Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (195. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
6 Misafir (3 Mobil) - 3 Masaüstü3 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 193194195196197
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TpT Celebi

    ewt doğan ustanın 2 yan dükkanı tanışıyorlar zaten

    175 demşti takması falan 150 verdim
    seni düşünürek belki ilgilenirsin diye
    adama dedim bizim forum war ordan doğan ustaya da baya gelen war
    oraya yazıcam aynı fiyat yap dedim ilkden olmaz molmaz dedi ama
    sonunda tmm olsun madem dedi

    ekranda şarkı adları çıkmıyor
    idtag olayınıda biraz kurcaladım mp3tag proğramıyla
    ama sonuç elde edemedim
    çokta anladığım konu değil

    ithalatcısını aradım zaten göstermez dedi
    canım sıkıldı

    birde önemli konu şu ki ;

    ses kaliteli oluyomuş falanmış filanmış bi tuhaflık war anlamadım
    radyo sesi ile aletten gelen muzik arasında 30-40 % fark war
    aletten ses boğuk ve düşük volumlü geliyor

    Allah Allah.. Acaba sizdeki model mi değişik. Tam mı bağlayamadılar. Anlamadım ki.. Fiyat montaj dahil iyiymiş.. Ben şirinevlere gidersem bi bakayım ona.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: m.s.y

    duyduk duymadık demeyin.citroen yetkili servisleri silecek ve far ampulu İŞÇİLİKLERİNDE %20 indirim yapıyormuş.hadi hemen gidelim mazallah kaçırırız indirimi

    Silecekte indirim yok yani.. Benim sağ silecek daha 1 yıl olmadan kafa şişirmeye başladı.. Bi ara şu bosh kodlarına bir daha bakıp silecek değiştireyim olmazsa..
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    doğan diğer topic de de yazmışlar
    pejo ve citroenlerde olmuyormuş :s

    acıkcası pişman oldun verdiğim paraya
    isim cıkmamasından değilde volumler 30% gibi düşük ses
  • cam tavan perdesi birden bire açılmamaya başladı. bi yerden pasif edilmiş olabilir mi yanlışlıkla, ya da sigortası mı attı anlamadım. aktif edilmeyi bilen ya da sigorta konusunda bilgi verebilecek olan olursa sevinirim...
  • gphsn G kullanıcısına yanıt
    uzunca düğmeye basıyorsun, resetleniyor ve tekrar çalışmaya başlıyor ;)
  • Içeri doğru bi göçme hareketi var onu mu kastediyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gphsn G kullanıcısına yanıt
    9 kademeli düğmemiz var ya, o düğmeyi çevirmiyorsunuz evet içine doğru bastırıyorsunuz. bu hareket resetleyecek ve perdeniz tekrar çalışacaktır. bu konu daha önce bu forumda ve 5008 forumunda da birden fazla konuşuldu zaten geçmişte... büyük ihtimal çözülecektir sorununuz...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TpT Celebi

    doğan diğer topic de de yazmışlar
    pejo ve citroenlerde olmuyormuş :s

    acıkcası pişman oldun verdiğim paraya
    isim cıkmamasından değilde volumler 30% gibi düşük ses

    O zaman bi kenarda bekleyeyim ben bakalım. Bu haftasonu Bolu'ya gecicem sonra da istanbul'a geri donucem. Bu cihaz yolda iyi olurdu. Neyse 1-2 cd daha yapayım olmazsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar şuan besiktastayim. 7 kişilik yeni picasso onumden geçti. Bu araba henüz gelmedi diye biliyordum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgurefe09 kullanıcısına yanıt
    Dediğiniz gibi yaptım sorun çözüldü. Teşekkürler. ..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 205 55 16 mı 205 60 16 mı derken bugün kış lastiği siparişimi verdim.


    Lastikler daha önce kullanıp memnun kaldığım Toyo marka. 205-55-16 Toyo Gsi-5 94T (Made in Japan) aldım. Böylece yük konusunda sıkıntım kalmadı. Aracın 1cm alçalması durumu var ancak yeni picassolarda da alçaltma görüyoruz o yüzden böyle tercih ettim.

