|
Merhaba,75ghu7505 modelini alalı aşağıya yukarı 1.5-2 sene olmuştur ghost olayı yani hayalet olayını sadece kanal logolarında yaşıyordum,daha sonra haber paragraflarında yaşamaya başladım ama 5-10dk prizden çekince düzeldiği için ve grundiglerin hepsinde 3 yıl garanti oldugu için dert etmemiştim,1 hafta önce eklediğim fotoğraflarda gördüğünüz gibi lekeleri görünce artık boşverilecek evreyi geçtiğimizi farkedip servis arıza formu doldurdum,bugün gelip baktılar resimdekilerin hiçbiri yoktu,zaten 2-3 saat çalıştıktan sonra yapmaya başladığını ve tv soğuk oldugu için yapmadığını söyledim onlarda doğruladı,daha sonra bendeki görüntüleri alıp merkeze ileteceklerini söylediler,biraz önce sms geldi yedek parça siparişi verildiğini bilgilendirileceğimle alakalı,servis talep formundan baktığımda T-conkartı istediklerini gördüm. Şimdi asıl merak ettiğim olay şu,TVnin 1 sene garantisi kaldı T-conkartı görüntünün yönetilmesini sağlıyormuş ve biraz araştırdığımda bu lekelerin oldugu tvlerin görselleri çokca çıkıyor googleda,panel arızası diyordum ama eğer bu kart ile kurtarılırsa daha sonrasında ileride sorun yaşar mıyım ? Daha önce başka markada deneyimleyen oldu mu veya çevresinde bu tip sorunu yaşayan oldu mu ? Teşekkürler şimdiden. ![]() ilk etapda oluşan hayalet(ghost) sorunu: ![]() ![]() ![]() ve yeni oluşan leke sorunu aşağıdadır. servis merkeze video değilde resim yollandıgını belirtip videodan ekran görüntüleri attım bunları ilettiler merkeze. ![]() ![]() ![]() < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi djoguzhan55 -- 25 Kasım 2025; 21:36:5 > |
|
_____________________________
Kullandığım sistemin fotoğrafları şu şekildedir; 1-- https://i.hizliresim.com/nbpcn71.jpeg 2--https://i.hizliresim.com/svag4ey.jpeg 3--https://i.hizliresim.com/aq1ob0j.jpeg # Ordu Üniversitesi-ElektronikTeknolojisi# # Iphone 12 Pro Max #https://steamcommunity.com/id/dolandiriciyim
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler








Hızlı






