Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (330. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 328329330331332
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar

    Şu foruma üye olmanızı tavsiye ederim

    www.serbestkursu.org
    Serbestkursu.org – Bir başka WordPress sitesi
    http://www.serbestkursu.org/index.php
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerfarukgurhan

    Geçen hafta sonu ümraniye Doğan ustaya lastiklerdeki şifreli bijonları söktürüp yerlerine çelik bijonları taktırıp yolda kalma korkusundan kurtuldum.
    şifreli bijonları 15 dakikada değiştirdiler :)
    Extradan ön taraffa bulunan su tahliye kanallarınıda kontrol ettiklerinde %80 dolu olun kanalları temizleyip çamur ve yaprak ile dolan 7-8 cm uzunluğunda plastik parçayıda gözümün önünde çöpe attılar.. Sordum ne işe yarıyor? - su tahliyeleri dolduğunda gideri tıkasın ve su içeri alsın sonrasında servis yolu gözüksün diye koymuşlar. çok güldüm:)) elime aldığımda gerçekten niye koyduklarına bende anlam veremedim.
    Herkesin kontrol etmesinde fayda görüyorum.
    Selamlar.


    Eski mesajlarımdan alıntı yaparak konuya katkıda bulunayım.

    quote:

    mergink

    Ben aracı aldığımda da şifreli bijonlar üzerindeydi. Yalnız şifrede içte yer alan tırnaklardan ikisi kırılmıştı ya da yalama olmuştu. Bunu da aracı aldığım gün lastiğe giren bir çivi sayesinde anladık. Nazarlık olsun dedik lastiği tamir ettirdim. Yalnız bijonu söküp takarken kaçırma oluyordu. Özel serviste 60000 km bakım yaptırırken daha ben bahsetmeden usta şifreli bijonu iptal edip normal bijon takalım dedi. Şu anda şifreli bijonlar iptal. Şifreyi aldım ama bijonları serviste bıraktım. Şifrenin kaybolma riski de var. Arkadaşın dediği gibi çok büyük sıkıntılar çıkabilir. Bir güvenlik önlemi olmasına rağmen ilerde sorun çıkarmaması için bende iptalini öneririm. Çok basit bir işlem zaten.



    quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Hocam son anda kurtulmuşsunuz hele şu yağmurlu günlerde allah korusun. İçerideki suyu temizleme işi o kadar lanet bir şey ki inanın gece gözüme uyku girmemişti ya kablolar oksitlenmişse ya su daha kötü yerlere ulaşmışsa diye allaha şükür ucuz atlattık. Bu aralar çok şükür yağmurla ilgili artık bir sorunum kalmadı. Geçen gün bende Faulty Antipolition uyarısı aldım Her zaman shelden alırdım en son aldığımda kötü mazot mu koydular diye şüphelendim ve hatta araç gaz yememeye başladı sanki pis mazot enjektöre tıkamış gibi korktum biraz uzun yola çıktım belli bir sürat sürdüm dedim heralde DPF tıkalı diye hata uyarısı gitti şükür şu anda herhangi bir sorun kalmadı çekişi de gayet iyi. Sürekli şehir içi trafiğindeyim inanın iyi dayanıyorlar bu yollara



    quote:

    mergink

    ANTI POLLUTION FAULT

    Son bakımı İstanbul Av-Car yetkili servisinde yaptırmıştım. Aradım servisi sorumlu olarak Serkan Bey var. Araç başındaymış bende başka bir arkadaşla görüştüm. Servise getirin bilgisayara bağlayıp hatayı neden vermiş anlayalım dediler. Dedim böyle sürsem problem olur mu? Net bir cevap veremedi. Av-Car'ın Acil Destek Hattını arayın dedi. Orayıda aradım.Oradaki beyde bilgisayara bağlayalım dedi. Yani şunu şunu yapın, hareket etmeyin v.s hiçbir öneride bulunmadı.Eyvallah deyip kapadım.

    Eve kadar öyle geldim. Aracı alalı 1 yıl oldu ve çok kısa mesafelerde sürmelerden kaynaklı zaten araç fazla yakmaktaydı. Değerler kötüydü. Uzun yolda 90-100 ü geçmezsek 5,5 civarı değerleri gördük ama şehir içi 8-9 arası. Son zamanlarda birde yığılma başladı. Ses değişti.Neyse uzatmayayım hemen Doğan Ustayı aradım. Sağolsun yardımcı oldu.

