Şimdi Ara

Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi.. (176. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
10.698
Cevap
117
Favori
842.558
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
9 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 174175176177178
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dhakanuysal

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: m.s.y

    3200 km lik yol bugün itibariyle kazasız belasız bitti.gp ile güzel bir tatili noktaladık.Doğan ustaya 90000 bakımını haziranda yaptırdım.90000+arka balata+teker poryası+fren yağı değişimi+antifiriz değişimi 580 kayme...

    Arka balata orjinal ise fiyat normal çünkü orj arka balata 170tl. Ben de doğan ustada degistirirken arkalari o yüzden trw kullanmistik. Ön disk ve balata ise orjinaldi.

    Grand C4 Picasso (2007-2013) İlk sürüş izlenimi..

    Bu fotoda orj on disk ve ön balata ve arka trw balata görünüyor.

    Resimleri görünce aklıma Skoda'm olduğu dönemde yaşadığım bir anı geldi.

    Aksaray'daki Skoda parçacılarına gittiğimde;

    Orjinal diye sattıkları parçaların aslında,

    yan sanayinin...
    yanının...
    yanının...
    yanı olduğunu...

    hatta istersem onunda

    yanı'nı

    verebileceklerini öğrendiğimde küçük dilimi yutacaktım.

    Üstelik bu parçacı o zamanlar Skoda'nın en büyük parça ithalatçısı kabul ediliyordu.

    Belki yanlış anlaşılır diye tekrar etmek istiyorum.

    Siz markası ile isteyerek orjinal parça almaya gidiyorsunuz. Hemde orjinal olarak satan hakiki Skoda parçacısına. Eğer anlamıyorsanız 4.yan sanayi, biraz anlıyorsanız 3.yan sanayi, daha didiklerseniz 2.yan sanayi, kül yutmaz iseniz orjinalin yan sanayisini orjinal diye alıyorsunuz.

    Aradan geçen 15 yıldan bu yana bu olayı yaşadığımdan beri Servislerde dahil olmak üzere bu konuda kimseye güvenmemeyi öğrendim.

    Her servisin orjinal yedek parça kullandığını söylemek yanlış olur. Yapanlar var yapmayanlar var. Tümüyle patronun para kazanma hırsına bağlı.

    Servislerin bazıları böyle iken, birde parçacılardan gidip orjinal diye parça almak...... Of anam of....

    citroen'de böyle durumlar varmı derseniz, Çin malı denilen meret oto sanayii'ne girdiğinden beri hiçbir marka ve ambalajın orjinalliğinin garantisi yok.

    Mesela, fren balatasının orjinal yada iyi kalite olduğunu anlamanın en iyi yolu, yüksek hızda pedala basınca çekme dalma sapma yapıyormu, ötme varmı buna bakmak lazım.

    Mesela tekerlek porya bilyası değiştireceksiniz.SKF veya FAG en iyilerindendir. Tabii orjinalini bulursanız. Aldığınız orjinal diye iyi temizlenmiş tamirli de olabilir. Bunda anlamanın yolu şudur. Diyelim ki aracınız 90 bin km'de ve tekerlek bilyası uğuldamaya başladı. Yeni bilyayı takınca (iyi takılmak ve yağlanmak şartı ile) bir 90 bin daha gitmesi gerek. Gitmiyorsa taktığınız bilya orjinal değil.

    Yedek parça konusunda yan sanayiciler bir tek aracı üreteni kandıramazlar, onun dışında piyasadaki herkes rahatlıkla kanabilir.

    Yetkili servisin park halindeki aracın disklerine göz yordami ile "bu diskler bitmiş özellikle derhal degismesi lazim" demesinden 1000km sonra doğan usta lastikleri soktu ve "bi 4000km daha götürür. Isterseniz temizleyelim vr değişimi sonra yapalım" dediğini hatırlıyorum.

    Böyle birinin Çin malı sahte Citroën kutukarinda yan sanayi disk takacagina hiç inanmıyorum.

    Araçla test surusu yaparken baskı balata pazarlığı yapan benim. Ama "110bini geçince gel hocam" diyen doğan usta.

    O yüzden yukarıda kastettiginiz o olsun yada olmasın. Parçaların orjinal olduğundan emin olabilirsiniz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Daha oncede belirtmistim bu ay kasko yaptiracagimi bugun teklifler geldi.sizlerle paylasiyorum.

    AK SİGORTA: 659.TL
    SOMPOJAPAN: 730.TL
    ANADOLU: 940.TL
    AVİVA: 951.TL
    GROUAPAMA: 807.TL
    ALLIANZ: 890.TL
    AXA: 1.330.TL
    YAPIKREDİ: 883.TL
    ERGO: 1.106.TL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Daha oncede belirtmistim bu ay kasko yaptiracagimi bugun teklifler geldi.sizlerle paylasiyorum.

