Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (314. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.445
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitman298

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Arkadaşlar Aracım 2008 model internette baktığımda kasko değeri olarak 33.750 olarak görünüyor. Fakat bugün satsam rahat 45.000e gidecek bir araç. Şimdi aracın pert olması durumunda bana 33 bin lira mı verecek nedir bu kasko değeri anlamadım. o zaman benim zararım çok büyük olacak

    evet benim araçta 2008 model. kasko 4 kasımda doluyo. baktım 33000 küsür kasko değeri. ve pert durumunda ki inşallah kimsenin başına gelmez bundan da biraz kesinti yapılıyo galiba. 30bin civarı geçer ele büyük ihtimalle.

    E böyle bir durumda yeni bir araba almak için üstüne 10-15 bin tl para koymam gerekecek o zaman ben neden kasko yaptırıyorum anlamadım bu olayı...




  • Peynir Alti Suyu Tozu kullanıcısına yanıt
    4,5 yıldır kullandığım 2007 model Honda Jazz CVT Elite ile karşılaştırırsak...

    ARTILAR:Açık renk döşemeler, büyük cam alanları ve cam tavanın sayesinde inanılmaz bir ferahlık hissi. 1,5 tonluk ağırlığa rağmen 270 Nm'lik torkunun etkisiyle olsa gerek özellikle uzun yolda çok iyi bir çekiş gücü. Sürücü koltuğunda çok rahat bir oturma pozisyonu. Başarılı bluetooth fonksiyonu sayesinde net telefon görüşmeleri ve telefon hafızasındaki MP3'lerden alınan kaliteli sesler. Gerçekten aşırıya kaçan torpido vb. saklama alanları. 500 lt bagaj hacmi. Çift bölgeli değil dört bölgeli havalandırma sistemi. Başarılı yakıt tüketimi.

    EKSİLER:CVT sonrası ilk etapta alışmakta güçlük çekilen MCP yarı otomatik şanzıman (özellikle kalkışlarda 1'den 2'ye geçiş sırasındaki anlık boşluk/yığılma hissi. 110-120 km hızlardan sonra yan camlardan hissedilen rüzgar sesi (kaliteli müzikle birlikte gözardı edilebilir). Jazz'a göre oldukça büyük gövde nedeniyle aracın önünün nerede bittiğinin kestirelememesi hissi. 215/55 R16 ebatlarındaki emsallerinden çok daha pahalı lastikler. Kış lastiği olmadığı için küçük bir araştırma yaptım ve 205/55 R16 ebatlarındaki aynı marka/model lastik 260 TL iken, sadece taban genişliği 205 yerine 215 olunca fiyat bir anda 350 TL'ye çıkıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    4,5 yıldır kullandığım 2007 model Honda Jazz CVT Elite ile karşılaştırırsak...

    ARTILAR:Açık renk döşemeler, büyük cam alanları ve cam tavanın sayesinde inanılmaz bir ferahlık hissi. 1,5 tonluk ağırlığa rağmen 270 Nm'lik torkunun etkisiyle olsa gerek özellikle uzun yolda çok iyi bir çekiş gücü. Sürücü koltuğunda çok rahat bir oturma pozisyonu. Başarılı bluetooth fonksiyonu sayesinde net telefon görüşmeleri ve telefon hafızasındaki MP3'lerden alınan kaliteli sesler. Gerçekten aşırıya kaçan torpido vb. saklama alanları. 500 lt bagaj hacmi. Çift bölgeli değil dört bölgeli havalandırma sistemi. Başarılı yakıt tüketimi.