    Aracı boşa al, gazı kökle 3000 deviri geçiyorsa sıkıntı büyük değil devam edin ama uzatmadan servise götürün (özel veya yetkili farketmez) aracı bilgisayara bağlattırıp hatayı görün dedi. Teşekkür ettim.

    Bugün bakacağız bakalım ne sıkışmış. :(

    Birçok nedenden dolayı yapabilirmiş. Uzun uzun yazmayayım şimdi. Benim kafam karıştı sizinki de karışmasın. Kontrolden sonra sonucu paylaşırım.

    İyi günler.



    quote:

    mergink

    Yetkili servis önce paradan bahsediyor. Bilgisayara baglayıp arıza tespiti 80 TL + KDV diyor. Av-Car böyle dedigi gibi Mersa'da arıza tespiti sonrası eger tamiratı bizde yaptırırsanız bilgisayara baglama ücreti almayız diyor.

    Aracı aldıgımda periyodik bakımı ve sonrasında akü degisimini ERC Otomotiv'de yaptırmıstım. Yakın zamandaki bakımı da Av-Car evime ve isime çok yakın olunca orada yaptırayım dedim. Ufak tefek ampül v.s degisimi için birkaç kez esim gitmisti. Çok ilgili davrandıklarını belirtince denedik. Müsteri çok güzel karsılanıyor. İslemler bitip para da ödenince lakayıt tavırlar bas gösteriyor.

    Size LION SERVIS'i öneririm.

    http://www.lionservis.net

    Anti Pollution Fault hatası için gittim. Arızayı ücretsiz tespit ettiler. Arızalı parçayı siparis ettiler. 1 gün sonra parça geldi. Parça 145 TL. İsçilik 40 TL. Helalinden 200 TL verdim ve tesekkür edip ayrıldım. Paradan çok çözüm odaklı olmak ve sorunu belirlemek olmalı asıl gaye. Yoksa daha servise adım atmadan müsteriyi soymak olmamalı mesele.

    Yusuf Usta, Özdemir Usta Ve Müsteri Temsilcisi Serkan Bey var. Arayın durumu anlatın ve gidip aracınızı gönül rahatlıgıyla kontrol ettirin derim. Servisin içi Citroen ve Peugeot'tan geçilmiyor.

    Anti Pollution hatası söyle giderildi. Radyatörün üzerinde ama radyatörle alakası olmayan bir parça var. Yer olarak orayı belirlemisler. Fotografını çekip paylaşırım. Bu parçaya 2 tane hortum giriyor. Aslında biri giris biri de çıkıs. Açıkçası parçanın adını sormadım ama bu parça degisti. Birde arıza tespiti asamasında bir sensör pas giderici ile temizlendi. Testleri yapıldı ve araç su anda kendine geldi. Hiç zorlanma ve yıgılma yok. Hata da vermiyor. Hata verdigi güne kadar 2-3 ay öncesinden yıgılmalar baslamıstı. dpf uyarısı vermemesine ragmen ilk gittigimde %51 olan doluluk ikinci gün parça degisimine gittigimde %67 olmustu. Belli bir yerden sonra 3000 deviri geçmemeye ve araç stop etmeye baslayacak diye Yusuf Usta uyarmıstı zaten. 3000 devirle 80 km sabit hızda 5-10 dakika git dpf deki kurum temizlenir dedi. Bakım kitapçıgında da 60 km diyor ama tecrübe bu tür konularda çok çok daha önemli.

    Anti Pollution Hatası birçok başka sebepten de verebilir ama benim problem fotosunu paylaşacağım parçadan kaynaklanmış. Bu hatayı verirken motor uyarı ışığıda sürekli yanıyordu.

    Bundan sonra Yusuf Ustanın müdavimiyim. Allah da utandırmasın.



    quote:

    mergink

    Anti Pollution hatası için değişen parça Exhaust Differential Pressure Sensor. Linki ve resmi aşağıda.



    http://www.eurocarcare.net/exhaust-gas-recirculation/ecc1618z9-exhaust-differential-pressure-sensor.html



    Geçen günlerde bir arkadaşta da aynı hatayı vermişti. Sağolsun sorunu çözünce forumda paylaşmıştı. Onda yapılan işlemde şuydu:


