Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (328. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.275
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Ehli olmadıktan sonra araca dokundurtmamak lazım. Bakım götürdüğüm zaman yanında çıraklar dolaştı mı dikkat kırmızı seviyeye çıkıyor bende
    Bir yerde mi okudum ya da sohbet esnasında mı tam hatırlayamadım. Yeni eski lastik noktasında yenilerin arkaya takılması gerektiği nedeni ise ön tarafın kontrolü daha kolay sağlanabilirken arka lastiklerde kontrolün daha zor olmasıydı.UG sizde öne takmışsınız Toyo'ların karsız performansının düşük olması nedeniyle sanırım. Eski yeni lastik formatına uyarladığımızda tutunması daha iyi olan UGleri arkaya takılabilirdi.
    Çok fazla bir bilgi yok bu konuda ne kadar doğru ne kadar faydalı bilmiyorum. Mantık süzgecinden geçirdiğimde en azından yeni eski lastik noktasında daha ağır basıyor yeniler arkaya eskiler öne.

    Valla dönel kavsaklarda önler çok tereddüt ediyordu. Ug8leri arkaya takınca bi nebze düzeldi. Bu yıl da ug8ler önde deneyeceğim bakalım. Lastiklerin 4u de yeni. Toyolari sadece 1-2 ay daha fazla kullanmıştım.

    Akü de degisseydi iyiydi.

    Akuden yana bir problemim yok ama uzerindeki aku halen fabrika cikisli olan aku olmasi sebebiyle artik yavas yavas degisim vaktinin yaklastigini dusunuyorum. Akunun degismesi icin illa bitip yolda kalmaya gerek yok. Biraz fazla pimpirikli oldugum icin degisim yapacagim. Acaba en kaliteli aku markasi hangisidir? Bir arkadasimiz mutlu akunun picassolarda problem cikarttigindan bahsetmisti. Benim aklimdan gecen marka VARTA 72amper. İsterseniz ayni yerden alip degisimi birlikte yaptiralim. Acaba Dogan usta aku degisimi yapiyormu biliyormusunuz? Cunku yeni akuyu takinca araci bilgisayara baglama geregi duyulabilme ihtimali olabilir dusuncesindeyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Ehli olmadıktan sonra araca dokundurtmamak lazım. Bakım götürdüğüm zaman yanında çıraklar dolaştı mı dikkat kırmızı seviyeye çıkıyor bende
    Bir yerde mi okudum ya da sohbet esnasında mı tam hatırlayamadım. Yeni eski lastik noktasında yenilerin arkaya takılması gerektiği nedeni ise ön tarafın kontrolü daha kolay sağlanabilirken arka lastiklerde kontrolün daha zor olmasıydı.UG sizde öne takmışsınız Toyo'ların karsız performansının düşük olması nedeniyle sanırım. Eski yeni lastik formatına uyarladığımızda tutunması daha iyi olan UGleri arkaya takılabilirdi.
    Çok fazla bir bilgi yok bu konuda ne kadar doğru ne kadar faydalı bilmiyorum. Mantık süzgecinden geçirdiğimde en azından yeni eski lastik noktasında daha ağır basıyor yeniler arkaya eskiler öne.

    Valla dönel kavsaklarda önler çok tereddüt ediyordu. Ug8leri arkaya takınca bi nebze düzeldi. Bu yıl da ug8ler önde deneyeceğim bakalım. Lastiklerin 4u de yeni. Toyolari sadece 1-2 ay daha fazla kullanmıştım.

    Akü de degisseydi iyiydi.

    Akuden yana bir problemim yok ama uzerindeki aku halen fabrika cikisli olan aku olmasi sebebiyle artik yavas yavas degisim vaktinin yaklastigini dusunuyorum. Akunun degismesi icin illa bitip yolda kalmaya gerek yok. Biraz fazla pimpirikli oldugum icin degisim yapacagim. Acaba en kaliteli aku markasi hangisidir? Bir arkadasimiz mutlu akunun picassolarda problem cikarttigindan bahsetmisti. Benim aklimdan gecen marka VARTA 72amper. İsterseniz ayni yerden alip degisimi birlikte yaptiralim. Acaba Dogan usta aku degisimi yapiyormu biliyormusunuz? Cunku yeni akuyu takinca araci bilgisayara baglama geregi duyulabilme ihtimali olabilir dusuncesindeyim.