    EKSİLER:CVT sonrası ilk etapta alışmakta güçlük çekilen MCP yarı otomatik şanzıman (özellikle kalkışlarda 1'den 2'ye geçiş sırasındaki anlık boşluk/yığılma hissi. 110-120 km hızlardan sonra yan camlardan hissedilen rüzgar sesi (kaliteli müzikle birlikte gözardı edilebilir). Jazz'a göre oldukça büyük gövde nedeniyle aracın önünün nerede bittiğinin kestirelememesi hissi. 215/55 R16 ebatlarındaki emsallerinden çok daha pahalı lastikler. Kış lastiği olmadığı için küçük bir araştırma yaptım ve 205/55 R16 ebatlarındaki aynı marka/model lastik 260 TL iken, sadece taban genişliği 205 yerine 215 olunca fiyat bir anda 350 TL'ye çıkıyor.

    Hayırlı olsun. Üstteki alım süreci yazınızı da oldukça keyifle okudum. Ben de Corsa ve Colt sonrası bu araca geçmiştim. Colt ve Jazz gibi ön camı büyük, boyutlarına rağmen geniş araçlardan sonra C sedan araçlar beni kesmemişti ve Picasso ile tanışmıştım.

    Aracınızın değişenlerine baktığımda özellikle uzun ömürlü parçaların sıfırlandığını görüyorum. Bu da size daha uzun süre masrafsız kullanı olanağı sağlayacaktır. Benim aracım 118bin kmde ve FAB sıvısı, fitiller, volan ve debriyaj balatası ve hatta akü bile orjinal fabrika çıkışı..

    Sizin de bi yüzbin km sadece periyodik bakımlar ve fren balata/disk masrafı olur başka da birşey çıkmaz inş.

    Rüzgar sesi ile ilgili olarak kapı fitillerini silmenizi öneriyorum. Saıldığından daha etkili.. Premium sınıfta bu nedenle vakumlu kapılar kullanılıyor.. Aracın yüksek yapısı ve yan aynaların büyüklüğü nedeni ile özellikle açık alanlarda rüzgar sesi duyuluyor. Ancak aynı hızlara şehir içi TEMde çıktığımda mesela rüzgar sesi rahatsız etmiyor..

    Lastik olarak 205 55 16 kışlık lastik kullanıyorum. bir sorun aşamadım. Gönül ister 215 55 16 alalım ama zaten 3-4 ay kullanıyorum o yüzden bir dar ölçü aldım.

    Yazlık lastik olarak yukarıda da bahsetmiştim. Hepsiburada da Good Year efficient grip performance 215 55 16 lastikler (2014 üretim) indirimde.. Petlasları arkaya atıp goodyearları öne atarsanız siz o zaman görün sessizliği.. :)




  • bu arada 1 kış kullanılmış uygun fiyatlı 2.el lastikler de iş görebilir. Mesela bu vatandaş 1 yıl passatta kullandığı takım pirelli kışlıkları 450tlden satıyor. Üretim tarihi öğrenilip alınabilir.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman298

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Arkadaşlar Aracım 2008 model internette baktığımda kasko değeri olarak 33.750 olarak görünüyor. Fakat bugün satsam rahat 45.000e gidecek bir araç. Şimdi aracın pert olması durumunda bana 33 bin lira mı verecek nedir bu kasko değeri anlamadım. o zaman benim zararım çok büyük olacak

    evet benim araçta 2008 model. kasko 4 kasımda doluyo. baktım 33000 küsür kasko değeri. ve pert durumunda ki inşallah kimsenin başına gelmez bundan da biraz kesinti yapılıyo galiba. 30bin civarı geçer ele büyük ihtimalle.

    E böyle bir durumda yeni bir araba almak için üstüne 10-15 bin tl para koymam gerekecek o zaman ben neden kasko yaptırıyorum anlamadım bu olayı...

    hocam bu durum benim de çok canımı sıkıyo. 4 kasım da yenilesem mi iptal mi ettirsem bilmiyorum. muhtemelen ikinci eli zayıf olduğu için kasko değeri düşüyo. 670 tl fiyat çıkardılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hitman298

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    quote:

    Orijinalden alıntı: hitman298

    quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Arkadaşlar Aracım 2008 model internette baktığımda kasko değeri olarak 33.750 olarak görünüyor. Fakat bugün satsam rahat 45.000e gidecek bir araç. Şimdi aracın pert olması durumunda bana 33 bin lira mı verecek nedir bu kasko değeri anlamadım. o zaman benim zararım çok büyük olacak

    evet benim araçta 2008 model. kasko 4 kasımda doluyo. baktım 33000 küsür kasko değeri. ve pert durumunda ki inşallah kimsenin başına gelmez bundan da biraz kesinti yapılıyo galiba. 30bin civarı geçer ele büyük ihtimalle.