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArasTuna

    Merhaba..Geçen hafta yolda giderken bir anda c4 grand picassom stop etti.ekranda faulty antipollution hatası verdi. Tekrar çalıştırdım vites 1 de 3000 devirde tekrar stop etti.arıza lambası yandı. Usta Kutup başını söküp biraz bekle dedi.çalıştı.sabah ışık sönmüştü sonrasında bir hafta bir sıkıntı olmadı ama bu akşam tekrar tam yokuşu çıkarken bir anda yol ortasında stop etti.ışık yaktı.2 dk sonra çalıştı. biraz gittim yine durdu.tekrar denedim çalıştı ışık yanıyor ama eve kadar geldim. Aracı 90binde aldım 96bine kadar hiç bu sorun çıkmadı.geçen hafta bakıma gittim özel servise yağ filtresi hava filtresi mazot filtresi ve polen filtresi ile yağ değişti.bundan sonra 300 km yol yapmadan 2 kere bu sorun çıktı. Başına gelen ve çözüm bulan arkadaşlar bilgi verebilirmi.birde not olarak mazotu opetten alırdım bu sefer totalden aldım.


    quote:

    Orijinalden alıntı: ArasTuna

    arkadaşlar bugün şaşmazda citroen servisi Ekim oto, Hakan ustaya gittim. faulty antipollution hatası için aracı pc ye bağladılar.test sonucu çıkan hata kodu P0192. hata karşılığı mazot basınç sensörü kısa devre .değişince tekrar yaparsa parça iade garantili olarak söz alarak işçilik dahil 200 TL ye yaptırdım. umarım bir daha aynı sorun çıkmaz. değişen parça resmi de bu




    Son konulara eski mesajlardan toparlayarak biraz katkı yapmış olalım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mergink -- 27 Kasım 2014; 19:19:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11


    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Ehli olmadıktan sonra araca dokundurtmamak lazım. Bakım götürdüğüm zaman yanında çıraklar dolaştı mı dikkat kırmızı seviyeye çıkıyor bende
    Bir yerde mi okudum ya da sohbet esnasında mı tam hatırlayamadım. Yeni eski lastik noktasında yenilerin arkaya takılması gerektiği nedeni ise ön tarafın kontrolü daha kolay sağlanabilirken arka lastiklerde kontrolün daha zor olmasıydı.UG sizde öne takmışsınız Toyo'ların karsız performansının düşük olması nedeniyle sanırım. Eski yeni lastik formatına uyarladığımızda tutunması daha iyi olan UGleri arkaya takılabilirdi.
    Çok fazla bir bilgi yok bu konuda ne kadar doğru ne kadar faydalı bilmiyorum. Mantık süzgecinden geçirdiğimde en azından yeni eski lastik noktasında daha ağır basıyor yeniler arkaya eskiler öne.

    Valla dönel kavsaklarda önler çok tereddüt ediyordu. Ug8leri arkaya takınca bi nebze düzeldi. Bu yıl da ug8ler önde deneyeceğim bakalım. Lastiklerin 4u de yeni. Toyolari sadece 1-2 ay daha fazla kullanmıştım.

    Akü de degisseydi iyiydi.

    Akuden yana bir problemim yok ama uzerindeki aku halen fabrika cikisli olan aku olmasi sebebiyle artik yavas yavas degisim vaktinin yaklastigini dusunuyorum. Akunun degismesi icin illa bitip yolda kalmaya gerek yok. Biraz fazla pimpirikli oldugum icin degisim yapacagim. Acaba en kaliteli aku markasi hangisidir? Bir arkadasimiz mutlu akunun picassolarda problem cikarttigindan bahsetmisti. Benim aklimdan gecen marka VARTA 72amper. İsterseniz ayni yerden alip degisimi birlikte yaptiralim. Acaba Dogan usta aku degisimi yapiyormu biliyormusunuz? Cunku yeni akuyu takinca araci bilgisayara baglama geregi duyulabilme ihtimali olabilir dusuncesindeyim.

    Bir kere mevzusu geçti ama ciddi şekilde üzerinde dutmadigim için Değiştirmedim dogan ustada. Yani degistiriyor ama onda akü var mı bilmiyorum.

    Hocam PM attım.

    Hocam pmnizi mail ile okudum ama günlerdir yogunluktan cevap veremedim. Ben bu haftasonu şehir dışına gideceğim. O yüzden fren balatalari ve akü için ani bir kararla bugün iş çıkışı Doğan ustaya gittim.

