Şimdi Ara

GSM Operatörleri Müşteri Hizmet Kalitesinin Karşılaştırılması 1.Turkcell 2.Vodafone 3.Avea AÇIK ARA (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
6.664
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: AveaMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    Bu enfes konumdaki pdf dosyası neden ve nasıl silinmiş olabilir?
    Bir fikriniz var mı?

    Avea'nın parmağı olmasın sakın!

    Tekrardan yükleyelim bakalım.

    Link:http://hotfile.com/dl/75844091/683a453/GSM_Operatrleri_Mteri_Hizmet_Kalitesinin_Karlatrlmas.pdf.html


    Avea'nın mh hizmetlerini TT'ye bağlı asist şirketi veriyor ve ne yazık ki hala ''Devlet'' zihniyetinde devam ediyor

    objektif görüşünüz için teşekkürler.




  • 1 sene 4 ay sonra soruma cevap veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa_(87)


    quote:

    Orijinalden alıntı: AveaMan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SUAVI

    Bu enfes konumdaki pdf dosyası neden ve nasıl silinmiş olabilir?
    Bir fikriniz var mı?

    Avea'nın parmağı olmasın sakın!

    Tekrardan yükleyelim bakalım.

    Link:http://hotfile.com/dl/75844091/683a453/GSM_Operatrleri_Mteri_Hizmet_Kalitesinin_Karlatrlmas.pdf.html


    Avea'nın mh hizmetlerini TT'ye bağlı asist şirketi veriyor ve ne yazık ki hala ''Devlet'' zihniyetinde devam ediyor

    objektif görüşünüz için teşekkürler.

    Hocam güneş balçık ile sıvanmaz gerçekler böyle çünkü bende öyle uğraşıyorum ben 1 sene beklemiyorum ama çok küçük bir işlem için sürekli aramam gerekiyor durum bundan ibaret




  • Bu ayın birinde bir kampanyada sorun yasadım mh ardım forum doldurduk mail yazdım burda forumda Volkan arkadaşda biraz yardımcı oldu bu gün ayın 14 U hala bı gelişme yok 7 senelik telsim hattı değiştirmenin zamanı geldi glb
  • ben turkcell i de vodafonu da kullanıyorum.. ara sıra sorunum olursa müşteri hizmetlerine bağlanırım..

    bugün turkcell i aradım ve hiç karşılaşmadığım bir durumla karşılaştım.. ikili muhabbete girdi resmen benimle müşteri temsilcisi.. nasılsınız efendim keyifler umarım yerindedir vs... şaşırdım :))) ama bozuntuya vermedim aynen cevapladım ben de çalışanın hal hatırını sordum.. ilk kez böyle bir şey başıma geldi. turkcell bunu özellikle yaptırıyor olabilir mi ???

    hoşuma da gitmedi değil hani :))
  • alıntı
    "Geç olsun da güç olmasın" düsturunu şirket felsefesi yapmış AVEA Müşteri Hizmetlerine teşekkürü bir borç bilirim.

  • yok ya ben bişi öğrendim vodafone aynı tas aynı hamam. 1 gb internet sorunum yüzünden 4 kere müşteri hizmetlerini aradım..

    1. de bağlandıktan sonra kapandı 40 kuruş gitti..
    2.de 10 küsür dk bekledikten sonra bağlandı ve sesimi alamadığımı söyleyip yüzüme kapattı.. 40 kuruş.
    3.de 10 küsür dk tekrar bekledikten sonra bağlandı derdimi anlattım kayıt oluşturamadı daha sonra tekrar arayın dedi ve kapattı 40 kuruş.
    4. de 8 dk bekledikten sonra bağlandı derdimi anlattım kayıt oluşturdu, kayıt oluştururkende aramalarımında ücretini geri talep ettim ve hala bu kayıt için geri dönüş yapılmadı 2 haftayı geçti.

    mailleri peş peşe atmaya başladım 3. mailde cevap geldi sanki sorun bendeymiş gibi müşteri hizmetlerini kendi isteğimle aradığım için ücret geri ödemesi yapmıyormuşlar..

    ey vodafone senin sorunun yüzünden aradım ama yine senin sorunun yüzünden üstüne 3 kere daha aramak zorunda kaldım ve yine cebimden ben ödedim adaletmi....


    turkcell'de kaçkere başıma geldi hepsindede geri ödeme yaptılar, işte müşteri hizmetleri böyle olur.