    E böyle bir durumda yeni bir araba almak için üstüne 10-15 bin tl para koymam gerekecek o zaman ben neden kasko yaptırıyorum anlamadım bu olayı...

    hocam bu durum benim de çok canımı sıkıyo. 4 kasım da yenilesem mi iptal mi ettirsem bilmiyorum. muhtemelen ikinci eli zayıf olduğu için kasko değeri düşüyo. 670 tl fiyat çıkardılar.

    Hocam araçların kasko bedelini devlet belirliyor. Sıfır satıldığı fiyat ne ise her yıl bu rakamdan belli oranda düşüyor. 2009 model grand picassolar 42-44bin tl arası satıldı. O fiyattan bu zamana 30binlere düşmesi normal.

    Örneğin 2006-2008 jazz ların kasko bedelleri 20bin zor ederken piyasada 30a satılabiliyor. Benim eski colt bile kasko bedelinde 14binlere gerilemişken 2.elde 22ye satılabiliyor.

    Sizin aracınız Allah korusun pert olduğu taktirde aracın rayiç bedelinin yüksek olduğunu kanıtlarsanız (4 adet emsal ilan mesela) o rakamın üzerine çıkartma şansınız var ama yine de 45 gibi rakamlara asla çıkmaz. Bu her marka model için geçerldir.




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Hocam diyelim arac pert oldu. kaskodan 30 bini aldik peki pert olan arac bizdemi kaliyor. Yoksa elimizden aliyorlar mi. bizde kaliyorsa belki onu satarak da bir miktar daha parayi toparlariz diye dusunuyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Hocam diyelim arac pert oldu. kaskodan 30 bini aldik peki pert olan arac bizdemi kaliyor. Yoksa elimizden aliyorlar mi. bizde kaliyorsa belki onu satarak da bir miktar daha parayi toparlariz diye dusunuyorum.

    Araç pert ise kasko poliçesindeki riziko gerçekleşmiş olur ve araç sizden alınır. Dilerseniz aracı ben yaptırıcam deyip kasko bedelinin yarısını peşin alıp aracınızı kendniz de tamir ettirebilirsiniz.

    Ben corsa ile kaza yapınca servis bana bunu önermişti.

    15250ye almıştım 2009 yılında corsayı. Kaza yaptım araç pert oldu ama yetkili servis aracı benden 8bin tlye satın aldı. kasko da 7500tl verdi bana.. Aracım pert oldu ama servis perte ayırmadan tamir edip başkasına 13e sattı..

    Kısacası 15bin alıp aracı alabilirsiniz yada araç sizden çıkar ve size kasko bedeli ne kadarsa o kadar ödenir..




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Tavsiyelerinz için teşekkürler. Kapı fitillerini silmek derken tam olarak neyi kastettiğinizi anlayamadım, Kapı açıldığında görülen ve kapıyı çepeçevre saran siyah lastik katmanından bahsediyorsak bunu neyle silmemiz gerekiyor?

    Lastik konusuna gelince... Yaz dönemi için sizin de söylediğiniz gibi 2013 üretimi olan ve sağlam durumdaki Petlas' ları arkaya koyup önlere bir çift güzel lastik almak. Kışlıklar içinse lastikçi bir tanıdığımız aracılığıyla Hankook W310 serisinin 215/55 R16 ölçüsünde ve 2014 34.hafta üretimi 4 adet için en son 900 TL (6 taksit) fiyat alabildim. Orijinal ölçülerin değişmesini istemediğimden mantıklı geldi ve yarın taktıracağım kısmetse. Ayrıca bu lastiklerin etiketlendirilmesi hem yakıt ekonomisi hem de kavrama/emniyet yönünden C olarak belirtilmiş, ki bu oldukça etkileyici değerler.

