Şimdi Ara

GTX 980 Ti , GTX 980 ve 970 ANA KONU (14. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
6.628
Cevap
31
Favori
247.648
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
21 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hep masraf hep masraf. Daha soket 2011-v3 geçecektik. İlk olarak kartları mı güncellesem acaba ? gerçi 980 sli için i5 3570k da zayıf kalır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alkımm -- 16 Eylül 2014; 15:13:39 >
  • Tr fiyatı 780 Ti fiyatının pek fazla altında olmayacağı kesin gibi.Zira kart Ti ye yakın değerler alıyor.3-4 ay sonra belki biraz daha iner.
  • Teorik guclerin oyunlara yansıması ne derecede olacak bunu yeni driver ile göreceğiz Ayrıca ROP artışı ise direkt olarak 4K için olmuş belli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saat hızları agresif olmuş. Bu haliyle, 780 Ti'ı geçmesi kesin denebilir.
    Ancak overclock oranı bayağı düşük olacak gibi. Voltaj kilidi varsa, GK104'ü bile aratacaktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi False King -- 16 Eylül 2014; 15:24:11 >
  • GTX 980 le beraber yeni özelliklerde geliyor Dynamic Super Resolution Third Generation Color Compression Multi-Pixel Programmable Sampling


    Dynamic Super Resolution:
    Yeni bir Upscale teknolojisi "Full HD ekranda 4K kalitesi"

    Third Generation Color Compression: Hafıza kullanımında iyileştirmelere yarayacak teknoloji(256 bit require)

    Multi-Pixel Programmable Sampling: Sample randomizasyonunda iyileştirmeler sağlayan ve quantizasyon hatalarını azaltan bir teknoloji



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi turbo-powwer -- 16 Eylül 2014; 15:32:26 >




  • Dynamic Super Resolution ilginç olabilir.
  • 2 Mb'lık L2 cache miktarı ve 64 ROP birimi, GPU'nun yüksek derecede verimli olmasını sağlamış. Zar alanı GK110'a göre ciddi oranda küçük, 165 W'lık TDP 28 nm üretilen bir GPU için çok iyi. Boost hızı da yüksek olduğundan, tablodaki haliyle GTX 780 Ti'un üstünde performans sergileyecektir. GTX 980 buysa 970 32 ROP birimine nasıl sahip olabilir, onu anlayamadım sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. Miller -- 16 Eylül 2014; 16:26:28 >
  • bence 970 780nin biraz altında kalacak ama fiyatı ve 4gb belleği ile cezbedici olacak özellikle sli düzenek kullanmak isteyenler acısından
  • Oc veya boost o kadar sıkıntı olmayabilir de. 750ti'ın oyunda boostuna bakınca 1300mhz'lere yakın gitmesi gibi olabilir sonuç.
  • GTX 970 için kesinleşmiş bir bilgi yok o yüzden o sayılara kafa yormayın
  • Benim bi varsayımım var da, 970 eğer 32 ROP ise onun üstüne. o yüzden yazsam mı yazmasam mı bilemedim.
  • turbo-powwer kullanıcısına yanıt
    Bu tür teknolojileri hep yeni kartlarla birlikte sunulur fakat sonrasında pek üstünde durulmaz unutulur. Örnekleri çok yazmayayım şimdi.

    Dynamic Super Resolution: Birtek bu dikkatimi çekti ve güzel bir özellik olmuş.
    BF4 teki "Resulation Scale" gibi bir işlevi olsa gerek. Görüntü kalitesini arttırdığı kadar bir o kadar da sisitemi, özeliklede GPU kastırıyor tabi. Ama bu durum 1080p gibi çözünürlüklerde düşük GPU kullanımı sorununa da son verecek bir uygulama olacaktır. Böylelikle kartınızı dibine kadar zorlayabilirsiniz. "Artık kartım %50 GPU kullanıyor.. of kafayı yicem" gibi cümlelerin yerine Scale i arttır GPU un kafayı yesin

    Tabi düşündüğüm gibi bir özellikse




  • Başlığı Nvidia GTX 980-970 Ana Konu olarak güncelleyebilirmiyiz.
    tüm detaylar ve gelen bilgiler bu başlık altında toplansın. Yarından iyibaren sızıntılar çoğalır.
    Dolayısı ile konular açılabilir. Kirlilik açısından tek bu konu başlığı altında daha sağlıklı takip edilir..
  • Teşekkürler tüm haberler için.