  • Turkcell hakikaten bir numara.
    Vodafone canı isterse iyi olabiliyor.
    Aveadan öyle bir hizmet hiç görmedim.
  • Turkcel'de gold Vodafone'de red abonesiyseniz sorun yok demektir. Parası olana yanii
  • Ben 2-3 sene önce avealıydım. 5 mb'lık net paketi almıştım. Ama kotayı aşmadığım halde normal bakiyeden düşüyordu hala. Aradım adamları. Biz size ulaşıcaz dediler hala aramadılar.
    Demek ki rekoru egale eden müşteri hizmetleri temsilcisi bana denk geldi

    Ve turkcell. TL'ye geçildiği ilk gün sorun oldu. 10000 sms paketi yapmıştım. Ama 10350 gibi bir rakam gösteriyordu. O gün ilk 5 mesaj normal bakiyemden düştü. 5 mesajdan sonrası bedava olduğu için sonra gönderdiğim mesajlar bedava oldu. Ama sms paketim vardı zaten. Böyle birşey mantıklı mı? Değil. Dedim ilk günler bunlar. Bi kaç gün sonra ararım. O zamana kadar hatayı düzeltirler, bende ararım söylerim dedim.
    Adamlar beni deli etti. Herşey normal diyor, 2 liranızı veremeyiz diyor. Ulan dedim. 10000'lik pakette 10350 sms olması ne kadar normal? Sms paketim varken normal paketten düşmesi ne kadar normal? Yok diyor nuh demiyor. Yüzüme kapadı. Tekrar aradım bi karı çıktı. Onada aynı şeyleri anlattım, o da inanmadı. Liramı alamadım, bende vodafone'a geçtim.

    Sıra vodafone'da

    Bi ara, cepnet paketi kullananlarda sorun çıktı. Nete girenlerin çoğu normal bakiyesinden ücretlendirildi. Bende normal olarak aradım. Böyle birşey yok dedi. Hee evet yok. Neyse sonra herkese giden liraları iade ettiler.

    Bir de bu cepnet'in biteceği günü yanlış bilgilendirdikleri için 1 gün daha kullanacağımı sandım. Ama o gece bitiyormuş. Bende bi arkadaşa webcam açtırmıştım. 1 dk içinde gitti liralar. Sonra sorunumu sikayet var'a yazdım. Oradan görmüşler iade ettiler fazlasıyla

    Umarım vodafone arıza çıkarmazda ttmobile'a geçmem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcbilisim

    Turkcel'de gold Vodafone'de red abonesiyseniz sorun yok demektir. Parası olana yanii


    aynen.. platinum müşterilerin müşteri temsilcisi bile ayrı
  • Turkcell belki en hızlısı olabilir fakat sorun çözmede birinci olduğuna hiç mi hiç inanmıyorum... 10 yıllık aboneyim mobil imza kullanmasam bir sn. bile durmam turkcellde... Bugün bir konuşmam oldu 4440532 ile özellikle 10 yıllık abone olduğumu belirtmeme rağmen ve şirket ile birlikte aile bireylerinin toplamı 170-180 hattımızın olduğunu söylememe rağmen bir platinum müşterisi kadar değerimizin olmadığını kendi ağızlarından söylediler... Hatta hatların en kısa zamanda başka bir operatöre taşınacağını da belirttim...
  • Harika bir yazı çok eğlendim okurken
  • ben de dün bu yazıyı okuduktan sonra her 3 operatöre adıma kayıtlı hatlar için mail gönderdim. bu sabah saat 10 gibi aveadan arandım ve adıma kayıtlı numaraları kimlik numaramı söyleyerek bana telefonda hemen bildirdiler. 1 saat sonra turkcell aradı, onlar da aynı şekilde söylediler. ama vodafone ise bilmem hangi numaraya fax atmamı istedi. anlaşılan avea baya bi mesafe kaydetmiş
  • Umarım Avea değişmiştir. Zira 16 ay birazcık uzun bir süre.

    Neyse; Avea'ya sıkı bir rakibin geldiğini müjdelemek isterim.
    Farklı bir sektörde olsa da cevap verme süresinde AVEA ile dişe diş mücadele edebilecek kadar iyi gördüm kendilerini. Birazcık daha geç cevap verirlerse kendileri bu konuda birincilik koltuğuna oturabilir.