    Bir kere mevzusu geçti ama ciddi şekilde üzerinde dutmadigim için Değiştirmedim dogan ustada. Yani degistiriyor ama onda akü var mı bilmiyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Hocam sizdeki aracin suspansiyonlari resimdeki gibimi 5 kisiliklerde bu sekilde degilde acaba farki ne


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Peynir Alti Suyu Tozu kullanıcısına yanıt
    5 kişiliklerin görselini de ekleyebiliriz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Hocam sizdeki aracin suspansiyonlari resimdeki gibimi 5 kisiliklerde bu sekilde degilde acaba farki ne



    Hayır bu exclusive de olan pnömatik suspansiyon sanırım.C5 eexclusive ile de geliyor bu suspansiyon. Aracı alcaltip yukseltme var ve darbe diye birşey hissedilmeyen suspansiyon.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Türkiyedeki exclusive modellerinde sanırım bu özellik yok pek rastlayamadım da acaba forumdaki arkadaşlarda varmıdır.
  • arkadaşlar cumartesi 60.000 bakımını ankarada cemal ustada yaptırdım (vatan peugeot), akü de değişti, elim değmişken kışlık lastik de aldım, 215/55/16 continental ts850 lastikleri 340 tl ye aldım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Türkiyedeki exclusive modellerinde sanırım bu özellik yok pek rastlayamadım da acaba forumdaki arkadaşlarda varmıdır.

    Türkiye'ye 2 tane exclusive grand picasso gelmiş. Biri baylas sahibi eşine getirmiş diğeri de bi servis müdürü.


    Geçenlerde 2008 model bu exclusive sahibindene düşmüştü 55bin istiyordu. Hemen de satıldı zaten. Bahsettigim suspansiyon a ek orjinal deri döşeme; navigasyon, mercek bixenon farlar, medya merkezi gibi ekstralar vardı. Özellikle koltuklar muhteşemdi.

    Ama gitti..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafay

    arkadaşlar cumartesi 60.000 bakımını ankarada cemal ustada yaptırdım (vatan peugeot), akü de değişti, elim değmişken kışlık lastik de aldım, 215/55/16 continental ts850 lastikleri 340 tl ye aldım

    Akuyu kaça aldınız?

    Arkafaslar bizim araçta triger zinciri ne zaman değişiyor biliyor musunuz? V kayışı geçen bakımda değişmesine rağmen sabahları arabadan bir kayış sesi geliyor.. herhangi bi problem yok.


    Bu arada 205 55 16 lastiklerle direksiyon yumuşacık oldu yine. Ayrıca ortalamam da hemen düştü. 37km ortalama hizda 500kmnin ortalaması 5.6 :)))) Hepsi de istanbul şehir içi. Hafta içi Sarıyer haftasonu tem ve e5 üzerinden sağa sola gezemeler.

    Maşallah ya.. c3 gibi yakıyor mübarek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    desenize hocam exclusive icin bosuna heves etmeyelim

    ben dogan ustaya sordum trigeri 180 bin demisti bana ayni ses benden de geliyordu sikinti degil demisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafay

    arkadaşlar cumartesi 60.000 bakımını ankarada cemal ustada yaptırdım (vatan peugeot), akü de değişti, elim değmişken kışlık lastik de aldım, 215/55/16 continental ts850 lastikleri 340 tl ye aldım

    Bakımda neler yapıldı ne kadar tuttu ?
    Tavsiye edermisiniz ?
  • Peynir Alti Suyu Tozu kullanıcısına yanıt
    ben bu sistemi almadan bayie bile gittim sordum olsaydı getirtebilseydi ben sıfır bile almaya razıydım.. ülkemize gelen modellerde yok bu.. ama harici 5-6bin tl ye takıyorlar bu sistemi araç isteğe bağlı 5cm kadar yükseliyor..

    bende o satılan aracı hatırlıyorum hatta benim araç aradığım sırada çıktı karşıma ama km si çok yüksekti 200bine yakındı çekindim o km araç almaya ama ondada yoktu özellikle aradım sordum ama araçta neler yoktu ki fazladan ve orjinal olarak...

