< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
Yerimizi alalım , buralar şenlenir |
|
_____________________________
Xbox Live : Ashes2Bashers
PSN : Spartan117-TR Switch FC: SW-2311-2158-8916 |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
ASUS Prime Z790-P Wifi D4 / i7 14700F / Msi Ventus 2X 4070 Super / 2x16 3000 Mhz Ram / iPhone 15 Plus / iPad 10 / Xbox Series X / Playstation 5 / Dell AW2724DM / LG 32Gn600B / Asus VA27EHE / Razer Kaira For Xbox / SteelSeries Arctis 1 Wireless PS Edition / Razer Wolverine V2 Xbox / Cordsair Hs75 Xbox / Razer Sphex Mouse Pad / Logitech G410 Atlas Spectrum / Logitech G402 Hyperion Fury / Logitech G502 / Lenovo K500 Legion
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
ASUS Prime Z790-P Wifi D4 / i7 14700F / Msi Ventus 2X 4070 Super / 2x16 3000 Mhz Ram / iPhone 15 Plus / iPad 10 / Xbox Series X / Playstation 5 / Dell AW2724DM / LG 32Gn600B / Asus VA27EHE / Razer Kaira For Xbox / SteelSeries Arctis 1 Wireless PS Edition / Razer Wolverine V2 Xbox / Cordsair Hs75 Xbox / Razer Sphex Mouse Pad / Logitech G410 Atlas Spectrum / Logitech G402 Hyperion Fury / Logitech G502 / Lenovo K500 Legion
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Umarım mevcut nesil konsollarda buna yakın bir grafikle oynarız. Yoksa bu oyunun bu grafiklerini kaldırabilecek bir bilgisayar bende yok. Türkiye'de o bilgisayara sahip olmak da kolay değil. |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-156629339 -- 5 Aralık 2023; 18:29:44 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
RDR2 5 yıl geçmesine rağmen hala günümüz oyunlarından daha iyi gözüküyor nerdeyse. Ben bu trailerdaki görüntülerin en azından bu jenerasyon için olduğunu düşünmüyorum. Rockstar hep in-engine yapar trailerları ama inanmak için fazlasıyla iyi bu görüntüler. Umarım o zamana kadar ara konsollar çıkar da şu grafiklerde 60 fps oynarız. |
|
_____________________________
Xbox Live : Ashes2Bashers
PSN : Spartan117-TR Switch FC: SW-2311-2158-8916 |