Şimdi Ara

golf tsi 1.4 ve rakipleri

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
0
Favori
1.147
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar 1 aya yakın okuma yerinde gorme inceleme sahalarından sonra su 3 araca kaldım
    arac kıyaslamaya girmeyen tsi sahipleri olabilir diye buraya da konu actim,umarım yanlis olmamistir.

    sportif ,otomatik ,guclu 40lira civari bunları buldum

    civic hb 2007 11.000km 41.5ytl 1.8 140hp ishift gumus
    golf 2007 14.500km 41ytl 1.4tsi 140hp dsg gumus comfort

    fanatiklige kacmadan (her bolumde her postta insanlar kavga ediyor anlamiyorum) yorum yazabilirseniz sevinirim

    tesekkurler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 5 Ekim 2007; 12:42:44 >



  • ben olsam eğer sunroofu varsa cooperı tercih ederdim. kasası değişti ama çok değişiklik yok gibi dışarıda biraz görsel değişiklik var. golf seneye ciddi bir kasa değişikliğine gidecek vede donanım olarak düşük gibi geliyor jantlar falan kapak yanılmıyorsam o donanım seviyesinde. civic ise bence o araçlara göre daha vasat bi iç mekan sunuyordur.
  • civic HB hem alımlı hem motoru saglamdır..:mini cooperda performans biraz zayıf kalır golf e ise hiç girmek istemiorum...Bence civic alın derim şimdiden hayırlısı olsun
  • sunroof var ama garantisi bitmis 2.eli de dusunduruyor onu da eledim sanırım

    honda mi golf mu

    honda 6 yıl garantili

    golf neden hic dusunmeyelim?
  • civic hb güzel araç ama i-shift den memlun olmayan cok
    golf midline dsg donanım olarak civic den eksik
    cooper ise ayrı bir araç ayrı segment tam bir keyf arabası
    civic hb burda en mantıklısı tabi golf tsi dsg performans ve şanzıman olarak üstün
    performans aramıyosanız civic hb tabiki
  • quote:

    Orjinalden alıntı: __RaVe__®

    civic HB hem alımlı hem motoru saglamdır..:mini cooperda performans biraz zayıf kalır golf e ise hiç girmek istemiorum...Bence civic alın derim şimdiden hayırlısı olsun


    adam fanatige kaçmadan yazın demiş!!
    golfe bencede girme istesende giremezsin içine!!
    neden 307 tavsiye etmiyosun yada adam neden 307 yazmamış
    bende 307 ye pejoya girmiyim!!

    bence bunalrın dışında 207 gt yede göz adın fiyat olarak ve performans olarak cok iyi
    ama otomatigi yok sanırsam.
  • buna bir turlu binemedim ya performansi super diyen de var kotu diyende
    performans ariyorum hız degilde ataklık bendeki 60hp puntodan sonra iyi gelir belki bana :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    civic hb güzel araç ama i-shift den memlun olmayan cok
    golf midline dsg donanım olarak civic den eksik
    cooper ise ayrı bir araç ayrı segment tam bir keyf arabası
    civic hb burda en mantıklısı tabi golf tsi dsg performans ve şanzıman olarak üstün
    performans aramıyosanız civic hb tabiki
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    1.6 egea vs 1.5 megane
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • ŞEKİL,GÖRÜNTÜ,İÇ GÖRÜNÜM VE PERFORMANS= CİVİC HB
  • quote:

    Orjinalden alıntı: goofyitu

    buna bir turlu binemedim ya performansi super diyen de var kotu diyende
    performans ariyorum hız degilde ataklık bendeki 60hp puntodan sonra iyi gelir belki bana :)

    quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    civic hb güzel araç ama i-shift den memlun olmayan cok
    golf midline dsg donanım olarak civic den eksik
    cooper ise ayrı bir araç ayrı segment tam bir keyf arabası
    civic hb burda en mantıklısı tabi golf tsi dsg performans ve şanzıman olarak üstün
    performans aramıyosanız civic hb tabiki




    tsi yı 2.0 motor bir araç gibi düşünün ara hızlanmalarda 2.0 motor araçların hepsini geçer
    2.2 kök söktürür
    tecrubelerim öle diyo
    bana tsi performansı fazlasıyla yetiyo insanlar daha cok şey bekliyolar
    sonuçta 1.4 bir araç bence sizi fazlasıyla tatmin eder
    civic güzel ama düz vitesi güzel i-shift o kadar atak degil
    ataklık arıyosanız golf tsi
    görünüm tasarım arıyosanız civic
    hıza gelince her ikisinınde son hızı iyidir
    son hıza hangisi çabuk ulaşıyo derseniz tabiki tsi derim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: emread

    tsi yı 2.0 motor bir araç gibi düşünün ara hızlanmalarda 2.0 motor araçların hepsini geçer
    2.2 kök söktürür





    Arkadaşım fanatikliğe kaçmayın demişler ayni zamanda abartıya da kaçmamak anlamına geliyor bu.