    Saygılarımla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Tavsiyelerinz için teşekkürler. Kapı fitillerini silmek derken tam olarak neyi kastettiğinizi anlayamadım, Kapı açıldığında görülen ve kapıyı çepeçevre saran siyah lastik katmanından bahsediyorsak bunu neyle silmemiz gerekiyor?

    Lastik konusuna gelince... Yaz dönemi için sizin de söylediğiniz gibi 2013 üretimi olan ve sağlam durumdaki Petlas' ları arkaya koyup önlere bir çift güzel lastik almak. Kışlıklar içinse lastikçi bir tanıdığımız aracılığıyla Hankook W310 serisinin 215/55 R16 ölçüsünde ve 2014 34.hafta üretimi 4 adet için en son 900 TL (6 taksit) fiyat alabildim. Orijinal ölçülerin değişmesini istemediğimden mantıklı geldi ve yarın taktıracağım kısmetse. Ayrıca bu lastiklerin etiketlendirilmesi hem yakıt ekonomisi hem de kavrama/emniyet yönünden C olarak belirtilmiş, ki bu oldukça etkileyici değerler.

    Saygılarımla.

    Siyah kauçuk fitilleri cam sille silebilirsiniz. Yağlanma ve tozlanma olduğunda ieri rüzgar sesi sızdırabiliyor. Basit ama yeri geldiğinde etkili bir çözüm.

    Bu arada lastiklerden bahsederken yanlış anlaşılabilir. Ben kışlıklar için 205 55 16 kullanıyorum. Yazlıklar olarak 215 55 16 Goodyear efficient grip performance lastikler takılı ve çok memnunum. Beni hiç üzmediler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Tavsiyelerinz için teşekkürler. Kapı fitillerini silmek derken tam olarak neyi kastettiğinizi anlayamadım, Kapı açıldığında görülen ve kapıyı çepeçevre saran siyah lastik katmanından bahsediyorsak bunu neyle silmemiz gerekiyor?

    Lastik konusuna gelince... Yaz dönemi için sizin de söylediğiniz gibi 2013 üretimi olan ve sağlam durumdaki Petlas' ları arkaya koyup önlere bir çift güzel lastik almak. Kışlıklar içinse lastikçi bir tanıdığımız aracılığıyla Hankook W310 serisinin 215/55 R16 ölçüsünde ve 2014 34.hafta üretimi 4 adet için en son 900 TL (6 taksit) fiyat alabildim. Orijinal ölçülerin değişmesini istemediğimden mantıklı geldi ve yarın taktıracağım kısmetse. Ayrıca bu lastiklerin etiketlendirilmesi hem yakıt ekonomisi hem de kavrama/emniyet yönünden C olarak belirtilmiş, ki bu oldukça etkileyici değerler.

    Saygılarımla.

    Siyah kauçuk fitilleri cam sille silebilirsiniz. Yağlanma ve tozlanma olduğunda ieri rüzgar sesi sızdırabiliyor. Basit ama yeri geldiğinde etkili bir çözüm.

    Bu arada lastiklerden bahsederken yanlış anlaşılabilir. Ben kışlıklar için 205 55 16 kullanıyorum. Yazlıklar olarak 215 55 16 Goodyear efficient grip performance lastikler takılı ve çok memnunum. Beni hiç üzmediler.

    Kışın 215 yerine 205 kullanılması durumunda, sert lastiğin daha uygun olduğunu söylemişti lastikçiler.
    Bu açıdan Bridgestone daha uygun olacaktır sanıyorum.




