Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (404. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 402403404405406
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar

    Aracımın kasko yenileme zamanı geldi. Ergo kaskodaydı bu sene. 1524 tl odemiştim. Şimdi AIG diye bir firmadan teklif verdiler. 1100 tl idi. Çok fark var. MERSA ile
    anlaşması varmış. Bu sigorta firmasını tanıyan var mı?. Yorumlarınız için teşekkürler.
  • Akadaşlar aracım 2012 grand C4 picasso şubatta garantisi bitti dün aracı çalıştırmak istedim motor arızası verdi meğerse akü bitmiş servisi çağırdık geldiler 60 TL.servis parası verdik takviye ile çalıştırıp servise götürdük yeni akü fiyatını duyunca başımdan kaynar sular döküldü tam 826 TL. çünkü bizim bu araçlarda start stoplu olduğu için jel aküler kullanılıyormuş ve bana söylenilen başka marka jel akü kullanırsanız biz takmayız çünkü beyni yakarsa daha büyük sorunlar çıkar.Korktum yoksa 72 amper jel başka marka akülerde var ancak citroenin fabrika çıkışı ya FULMEN marka yada EXIDE marka jel akülermiş.Neyse rica minnet servis geldiği için 60 tl yi verdik akü içinde 750 tl.ye indirimli okeyledik taktırdık başına böyle birşey gelen varmı yani toplam 810 tl.aküye vermi,ş olduk sinirlerim altüst oldu ama yapacak birşey yok başka markada beyine hasar veriri diye taktırmaya cesaret edemedim. Start stoplu araçlarda bu akü şartmış..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akdeniz52

    Akadaşlar aracım 2012 grand C4 picasso şubatta garantisi bitti dün aracı çalıştırmak istedim motor arızası verdi meğerse akü bitmiş servisi çağırdık geldiler 60 TL.servis parası verdik takviye ile çalıştırıp servise götürdük yeni akü fiyatını duyunca başımdan kaynar sular döküldü tam 826 TL. çünkü bizim bu araçlarda start stoplu olduğu için jel aküler kullanılıyormuş ve bana söylenilen başka marka jel akü kullanırsanız biz takmayız çünkü beyni yakarsa daha büyük sorunlar çıkar.Korktum yoksa 72 amper jel başka marka akülerde var ancak citroenin fabrika çıkışı ya FULMEN marka yada EXIDE marka jel akülermiş.Neyse rica minnet servis geldiği için 60 tl yi verdik akü içinde 750 tl.ye indirimli okeyledik taktırdık başına böyle birşey gelen varmı yani toplam 810 tl.aküye vermi,ş olduk sinirlerim altüst oldu ama yapacak birşey yok başka markada beyine hasar veriri diye taktırmaya cesaret edemedim. Start stoplu araçlarda bu akü şartmış..


    aynen öyle..start&stoplu araçların aküleri normal araç akülerinden 2-3 kat daha pahalı...ben bir kere serviste sormuştum 750-800 gibi bişey demişlerdi..tabi bunlar servis fiyatları dışarıda 400 civarı taktıranlar var..




  • Bu aracın Thp benzinli motorunun yakıt tüketimi hakkında ortalama hızla veri paylasabilecek varmı arkadaşlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    Bende benzinli motor secenegini arastirmistim cunku bizim araclardan birazdaha dolu model gibiler bide renkleri cok guzel ozellikle kirmizi olani:)) lakin yakit tuketimi dizel aracin iki kati sehir ici 12-14 lt sehr disi 6-8 lt.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Bende benzinli motor secenegini arastirmistim cunku bizim araclardan birazdaha dolu model gibiler bide renkleri cok guzel ozellikle kirmizi olani:)) lakin yakit tuketimi dizel aracin iki kati sehir ici 12-14 lt sehr disi 6-8 lt.