    bende bi ara off road lastik takmayı düşündüm aşırı konforlu olduğunu söyleyen arkadaşlarım var hatta bitane c3 picassodada gördüm hem biraz yerden yükselmişti hemde jepp havası vardı ama sahibini baya bekledim sormak için ama adam gelmedi mecbur ayrıldım ordan... aynı boy ebatı ama jant 13-14 gerisi lastik teker darbeleri emer diye düşündüm...
  • http://www.youtube.com/watch?v=qQ9ZGnVLx04

    bu videodaki exclusive bizim kasa 5 kapılı c4 picassoyu görünce kendi aracımdan soğudum. :(




  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Hocam offroad noktasında A/T modeli olabilir.Araziye uyum sağlaması adına asfalt ve konfor performansından ödün verillmiştir diye düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fehnw

    http://www.youtube.com/watch?v=qQ9ZGnVLx04

    bu videodaki exclusive bizim kasa 5 kapılı c4 picassoyu görünce kendi aracımdan soğudum. :(

    neden soğudun hocam çok belirgin fark yok bence.. ufak tefek donanım farkı .. ki o fiyat farkına emin ol sende her istediğini yaptırabilirsin aracına...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Hocam offroad noktasında A/T modeli olabilir.Araziye uyum sağlaması adına asfalt ve konfor performansından ödün verillmiştir diye düşünüyorum.

    tam anlamadım hocam ne demek istediğinizi..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: öcüü..

    ben bu sistemi almadan bayie bile gittim sordum olsaydı getirtebilseydi ben sıfır bile almaya razıydım.. ülkemize gelen modellerde yok bu.. ama harici 5-6bin tl ye takıyorlar bu sistemi araç isteğe bağlı 5cm kadar yükseliyor..

    bende o satılan aracı hatırlıyorum hatta benim araç aradığım sırada çıktı karşıma ama km si çok yüksekti 200bine yakındı çekindim o km araç almaya ama ondada yoktu özellikle aradım sordum ama araçta neler yoktu ki fazladan ve orjinal olarak...

    bende bi ara off road lastik takmayı düşündüm aşırı konforlu olduğunu söyleyen arkadaşlarım var hatta bitane c3 picassodada gördüm hem biraz yerden yükselmişti hemde jepp havası vardı ama sahibini baya bekledim sormak için ama adam gelmedi mecbur ayrıldım ordan... aynı boy ebatı ama jant 13-14 gerisi lastik teker darbeleri emer diye düşündüm...

    Hocam benim bahsettigim araç 120bin km civarında idi altın sarısı rengi vardı ve bagaj daki yukseltme alcaltma düğmesi vardı araçta.

    Ben Macaristana gitmistim. Oradaki sw araçlar çoook revacta. Taksiler bile hep mpv sınıfı. Adamlar honda accordun bile sw modeline biniyordu. Orada gördüğüm picasso larin çoğu exclusive idi.

    Bu sistemin bi benzeri mercedes s serisinde var. Yoldaki darbe falan birşey hissetmiyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Offroad lastikleri A\T-M\T gibi ifadeler ile belirtilmekte.Açılım yapmam gerekirse arazi asfalt uyumlu olarak başlayıp agır arazi koşullarına kadar offroad lastiği uzanmakta.Offroad lastik başlangıcı A\t olarak belirtebiliriz.
    A\T model asfalt ve araziye uyum saglayacak sekilde dizayn edilmiştir.Bu noktada arazide etkin olabilmesi adına asfalt konfor ve performansından feragat edilmiştir melez lastik diyebiliriz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • fehnw kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam 2007 model c4 picasso 5 kişilik sahibiyim 5 yıl oldu alalı ama hala saat gibi calısıyor bu yeni modelleri görünce ve tr de bu modeller olmayınca insan uzuluyor ...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarigol45

    Aynen hocam 2007 model c4 picasso 5 kişilik sahibiyim 5 yıl oldu alalı ama hala saat gibi calısıyor bu yeni modelleri görünce ve tr de bu modeller olmayınca insan uzuluyor ...


    üzülmeyin çoktandır satışta bu modeller
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.