Şimdi Ara

Golf R'ın muadilleri nelerdir ? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
58
Cevap
0
Favori
1.548
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bi FQ-400 ile hiç bi derdin tasan kalmaz.
  • Golf R'den daha hızlı olmayabilir, ya da Megane RS'ten daha iyi bir yol tutuşa sahip olmayabilir; ama nedense benim gönlümden geçen ve bu sınıfta adı pek anılmayan otomobil Mazda 3 MPS'dir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    RS3 ve 1M çok farklı noktadalar.Daha üstteler.Golf R ile veya Megane RS ile rakip olamazlar.Zaten güçleri ve performansları arasında çok fark vardır.

    Golf R ın muadilleri Megane RS,Focus rS500,Astra OPC vb dir.

    edit : düzeltme

    Yanlız o Rs500 dediğiniz araçtan dünyada 500 tane var
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    RS3 ve 1M çok farklı noktadalar.Daha üstteler.Golf R ile veya Megane RS ile rakip olamazlar.Zaten güçleri ve performansları arasında çok fark vardır.

    Golf R ın muadilleri Megane RS,Focus rS500,Astra OPC vb dir.

    edit : düzeltme

    Yanlız o Rs500 dediğiniz araçtan dünyada 500 tane var

    Yapacak birşey yok.ST ler GTI a rakip R a hafif kalır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    RS3 ve 1M çok farklı noktadalar.Daha üstteler.Golf R ile veya Megane RS ile rakip olamazlar.Zaten güçleri ve performansları arasında çok fark vardır.

    Golf R ın muadilleri Megane RS,Focus rS500,Astra OPC vb dir.

    edit : düzeltme

    Yanlız o Rs500 dediğiniz araçtan dünyada 500 tane var

    Yapacak birşey yok.ST ler GTI a rakip R a hafif kalır.

    Normal versiyonu var Rs500 ün Focus Rs şu yeşillerden






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draqonn -- 21 Mayıs 2012; 0:33:03 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    RS3 ve 1M çok farklı noktadalar.Daha üstteler.Golf R ile veya Megane RS ile rakip olamazlar.Zaten güçleri ve performansları arasında çok fark vardır.

    Golf R ın muadilleri Megane RS,Focus rS500,Astra OPC vb dir.

    edit : düzeltme

    Yanlız o Rs500 dediğiniz araçtan dünyada 500 tane var

    Yapacak birşey yok.ST ler GTI a rakip R a hafif kalır.

    Normal versiyonu var Rs500 ün Focus Rs şu yeşillerden






    Hocam ben onu unuttum yawHaklısınız RS yi unuttum ben.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    RS3 ve 1M çok farklı noktadalar.Daha üstteler.Golf R ile veya Megane RS ile rakip olamazlar.Zaten güçleri ve performansları arasında çok fark vardır.

    Golf R ın muadilleri Megane RS,Focus rS500,Astra OPC vb dir.

    edit : düzeltme

    Yanlız o Rs500 dediğiniz araçtan dünyada 500 tane var

    Yapacak birşey yok.ST ler GTI a rakip R a hafif kalır.

    Normal versiyonu var Rs500 ün Focus Rs şu yeşillerden






    Hocam ben onu unuttum yawHaklısınız RS yi unuttum ben.

    Arada olur öyle saatte geç




  • TÜRKİYE'DE HANGİ YOLLARDA HANGİ KONFOR?????

  • Evo ve sti bu sinifin cok ustunde araclardir. Ralli otomobillerinin yol versiyonudur. Sahsen golf r ile evonun karsilastirilmasini Evo'ya bir hakaret olarak algilarim. O sinifta en iyinin megane oldugunu ben degil, surekli takip ettigim dunyaca unlu otomobil dergileri ve otomobil programlari soyluyor. Duyurula.

    Konuyu acan arkadasi anladim ben. Sehirde, c sinifi bir otomobili aratmasin ve ayagimin altinda da saglam, guclu bir makine olsun diyor. Bu araclarin cogu yeterli konforu sunacaktir.

