden geleni fazla fazla yapmışlar.

     Güzel ve Çirkin

    8300dev/dak 420 bg üretiyor. Audi'ye haksızlık etmiş oldk mu acaba? Hayır niye ki? Sonuçta RS5 daha çıkmadı, ellerindekinin en iyisi şimdilik S5...

     Güzel ve Çirkin

    S5'in V8'i sıcak ama M3'ün motoru resmen alevler içersinde. Süper devirleniyor. 3000 dev/dak. uyanıyor 4500 dev/dak. kendine geliyor 6000 dev/dak ağaç bile söker.

     Güzel ve Çirkin

    7000 dev/dak. S5'in motorunun nefesi kesiliyor, M3'de ise hala fırtınalar kopuyor. 8400 dev/dak. da artık motor sınırına varmış oluyor ama izin verilse sanki hala gidecek gibi motorda hiç bir yorgunluk izine rastlanmamakta.

     Güzel ve Çirkin

    Yüksek devirlerde ses güzelleşiyor hatta safkanlaşıyor denilebilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .thekillingroad. -- 14 Ocak 2008; 1:15:00 >




  •  Güzel ve Çirkin

    Çok yakın ayarlanmış vites aralıkları otomobile en iyi aktarmayı sağlamaya yardımcı oluyor.

     Güzel ve Çirkin

    Çünkü tekere güç ne kadar seri iletilirse hızlanmada o denli hızlı oluyor.

     Güzel ve Çirkin

    100 kg daha hafif olmasıda yol tutuşunu daha iyi yapan etkenlerden biri.

     Güzel ve Çirkin

    Otomobilin ağırlığını 5 kg azaltan Carbontavan.

     Güzel ve Çirkin

    İlk virajda M3'ün S5'in karşısında ne kadar üstün olduğunu anlamakta zorlanmıyorsunuz.

     Güzel ve Çirkin

    Ön tekerler Pattex'le yapıştırılmış gibi virajlara giriyor. Audi'den çok daha emin.

     Güzel ve Çirkin

    BMW M3 1,6 Tonluk ağırlığı ile yönünü bir sinek kadar kolay şekilde değiştirebiliyor. Üstüne üstük şöförüne daha fazla yol özgürlüğü veriyor.

     Güzel ve Çirkin

    İ-Drive'dan M-Modusu seçerseniz gaz padalıylada viraja girebilirsiniz, azda olsa denemeye değer.

     Güzel ve Çirkin

    Tabii işi abartmamak gerek çünkü DSC (ESP) hemen devreye girip eğlencenize son veriyor.

     Güzel ve Çirkin

    DSC tam olarakta kapatılabiliyor istenildiğinde. Fakat bunu sadece profesyonel şöförlere, kapalı pistlerde öneririz çünkü otoombilin arkası siz M3 demeden savruluyor.

     Güzel ve Çirkin

    Bunların hepsi S5'i devamlı olarak geçmek için yeterli mi?

     Güzel ve Çirkin


    Hayır. M3'ün eksikliği 4 çeker olmaması. Islak veya slalomlu virajlarda ne yazıkki geride kalıyor. Çünkü kilitli difransiyele rağmen elektronik sistemler devrede olacak, ve S5 acımasız bir şekilde uzaklaşıp gidecektir.




  •  Güzel ve Çirkin

    BMW M3 rakibinden daha rahat olduğu kesin. Audi bozuk yollarda içindeki yolcularla ''JOJO'' oynarken, BMW daha bir Sedan havasında ilerleyebiliyor.

     Güzel ve Çirkin

    Hatta 1900 Euro ekstra para ödeyip alabileceğiniz ayarlanabilir amortisörle büyük badalları bile emebiliyor. Eski M3 kullanıcıları rüyalarında görseler bile buna inanmazlar.

     Güzel ve Çirkin

    M3'ün kokpiti içeride kullanılan deriye kadar normal 3 serisinden farksız. Direksiyon simidi olmamış çünkü çok yumuşak.

     Güzel ve Çirkin

    Ama göstergelere söylenebilecek hiçbirşey yok.

