Şimdi Ara

GT5 Tavsiyeler ve İpuçları Başlığı (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.284
Cevap
13
Favori
90.772
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Diğer başlıkta da söylediğim gibi fully customizable transmission alıp vites oranlarını değiştirmeniz yeterli.
  • Yav 5'li aldım şanzıman'ı, 180'e vuran araç bu sefer 165'İ geçmiyor. . Özelleştirilebilir şanzımanı alamadım, para yoktu.
  • Arkadaşlar Camaro SS'10 35.000 çok kuvvetli bir araba malumunuz fakat niye bu kadar ucuz ? Hem de pre. araç . 420HP , hayvani bir tork var . Alayım mı bu arabayı yoksa bilmediğim bir yönü mü var .
  • Kolay para nerede kasabilirim arkadaşlar ? Birde bu lisansların tümünü açmak neye yarıyor ? Ben 3. aşamasına geldim onu bitirmedim henüz. c idi sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    Top Gear Lotus testinde tum yardımları kapatınca arabanın frızbıden farkı kalmıyor, 50km ile viraja daha girmeden hafif fren yap oversteer understeer Allah ne verdıyse artık... merak edıyorum bu araç harbiden gercekte de böyle rezil mi

    quote:

    Orijinalden alıntı: rossoscuderia


    quote:

    Orijinalden alıntı: bravoecho

    AMG pistlerinde Nordscliefe'den tulum cikartip butun altinlari toplayanlar one ciksin bakim

    Ciğerini söktüm şerefsizim :D Yalnız yağmurda 300sl hiç yol tutmuyormuş arkadaş, ben fantazi yapıp arabanın modeline göre ABS ve asr yi kapatıyorum ama o şekilde imkansızdı gold almak mecburen açtım.




    Lotus elise ler cok muntazam yol tutusu olan araclardir. Heleki Exige ler tadindan yenmez, ciddi sekilde anlam veremedim. O arabaya istedigin lastigi koy o sekilde davranmaz. Zaten kac kg ki.. Hatta top gear in bu iki araci konu alan bolumleri var. Izlerseniz ne kadar basarili oldugunu gorursunuz, fakat top gear a cikan exige de semi slick lastikler mevcuttu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hllfre -- 28 Kasım 2010; 1:03:58 >




  • @Jolly_RogeR ben aldım zamanında ve güzel de ekmeğini yedim doğrusu. Sadece güç istiyorsan ve ben kontrol ederim diyorsan al, dinamiklerinden pek bişey bekleme. :)

    @GoldPunch kolay para için özel yarışlara girmelisin, gold alınca getirisi çok iyi oluyor. bende sadece a ve b lisansı var ne işe yaradıklarını anlamadan Aspec in sonuna geldim.

    @hllfre Lotusların ne kadar muazzam yol tuttuklarını emin ol çok iyi biliyorum hatta araçları da çok çok iyi tanıyorum, hatta monitörümün arkasında vakti zamanında bir Lotus Esprit V8 e getirdiğimiz bir parçanın kutusundan çıkan orjinal Lotus logosu takılı. Eski elise ve platform kardeşi olan speedster ile de ufak kaynaşmalarım oldu zamanında. Evet bu araçlar gerçekten çok iyi yol tutan, çok rijit şasilere sahip hafif ve verimli araçlar AMA...
    Lastik herşeydir. Ötesi yok, arabana seçtiğin lastik öyle etkilidir ve karakterini değiştirir ki virajlarda tanıyamazsın.
    Ben bir aracımda Pilot Sport kullanıyorum, çabuk ısınan ve ısınıca çok iyi yol tutan bir lastik ama hafif yağmur başlasın araba viraja biraz sert girince kendinden geçiyor, aynı şekilde Advan A048 kullandığım bir araba kuru asfaltta inanılmaz yol tutuyor ve acayip hızlı cevap veriyorken hafif ıslaklık görünce tutuşu yarı yarıya kaybediyor, P zero rosso aldım o farklı, Bridgestone Potenza farklı, Sport Contact 3 var farklı. Porschenin ne kadar iyi yol tuttuğunu ve nasıl bir mühendislik eseri olduğunu herkes bilir, 12000 deki Pilot Sportları olan Carrera S ile yola çıkmaya korkuyorduk düşün artık. Eagle F1 D1 leri zamanında alıp 7000km kullandım yüzleri ayna gibi parlamaya başladı ilk zamanlarında 110 la girdiğim virajda 90la savrulur olmuştum.

    O yüzden lastik her şeydir, araçlar ne kadar başarılı olursa olsun onları yere tek bir parça bastırır o da lastik.