  • Bugün yağmurdan dolayı ön yolcu tabanına su girmeye başladı aha dedim herkesin başına gelen benimde başıma geldi. Hemen koştum doğan ustaya ön davlumbazın altında bulunan parçayı söktü attı su tamamen boşaldı çok şükür, şimdi burayı kurutma mesele.. Ziebarta falan bakacam. Dikkat edin bu ağaçlardan düşen yapraklar varsa arabanızı parkettiğiniz yerde onlar tıkıyor. Başıma gelmez demeyin su kanallarının açık olmasına dikkat edin. Hatta o salak parçayı çıkarıp atın tüm sorun o parçada...


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..




  • Peynir Alti Suyu Tozu kullanıcısına yanıt
    Bu aralar bir hayli yağmurlu bir bakmışsın güneş bir bakmışsın yağmur var.Kapılarda su birikiyor yağmur sonrası arabanın yanına kapıları açarak suyu tahliye ediyorum.Belirtiğiniz sorun henüz başıma gelmedi fakat bu gelmeyecek anlamı taşımayacak düşüncesinde size katılıyorum, kendimiz el yordamı ile nasıl yapabiliriz fikir verebilirmisiniz.
  • multimode M kullanıcısına yanıt
    Lastikçi söylevlerine pek takılı kalmayın, bu kadar araştırma sonrası çoğu arkadaşımız lastik satıcılarından daha fazla bilgi ile lastikçileri köşeye sıkıştırabilir fakat bu bilgi bizleri uzman yapmaz.İmkanlar dahilinde mümkün mertebe orjinal ebat noktasında hareket etmek daha saglıklı olacaktır düşüncesindeyim.
    Tercih ve renkler tabiki ayrı bir konu birde bizim ebatlar daha ucuz olsa daha iyi olacak
  • Arkadaşlar merhaba,
    Geçen gün merak ettiğim Ssangyong Rodius aracını uzun uzun inceleme fırsatım oldu.Araç bir hayli heybetli ve tam 7 kişilik. Zorlasak 11 bile oluyor(bazı ülkelerde 11 kişilik) İncelediğim arac 4*2 A/T Limited 2,0 Dizel 5 ileri otomatik uzunluk 5,13 metre genişlik 1,91 metre.
    Araçı genel olarak beğendim, bizimle ilgilenen satış müdürü oldu ve bir hayli ilgiliydi. (Showroom'un yeni açılmış olması ve benden başka kimseninde olmaması bir etken olabilir düşüncesindeyim)
    İç mekan olarak gayet tatminkar bir kullanım alanı sunmakta. Koltuk dizilişi 2+2+3 şeklinde.İkinci sıra koltuklar ek ekipman ile yöne değiştirebiliyor(450.-TL)
    Sadelik ön planda fazla janjanlı değil ince işcilik yok bazı ufak tefek donanım eksiklikleri de bulunmakta; park sensörü yağmur sensörü, far sensörü yok. Dış sıcaklık göstergesi yok mesela. Picassoya göre eksikleri var tabiki karşılaştırmak yanlış olur.Arka sıra havalandırmalar tavan kontrolü 2 sırada sol taraf tavana 3 kademeli bir anahtar koyularak sağlanmış. Araca bindiğinizde cam tavanı arıyorsunuz benim en cok aradığım panoramik ön camdı:) koltuklar raylar üzerinden ileri geri hareket edebiliyor.3 sırada kullanımda iken tatmin edecek kadar bir bagaj kalıyor.3 sıra her ne kadar 3 kişilikte olsa orta kısmı yanlardaki oturma alanı kadar rahat değil.
    Fiyat aldığım modeller ise 4*4 Platinum A/T122.000.-TL 4*4 Limited A/T 113.000.-TL 4*2 Limited 104.000.-TL.KEndi aracımı alabiliyorlar fiyat aldılar 45.000.-TL ye sayarız dediler.2011 model 35 binde yazlık kışlık lastikler yeni (e-hdi model değil) Pazarlık yaptığım söylenemez
    Birde 4 yıl geri iade garantisi var aracı aldığınızda değeri üzerinden 4 yıl içinde nakit iadesi alabiliyorsunuz tabii bunun şartlarını öncesinde oturup netleştiriyorsunuz. Bir nevi kademeli düşüş diyebiliriz.