     Güzel ve Çirkin

    Daha fazla güç için ilk tuşa basmak yeterli.

     Güzel ve Çirkin

    Amortisör ayarı için EDC tuşu ve DSC'yi kapatmak için 3'ncü ve sonuncu tuş.

     Güzel ve Çirkin

    Bagaj 400 litre. S5'ten 55 litre daha az.

     Güzel ve Çirkin

    Çünkü önemli olan bu karşılaştırmada bir yerde aslında gücü belli edebilmek. Mesela havagirişlerinin önüne yerleştirilmiş M3 simgeli kromaj.

     Güzel ve Çirkin


    M3'ün Aerodinamik aynasını bir kaç güne kalmaz normal 3'lerede takılmış olarak göreceğimizden eminiz.

     Güzel ve Çirkin

    Sonuç: BMW burun farkıyla önde olsa bile bu S5'i yenik duruma düşürmüyor.

     Güzel ve Çirkin

    Zaten aradaki fiyat farkı ikinic bir otomobili almaya yeter.

     Güzel ve Çirkin

    Şahsi düşüncem ise bankadaki varımı yoğumu verip M3'ü almak olurdu. Çünkü spor otomobillerde bulunması gereken herşey onda mevcut. İyi bir motor, kıvraklık ve karakter. S5 etkiliyor, M3 ise aşka getiriyor
    M3 ile RS5 i karsılastırmak daha adil olurdu tabi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .thekillingroad. -- 14 Ocak 2008; 1:15:30 >




  • m3 bir efsane benim icin ama
    bir test izlemistim

    ikisi arasinda ayni virajlarda ayni hizlarda bmw arkasi kayarak giriyor ama audi hic birsey yokmus gibi girip cikiyor

    ama ben hala bmw derim arkasinin atisi bile guzel
  • quote:

    Orjinalden alıntı: polotje

    m3 bir efsane benim icin ama
    bir test izlemistim

    ikisi arasinda ayni virajlarda ayni hizlarda bmw arkasi kayarak giriyor ama audi hic birsey yokmus gibi girip cikiyor

    ama ben hala bmw derim arkasinin atisi bile guzel



    sonuçta bu test
    S5 in rakibi m3 te değil 335 i ,m3 ün muadili rs5 olucaktır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .thekillingroad. -- 14 Ocak 2008; 1:01:24 >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Çirkin olmak iğrenç bişey
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • teşekkürler güzel bir paylaşım, dehşet makinalar
  • Ben teşekkür ederim
  • Adı gibi güzel bir derleme olmuş uzun biraz ama , teşekkürler yinede.

    Kıyas ' a gelince. Tabiki M3 ama bir husus'u itiraf etmeden geçemiyeceğim. Audi kokpit konusunda sınır ve rakip tanımıyor. BMW eskiden daha ihtişamlı sürücü odaklı kokpitler hazırlardı . Artık daha sıradan hiçyoktan daha sade kokpitler ile karşımıza çıkıyor. Audi yi bu konuda takdir ediyorum. Bu demek değil ki kötü araba yapıyor yanlış anlaşılmasın Audi muazzam bir üretici. Ama benim kalbimde bmw nin yeri farklı .
  • Tabiki Audi de Bmw de cok güzel kaliteli araçlar üretiyor,Bmw nin sürüş özellikleri Audinin kalitesi,işçiliği görselliği
    quote:

    Orjinalden alıntı: Ozdamar

    Adı gibi güzel bir derleme olmuş uzun biraz ama , teşekkürler yinede.

    Kıyas ' a gelince. Tabiki M3 ama bir husus'u itiraf etmeden geçemiyeceğim. Audi kokpit konusunda sınır ve rakip tanımıyor. BMW eskiden daha ihtişamlı sürücü odaklı kokpitler hazırlardı . Artık daha sıradan hiçyoktan daha sade kokpitler ile karşımıza çıkıyor. Audi yi bu konuda takdir ediyorum. Bu demek değil ki kötü araba yapıyor yanlış anlaşılmasın Audi muazzam bir üretici. Ama benim kalbimde bmw nin yeri farklı .