    Ug-8 almayı düşündüm ama bu lastiği derinlemesine araştırınca illaki bir denemek istedim.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Deseni oldukça hırçın. Ürün Kanada için üretiliyor aslında o yüzden heryerde bulmak kolay değil. Japonların kanada da 6 aylık çalışması sonrası geliştirdikleri bir model.

    Bambu yağı ile nemlenmeyi engellemişler. Microbit denen nano teknoloji ile ceviz kabuğu parçacıkları eklemişler hamura. Böylece çivili lastiklerinkine benzer bir performans sağlanmış. Lastiğin desenine bakınca resmen aşık oldum. Tam istediğim gibi testere desenli yan çizgiler, şimdiye dek gördüğüm en fazla vakum çizgisi, yol tutuşu artırmak için su kanallarında ayrıca yanal destekler.. vb.

    Ve kaça aldım bu lastiği.. 185TL.. 12 aya kadar taksit ve 3 ay erteleme..

    Özellikle yük konusunda 91 ve 92 lastikler içimde hep acaba olarak kalacaktı o yüzden şuan içim rahat.

    Paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi synthesizer -- 7 Ekim 2013; 14:10:18 >




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Güle güle kullanın hocam. Allah kaza bela vermesin inşallah. lastiklerin deseni gerçekten inanılmaz. yazdıklarınızı okuyunca bende hayran kaldım :) bu arada benim Altea XL' ın 60.000 bakımı gelmişti. Servisten fiyat aldığımda 600 TL fiyat vermişlerdi. (Bütün Filtreler, bujiler ve yağ.) Tabi ki fiyat yüksek geldi. Hemen işe koyuldum eski müşterilerimden (yedek parçacılar) fiyat aldım. Sonunda aksarayda Üçel otomotivde karar kıldım. Malzemeleri, bütün filtreler (alman Hengst marka) 85 TL, bujiler Bosch 55 TL, yağ da mobil 1 5/30 ESP modeli 70 TL olmak üzere toplam 210 TL ye almış oldum. Bunların montajı içinde eskiden beri varolan ustama götürdüm, 40 TL de ona verdim. Toplam 250 TL ye halletmiş oldum. yetkili servisin uğraşması ile kendim uğraşmam arasında ki fark sadece 350 TL olduğu için paylaşmak istedim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hugo__mboy

    Güle güle kullanın hocam. Allah kaza bela vermesin inşallah. lastiklerin deseni gerçekten inanılmaz. yazdıklarınızı okuyunca bende hayran kaldım :) bu arada benim Altea XL' ın 60.000 bakımı gelmişti. Servisten fiyat aldığımda 600 TL fiyat vermişlerdi. (Bütün Filtreler, bujiler ve yağ.) Tabi ki fiyat yüksek geldi. Hemen işe koyuldum eski müşterilerimden (yedek parçacılar) fiyat aldım. Sonunda aksarayda Üçel otomotivde karar kıldım. Malzemeleri, bütün filtreler (alman Hengst marka) 85 TL, bujiler Bosch 55 TL, yağ da mobil 1 5/30 ESP modeli 70 TL olmak üzere toplam 210 TL ye almış oldum. Bunların montajı içinde eskiden beri varolan ustama götürdüm, 40 TL de ona verdim. Toplam 250 TL ye halletmiş oldum. yetkili servisin uğraşması ile kendim uğraşmam arasında ki fark sadece 350 TL olduğu için paylaşmak istedim :)

    Teşekkür ederim. 60bin bakımı için 600tl çok değil mi ne var mış ki değişen?

    Ben eski mitsubishi de bütün bakımları 200-250TLye yetkii serviste yaptırırdım.. Bakıma sokarken 60 bin bakımı için geldim demiyordum. Neyin değiştiğini bildiğim için şu şu şunu değiştirin. Cam suyuna falan dokunmayın derdim :D

    Elleri mecbur sadece sarf malzeme ve işçilik yazabiliyorlardı..