    Fakat Evo, dunyada kendini kanitlayan, yeni bir sinif yaratan ve tek bir rakibi (sti) olan aractir. Sti' da evoya rakip olarak uretilmistir zaten. Bu ikisini, bu sinifa sokmayin lutfen.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Evo ve sti bu sinifin cok ustunde araclardir. Ralli otomobillerinin yol versiyonudur. Sahsen golf r ile evonun karsilastirilmasini Evo'ya bir hakaret olarak algilarim. O sinifta en iyinin megane oldugunu ben degil, surekli takip ettigim dunyaca unlu otomobil dergileri ve otomobil programlari soyluyor. Duyurula.

    Konuyu acan arkadasi anladim ben. Sehirde, c sinifi bir otomobili aratmasin ve ayagimin altinda da saglam, guclu bir makine olsun diyor. Bu araclarin cogu yeterli konforu sunacaktir.

    Fakat Evo, dunyada kendini kanitlayan, yeni bir sinif yaratan ve tek bir rakibi (sti) olan aractir. Sti' da evoya rakip olarak uretilmistir zaten. Bu ikisini, bu sinifa sokmayin lutfen.



    O kadar kendine yeni sınıf yaratacak kadar üstün bi başarısı yok yanlış anlamadıysam aralarında 1 saniye var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Draqonn -- 21 Mayıs 2012; 1:07:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Golf R'den daha hızlı olmayabilir, ya da Megane RS'ten daha iyi bir yol tutuşa sahip olmayabilir; ama nedense benim gönlümden geçen ve bu sınıfta adı pek anılmayan otomobil Mazda 3 MPS'dir.

    +1

    Benim listemde ilk sıralarda kesinlikle bu araç olurdu

     Golf R'ın muadilleri nelerdir ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: izmirli1713

    quote:

    Orijinalden alıntı: webbie

    Golf R'den daha hızlı olmayabilir, ya da Megane RS'ten daha iyi bir yol tutuşa sahip olmayabilir; ama nedense benim gönlümden geçen ve bu sınıfta adı pek anılmayan otomobil Mazda 3 MPS'dir.

    +1

    Benim listemde ilk sıralarda kesinlikle bu araç olurdu

     Golf R'ın muadilleri nelerdir ?


    Kozyatagında var bır tane mazda 3 mps 90.000 e bırakıyorlardı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Evo ve sti bu sinifin cok ustunde araclardir. Ralli otomobillerinin yol versiyonudur. Sahsen golf r ile evonun karsilastirilmasini Evo'ya bir hakaret olarak algilarim. O sinifta en iyinin megane oldugunu ben degil, surekli takip ettigim dunyaca unlu otomobil dergileri ve otomobil programlari soyluyor. Duyurula.

    Konuyu acan arkadasi anladim ben. Sehirde, c sinifi bir otomobili aratmasin ve ayagimin altinda da saglam, guclu bir makine olsun diyor. Bu araclarin cogu yeterli konforu sunacaktir.

    Fakat Evo, dunyada kendini kanitlayan, yeni bir sinif yaratan ve tek bir rakibi (sti) olan aractir. Sti' da evoya rakip olarak uretilmistir zaten. Bu ikisini, bu sinifa sokmayin lutfen.



    O kadar kendine yeni sınıf yaratacak kadar üstün bi başarısı yok yanlış anlamadıysam aralarında 1 saniye var.