    Efendim bir kaç hafta önce Şikayetvar.com'dan başlığı " Sikayetiniz Cozuldu Durumunda!" olan bir mail geldi.

    Son dönemde bir şikayette bulunmadığımı bildiğimden hemen merakla açtım maili.
    Açmadan önce de husursuz oldum birisi benim mail ile sağı solu şikayet mi ediyor diye.

    Neyse efendim şikayetvar 'dan gelen mail aynen şöyle:

    "Sayın Kullanıcımız,
    510448 numaralı şikayetiniz çözüldü durumuna alınmıştır. Eğer şikayetinizin çözülmediğini düşünüyorsanız lütfen aşağıdaki linke tıklayarak şikayetinizin çözülmediğini düşünme gerekçelerinizi ayrıntılı olarak bildiriniz.
    http://www.sikayetvar.com/login?ref=/sikayet/no/510448
    Saygılarımızla
    www.sikayetvar.com"


    Verilen linke tıkladığım da, 11 Aralık 2009 tarihinde şikayet ettiğim Kangurum firmasının 12 Kasım 2010 tarihinde bana cevap verme lütfunda bulunmuş olduğunu gördüm.
    Evet hanımlar, beyler aradan 11 ay geçtikten sonra...

    Valla performansı AVEA kadar iyi değil ama ben Kangurum'da bir ışık gördüm ne yalan söyleyeyim.
    Hani bir de utanmadan sıkılmadan, "30010264 nolu çağrımızda müştyerimize bilgi aktarılmıştır." (İmla hatalarını düzeltmeden koyuyorum ki ciddiyeti görün.) diyerek yalan söyleyen bir firma.

    Beni ne arayan var ne soran. Hem 11 ay sonra cevap ver hem de problemi çözdüğünü iddia et. [Acaba 11 ay önce aramışlar mıydı, hatırlamıyorum. Eğer aradılarsa özür dilerim hepinizden. ]
    Valla bravo!


    Şikayet ile İlgili Görüşmeler

    SUAVİ: 11 Aralık 2009, 10:33:10
    Kangurum.com Kronik Problemini Çözebilecek Mi?
    7.12.2009 tarihinde Kangurum firmasından aradığını söyleyen yetkili birisi, 3562149 sipariş nolu, 6 Aralık 2009 tarihinde Kangurum.com internet sitesi üzerinden kampanya ile satın almış olduğum 320Gb Samsung Harici hard diskin (89 TL) stoklarında olmadığı bilgisini verdi ve siparişimi etti. Bunun üzerine sitelerine girip ürünün stok durumunu kontrol ettiğimde ürünün hala satılmakta olduğunu gördüm.

    Tahmin ettiğiniz gibi fiyatı yükselmiş olarak. (129 TL) İnsanları kampanyalı fiyatlarla yanıltıp, daha sonra siparişlerini iptal ediyorlar. Açıkçası bu durum benim başıma bir kere daha geldiği için çok şaşırmadım. Kangurum´dan ikinci alışveriş denemem de başarısızlıkla sonuçlandı. Bakalım üçüncü seferde ne olacak? Kronik problemlerini, çözmeyi başarabilecekler mi? Bu satış politikalarını değiştirecekler mi? ^

    KANGURUM: 12 Kasım 2010 12:40:44
    30010264 nolu çağrımızda müştyerimize bilgi aktarılmıştır

    SUAVİ: 13 Kasım 2010, 11:38:45
    1 ay daha bekleselermiş neredeyse 1 sene (Evet 12 ay) sonra cevap vermiş olacaklardı. Neyse Allah'tan 11 ay sonra cevap verdiklerini iddia etmişler.

    Sanırım kötü imajlarını düzeltmek için şikayetvar.com'a gereken ilgiyi göstermeye karar vermişler.

    Ne yazık ki şöyle ufak bir problem var; Beni arayan soran olmadı. Ses kayıtlarından kontrol etsinler!
    Problem de çözülmedi. Bu cevabıma da 11 ay sonra cevap vermezler umarım. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SUAVI -- 21 Kasım 2010; 13:08:35 >








  • Avea beni şaşırtmaya başlıyor..
  • avea sosyal medyada çok hızlı ttnet'ten kaynaklanıyor bu durum ttnet'te aynı çünkü.
  • ben de biraz hortlatmış olayım ama güzelmiş gerçekten hem avea hem kangurum
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.