    Benim tahmininde bu yönde olacağı yönünde birişi sordu bende aşağı yukarı bu şekilde yakar dedim ama kullanan varsa birde ondan öğrenmek istedim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Akdeniz52

    Akadaşlar aracım 2012 grand C4 picasso şubatta garantisi bitti dün aracı çalıştırmak istedim motor arızası verdi meğerse akü bitmiş servisi çağırdık geldiler 60 TL.servis parası verdik takviye ile çalıştırıp servise götürdük yeni akü fiyatını duyunca başımdan kaynar sular döküldü tam 826 TL. çünkü bizim bu araçlarda start stoplu olduğu için jel aküler kullanılıyormuş ve bana söylenilen başka marka jel akü kullanırsanız biz takmayız çünkü beyni yakarsa daha büyük sorunlar çıkar.Korktum yoksa 72 amper jel başka marka akülerde var ancak citroenin fabrika çıkışı ya FULMEN marka yada EXIDE marka jel akülermiş.Neyse rica minnet servis geldiği için 60 tl yi verdik akü içinde 750 tl.ye indirimli okeyledik taktırdık başına böyle birşey gelen varmı yani toplam 810 tl.aküye vermi,ş olduk sinirlerim altüst oldu ama yapacak birşey yok başka markada beyine hasar veriri diye taktırmaya cesaret edemedim. Start stoplu araçlarda bu akü şartmış..


    Şimdi aküyü servis taktı diye, diyelim ki ECU dedikleri gibi yandı.

    Yine dicekleri şu, akünüz garantili, ECU'nuz değil.
    Şu kadar parça, bu kadar işçişil dicekler...

    Yalan servisin bu tip yaklaşımları!!

    Akün orjinal olsun, inci ollsun, mutlu olsun..
    Garanti bitince ECU arızalıncan naparsan yap, bu servisler ücret isticek..




  • otomobilci_x kullanıcısına yanıt
    cahilliğimi hoş görün ama thp motora lpg uygulaması yapılamıyor mu acaba?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manager87

    cahilliğimi hoş görün ama thp motora lpg uygulaması yapılamıyor mu acaba?

    yapılıyor ama direk enjeksiyonlu bir motor olduğundan ona uygun kitler kullanılıyor ne ölçüde verimli bu konuda değişik rivayetler var kimisi oley yaşasın derken kimiside tasarruf oranın kitin parasıda göz önünde bulundurulduğunda düşük olduğunu belirtiyor. google dan aratırsanız bu konuda ki tecrübeleri detaylı olarak inceleyebilirsiniz benim bilgilerimde kendi tecrübelerimden ziyade okuduklarımdan kaynaklanıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Komple soktuk haydi bakalim hayirlisi..

    Proje bos vakitlerimde yapilacagindan dolayi tamamlanmasi 2-3gun alabilir.

    Bitiminde resimleri paylasirim.

    Kaplama dusunmustum fakat sonradan zimpara, boya ve mat vernik uygulamasina karar verdim.

    Boyaci ile uzun uzun konustuk projeyi degerlendirdik. Kapi iclerindeki kisimlar eritme yontemiyle yerine monte edildigi icin sokmek istemedik. Sokersek yerine silikonla tutturmamiz gerekiyormus.
    Kapi iclerindeki kisimlari gazete ve bant ile maskeleyip zimpara, boya ve mat vernik uygulanacak.
    Cok detayci bir kisi oldugum icin ince isciliklerini ben yapacagim.
    Bakalim ortaya ne cikacak. İnsallah istedim gibi olur da emegimin karsiligini alirim.
    Herkese selamlar..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Yaklasik 6saat'te teyp cercevesi ve havalandirma cercevelerini boya oncesi hazirliklarini tamamlayabildim. Lanet yapiskanimsi madde cok zorladi. Yarin asetonla tum boyayi sokup siyah plastik haline getirecegim. Daha sonra kapi iclerine girisecegim. Yarin aksama kadar surecegini tahmin ediyorum.Pazartesi boyaciya teslim ederim insallah.
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Boyaci ile mat vernik konusunda anlasmistik ama adam kafasina gore parlak vernik uygulamis.
    Boyaciyla ciddi ciddi bagiristik, gerildik.
    Yapacak birsey yok aldim, taktim 2gundur kullaniyorum.

    Mat hali nasil oldurdu bilmiyorum aslinda ama parlak vernik uygulanmis hali asagidaki gibidir
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: manager87

    cahilliğimi hoş görün ama thp motora lpg uygulaması yapılamıyor mu acaba?