    Ama 90 bin bakımında golü yemiştim. Direk 90 bin bakımı diye gittim ve 450tl fiyat çkmişlerdi.. Mitsubishi colt için.. Sonra örendim ki klasik bakımdan tek fark 15tl lik V kayışı değişmesiymiş.. Onu da değiştirmemişler ellerinde yok diye..

    Parçalar orjinal ise sıkıntı olmaz. Hayırlı olsun.

    Bu arada yağ olarak bir dahakine ben de mobil 1 alıo gidicem servise.. Daha ne kadar oldu bilmiyorum ama bakıma gireli 5bin km olmuş bile..




  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler. Valla 600 TL nin en az 250 TL si işçiliktir ona eminim. Sonuçta filtrelerin fiyatları belli. Hepsi 100 TL yi geçmez. Bujiler deseniz NGK taksalar o da 100-120 TL. Yağda 100-120 TL olsa. Fiyatlar ortada. Mobil 1 yağ düşeş oldu biraz. Normalde o fiyata o ürünü bulamayız. Ortalama 100 TL civarı heryerde. En düşük 90 TL yağburada.com da gördüm galiba. onda da kargoyla falan 100 TL ye gelir. o fiyata bulduğum arkadaşın elinde 2 adet bu üründen varmış. bu siteye ilan açmış. şansa gördüm;http://forum.donanimhaber.com/m_81524897//tm.htm#82259250
  • Bende baskı balatayı değiştirsem mi acaba diyorum.aslında sıkıntısı yok ama geçen barbaros yokusunda çok dur-kalk yaptık beni huylandırdı.fakat fiyatlar uçuk.
    servis volant dahil 2100 felan dedi.Aksarayda bi parçacı var,oto fahri diye.orada balata volant bilya dahil sachs marka 925 tl fiyat verdi..doğan usta 1450 civarı dedi işçilikle.Diğer araçlarımı götürdüğüm bir ustam var 'getir ben yaparım kalibrasyonunuda yaptırırız diyor' .Arabamdada şu anda hiç bir sıkıntı gözükmüyor.İşin doğrusu ücretler insanı korkutuyor.
  • m.s.y M kullanıcısına yanıt
    aracınız garanti dışıysa hiç servis falan uğraşmayın hocam. bildiğiniz güvendiğiniz bir ustanız var ise onunla irtibata geçin derim ki geçmişsiniz zaten :)
  • Arkadaşlar,

    2012 G.P aracımı 15bin bakımı için Avrupa yakasında hangi servise götürürsem memnun kalırım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhkn

    Arkadaşlar,

    2012 G.P aracımı 15bin bakımı için Avrupa yakasında hangi servise götürürsem memnun kalırım?





    Bence Çobançeşme de serhana götürün. Ben arkadaşımın sıfır c4 u için gittim. Çok memnun kalmıştı. Alt takimi kontrol etmişler ve garantiden Salıncak siparisi vermişler. Soylemeseler arkadaş hiç farketmeyecekti belki de ancak sorun çıkana kadar.

    Serhan sadece servise odaklandigindan müşteri veli nimetimiz modunda sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gphsn G kullanıcısına yanıt
    yardımcı olabildiysem ne mutlu bana ;) forum bu şekilde amacına ulaşınca güzel oluyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Arkadaşlar 205 55 16 mı 205 60 16 mı derken bugün kış lastiği siparişimi verdim.


    Lastikler daha önce kullanıp memnun kaldığım Toyo marka. 205-55-16 Toyo Gsi-5 94T (Made in Japan) aldım. Böylece yük konusunda sıkıntım kalmadı. Aracın 1cm alçalması durumu var ancak yeni picassolarda da alçaltma görüyoruz o yüzden böyle tercih ettim.