    Rodius için 4*4 seçiminde aracı inceleme yapacağını belirten falken34'den geri dönüş bekliyorum:)

    http://forum.donanimhaber.com/m_79593408/mpage_3/tm.htm#
    quote:

    Orijinalden alıntı: falken34

    teşekkür ederim..allah herkese daha iyi araçlara binmeyi nasip etsin..

    radius fazla incelemedim..ama satıcı arkadaş rexton ve rodiusun aynı şanzımana ve orta diffransiyele sahip olduğundan bahsetmişti...
    diff lock rextona oluyorsa rodiuse de olur diye düşünüyorum.

    rodiusun altına bakmadım..ama çekiş sisitemi ve vites kutusu rextonun aynısı..em fazla değiştirdikleri parça arka aks' olur..o da ya rextonun aksı yada actyonun aksını koyarlar.ikisindede sıkıntı olmaz..hatta actyonun arka aksına daha rahat kilit bulunuyor..

    ssangyong şasesiz araç üretmiyor..yarım şase veya tam şase olarak üretiyor araçlarını..(mercedes mantığı kullanıyor.)

    bayide bana gösterdikleri rodius gayet hoş araçtı..özellikle koltukların kullanımı harika....kalite olarak rextondan geri kalacağını sanmam..

    yine servise gidince alıcı gözüyle bir bakarım..kilit gelince de olay netleşir zaten...

    rexton te makyajlanacaksa iyi olur..ben bu konuda araştırma yapmadım..ama bu 3-4 yıl makyajlanacağını sanmam..2011 itibariyle makyajlandı zaten.




  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Hocam aracı bende test ettim.gayet mantıklı ve geniş bir araç. Grabd Voyager den sonra içi en geniş araçladan birisi..
    Hatta iç hacım olarak 7 kişilik araçların hepsinden daha büyük.
    2.ci sıra koltukları döner oluyor.
    ortaya masa olan modeli bile var

    En büyük artisi 4x4 olmasi.alinacaksa mutlaka 4x4 alınmalı.
    Aracin tek kaygısi. 2.el piyasası.alınınca 3.4 yol binilirse alınabilir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi falken34 -- 30 Ekim 2014; 13:37:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: multimode

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gone With The Wind

    Tavsiyelerinz için teşekkürler. Kapı fitillerini silmek derken tam olarak neyi kastettiğinizi anlayamadım, Kapı açıldığında görülen ve kapıyı çepeçevre saran siyah lastik katmanından bahsediyorsak bunu neyle silmemiz gerekiyor?

    Lastik konusuna gelince... Yaz dönemi için sizin de söylediğiniz gibi 2013 üretimi olan ve sağlam durumdaki Petlas' ları arkaya koyup önlere bir çift güzel lastik almak. Kışlıklar içinse lastikçi bir tanıdığımız aracılığıyla Hankook W310 serisinin 215/55 R16 ölçüsünde ve 2014 34.hafta üretimi 4 adet için en son 900 TL (6 taksit) fiyat alabildim. Orijinal ölçülerin değişmesini istemediğimden mantıklı geldi ve yarın taktıracağım kısmetse. Ayrıca bu lastiklerin etiketlendirilmesi hem yakıt ekonomisi hem de kavrama/emniyet yönünden C olarak belirtilmiş, ki bu oldukça etkileyici değerler.

    Saygılarımla.

    Siyah kauçuk fitilleri cam sille silebilirsiniz. Yağlanma ve tozlanma olduğunda ieri rüzgar sesi sızdırabiliyor. Basit ama yeri geldiğinde etkili bir çözüm.