    Yeni özelliklerde göz dolduruyor. En ilgi çekecek olan Dynamic Super Resolution olacak gibi.

    Bu arada Nova' da GIGABYTE GTX 970 G1 Gaming listeye girmiş.


    http://www.novabilgisayar.com/bilgi.asp?ID=10137
  • @turbo_powerrr
    @Redstone
    Valla ikinizin de elinize sağlık beyler.Birkaç gündür adam gibi forumlara girmeye vaktim olmuyor, sayenizde bilgi ediniyoruz yeni seri hakkında.Videocardz'ın yorumları altında bandwith tartışması yükselmiş bir anda, yetersiz kalacağını iddia edenler olmuş.

    @Dominic Toretto

    'sadık müşterilerimiz' olarak tanımladı."

    Sadık köleler demek daha mantıklı olur
  • Hazır güç tüketimi bu kadar düşmüşken şöyle 2 GPU lu kart görsek diyorum ama Titan Z gibi fiyatı kallavi olmayan.. GTX690 gibi.. örneğin GTX990 kulaya hoş geliyor Performasında kısıtlamaya da gidilmez. (Çift GPU lu 16nm lik maxwell ile dahada verimli olur ama neyse... )

    Kişisel olarak 2015 Şubat/Mart gibi 1000$ lık çift GPU bir maxwell görmek istesem de 2016 nın ilk çeyreğinde 16nm lik çift GPU lu maxwell daha büyük olasalık. Özelliklede Titan Z nin şuan ki varlığı düşünüldüğünde.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rezes -- 16 Eylül 2014; 18:38:13 >




  • 4 gb olduğu sürece ağzıyla kuş tutsa almam ben şahsen. en az 6 gb olması lazımdı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canskru

    4 gb olduğu sürece ağzıyla kuş tutsa almam ben şahsen. en az 6 gb olması lazımdı

    256 bit ile 6gb oluyor mu diye bir sormak lazım öne ama 8gb olur.fiyat olur 2000+ sen alırsın zenginsin biz ne yapacaz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rezes

    Bu tür teknolojileri hep yeni kartlarla birlikte sunulur fakat sonrasında pek üstünde durulmaz unutulur. Örnekleri çok yazmayayım şimdi.

    Dynamic Super Resolution: Birtek bu dikkatimi çekti ve güzel bir özellik olmuş.
    BF4 teki "Resulation Scale" gibi bir işlevi olsa gerek. Görüntü kalitesini arttırdığı kadar bir o kadar da sisitemi, özeliklede GPU kastırıyor tabi. Ama bu durum 1080p gibi çözünürlüklerde düşük GPU kullanımı sorununa da son verecek bir uygulama olacaktır. Böylelikle kartınızı dibine kadar zorlayabilirsiniz. "Artık kartım %50 GPU kullanıyor.. of kafayı yicem" gibi cümlelerin yerine Scale i arttır GPU un kafayı yesin

    Tabi düşündüğüm gibi bir özellikse

    Bunu sanki iyi bişeymiş gibi söylüyorsun ://

    GPU ya beslenemediğinden, yada tırt bi nedenden limite takıldığından fazlasını yapamıyor. Geliştrici de bunu bi sorun olarak görmüyor ki baştan böyle olmayacak şekilde tasarlamamış (yada düzeltecek sonradan çıkacak bi patch üretememiş).


    --------------

    Dinamik Res. render ile alakalı ise oyun motorlarında fln kullanılabiliyor, yeni konsollarda donanım olarak bu tarz imkan var. Farklı render targetlar için (işlenecek 3d hedef diyin) farklı çözünürlükler belirleyip, bunu en sonunda ekrana gönderilmek üzere birleştirilebiliyor. UI'yi farklı çözünürlükte, eldeki farklı silahı farklı çözünürlükte ekranda gördüğün alanı farklı çözünürlüklerde render edip, gerekirse up/down scale edip, her türlü renk formatında dönüşüm vs. yaptırtırp, nihayetinde hepsini birleştirebiliyor (XB1'de daha detaylı açıklaması var, PS4 de benzer olmalı. HW scaler gibi şeyler deniyor). Ama yeni konsollarda daha kullanan olmadı diye biliyorum ben :// Ryse 'da faln donanımdaki hw scaler vs. yapıları kullanmamışlar, kendi yapılarını gelştirmişler.

    Kabaca SSAA gibi bişey değildir diye umut etmekteyim.




  • Upscale olayi su anda 4k tv lerde mevcut zaten.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.