  • sadece o degil ki.. lambolar da ayni sekilde yoldan cikiyor fena olmayan lastiklerle de. Lastik konusunda bende senin kadar deneyimli biriyim, ne kadar onemli oldugunu biliyorum. S2000 imde potenza adrenalin var sogukken drift antrenmaninda gibiyim ama bu kadar olmaz hakikaten olmaz. Michelin energy koysan olmaz yani :D
  • ha unutmadan, telemetry var mi oyunda? goremedim ama ihtiyacim var
  • Topgear bölümündeki lotus yarışında 1. olmak gerçekten zor, bronz için 5. olmak yeterli ben 4. oldum altın için sonra uğraşırım, lotus bildiğimiz arabalardan çok farklı sürüş fiziğine sahip, biraz deneme yaparak arabanın tepkilerine alışmak gerek
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hllfre

    sadece o degil ki.. lambolar da ayni sekilde yoldan cikiyor fena olmayan lastiklerle de. Lastik konusunda bende senin kadar deneyimli biriyim, ne kadar onemli oldugunu biliyorum. S2000 imde potenza adrenalin var sogukken drift antrenmaninda gibiyim ama bu kadar olmaz hakikaten olmaz. Michelin energy koysan olmaz yani :D

    050 mim 001 mi? Adrenalinler de geç ısınıyor ama ısınıca güzel tutunan lastikler 335i de kullanmıştım pek iyi değildi, şahsen s2000 im olsa ona da Advan A048 takardım veya vredestein ultrac sessanta. Bu arada VSA yok mu arabanda?
  • lisanslarda ilk 200 mt de durma olayında nasıl gold alıyoruz ?
    13.400 de kaldım.13.300 ve altı diyor yok yok...Mavi araçla yaptıgımız. Gümüşten üste çıkamadım, kaç kerede denedim
  • hayir elektronik kontrol sevmiyorum, isininca gayet iyiler. Pistte de cok basarili aslinda. RE 001
  • Arkadaşlar frenlemeleri nsıl güçlendirebilirim ? Frene bastığım zaman 20 metre kayıyor zar zor duraksıyor. BMW Z4 M Coupe



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GoldPunch -- 28 Kasım 2010; 2:30:59 >
  • @Drizzt_tr
    Frenleme noktanı biraz geriye çekmen gerek, zamanlamaya bakarak yapabilirsin

    @GoldPunch
    Fren modifiyesi her araç için hazır geliyor (eski oyunlarda sonradan ekleniyordu ) frenlemayi öne veya arkaya ayarlayabilirsin öne ağırlık verirsen daha iyi durur ama dönüşler zorlaşabilir, frenleme için en iyisi daha iyi lastik almak etkisi daha fazla olur


    İlk mesajı güncelliyorum ama geri vites için üçgene basın gibi basit şeyleri yazmıyorum bunlar zaten kılavuzda yazıyor, oyundaki kılavuzda geniş bilgiler var
  • Merhaba, ben henüz oyunun başında takıldım kaldım hızlı ilerlemek istememden mi kaynaklanıyor bilmiyorum, oyuna başladım ikinci el araç listesinden parama ve seviyeme göre bir araç seçtim A bölümünde başladım yarışmaya ilk üç grubu tüm yarışları kazanarak bitirdim, 4. gruba geldim yarışılabilecek araçların listesi çıkıyor bende olmayan araçlar, ikinci el araç listesine giriyorum ordada yok bu araçlar bir türlü ilerliyemiyorum. Acaba her yarıştan sonra kontrol mü etmek gerekiyor ikinci el bölümünü. Klasik japon araçları yarışları var 79 model ve öncesi diyor ikinci elde sadece bir tane 79 modelden eski araç var onu alıyorum o aracın diğer araçları geçmesi imkansız 40 hp zaten en önde bile olsam düzde hepsi geçiyor. Acaba lisans yarışlarını ve özel yarışları da yapmam mı gerekiyor?
  • @ furai,

    Sartnameye uyan, bulabildigin en kuvvetli 2.el araci alip once yagini degistir. Sonra biraz modifiye et baska yolu yok.

    Ama aldigin arac stock 40bg ve yaritaki rakiplerin 200bg+ ise sabaha kadar modifiye etsen bi cacik olmaz, arasira 2.el piyasasina girip daha uygun arac var mi diye bakmak gerek.

    4. yarisi gec nasilsa sira takip etmene gerek yok, 5-6-7... oynarken 2.elden dusurursun daha kuvvetlisini
  • Fren noktasini ileri cek, fren+el frenini kullan

    quote:

    Orijinalden alıntı: Drizzt_tr

    lisanslarda ilk 200 mt de durma olayında nasıl gold alıyoruz ?
    13.400 de kaldım.13.300 ve altı diyor yok yok...Mavi araçla yaptıgımız. Gümüşten üste çıkamadım, kaç kerede denedim
  • Arkadaşlar bu amatör bölümde 69 öncesi araçlarla yarış,mazda ile yarış,toyoto ile yarış,fr araçlar ile yarış vs... bölümler var sizler bunlara uygun araçlar alıp yarışlara katılıyormusnuz.
  • lotus yarışında fazla uğraşmadım ama 2.oldum okadar zor degil gibiydi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: newokca

    Arkadaşlar bu amatör bölümde 69 öncesi araçlarla yarış,mazda ile yarış,toyoto ile yarış,fr araçlar ile yarış vs... bölümler var sizler bunlara uygun araçlar alıp yarışlara katılıyormusnuz.


    aynı dertten muzdaribiz ilk üç grubu geçiyorum sonra ki yarışlarda belirli araçlar gerekiyor ve ikinci elde dahi araçları bulamıyorum, heralde ikinci el bölümünü sık sık kontrol etmek gerekiyor bir de lisans bölümünde de yarışmak gerekiyor heralde yani sadece A spec bölümünde fazla para harcamadan hızla ilerleyeyim diyince tıkanıyor
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.