  • teşekkürler emeğin için.resimler ve altındaki açıklamalar ile çok iyi bir paylaşım olmuş.
  • hiçbirzaman bmw nin sportifliinde bi araç olabılcegını dusunmuyorm ben , bana göre Audinin bu tarz otomobilleri bmw nin çocugu bile denilebilcek cinste ..

    kim nederse desin audi bu konularda bmw nin boyuna yetişemez..


    Hazırlayan arkadaşa teşekkür ederiz..
  • İnsanı kendi arabasından soğutuyorsunuz valla.
  • Çok ama çok teşekkürler paylaşım için. Tercihim M3 olur. Zaten M3'ün aynı bu kırmızı rengi 1/18 olarak çıkmış. Türkiye ye gelir gelmez alıp otoparkımda bulunan bronz renk 1/18 M6'nın yanına park edeceğim.
    1/18 model araba koleksiyoneri oluyorum bu arada.

    İşte bunlar da M3'ün 1/18 diecast modelinin resimleri. Türkiyeye gelir gelmez inşallah alacağım.

    http://i140.photobucket.com/albums/r6/zafsed/modellerim/itemsPhotosEncrypter-16.jpg

    http://i140.photobucket.com/albums/r6/zafsed/modellerim/itemsPhotosEncrypter1-4.jpg

    http://i140.photobucket.com/albums/r6/zafsed/modellerim/itemsPhotosEncrypter2-16.jpg

    http://i140.photobucket.com/albums/r6/zafsed/modellerim/itemsPhotosEncrypter3-17.jpg

    http://i140.photobucket.com/albums/r6/zafsed/modellerim/itemsPhotosEncrypter4-16.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 15 Ocak 2008; 17:15:15 >




  • iyide m3 rakibi s5 değilki önümüzdeki yıl çıkacak olan rs5 rakibi olacak biri 350hp diğeri 420hp bu adil değil bana göre ama iki araçda birbirinden güzel hangisi çirkin bunların birine çirkin diyen adam gitsin traktör sürsün ya..
  • paylaşım ve açıklamalar çok güzel araçların ikiside birbirinden güzel ama benim için m3 daha bir güzel
  • M3' ün rakibi RS5 olacak deniyor ancak,
    BMW-3 Audi-A5 doğru değil sanki;
    3' ün karşılığı Audi' de A4 bu yüzden RS4-M3 rakip olmalı.
    AUDİ-RS5' in karşılığı BMW M5 ya da M6 olmalı.
    ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 15 Ocak 2008; 21:13:56 >
  • bmw m5 bir canavar ya audi a5 serisi öyle bir araca kafa tutamaz kıyaslamalar şu bana göre..

    audi rs4 4.2 fsi v8 420hp vs bmw m3 sedan 4.0 v8 420hp

    audi a5 3.2 fsi 265hp vs bmw coupe 330i 272hp

    audi rs5 (büyük ihtimak rs4 ile aynı motoru taşıyacak) vs bmw m3 4.0 v8 420hp

    audi s5 4.2 fsi 350hp vs bmw 335i coupe 306hp

    bana göre kıyaslama budur

    dizeller ise

    audi a5 2.7 tdi 190hp vs bmw 320d coupe 177hp

    audi a5 3.0 tdi 240hp vs bmw 330d coupe 231hp

    ---------------------- vs bmw 335d coupe 286hp




    quote:

    Orjinalden alıntı: feanorringeril

    M3' ün rakibi RS5 olacak deniyor ancak,
    BMW-3 Audi-A5 doğru değil sanki;
    3' ün karşılığı Audi' de A4 bu yüzden RS4-M3 rakip olmalı.
    AUDİ-RS5' in karşılığı BMW M5 ya da M6 olmalı.
    ??



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkan_kolay -- 15 Ocak 2008; 21:47:22 >




  • süper paylaşımbaya bi zamanını ayrımışsındır herhalde bunun için
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.