    4000TL civarında kitler takılıyor. Bu kitler %100 LPG ile çalışıyor.

    2500TL civarında da manifolddan LPG, enjektörden Benzin şeklinde %75LPG + %25Benzin ile çalışyor sürekli...
  • Bence güzel olmuş. Parlak da hoş görünüyor. Mat nasıl olurdu ben de merak ettim. Bence siyah olsa mat ama açık renkte gloss daha hoş görünüyor.

    Bu arada kapı içlerinde kollara mı yoksa nikelajlara mı uygulama yapıldı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Krem rengi olan noktalara boya ve vernik uygulamasi yapildi. Kapilardaki tutamaclar uzerindeki yapiskan madde kazindi ve pasta cila ile parlatilarak piano black gorunum kazandirildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Krem rengi olan noktalara boya ve vernik uygulamasi yapildi. Kapilardaki tutamaclar uzerindeki yapiskan madde kazindi ve pasta cila ile parlatilarak piano black gorunum kazandirildi.

    Kapı kollarını çıkarıp da mı yaptılar. Polisaj makinesi ve malzemeler bende de var. Direk böyle parlak olur mu? Hiç boya yok mu? Ele yapismiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Krem rengi olan noktalara boya ve vernik uygulamasi yapildi. Kapilardaki tutamaclar uzerindeki yapiskan madde kazindi ve pasta cila ile parlatilarak piano black gorunum kazandirildi.

    Ben 1 tane kapı kolunu çıkartıp uğraştımdı.
    Yarısını anca temizleyebildim kolanyayla :)

    Kapı kollarını da konsoldakiler gibi mi temizlediniz? CD ile?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 9 Temmuz 2015; 22:30:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Komple soktuk haydi bakalim hayirlisi..

    Proje bos vakitlerimde yapilacagindan dolayi tamamlanmasi 2-3gun alabilir.

    Bitiminde resimleri paylasirim.

    Kaplama dusunmustum fakat sonradan zimpara, boya ve mat vernik uygulamasina karar verdim.

    Boyaci ile uzun uzun konustuk projeyi degerlendirdik. Kapi iclerindeki kisimlar eritme yontemiyle yerine monte edildigi icin sokmek istemedik. Sokersek yerine silikonla tutturmamiz gerekiyormus.
    Kapi iclerindeki kisimlari gazete ve bant ile maskeleyip zimpara, boya ve mat vernik uygulanacak.
    Cok detayci bir kisi oldugum icin ince isciliklerini ben yapacagim.
    Bakalim ortaya ne cikacak. İnsallah istedim gibi olur da emegimin karsiligini alirim.
    Herkese selamlar..
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Yaklasik 6saat'te teyp cercevesi ve havalandirma cercevelerini boya oncesi hazirliklarini tamamlayabildim. Lanet yapiskanimsi madde cok zorladi. Yarin asetonla tum boyayi sokup siyah plastik haline getirecegim. Daha sonra kapi iclerine girisecegim. Yarin aksama kadar surecegini tahmin ediyorum.Pazartesi boyaciya teslim ederim insallah.
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Boyaci ile mat vernik konusunda anlasmistik ama adam kafasina gore parlak vernik uygulamis.
    Boyaciyla ciddi ciddi bagiristik, gerildik.
    Yapacak birsey yok aldim, taktim 2gundur kullaniyorum.

    Mat hali nasil oldurdu bilmiyorum aslinda ama parlak vernik uygulanmis hali asagidaki gibidir
    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Aklınızda mat hali kaldıysa değiştirelim benimkilerle,siz mat halini uygularsınız :)

    Maksat işiniz görülsün

    Şakası bir yana, gerçekten çok güzel olmuş..
    Emeğinize sağlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 9 Temmuz 2015; 23:06:35 >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Kapi kollarini ben parlattim.
    Once cd kenariyla kaplamasini soydum sonra cok once zimpara ile yuzeyini zimparaladim. Zimpara sonrasi matlasan yuzeye kalindan inceye dogru birkac kat pasta uyguladim. En son asamada cila uygulayip kurumaya biraktim. 30dk kuruduktan sonra yaklasik 5dk mikrofiber bez ile uzerinden gecerek piano black goruntuyu elde ettim.
    3kurusluk is gibi gozukse de sinirleri ve sabri kuvvetli biri icin yaklasik 5saatlik bir islem.
    İlk firsatta cam acma dugmelerinin cercevelerininde kaplamalarini sokup piano black gorunume kavusturacagim.