    Sana TSI ile yapılmış "gerçek" bir test sonucu aktarılan verileri sunuyorum;

    quote:

    Kompresörün devrede olduğu ilk devir bandında aracın kuvvetli bir 1.6 16v araçtan farkı bulunmamakta...


    quote:

    Ara hızlanmalara gelince, 1000 devir civarında 4. hatta 5. vitesten yapılan ara hızlanmalarda araç 1.6 lt akranlarından bir nebze hızlı, ancak 6. vites'te hızlanma yok, Turbo devreye girene kadar aynı güce sahip bir 1.8 veya 2.0 araç, yanından bariz bir avantajla geçip gider...


    quote:

    Tüketime gelince, ki bu husus benim için aracın en az hızlanması kadar önemli idi sonuç biraz KARAMSAR. 100 km'de ortalama yakıt tüketimi 14.5 lt...Aracın yol bilgisayarını sıfırlamadan önce normal bir sürücünün kullanımı 9.5 lt idi bu bilgiyi de vereyim.




  • kompresor 1500 devirde tam anlamiyla devreye giriyor 220 (140 icin) tork uretmeye basliyor ondan sonra zaten hic bir 1.6 nin TSI nin yaninda bile duramaz arka plakanin ne oldugu okuyabilir.

    Turbo 2400 devirde devrede oluyor, 2.0 motorlar cok fazla hizlaniken yaninda olamiyacak soyle sag tarafa alicak

    Ankara sehir icinde kullaniyorum, normal bi kullanici gibi kullaniyorum 206 km oldu ort yakit 6.3 sehir ici (resimleri ekliyecem)
  • peki bu yeni kasa muhabbeti almis yurumus 2009 diyenler 2008 diyenler var yani 1-2 hadi 3 ay beklersin de 6 ay sonra 1 yıl sonra kasa degisecek diyerek araba almamayi da anlamiyorum 2-3 aydan once bi aksiyon olmayacak sanırım degilmi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 3 Ekim 2007; 19:52:32 >
  • Tsı 140 hp 0-100 8
    Civic 140 hp 0-100 9 larda olmalı
    performans olarak TSı ama yakıt tüketimi olarak Civic derim
    Dizayn ise civic hbler cok yapmacık duruyor
  • fanatiklik ne yazmışım söle konuyu berbat ediyosun her seferin

    civic hb önerdim olmadı 207 gt iyi seçenek dedim bumu fanatiklik sen ne saçmalıyosun bir anlat ya

    araçları degişelim ne dersin 1 gün sende kalsın senınkide bende bir kullan ondan sonra konuş be kardeşim

    kullanmadan bilmeden etmeden yorum yapıyosun
  • quote:

    Orjinalden alıntı: goofyitu

    arkadaslar 1 aya yakın okuma yerinde gorme inceleme sahalarından sonra su 3 araca kaldım
    arac kıyaslamaya girmeyen tsi sahipleri olabilir diye buraya da konu actim,umarım yanlis olmamistir.

    sportif ,otomatik ,guclu 40lira civari bunları buldum

    civic hb 2007 11.000km 41.5ytl 1.8 140hp ishift gumus
    golf 2007 13.500km 39ytl 1.4tsi 140hp dsg siyah midline ama
    cooper 2006 22.000km 35ytl 1.6 115hp steptronik kırmızı

    fanatiklige kacmadan (her bolumde her postta insanlar kavga ediyor anlamiyorum) yorum yazabilirseniz sevinirim

    tesekkurler

    hocam daha öncede yazdım.ben golf 1.4TSI ile honda civic hb arabaalrın OTOMATİK vitesli olanlarını kullandım

    öncelikle honda civic hb in otomatiğini SAKIN düşünmeyin.düz vites alacaksanız tamam.ama i-shift denen o DANDİK otomtik vites 1800cc lik 140hp lik motoru resmen öldürmüş.sanırsınız golf ve jettada olan 102bg lik motoru otomatik vites ile kullanıyorsunuz.aynen böyle.honda civic hb i-shift otomatik vites tam bir rezalet.sportiflik ve serilik filan aramayın.vitesin geçişinin yavaşlığı adamaı tek kelime ile uyuz ediyor.ulam altımda 140hp lik 1800cc motor var ama bu ne sağırlık diyrsunuz.aynı arabanın düz vitesi için aynı şeyi söylemiyorum ama dikkat edin.

    golf TSI da olan motor harika bir motor.2000cc motor performansında bir motor kesinlikle.belki daha iyi.birde vw deki DSG şanzıman da ilave olunca aley büyük bir keyif makinasına dönüşüyor.inanın vw deki DSG otomatik şansıman motor performansını veya seriliği olumsuz etkilemek yerine sizin düz vitesle yapacağınızdan çok daha seri bir kullanım sunuyor.