    AK SİGORTA: 659.TL
    SOMPOJAPAN: 730.TL
    ANADOLU: 940.TL
    AVİVA: 951.TL
    GROUAPAMA: 807.TL
    ALLIANZ: 890.TL
    AXA: 1.330.TL
    YAPIKREDİ: 883.TL
    ERGO: 1.106.TL

    Ak sigorta iyi fiyat vermiş. O olmasa Allianz derdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Ben herhangi birini zan altında bırakmak için yazmadım. Sadece başımdan geçen bir anıyı paylaştım. Bu konulara dikkat çekmek istedim. Usta zaten isim yapmak isteyen biriyse böyle birşeye girmez. ancak aldığı parça yan sanayi ise o ne yapsın?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Daha oncede belirtmistim bu ay kasko yaptiracagimi bugun teklifler geldi.sizlerle paylasiyorum.

    AK SİGORTA: 659.TL
    SOMPOJAPAN: 730.TL
    ANADOLU: 940.TL
    AVİVA: 951.TL
    GROUAPAMA: 807.TL
    ALLIANZ: 890.TL
    AXA: 1.330.TL
    YAPIKREDİ: 883.TL
    ERGO: 1.106.TL

    2011 için bu fiyatlar çok iyi. Benim araç 2012 acaba sizin aldığınız fiyatlara yakın rakamlar alabilirmiyim, üstelik kazam da yok?
  • Sizin adiniza sigorta sirketi ile gorusebilirim.yada size pm den irtibat bilgilerini gonderebilirim gorusmek isyerseniz.bu arada sigorta sirketi ile bir tanisikligim yok 3yildir calisiyorum kendileriyle.tanismamiz olmadi telefonumu sistem bulup beni aramislar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • soskay S kullanıcısına yanıt
    Çok teşekkürler. İrtibat bilgilerini rica edeceğim. Zamanı geldiğinde kendileri ile görüşürüm.
  • Merhabalar ben Cıtroen C4 Picasso 46.000 de 2011 siyah 5 kişilik temiz boyasız darbesiz dize otm. 46.000 tl ye aldım.

    Garantisi olmadığı için avrupa yakasında bakım için götürebileceğim özel servis var mı ?

    Lastikleri ni değiştirdim DUNLOP 215/55 R16 93Y Sp Sport Maxx Lastik aldım tanesi 220 tl ye. Bu latik konusunda ne diyorsunuz ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artessatis

    Merhabalar ben Cıtroen C4 Picasso 46.000 de 2011 siyah 5 kişilik temiz boyasız darbesiz dize otm. 46.000 tl ye aldım.

    Garantisi olmadığı için avrupa yakasında bakım için götürebileceğim özel servis var mı ?

    Lastikleri ni değiştirdim DUNLOP 215/55 R16 93Y Sp Sport Maxx Lastik aldım tanesi 220 tl ye. Bu latik konusunda ne diyorsunuz ?

    Hayırlı olsun yeni aracınız.
    Dunlop son zamanlarda testlerde üst sıraları alıyor. Lastiklerin fiyatı da iyi sayılır. (n11 com fiyatı 210 lira)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artessatis

    Merhabalar ben Cıtroen C4 Picasso 46.000 de 2011 siyah 5 kişilik temiz boyasız darbesiz dize otm. 46.000 tl ye aldım.

    Garantisi olmadığı için avrupa yakasında bakım için götürebileceğim özel servis var mı ?

    Lastikleri ni değiştirdim DUNLOP 215/55 R16 93Y Sp Sport Maxx Lastik aldım tanesi 220 tl ye. Bu latik konusunda ne diyorsunuz ?

    Hayırlı olsun. Servis olatak yetkili istiyorsanız mutlaka Serhan a bir gidin. İstanbul içi en iyi yet. Servis diyebilirim. Özel servis olarak fa anadolu yakasında doğan usta var.

    Lastikler için ise artık almissiniz yapacak birşey yok. 93 Y lastik çok sertlesir. Gürültü oranı da yüksek olabilir. Performans odaklı desen de varsa çabuk biter. Yine de hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada bi yakıt gunceli cekelim.

    Bolu şehir içi (klima açık)
    Bolu - Akçakoca - Bolu ( dağ yolu) (klima açık)
    Bolu - Istanbul ( 115 sabit - havalandırma açık)

    Bugün sabah da Yenibosna - Sarıyer

    Toplam 460km ortalaması 5.3lt yakıt Shell GTL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: artessatis

    Merhabalar ben Cıtroen C4 Picasso 46.000 de 2011 siyah 5 kişilik temiz boyasız darbesiz dize otm. 46.000 tl ye aldım.

