Şimdi Ara

Güven Altan rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
4.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
57 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Facebook grubunda yazılan gönderiyi, gönderici arkadaşın bilgisi dahilinde noktasına dokunmadan paylaşıyorum. Yorum sizin.


    "Renault Megane 4 1.33 tce aracımı lansman ın yapıldığı ilk gün (22 Ekim günü) siparişini “Güven Altan” bayiisinden 16 kasım günü teslimat olacak şekilde nakit+az bi kredi ile aracın %90 parasını da peşin olarak (23 Ekim de) kendilerine ödemiştim. Forumları takip edenler az çok bilirler durumu ve yaşanan süreci..

    16 kasım günü geldiğinde ne arayan vardı nede soran ben aradığım da ise araç henüz gelmedi, araç hakkında bir bilgimiz yok gibisinden cümlelerle 5 aralığa kadar beni oyaladılar ve bu durumu şikayet etmemi tavsiye ettiler ve bu tarihten sonra benim açımdan hiç bir şekilde durumla ilgilenmediler ve sadece beklememi söylediler..

    Sonra benim parasını ödediğim ama ne hikmetse bir türlü bulamadıkları aracımı “Güven Altan” 3 kuruş daha fazla kazanmak için benim adıma şasisi ayrılmış ve proforma faturası kesilmiş vede kredi çekilmiş ve ilk taksidi ödenmiş aracı başkasına satmışlar ve o araç da ben daha ne olacak diye beklerken 11 aralık tarihinde 81 plaka ile trafiğe çıktı..

    Ben “Güven Altan’ı” arayıp satış temsilcisine (ki kendisi de megane gruplarını sessiz bir şekilde takip ediyor) ve şatış müdürüne durumu anlattığımda kendilerinin duruma verdiği cevap ise kendilerinin karakteri adına daha açıklayıcıydı; “ticarette olur böyle şeyler” diyip geçiştirdiler.. ne bi ticari ahlakları var ne verdikleri sözün arkasında durmadılar, üstüne üstlük beni de “vekaletin bizde senin adına bi düzine hurda araç alırım ortada kalırsın” diye de tehtit etmekten de hiç geri kalmadılar..

    Asıl üzücü olan ise “müşteri memnuniyetinde bronz madalyamız” var dedikleri halde 5 aralıkta Renault çağrı merkezine telefonla ve maille yaptığım şikayette ise ancak 18 aralık da net bir cevap alabildim; talebim Güven Altan’ın ticaret yapma şeklinden kaynaklı yaklaşık 1 ay gecikmeli aracı teslim alacağım için aracın 1 aylık kirasını fiyattan düşmelerini yada buna denk gelecek birşey hediye etmelerini talep ettim. Ama gelen teklif çok daha azdı ve zararımı tam olarak karşılamıyordu tabiki de..
    Ancak buna rağmen Güven Altan bayii, bu teklifi bile “yalan söyliyerek” kırpmaya çalıştı.

    Netice de aracımı 21 aralık günü zar zor vede gayet ilgisiz bir şekilde teslim aldım vede eve gelip park ettim ve o günden beri de kullanmıyorum; bu durum beni yıllardır tercih ettiğim markadan net bir şekilde soğuttu..
    Araç Titanyum gri, stepne, orjinal bagaj havuzu, park sensörü, brandası, krom aksesuarları bagajda vede necvox ekranlı bir şekilde ve sadece “22” km de; değerinde bir teklif olursa aracı satabilirim bile..

    Sizlere tavsiyem araç alacaksanız asla benim yaptığım hatayı yapıp da gidip “Güven Altan’dan” araç almayın sizin aracınızı da başkasına satıp sizi de mağdur etmesinler..

    Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama yukarıda yazanlara en ufak bi itirazı olan olursa belgeleriyle birlikte ispat edebilirim..

    Kazasız, belasız güvenli sürüşler diler, hepinizin yeni yılını şimdiden kutlarım.."

    Edit: ilk cümle okunmuyor galiba buraya tekrar yazayım;

    Facebook grubunda yazılan gönderiyi, gönderici arkadaşın bilgisi dahilinde noktasına dokunmadan paylaşıyorum. Yorum sizin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Psyduck17 -- 29 Aralık 2019; 22:39:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • ilk defa duyuyorum böyle bir bayi. daha bilindik bir bayiden alsaydınız keşke. bika ya da zenginli gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SISU -- 29 Aralık 2019; 20:29:51 >
  • muson paket müşteri memnuniyeti

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben sadece buraya paylaştım. Ekşiye taşıma şansı olan arkadaş varsa diye. Gruptaki beyfendi rica etti benim hesabım yok varsa siz paylaşın diye. Ona istinaden paylaştım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up yapalım herkes okusun