    Akü değişti
    ön fren balatalari orjinal ile değişti.
    Soğutma suyu kontrol edildi. -35 çıktı.
    Ön su kanalları sokuldu ama pislik çıkmadı. Yine de kanalların içindeki o meşhur kauçuk parça çıkarıldı. Zaten önceden servislerr yazı bile gitmiş o parça sokulsun diye.

    Şanzıman alistirmasi yapmak istediğimi söyledim. Bana tamam ama gerek yok dedi. Araç zaten kendisi sürekli alıştırma yapıyor dedi. Sizin kullanimiza göre illaki o ayarlamayi yapmak zorunda dedi. Ancak debriyaj degistiginde hafizadaki veri resetlenmesi için bu işlemin yapıldığını söyledi. Sonra aracimi denedi (120bin kmde) debriyaj harika kavriyor hiç dokunmayalim dedi.

    Tamam dedim :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Oncelikle hayirli olsun. Bende cumartesi sabahi icin randevu aldim Dogan ustadan. Aku degisimi ve mcp sanzuman kalibrasyonu yaptiracagim.
    size simdiden iyi yolculuklar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Hocam bende akuyu degisim dusunuyorum ne marka taktiniz ve ne kadar tuttu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Peynir Alti Suyu Tozu -- 27 Kasım 2014; 21:45:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Hocam bende akuyu degisim dusunuyorum ne marka taktiniz ve ne kadar tuttu.

    Hocam 225tlye taktilar. Markası acayip birşey. Üzerinde pejo logosu var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bende simdi Dogan ustadan ciktim Bostanci Sonax'a ic dis yikamaya gidiyorum.

    Bende akuyu degistirdim. Aku olarak peugeot ve citroenlerde orjinal olarak kullanilan johnsoncontrol marka kullanildi. Ben varta sordugumda johnsoncontrol firmasi Vartayi satinaldi. Turkiyede bu marka fazla bilinmiyor fakat yurtdisinda cok guclu bir marka dedi dogan usta. 12v 74Ah. Aku 225TL Mcp sanzuman kalibrasyonu icin 40TL odedim. Aslinda kalibrasyona gerek yok desede ben istiyorum dedim. Bilgisayara baglandi, hata kodu varmi kontrol edildi, dpf sivisi doluluk orani kontrol edildi. Yaklasik 45dk. bilgisayarda tum menulere girip tum kontrolleri yapti. Surus testinde kalibrasyon sonrasi alistirma yaptik. İslem ok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Bende simdi Dogan ustadan ciktim Bostanci Sonax'a ic dis yikamaya gidiyorum.

    Bende akuyu degistirdim. Aku olarak peugeot ve citroenlerde orjinal olarak kullanilan johnsoncontrol marka kullanildi. Ben varta sordugumda johnsoncontrol firmasi Vartayi satinaldi. Turkiyede bu marka fazla bilinmiyor fakat yurtdisinda cok guclu bir marka dedi dogan usta. 12v 74Ah. Aku 225TL Mcp sanzuman kalibrasyonu icin 40TL odedim. Aslinda kalibrasyona gerek yok desede ben istiyorum dedim. Bilgisayara baglandi, hata kodu varmi kontrol edildi, dpf sivisi doluluk orani kontrol edildi. Yaklasik 45dk. bilgisayarda tum menulere girip tum kontrolleri yapti. Surus testinde kalibrasyon sonrasi alistirma yaptik. İslem ok.


    Hayırlı olsun. Benim akü de aynısı. Pm ile beni bilgilendirdiginiz için tesekkur ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Picasso11

    Bende simdi Dogan ustadan ciktim Bostanci Sonax'a ic dis yikamaya gidiyorum.

    Bende akuyu degistirdim. Aku olarak peugeot ve citroenlerde orjinal olarak kullanilan johnsoncontrol marka kullanildi. Ben varta sordugumda johnsoncontrol firmasi Vartayi satinaldi. Turkiyede bu marka fazla bilinmiyor fakat yurtdisinda cok guclu bir marka dedi dogan usta. 12v 74Ah. Aku 225TL Mcp sanzuman kalibrasyonu icin 40TL odedim. Aslinda kalibrasyona gerek yok desede ben istiyorum dedim. Bilgisayara baglandi, hata kodu varmi kontrol edildi, dpf sivisi doluluk orani kontrol edildi. Yaklasik 45dk. bilgisayarda tum menulere girip tum kontrolleri yapti. Surus testinde kalibrasyon sonrasi alistirma yaptik. İslem ok.