    Lutfen internet elinizin altindayken Evo 1'e dogru bir yolculuk yapar misiniz ? O zaman anlayacakainiz ne demek istedigimi. Golf, megane, focus vs. turevlerin modlanmis halidir bu rs, st. ya da r diye adlandirilan otomobiller. Fakat evo, lancerdan dogma degildir. Lancer, Evo'nun yumusaklastirilmis versiyonudur. Dunya uzerindeki en iyi aktarma organlarindan ve ceker sistemlerinden bahsediyoruz. Tamamen ralli sase uzerine gelistiriliyor bu otomobiller. Turkiye ve dunya ralli organizasyonlarina da bir goz atin. Kac kisi bu binek araclari alip yariaiyor rallilerde ? Sinif yaratti diyorum siz gelip burda Evo 10'dan bahsedip sinif yaratmasindan bahsediyorsunuz. Ben Evo 10 degil Evo dedim. Sinif 10 versiyon sonra degil, ilk uretilen model ile yaratilmistir ve bu gelenek devam etmistir. FQ-400 gibi bir efsane var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Quality -- 21 Mayıs 2012; 1:47:09 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tamamda yazdıklarınız bu markaya fanatik bir bakış atmaktan başka birşey değil. Rally de EVO serisi tabi ki efsanedir fakat hiç bir zaman yalnız değildi. Ayrıca eski dönemlerine göre son yıllarda ki Lancer'lar yani EVO xx/x 'ler başarılı değil. Artık yalnız değiller. Diğer rally tecrübesi olan markalar da araçlarını paketleyip sunabilirler. Kaldı ki Lancer yol bineği, hafifletilmiş versiyonudur iddianız doğru değil. WRC 'de yarışmak için belirli bir yol otomobili sayısına ulaşmak zorundasınız. Geçmişte diğer bir çok seride ki gibi sırf bir tasarım yarışması için belirli bir adet yol bineği üretmişliği var firmaların ancak bugün ki koşullar böyle değil. Bakın son 20 yılına Rally'nin böyledir. Kit Car serileri farklıdır. Yani firma Lancer'ları üretip satıyor WRC için de bunu özel paketliyor baştan oluşturuyor FQ-xxx street legal'ler içinde özel modifikasyona gidiyor. Bu modifikasyonlar içinde temel yürüyen, taşıyanların da mevcut olması birşeyi değiştirmiyor. RS/RS500 de Ralli tecrübeleri ile üretilmiş bir otomobil. Batı da open series rally tournament 'lara bu RS'ler de güvenlik paketlenip, biraz değiştirilip senin benim gibi insanlar tarafından sokuluyor. WRC başka bir dünyadır lütfen karıştırmayalım.
    He derseniz ki şu sedan tipte bu hothatch onu anlarım. Ordan piyasa rakibi olmayabilir belki. FQ'ler çok da güzel makineler ama olağan üstü de değiller olması mümkün değil zaten o fiyatlara hatta gereksiz pahalı bile denilebilir. Ben makkinen edition da kullandım bunların WRC Evo 6/7 lerle gram alakası yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi guyverland -- 21 Mayıs 2012; 2:12:04 >




  • Daha kac defa yazacagim bilmiyorum ama Mitsubishi bu serilerin premier ini yaparken bile ilk once Evo sahneye cikiyor daha sonra Ralliart daha sonra Lancer geliyor. Hatta piyasaya cikma sirasi bile boyle. Lancer EVO dan dogmustur fakat Golf R Golf ten dogmustur. Lancer EVO NUN SEHIRLESTIRILMIS VERSIYONUDUR..
    Golf R ile ayni amac icin uretilmis olsalar da yaratilis surecleri bile hangisinin seceyim sorusuna bastan bir cevap olabilir. Dunyanin en gelismis 4 ceker sistemlerinden birini siradan bir C sinifi arabaya takmakla EVO olunabilir mi ya da 2.0 dan 403 beygir cikararak.. Firmanin EVO ile ilgili felsefesi dedigim gibi her sey EVO ya uygun yaratilir sonra Lancer a cevrilir benim bindigim haline iste

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Yarış otomobiliyle yol otomobili çok benziyor, çünkü FIA her WRC otomobilinin halka da satışa sunulmuş olan 4 koltuklu yol otomobili baz alınarak hazırlanmasını zorunlu kılıyor. (WRC için baz olacak modelden en az 25.000 adet üretilmiş olması gerekiyor) Ama burası benzerliklerin sona erdiği yer: bir WRC otomobilini inşa etmek.

