Şimdi Ara

>>Rover Kullanıcıları Kulübü<< (83. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.836
Cevap
71
Favori
345.260
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • fazla yakıt tüketimi için bakınız : O2 (lambda) sensörü...
  • Arkadaşlar merhaba rover 75 almak istiyorum klasik sorular bende de var sizce 75 nasildir alinirmi ? Kronik sorunu varmi ve tam olarak donanimlari hakkknda bilgi alabilirmiyim ? Kullananlar tarafindan 75 hakkinda detayli bilgi goremedim.
    Saygilar @aya
  • 75, rover'ın 600 ile 800 serisinin yerine ikame ettirdiği ve BMW yönetiine geçtikten sonra piyasaya sürdüğü, markanın "amiral gemisi" modeli. genelde BMW tarafından tasarlandığı düşünülür hep ama, BMW rover'ı satın aldığında model üretime çoktan hazırdı zaten, sadece banttan indiği tarih BMW kontrolüne geçtikten sonra olduğu için öyle zannedilir.

    yine de BMW'den izler taşır elbette. modelde kullanılan genel olarak 4 motor seçeneği var;

    * 1.8 litrelik motor rover'ın kendi üretimi olan K serisi motorun turbo ile takviye edilmiş versiyonudur. aynı motorun turbosuz versiyonları ve değişken subap zamanlamalı (VVC) versiyonları rover'ın diğer modellerinde ve yine land rover'larda yıllarca kullanıldı. hatta lotus, caterham gibi bir çok markaya da bu motor satıldı.

    * 2.0 litrelik motor BMW'den gelme bir motor ve 6 silindirli
    * 2.5 litrelik motor da BMW'den gelme ve yine o da 6 silindirli. 2 ve 2.5'luk motorlar temelde aynı bloğu paylaşan, gömlek faklarıyla hacmi değişen motorlar.
    * 2.0 litrelik CDTi, motor ise, modelin dizel versiyonu. ancak ülkemizde bulmak zor. pek ithal edilmedi. daha ziyade özel gümrük yoluyla getirilmiş versiyon ve parmakla sayılabilecek kadar az.

    bu versiyonlar içinde;

    * 1.8'lik K serisi motor, kendi kategorisinde başarılı ancak biraz nazlı bir motordur. çünkü genelde limitlerde üretilmiş bir motor ve olası zorluklara karşın tolerans sınırları dar. o nedenle hele de günümüz şartlarında yılların getiridiği yıpranmayı ve ülkemizin "kasap" sanayi ortamını düşünürseniz ben pek tavsiye etmem. yine de özenle kullanılmış, fazla kurcalanmamış, temiz ve düzenli bakılmışı bulunursa alınabilir.

    * diğer motor versiyonları için söylenecek pek bir şey yok, sonuçta BMW kökeninden dolayı daha uzun ömürlü ve toleranslı motorlar. 2 ve 2.5 litrelik motorların ikisinin de 6 silindirli olduğunu tekrar özellikle belirtelim. ülkemizde genelde "6 silindir" deyince bizim insanımız biraz "irkilir". ama 6 silindirin daha dengeli olması, bunun da bir çok avantajının olacağını unutmamak lazım. bizim insanımızın çekincesi çoğunlukla yakıt nedeniyle oluyor, bu anlaşılabilir bir çekince, ancak hacim olarak bakınca, aynı hacmin 4 silindirli olanlarına göre tüketimde çok fark olmadığı görülebilir. bakım/onarım masrafı yönünden bakılırsa da nice 4 silindirlilerin masraflarının 8 silindirli bir çok motoru bile fersah fersah katlayabileceğini de bir kenara not etmek gerek. hele günümüz araçlarında, aynı sınıfta güncel üretimi devam eden bir çok markanın yetkili servisteki 1 periyodik bakım ücreti ile bu motorlara nerdeyse yarım revizyon yapılabileceğini de yine bir kenara yazalım...

    şanzımandan yana manuel versiyonlar, klasik rover geleneğine istinaden pek sorunlu değildir ve genel olarak da bakım/onarımı uygundur. otomatikler ise yanlış hatırlamıyorsam japon aisin marka ve onlarla ilgili de pek şikayet duymadım ben doğrusu.

    geri kalan güvenlik, konfor ve donanım konusunda ise çok söyleyecek bir şey yok. üst seriler sınıfında akranı ve yaşıtı olan araçlarla eşdeğer donanıma ve güvenliğe sahip. keza konfor da öyle. dolayısıyla geriye sadece tercihler, bütçeler ve en önemlisi temizini bulmak kalıyor.

    temizi blunursa alınabilir bir araç. ancak tabii, fiyatlar çok değişken. araç sayısı da kısıtlı olunca modelle ilgili bir değer skalası biçmek zor. markanın devamlılığının olmadığı ve ömür boyu binmek düşünülmüyorsa, önünde sonunda bir gün satılabileceği düşünüldüğünde, pazar durumunun kısıtları da göz önüne alınarak iyi pazarlık edilmeli derim ben...

    genel olarak durum bu. daha spesifik bir sorunuz olursa, bildiğim ölçüde cevaplamaya çalışırım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aya -- 27 Eylül 2016; 10:40:29 >