    Bu arada lastiklerden bahsederken yanlış anlaşılabilir. Ben kışlıklar için 205 55 16 kullanıyorum. Yazlıklar olarak 215 55 16 Goodyear efficient grip performance lastikler takılı ve çok memnunum. Beni hiç üzmediler.

    Kışın 215 yerine 205 kullanılması durumunda, sert lastiğin daha uygun olduğunu söylemişti lastikçiler.
    Bu açıdan Bridgestone daha uygun olacaktır sanıyorum.

    Sözüm size değil ancak şu lastikçinin söylediği tam bir lastikçi saçmalığı..

    Bir kere lastik yumuşaklığı diye tabir ettikleri şey markadan ziyade ölçü, desen ve hamur birleşimi ile ilgilidir. Örneğin 235-40-17 ölçüdeki Gy Efficient Grip Performance lastik ile aynı modelin 185-55-15 aynı yumuşaklığa ve dinamiklere sabit değildir.. Hal böyle iken şu marka yumuşak şu marka sert demek deli saçmasından ibarettir bence..

    Lastikçiler otursun önce lastiğin üzerindeki kodların manasını öğrensin.. Ülkemizdeki lastikçilerin %95'i daha lastiklerin üretildiği ülke ve üretilme amacını bile bilmiyor. Tek bildikleri en fazla kar hangisi ise onu satmak..

    Önce lastiklere ne kadar hava basılmasını öğrensinler.. Ondan sonra bize birşey öğretmeye çalışsınlar..




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Size aynen katılıyorum.

    (İlave olarak sadece şunu vurgulamak istedim: Yumuşak yanaklı bir lastiğin Picasso gibi ağır bir araçta daha çabuk yıpranması söz konusu olabilir. Bu açıdan kışın 205 kullanmayı düşünenler daha sert lastikleri tercih etmeyi düşünebilirler.)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Peynir Alti Suyu Tozu

    Bugün yağmurdan dolayı ön yolcu tabanına su girmeye başladı aha dedim herkesin başına gelen benimde başıma geldi. Hemen koştum doğan ustaya ön davlumbazın altında bulunan parçayı söktü attı su tamamen boşaldı çok şükür, şimdi burayı kurutma mesele.. Ziebarta falan bakacam. Dikkat edin bu ağaçlardan düşen yapraklar varsa arabanızı parkettiğiniz yerde onlar tıkıyor. Başıma gelmez demeyin su kanallarının açık olmasına dikkat edin. Hatta o salak parçayı çıkarıp atın tüm sorun o parçada...


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    hocam nerde bu parça tam olarak. yerini okla bişile gösterseniz de biz de burda bi kaportacıya tarif edelim yapsın. nasıl bir parça bu? ayrıca şu kapı altlarında fitillerin neresini keselim neresinden su akıcak hala anlamış değilim. kapılarımın içinden su sesleri geliyo. sanki gemide gibiyim denizde ilerliyorum:) her marka araçta bu kapı içlerinden mi akıyo bu yağmur suları.




  • hitman298 H kullanıcısına yanıt
    bu su gideri parçası nerde tam bilmiyorum ama davlumbazı sökünce anlaşılır sanırım ...

    ama kapı altı bende de oldu polomda da oldu civic dede oldu zamanla plastikle o minnacık delik kreç bağlıo su rahat akmıyo kapı içinden... kapı içinede zaten cam kenarından yağmur suyu giriyor...

    kapıyı aç kapının altına eğil kapıda duran fitili yavaşça zarar vermeden aşağı doğru çek zaten çıkan fitilde plastik çıkıntılar var fitili kapıya tutturan birini takma hepsi bu...

    davlumbaz altındaki parçada umarım arkadaş net bilgi verir ama anladığım bi süzgeç sanırım...


    bu arada kışın 4 tekere de kar lastik gereklimi sadece önlere taksak ne olur...
  • 
Sayfa: önceki 312313314315316
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.