    Ug-8 almayı düşündüm ama bu lastiği derinlemesine araştırınca illaki bir denemek istedim.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Deseni oldukça hırçın. Ürün Kanada için üretiliyor aslında o yüzden heryerde bulmak kolay değil. Japonların kanada da 6 aylık çalışması sonrası geliştirdikleri bir model.

    Bambu yağı ile nemlenmeyi engellemişler. Microbit denen nano teknoloji ile ceviz kabuğu parçacıkları eklemişler hamura. Böylece çivili lastiklerinkine benzer bir performans sağlanmış. Lastiğin desenine bakınca resmen aşık oldum. Tam istediğim gibi testere desenli yan çizgiler, şimdiye dek gördüğüm en fazla vakum çizgisi, yol tutuşu artırmak için su kanallarında ayrıca yanal destekler.. vb.

    Ve kaça aldım bu lastiği.. 185TL.. 12 aya kadar taksit ve 3 ay erteleme..

    Özellikle yük konusunda 91 ve 92 lastikler içimde hep acaba olarak kalacaktı o yüzden şuan içim rahat.

    Paylaşmak istedim.

    Öncelikle lastiklerinizin hayırlı olmasını dilerim. İyi günlerde kullanın.

    Yaz lastiğinde zamanı gelince her ne kadar şu an Continental 215/55R 16 97W TL Conti Premium Contact 2(aracı aldığımda üzerinde var olan lastikler) kullanıyor olsamda sizin tercihiniz gibi Goodyear EfficientGrip alacağım.


    KIŞ LASTİОžİ için 215/55 R16 yerine


    205/55 R16 : (Değişim Yüzdesi : -1,74%, Lastik Çapı 11 mm azalıyor ve araç 5,5 mm daha yere yakınlaşıyor. Hız da 100 km gösteriyorken iken aslında 98,3 km oluyor.)


    205/60 R16 : (Değişim Yüzdesi : +1,46%, Lastik Çapı 9,5 mm artıyor ve araç 4,75 mm daha yerden yükseliyor. Hız da 100 km gösteriyorken iken aslında 101,5 km oluyor.)


    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..



    91-615
    92-630
    93-650
    94-670

    91 ile 94 arasında lastik başına 55 kg fark var. Herkesin kullanım şartları bir olmayacağından ve orjinal yük değeride 93 olduğundan tercih sürücüye ve kullanım şartlarına bağlı olarak değerlendirilip karar verilmelidir.

    Benim tercihim daha önce paylaşmıştım. Sizde değerli yorumlarınızı esirgememiştiniz.

    Goodyear UltraGrip 8 Performance 205/60 R16 92H

    Üretim: 2013 yılı 21.hafta

    Ödeme: 3 ay taksit ertelemeli + peşin fiyatına 12 taksit + 75 TL World Puan ile 940 TL.

    Sökme+Takma+Balans, istenilen tarihte olmak üzere ücretsiz.

    1 lastik 216 TL'ye geldi.


    İlk başta orjinal ebatlarda Petlas Snow Master W651 215/55R16 93H almayı düşünmüştüm. Bayi fiyatı 200 TL 8 taksit. Fakat UG7 ve UG8 daha önce kullanmış olduğum kış lastikleri olduğundan yine tercihim bu yönde oldu. Orjinal ebat gerçekten pahalı olduğundan ve kış lastiği hususunda biraz daha dar taban genişliği avantaj sağladığından 205 'in sorun yaratmayacağı kanaatine varıp iki ebat arasında tercihimi 60 yanaktan yana kullanmıştım.


    Umarım bu paylaşımlar kış lastiği alacak arkadaşlara bir fikir verir ve yardımcı olur. Kış lastiği almak isteyen arkadaşların çok gecikmeden almalarını tavsiye ederim. Hem fiyat konusunda bir avantaj sağlanıyor hemde bu aralar yoğunluk olmadığından istenilen lastiğin bulunabilmesi daha kolay oluyor. Ayrıca üretim tarihini ve ADAC testlerini de es geçmeyin derim.

    İyi günler.




  • 
Sayfa: önceki 193194195196197
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.