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • gecmis olsun

    @moueson bey yardimci olacaktir muhakkak
  • bu, güven altanda var bişeyler..
    2-3 yıl önce eski bi lagunam var arıza ışığı yanıyor. arkadaşım var dur ben birini çağıracağım sorunu çözeceğim dedi. neyse 30dk sonra yetkili servisin aracı geldi, bugüven altanın servis aracıymış dışarı arızaya gittiklerinde ordan burdan iş bulup parayıda cebe cukkalıyolarmış
    midem bulandı ama gelmiş bulundular. neyse taktılar pc yi arızayı silemediler, abi servise geçelim tam olarak arıza kodu nedir öğrenelim haber verelim dediler 50 lirada ateşledik gittiler.
    1 saat 3 saat 5 saat ses yok ben aradım çok yoğunuz abii. ulan dedim 50 lirayı ateşlerken hiç yoğun değildiniz.
    ertesi gün oldu yine aradım yoğunuz abi bakamadık abi ot abi bok abi. adam gibi verin lan arıza kodlarını sizin yapacağınız işe dedim..
    bunları renoya da güven altan a da şikayet edecektim arkadaş yaptırmadı aman şikayet etme şöyle böyle işlerinden olurlar en arada kalırım vazgeçirdiler.
    olan bizim 50tl ye oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • sizin adınıza şasisi ayrılmış proforması kesilmiş kredisi çıkmış vekredisi ödenen aracı başkasına satamazlar abartıyosunuz
    size ayrılan söz verilen araç vardır onu satmışlardır
    öyls bişey varsa karakola gidin sizin arabayı çalmışlar haberiniz yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bennett.antony B kullanıcısına yanıt
    Ben araç alırken de şase numarası belirli aracı yanlışlık oldu deyip iptal edip başka bir şase numaralı araç için tekrar belge düzenlediler. ben de başka bir araç satın aldım sonuç olarak ama bu tarz bir zaman kaybım olmadı ve bu kadar kaba bir tutumla karşılaşmadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    Ben araç alırken de şase numarası belirli aracı yanlışlık oldu deyip iptal edip başka bir şase numaralı araç için tekrar belge düzenlediler. ben de başka bir araç satın aldım sonuç olarak ama bu tarz bir zaman kaybım olmadı ve bu kadar kaba bir tutumla karşılaşmadım.
    kredi işi sonuçlanmadan olur kredi okeylenip ödenmeye başladıktan sonra imkansız.
    kişi yalan söylüyor bence silin konuyu durduk yere Başınız ağrımasın
    bir araç söz verilmiştir sonra başkasına satılmıştır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bennett.antony B kullanıcısına yanıt
    Adam niye konuyu siliyor?
    Yanlış beyanı varsa orayı düzeltir.
    Bayi çalışanısınız heralde?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bennett.antony B kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi ben sadece konuyu paylaşmamı istedi ben de paylaştım. Bütün Renault gruplarında paylaşıyor. Facebook kullanıyorsan bakabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jac0B0

    Adam niye konuyu siliyor?
    Yanlış beyanı varsa orayı düzeltir.
    Bayi çalışanısınız heralde?
    evet hocam bayi çalışanıyım rahatladın mı
    gel sana araba verelim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Psyduck17

    Dediğim gibi ben sadece konuyu paylaşmamı istedi ben de paylaştım. Bütün Renault gruplarında paylaşıyor. Facebook kullanıyorsan bakabilirsiniz.
    siz bilirsiniz ama yalan beyandan durduk yere sizin başınız yanar. dediğim gibi söz verilen araç vardır ya da şu tarihte gelecek demiştir gelmemiştir.
    ha bi de vekaletin var hurdaları doldurum nedemek
    bayiye bende versem bi vekalet bana da alsa ya sonra satarız zengin oluruz

    valla para vermeden aldığım herşeyi kabul ederim

    eleman cool story yazıyor siz alet olmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • buraya bir kere bakım fiyatı sormaya gittim .servisi alt kattaymış merdivenlerden inince şaşırdım bildiğin sanayideki dükkanlara benziyordu ,hemen koşarak uzaklaştım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Akhenatonnn -- 30 Aralık 2019; 7:26:33 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SISU

    ilk defa duyuyorum böyle bir bayi. daha bilindik bir bayiden alsaydınız keşke. bika ya da zenginli gibi...
    nasıl duymazsın hocam.kemal tepretoğlundan sonra türkiyenin 2. büyük renault bayisi satış adedi olarak.ve servis olarak en iyilerden biri
  • alpikom A kullanıcısına yanıt
    yok daha neler

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kadar parası verilen üstüne bir de kredi çekilen araç alımında kesinlikle sözleşme yapılır. Ayrıca araç bedeli olarak banka üzerinde paranın satıcı firmaya gönderilmesi istenir. Bunların yapılmasını bayi de ister çünkü araç sahibinin cayma riskini en aza indirmek istenir. Ayrıca kredi kullanılacak aracın da şase numarası belli demektir. Üretilmeyen araç üzerine kredi kullanamazsınız. Tabi atılan imzaları hiç saymıyorum bile. Yazılanlar ya tek taraflı yorum ya da bazı boşluklar var. Çünkü böyle bir durum var ise forumda gezinmek yerine direk mahkemeye versin geçsin. Eninde sonunda aleyhine dava sonuçlanır.
  • Aynı olay benim arkadasimin başına geldi.o yetkili servis şuan kapandı.baska bir markanın yetkili servisiydi.

    Bizde çok şaşırmış ve ugrasmistik.bayan arkadaştı .pek anlamazdi o işlerden o yüzden bizden yardım istemişti.

    Arabanın başkasına satıldığını öğrendik.1 ay yeni arabayı bekledik.zarara karşı ekstra donanım eklettik.

    Sonrada adamlar battı kapattı :p

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tenekekutu kullanıcısına yanıt
    Araç alırken proformaya imza atıyorsunuz ve onlarda kalıyor. Kaporayı "sıfır araç için kapora" olarak kaydediyor. Herhangi bir şase numarasını bırak, model bile yazılmıyor. Krediyi de ihtiyaç kredisi olarak çektiyse bi de böyle düşün.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.