    Garantisi olmadığı için avrupa yakasında bakım için götürebileceğim özel servis var mı ?

    Lastikleri ni değiştirdim DUNLOP 215/55 R16 93Y Sp Sport Maxx Lastik aldım tanesi 220 tl ye. Bu latik konusunda ne diyorsunuz ?

    Hayırlı olsun yeni aracınız, ben de avrupa yakasındayım ama ortalama yılda bir yaptıracağınız bir bakım işlemi için yerinizde olsam hiç üşenmem Ümraniye İrem Otoya giderim. Doğan Usta bizim arabaları yalamış yutmuş biri ve çok da dürüst sıcakkanlı bir insan.

    Size fazladan bir saate patlar ama buna değeceğini düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Bu arada bi yakıt gunceli cekelim.

    Bolu şehir içi (klima açık)
    Bolu - Akçakoca - Bolu ( dağ yolu) (klima açık)
    Bolu - Istanbul ( 115 sabit - havalandırma açık)

    Bugün sabah da Yenibosna - Sarıyer

    Toplam 460km ortalaması 5.3lt yakıt Shell GTL

    Üstat ortalaman çok çok iyi, yol bilgisayarı verileri mi?

    bir de merak ediyorum, dışarısı 30 derece civarı iken klima 21 derece otomatik modda çalışsa kilometre başına tüketimi ne kadar etkiler?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erkdemir

    quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer

    Bu arada bi yakıt gunceli cekelim.

    Bolu şehir içi (klima açık)
    Bolu - Akçakoca - Bolu ( dağ yolu) (klima açık)
    Bolu - Istanbul ( 115 sabit - havalandırma açık)

    Bugün sabah da Yenibosna - Sarıyer

    Toplam 460km ortalaması 5.3lt yakıt Shell GTL

    Üstat ortalaman çok çok iyi, yol bilgisayarı verileri mi?

    bir de merak ediyorum, dışarısı 30 derece civarı iken klima 21 derece otomatik modda çalışsa kilometre başına tüketimi ne kadar etkiler?



    Hiçbirşey tutmuyor hocam. Erciyese klima ile tirmandim. Yetmedi yarimsaatten fazla klima açık rolantide bekledim, o depo da 5.6 çıktı.

    Yukarıdaki veri yol bilgisayarı. Depo doldururken tutuyor. Ama şöyle. Mazotu kalan menzil 50 ila 75 kalınca alıyorum. Bu şekilde 50lt mazot alıyorum 850 -950 km menzil gitmiş oluyorum.

    Örneğin şuan 460km vr kalan menzil 600km bu demek ki hep böyle kullansam 500-550km sonra yine bi 50lt yakıt almam gerekir. O da 5.3 - 5.5 civarı yapar.

    Yanlız bu depoda 54litre almıştım ona göre bitince yine paylaşırım.

    Bu arada klima ile ilgili de ben 22.5te auto modda kullanıyorum. Daha önce mitsubishi kullanıyordum onda klima daha çok etki ediyordu yakita.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • artessatis A kullanıcısına yanıt
    hayırlı olması dileiğyle kazasız belasız sürüş keyfi dilerim.aramıza hoşgeldiniz.
  • artessatis A kullanıcısına yanıt
    Lastik konusuna gelince H veya V olması yönünde tercih edebilirdiniz. Şehiriçi daha fazla kullanılacaksa H serisi, şehirdışı ve köy yollarında kullanılacaksa V serisi olmalı.
  • synthesizer kullanıcısına yanıt
    Gayet güzel bir deger cıkmış.Şuan opet kullanıyorum shell GTL düşünmeye başladım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Gayet güzel bir deger cıkmış.Şuan opet kullanıyorum shell GTL düşünmeye başladım.

    Aslında fuel save olsa daha düşük çıkabilir belki çünkü forumda herkes gtl daha fazla yakiyor diyor. Opet ile performans farkı hissetmedim sırf temiz yakıt diye alıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.6 HDI motor emsallerine göre gerçekten çok güçlü. Klimanın bu motora fazla yük olması beklenemez.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dhkn -- 11 Temmuz 2013; 22:20:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: synthesizer


    quote:

    Orijinalden alıntı: soskay

    Gayet güzel bir deger cıkmış.Şuan opet kullanıyorum shell GTL düşünmeye başladım.

    Aslında fuel save olsa daha düşük çıkabilir belki çünkü forumda herkes gtl daha fazla yakiyor diyor. Opet ile performans farkı hissetmedim sırf temiz yakıt diye alıyorum.

    Ben de GTL kullanayım dedim, yakın çevremde 3 tane shell istasyonu var, 3ünde de GTL satmıyorlar, nasıl iştir anlamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 174175176177178
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.