  • Vermiş oldugun degerli bilgiler icin cok tesekkur ederim bunlari dikkate alacagim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hic biyerde ulaşamadım bilgilerine radyatör ve intercooler büyüklükleri nedir bu 220t nin bunları buyutmek istiyorum ama orjinaliigi ölçülerinde bilmiyorum birde araçta yağ soğutucu mevcutmu kendinde bilgisi olan ve ek önerisi olan varmi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • https://youtu.be/WK2LsPmJuNY
    Arkadaslar video cekmeye calistim .manifoldun motor bloguna baglandigi yerde su sizintilari var . acaba manifolt contasindan mi kaciriyor? Yoksa ust kapaktanmidir.
    Aracin su eksiltme ve hava yapma sorunlari disinda bi problemi yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufkbyrk

    https://youtu.be/WK2LsPmJuNY
    Arkadaslar video cekmeye calistim .manifoldun motor bloguna baglandigi yerde su sizintilari var . acaba manifolt contasindan mi kaciriyor? Yoksa ust kapaktanmidir.
    Aracin su eksiltme ve hava yapma sorunlari disinda bi problemi yok

    silindir kapak contası kaçırıyor. zaten hava yapmasının sebebi de o, kompresyonları da soğutma suyuna kaçırıyordur aynı zamanda... bu şekilde kullanmayın, bir an önce yaptırın, masrafınız artar yoksa...
  • Varmi bildiginiz saglam bi usta. Bursada yasiyorum ama bursada yaptirmak istemiyorum.
    Birde ortalama ne kadar masraf cikar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufkbyrk

    Varmi bildiginiz saglam bi usta. Bursada yasiyorum ama bursada yaptirmak istemiyorum.
    Birde ortalama ne kadar masraf cikar

    Sempatik garage var mehmet zorbozan 0535-6180363
  • haakan33 H kullanıcısına yanıt
    Saglam usta lazim. Bursa disinda yaptiricam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ufkbyrk

    Saglam usta lazim. Bursa disinda yaptiricam

    Dinç otomotiv istanbul erdinç kartal 0555-7004027
    orjinal oto istanbul murat gözalan 0532-6535970
    Ankara rmg servis recep bektaş 0533-9686218
  • Araç yavaştan arıza vermeye başladı para bulur bulmaz rmg nin yolunu oturucam inşallah şuanda büyük bir dert açmaz bana gaza başlıyorum 2-3sn sonra tepki veriyor yokuslarda büyük sıkıntı cidden baskida bitiyor muhtemelen bu baskı gibi yedek parçaları nerelerden bulabiliriz ve ortalama fiyat nedir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Selam arkadaşlar bende 216 si aldım ama biraz problemli istanbul beylikdüzü tarafında oturuyorum hangi ustayı tavsiye edersiniz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsencamlar

    Selam arkadaşlar bende 216 si aldım ama biraz problemli istanbul beylikdüzü tarafında oturuyorum hangi ustayı tavsiye edersiniz ?

    WWW.MGROVERTURK.COM face den giriş yap istedğin sorunlara servislere ulaş
  • 220 t nin parçalarına nerden ulaşabilirim honda ile uyumlu olduğunu duymuştum ama baskı balatayı felan değişmem lazım bütçede kısıtlı şuanda biraz
  • fullpusat kullanıcısına yanıt
    Ankara da olduğunuzu düşünerek rmg servis den sorabilirsiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5-6 ay sonra araba almayı düşünüyorum. İnternette gezerken Rover dikkatimi çekti. Bu donanımlarda bir arabanın fiyatının piyasaya göre ucuz olması beni meraklandırdı doğrusu. 200vi'lerde merakım var. Rover'cı abilerimden araçla ilgili bilgi almak istiyorum. Rover markası 200vi modeli hakkında yorumlarınızı bekliyorum. Aracımı bi sıkıntı çıkmazsa ömürlük olsun istiyorum. Teşekkürler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ogulcandemir -- 15 Kasım 2016; 13:26:50 >
  • bir arabanın içini dışını, motorunu, contasını, far ampülünü, hararet müşürünü, fren mekanizmasını, bagaj kapağı kilit mekanizmasını, soğutma sistemini, far motorunu, tüm servis ve ustalarını, iş bilen ustaya muhtaç olmayı, aralıklarla patlayan farklı soğutma sistemi hortumlarını değiştirmeyi, aralıklarla patlayan konsol lambalarını değiştirmeyi, tavan çıtası saplamasından içeriye akan suyu durdurmayı, bagaj kapağı bağlantı yerindeki pası temizlemeyi ve boyamayı, bilimum yerlere siyah conta çekmeyi, çalınan amblemleri temin etmeyi, yeter artım diyip motor yağını, yağ filtresini değiştirmeyi, kopan kapı kollarını tamir etmeyi vs. öğrenmek zorunda olmak istyorsanın Rover alın. Harika bir arabadır. Üstüne de motoru bitince yaptığınız masraflarla beraber maliyetinin yarısının da altında satmayı öğrenmeniz gerekebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haakan33 H kullanıcısına yanıt
    ankarada yaşıyorum rmg ye gidicem ama rmg randevulu çalışan bi servis sadece neler arızalı onun tespiti için bile nekadar para gerekir bilmiyorum öğrenci olup krediyle alınabilicek en yanlış aracı aldım belkide ama genede binildiğinde hepsini unutturyor bu arada parça fiyatlarını sormuştum ama bilgisi olan varmıdır
  • S.a herkese merhaba öncelikle roverlar hakkinda pek bilgi sahibi olmadığımı belirtmek isterim (son bir haftada internetten arastirdigim kadariyla az cok biliyorum) ve 97-99 arasi 216 copuelere bakıyorum kalitesinden ve klasmanindan haberdarim ama çevredeki söylentiler(satamazsin,para harcarsin) açıkçası kafami karıştırıyor... İzmirde ogrenciyim ve bu tip butce kayiplari icin bi sansim yok yani alacagim araba basimi agritmamali butcemde kisitli 15 bin eger aldıktan sonra bi masraf çıkarırsa yaptıramayacagim yani tek atimlik bir kursunum var abiler ablalar ve kardeşler yardimci olursaniz cok sevinirim şimdiden teşekkür ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 8182838485
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.