    Bu arada 18Temmuz aksami istanbul'dan antalya'ya tatil icin 2araba yola cikacagiz. Araclardan biri benim 2008 model Picasso, digeri 2011 ford focus 1.6 benzinli ve otomatik.
    Yolculuk focus'un benzinli ve otomatik olmasi sebebi ile minimum tuketim icin max 120km/h araliginda gececek. Tuketim degerlerini yolculuk sonunda paylasirim.
    Aklimdan gecen degerler soyle, picasso 5kisi full bagaj ve klima kullanimi dahil 100km ortalamasi 4.3lt. Focus 4kisi full bagaj ve klima kullanimi dahil 100km ortalamasi 7.5lt.
    Gidis -donus ve sehirici kullanimlar ile 1700km katedecegimizi tahmin ediyorum. Bu da demek oluyor ki focus 125lt civari benzin tuketecek iken Picasso 75lt motorin ile seyahati tamamlayacak. Yakit icin cebimizden cikacak para hesabi ise yaklasik olarak focus litresi 4.80TL'den hesaplarsak 600TL yakacak, Picasso ise ayni mesafe icin litresi 4.01TL ile 300TL yetinecek. Yasattigi uzun yol konforu'da cabasi.
    Bakalim, kazasiz belasiz gidip gelebilirsek uzun yol karsilastirmali tuketim degerlerini buradan paylasirim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    İlk firsatta cam acma dugmelerinin cercevelerininde kaplamalarini sokup piano black gorunume kavusturacagim.


    Hocam bu işe girişmek için yeterli sabra sahipsiniz demek ki :)
    Çok fazla detay var sanki o çerçevelerde.

    Hele ki tuşlara da girişecekseniz düşünemiyorum bu işi :s


    ************
    Ben de Çanakkaleye gidip gelcem, ama sizin kadar iyimser olamıyorum yakıt konusunda :)
    Araç full yüklü ve 120-140 arası gitip geldim ilk gidişimde, 6.7lt yaktım :)

    Şimdi Tavan Bagajı ile geçen seferki ile aynı yükte gideceğim. Ama 6'nın altında bir değer hayal edemiyorum :s
    Tavan bagajı yüzünden 120'yi geçmem herhalde, ama yakıt ne kadar düşer bilemiyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi celenlee -- 9 Temmuz 2015; 23:32:15 >
  • celenlee C kullanıcısına yanıt
    Cam acma dugmeleri demedim ki
    Cam acma dugmelerinin kenarindaki cerceveyi dedim


    6.7lt mi dediniz
    Benim uzun yol tuketim degerlerimi burada defalarca paylasmistim. Criuse control ile 100km/s hiza sabitleyerek 3.8lt yi defalarca gormuslugum var. Ama bu sefer ortalama hizim yukselerek 110-120km/s olacagi icin iyimser yaklasip 4.3lt diyorum.
    3yildir yaklasik 30bin km'dir picassomu kullaniyorum birakin uzun yol kullanimini, istanbul sehirici kisa mesafe dur kalkli kullanim ile kisin -10 derecelerde bile gordugum maksimum tuketim degeri 6.3lt.

    Bu da 109-143hp ile 240-326mm tork farki olsa gerek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 10 Temmuz 2015; 0:26:56 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Picasso11 kullanıcısına yanıt
    Serkan hocam kapi kollarina ve o parlak kisimlara bayildim. ben sizin gibi ugrasamam ama boyaci eger boyle birsey yapabilirse yaptiririm. Dikkkatimi ceken bir sey oldu teyp kapagindaki lekeler parlamam mi yoksa oyle bir leke kaldimi resimde biraz farkli gorunuyorda merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 402403404405406
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.