    Sabah bahsettigim gibi dogan ustada aku degisimi ve mcp sanzuman kalibrasyonu yaptirmistim. Aksam bir arkadaslara oturmaya gittik esim benden 2saat once Picassomuzla gitti bende islerimi bitirince sirket aracimla gittim. Arkadaslarla bizim evimizin arasi yaklasik 30km. Uzaklikta sayilir. Arkadaslarda oturduktan sonra esim Picasso ile onde ben ise sirket aracimla arkada yine 30km uzakliktaki evimize donduk. Esim Picassoyu parkedip indiginde akuyu iyiki degistirmisiz arabanin gidisi, vites gecisleri bile degisti dedi.
    Aku ile vites gecislerinin ne alakasi var diye guldum Esimde vallahi cok farketmis dedi. Bende sanzuman kalibrasyonu yaptirdim dedigimde ben oyle seyler anlamam ama ne yaptirdiysan cok fark etmis dedi

    Bu arada eve donerken trafik bostu ve hanim biraz hizlandi, ben arkadayken yaklasik hizim 135km/s civarindaydi ve aramizda 2arac boyu mesafe varken ondeki trafik birden bire ne oldugunu anlamadan bir durdu. Hanim Picasso ile asildi frenlere hemen otomatik olarak acil durum dortlu flasorleri yanmaya basladi. Tabiki Picasso cok kisa mesafede durdu fakat ben arkadaki sirket aracim Era ile Picassonun durdugu noktada halen yaklasik 40km/s hizla durmaya calisiyordum. Picassonun arka tamponu her gecen salisede daha da bana yaklasiyordu. Son 20cm kala bende durdum. Ama kesin vuracagim zannetmistim. 15sn. Kadar tum trafik oldugu yerde bekledi, sonra start verilmiscesine trafik bir acildi ki sorma. Herkes birsey olmamiscasina tekrar hizlandi ve eve sag salim vardik.
    Trafikteki bu anlamsiz yavaslama veya durmanin neden kaynaklandigini anlamiyorum dogrusu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 30 Kasım 2014; 0:39:18 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Picasso11 kullanıcısına yanıt
    Geçmiş olsun kardeş. aynı olayı bende şahit oldum. 2,5 yıl scenic 2 kullandım. sert bir şekilde fren yapınca bildiğin araba abs nin etkisiyle duramıyordu. hatta eski renault 9 bile kızaklasa bu araçtan erken kesin dururdu.
    2 hafta önce akşam 2011 picasso ile 50 km ile yolda giderken yeni yapılan kasisi son anda gördüğümde tamam zıplamaya hazır ol deyip gözümü bir anlık kapadığımda bir baktım araç kasisin önünde durmuş. çok hoşuma gitmişti. Valla fren konusunda 10 üzerinde 9 verdim diyebilirim.

    Bir sorum var arkadaşlar . akünün azaldığını cihaza bağlamadan nasıl anlarım?
    Hepinize iyi hafta sonları..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerfarukgurhan -- 30 Kasım 2014; 0:26:54 >
  • omerfarukgurhan kullanıcısına yanıt
    Gecmis olsun dilekleriniz icin tesekkur ederim.
    Akum aslinda bir kis daha gidermiydi bilmiyorum ama ben her ihtimale karsi degistirdim. Havalarin sogumasiyla birlikte sabah soguk motorda ilk calistirma aninda sanki bir zayiflama hissettim. Sanki mars motorunu daha zayif ceviriyordu. Mars aninda gosterge paneli ve klima gostergelerinin isiklarinda dalgalanma, zayiflama oluyordu. Simdi yeni aku ile cok daha kuvvetli mars basiyor. Aklimda kalacagina degistirdim, artik kafam rahat.
    Bu arada picassonun yurtdisi testlerinin birinde 100km hizla yapilan fren testinde 36metre gibi iddiali bir mesafede durabildigini okumustum. Otohaber dergisinin 2007yilinda yaptigi siyah grand picasso testinde ise 40metrede durdugu yaziyor.
    40metre olsa bile 1600kiloluk koca araci durdurmak bence buyuk basari.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Picasso11 -- 30 Kasım 2014; 0:54:54 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Bu sert frende flasorlerin yanması benim de başıma geldi ayrıca müzik açıkça müziğin sesini de kisiyor. Çok hoş bir ayrıntı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun Picasso11
    Allah kaza bela vermesin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar iyi pazarlar..ben bu yaz 2010 gp ile araniza katildim.ve formun butun sayfalarini okumusumdur.hem almadan once hem aldiktan sonra.bayagi yardimci oldu sayenizde.bir sey paylasmak istiyorum.gecen haftalarda yagmur yagdiginda hafifte olsa bagaji kapatan o cektigimiz(adini bilemedim) ortunun ustunde su vardi.az oldugu icin onemsemedim ama bu sabah bayagu bi su vardi yagmurdan dolayi.nerden girdigini bulamadim.basina gelen varsa lutfen yardim..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nisantasion N kullanıcısına yanıt
    benim başıma gelmedi. fakat arkadaşın arabasında bu durum vardı. arka stop lambalarının yanıda bagaj kapağının üstüne geldiği plastik kısmın ortasına bastırınca çıkıyor. (arka stopların söküldüğü yer) kanal göreceksin , basınçlı bir hava ile veya basınçlı su ile temizle. tamamdır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerfarukgurhan -- 1 Aralık 2014; 8:51:20 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerfarukgurhan

    arka stop lambalarının yanıda bagaj kapağının üstüne geldiği plastik kısmın ortasına bastırınca çıkıyor. (arka stopların söküldüğü yer) kanal göreceksin , basınçlı bir hava ile veya basınçlı su ile temizle. tamamdır.

    Tesekkur ederim omer..yarin deniyecegim.umarim ordandir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerfarukgurhan

    arka stop lambalarının yanıda bagaj kapağının üstüne geldiği plastik kısmın ortasına bastırınca çıkıyor. (arka stopların söküldüğü yer) kanal göreceksin , basınçlı bir hava ile veya basınçlı su ile temizle. tamamdır.

    hocam başımıza gelirse tam olarak o pilastiğin altında bi kanalmı var su gideri için ben tam anlayamadım olayı...
  • öcüü.. Ö kullanıcısına yanıt
    Evet tavandan arkaya gelen yağmur suları stop farlarının vidalandığı yerin hemen altından kanal vasıtasıyla aşağıya tahliye ediliyor. şöyle yapın..
    Bir sürahi suyu üstten bagaj açıkken yağmur suyunun indiği bölmeye dökün eğer stop lambalarının vidalandığı yerin altından ve kenarlarından suyu taşırıyorsa bilinki tıkalı. kalın sağlıcakla...
    Unutmadan bagaj fitillerinide bir kontrol et, ezilme ve yırtılma sözkonusu mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omerfarukgurhan -- 1 Aralık 2014; 8:53:09 >
  • omerfarukgurhan kullanıcısına yanıt
    açıklama için saol hocam yok şu an su yada fitilde bi sorun yok ama başımıza gelirsede bu neydi diye aramamak adına sordum...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omerfarukgurhan

    Geçmiş olsun kardeş. aynı olayı bende şahit oldum. 2,5 yıl scenic 2 kullandım. sert bir şekilde fren yapınca bildiğin araba abs nin etkisiyle duramıyordu. hatta eski renault 9 bile kızaklasa bu araçtan erken kesin dururdu.
    2 hafta önce akşam 2011 picasso ile 50 km ile yolda giderken yeni yapılan kasisi son anda gördüğümde tamam zıplamaya hazır ol deyip gözümü bir anlık kapadığımda bir baktım araç kasisin önünde durmuş. çok hoşuma gitmişti. Valla fren konusunda 10 üzerinde 9 verdim diyebilirim.

    Bir sorum var arkadaşlar . akünün azaldığını cihaza bağlamadan nasıl anlarım?
    Hepinize iyi hafta sonları..

    bende geçen hafta aküyü değiştirdim,
    aküyü değiştirmeden önce sabahları biraz geç alıyor gibiydi, serviste zaten değişmesi gerektiğini cihaz ile gösterdiler,
    ayrıca akü değişmeden önce araca ilk binişte motoru çalıştırmadan hiç bir şey çalışmıyordu (camlar, radyo vs.), yarım kontak falan da dahil..
    akü değiştikten sonra ise anahtarı takmadan bile bunlar çalışır hale geldi,
    belki sizin için de bir kriter olabilir.
    kazasız sürüşler




  • 
Sayfa: önceki 328329330331332
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.