    cooperı bilmiyorum.bana pek çekici gelen bir araba değil

    ama golf TSI ve DSG vites ile honda civic hb i-shift vitesi sakın karşılaştırmayın.performans ve serilik konusunda TSI motor ve DSG şanzıman almış başını gitmiş.piyasada bu kadar uyumlu bir ikili inanın bulamazsınız.ben vw ci değilim.ama bu arabaları bindim kullandım.çünkü bende araba alacağım.vw nin golfü veya jettası neyse markasını modelini bir kenara koyalım. TSI motor ile birlikte DSG otomatik vitesi karşılaştıracak adam gibi bir alternatif daha ben henüz bulamadım.şimdi birileri 2.0TDI ve DSG otomatik vites der.haklıama onlarında fiyatları yukarlara doğru uzuyor gidiyorbence orta sınıf araçlarda TSI motor ve DSG otomatik vites bence en iyi ikili şu an.birde daha türkiyeye gelmemiş fiat bravo 1.4TJET 150hp var ama onu görmedik ve otomatik vitesi nasıldır verimlimidir bilmiyoruz.

    bence sen arkadaş golf TSI ve DSG şanzımanlı bir alet uydur kendine ve mutlu ol




  • civic HB i-shift de performans falan aramayın 0-100 ü 10.9 sn
    ayrıca honda motorları gücünü yüksek devirlerde verir zaten olmayan performansı zorlamak için devir çevirmen gerekecek bu da yatık tüketimini arttıracaktır!!!
    golf TSI DSG 0-100 8.8 sn
    turbo motor kullanmanın keyfini bilen bilir, adamlar bir de kompresör uygulamış gerçekten harika bir motor
    TSI ile civic in ara hızlanmalarını kıyaslamak bile istemiyorum sonuçlar çok farklı olacaktır
    ayrıca bu motor sana 220 nm gibi bir torku (civic 1.8 174 nm) daha 1500 devirde veriyor ve 4000e kadar sürdürüyor bu da demek oluyor ki hızlanmak için civic de olduğu igibi yüksek devirleri zorlamana gerek kalmayacak bu da sana yakıt tasarrufu olarak dönecektir
    sonuç olarak farkettiyseniz sadece moto ve şanzuman karşılaştırması yaptım diğer konulara girerek polemik yaratmak istemediğim için...
    ve görünen o ki motorlar ve şanzumanla uyumu arasında ciddi farklar var ben olsam TSI varken TSI alırdım kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Başar AKTEN -- 4 Ekim 2007; 10:35:27 >




  • golf derim fark yaratan otomobil bence kullandım mükemmel verdigini alabilecegin bir araç
  • mayıs cıkıslı 15.000 de golf 1.4 tsi dsg comfort gumus
    41 diyor ama biraz daha pazarlık yapacagim
    sag kapı ve camurluk boyanmis

    boyanmis olmasinin ne gibi zarari olabilir 2. el degeri disinda.
    kaporta duzeltilmis ise anlayabilirmiyim veya baska nelere dikkat etmek lazım
    arac bir bayiden alınma hep ordan model yukseltiyormus yine aynı bayiye vermisbaska arac alacakmis
    ne kadar dogru bilemiyorum
    bu bayiden alacagim sorun cikarsa isyerimin karsisi zaten :)

    bu aracin sıfır 49.600ytl sizce fiyat nasıl boyali olmasını da katınca

    kısaca akıllı bir alisveris mi degilse ne kadara olursa akıllı olur
    cok ucuza almak gibi derdim yok, deger mi diye sorayim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi goofyitu -- 4 Ekim 2007; 14:18:50 >
  • yıllardır anlamadığım honda performanslı vs vs.... 4000-5000 devirlerden sonra torkunu gösteren motor nasıl ekonomik oluyor anlamadım ...geçenlerdeki bir tecrübemi anlatmak istiyorum sadece.... vectra 2.0 ile kıyasıya kapıştık defalarca yavaşlayıp hızlanma denemeleri yaptık sonuç tokat manyağı oldu ..... kendi kaşındı ama TSİ birkez daha gözüme girdi.... kasa yenilenecek olsa bile golf TSİ
  • bu 140 hp yi yazılımla 170hp yapıyorlarmis bir ara rastlamistim bi baslikda bayide garantili yapıyorlarmı
    kendi web sitelerinde bile yazmıslar aksam tamamen aynı sadece yazılım faklı diye


    "1.4 litre TSI, 140 hp. ve 170 hp. olmak üzere iki farklı motor seçeneği ile sunulmakta olup, bu iki motor arasında ortaya çıkan güç farklı yazılım ile sağlanırken motor mekanikleri arasında fark bulunmamaktadır"
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.