< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|

1 Mobil
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu zamana kadar hangi gta oyunu hayal kırıklığı oldu ki..? Tanıdığım çoğu pc sever arkadaşlarım bu oyun için konsol aldı.. Hele bir kaç kişi var şimdi gta 6 çıkınca konsol satın alıyor oyunu bitiriyor sonra satıyor.. GTA V bile online dolu dolu şuan çıkalı kaç sene oldu.. |
_____________________________
![]() M.Kemal Atatürk |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Ben arada vice cityi açar oynarım onun yeri ayrıdır bende :) Çok güzel modlar var o oyun için.. GTA 4 e gelince millet o kadar baskı yapmış ki şuan remastered üzerinde bir çalışma var oda bu sene içerisinde gelecekmiş bekliyoruz.. GTA 6 konusuna gelirsek bence fiyat politikası yüzünden geciktiriyorlar bana öyle geliyor.. Oyunu 2026 mı 2027 mi olur artık minimum 99 dolar etiketle çıkaracaklar.. Zaten deli satış yapan bir firma Türkçe dil konusundada firma hiç bir adım atmıyor o yüzden de pek sevmem Rockstarı ama oyunları güzel uzun süre götürüyor işte yapacak birşey yok.. RDR2 yede next gen güncellemeside yolda iyi bari oyunların desteğini bırakmıyorlar bu konuda iyi :) Bekleyip göreceğiz bakalım farklı bir deneyim sunacak orası kesin. |
_____________________________
![]() M.Kemal Atatürk |
|
Ne yalan söyleyeyim ben de çok umutlu değilim tabi ki gta sonuçta karşılaştıracak oyun yine gta 5 olacak ben gta 5in çok üstüne koyabileceklerini gta4 gta 5 farkı gibi bir sıçrama olmayacağını gta 5.5 olacağını düşünüyorum.Ancak emsalsiz rakipsiz bir oyun olduğundan çok yüksek beklentiler olmadığı sürece kimse bir şey diyemez yani |
|
_____________________________
|
|
Oyun çıktığında hayvan gibi teknik sorunlarla birlikte çıkacak. Birçok oyuncu oynayamayacak ilk etapta. Bu teknik sorunların tamamen ortadan kalkıp, oyunun teknik manada oturması da bence en az 6 ayı ya da 1 seneyi bulacak. Özellikle VRAM konusunda ciddi sıkıntılar çıkacak bence. 12 GB VRAM'in altında olanlar, oyunu can çekişerek oynayacak. |
|
_____________________________
.
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|