    Otomobili ralli formuna sokmak için bir dizi değişiklik gerekiyor. Takımlar işe en küçük detayına, panellerine kadar ayırmakla başlıyor ve boş metal tuval üzerinden çalışıyor. Genellikle bu çıplak panelleri üretilecek olan WRC otomobilinin şasisine dönüştürmek çalışanın yüzlerce insanın yüzlerce saatini alıyor. Normal bir otomobilinkinden 2-3 kat daha rijit olan şasi ultra sağlam roll-cage ile beraber geliyor.

    http://www.rallyofturkey.org/tr/what-is-wrc.aspx

    https://docs.google.com/viewer?url=http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/F416ECCEC6F29B7AC12579D60067A790/$FILE/2012_WRC_Regs_ALL_09.03.2012.pdf


    quote:


    Group A

    Homologation
    To qualify for approval, a minimum of 2500 cars of the competing model had to be built in one year, out of 25,000 for the entire range of the model (e.g.: 2500 Subaru Impreza WRX, out of 25,000 Subaru Impreza). Up to 1991, the requirement was a minimum of 5000 cars in one year, without regards to the entire range, but the FIA allowed "Evolution" models to be homologated with a minimum of 500 cars (e.g.: BMW M3 Sport Evo, Mercedes-Benz W201 Evo). Rules also required some of the interior panels to be retained, e.g. interior door panels and dashboard.

    However, not all manufacturers who built 500 such models sold them all, some stripped the majority of them to rebuild them as stock models or used them to allow teams to use modified parts. One such example of this was Volvo with the 240 Turbo in 1985. After they had produced 500 such models, Volvo stripped 477 cars of their competition equipment and sold them as standard 240 turbo roadcars. As a result, after FISA's failed attempt at finding an "Evolution" car in any European countries, Volvo were forced to reveal the names of all 500 "evo" owners to be permitted to compete. The other example was Ford, after selling off their entire RS500 stocks, they read the rulebooks and found themselves that rather than using either the Sierra Cosworths or the RS500s, they could use the body of the basic 3-door Sierra, which Ford was discontinuing, and use their Evolution equipment on them. Nowadays, these cars are treated as any other model in the range.

    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Group_A

    quote:


    Group N

    To qualify for homologation, a minimum of 2500 cars of the competing model have to be built in one year, out of 25,000 for the entire range of the model (e.g.: 2500 Subaru Impreza WRX, out of 25,000 Subaru Impreza).

    https://secure.wikimedia.org/wikipedia/en/wiki/Group_N

    http://www.rallycars.com/Cars/Homologation.html
    http://www.rallycars.com/Cars/Cars_Background4.html
    http://www.rallycars.com/Cars/Cars_Background3.html


    FQ-400 gibi araçları hazırlayan firma;
    http://www.wrcdevelopments.com/power_upgrades

    http://www.mml-sports.com/index.php?option=com_wrapper&view=wrapper&Itemid=71


    Homologation Works
    http://www.ralliart.com/GRN/homologation/x.html

    http://argent.fia.com/web/fia-public.nsf/162C67556C78E81DC125767F004AF668/$FILE/03_Homologation-Fin-WRC-9-11-2009.pdf


    Lancer Evo bir marka ancak bu sektörün gerçeklerini değiştirmiyor, başkalarının bu düzeyde bir yol otomobili yapamayacağını göstermiyor.

    Ferrari de F40'ı yarışlarda başarılı bir makine olması için düşündü LM'lerini hemen tanıttı ama bu yollara çıktığı gerçeğini değiştirmiyor. Aynı
    şekilde Ferrari, Maserati MC12'yi de GT1'ler için planladı ancak yollara çıkması gerekiyor bunların.
    Yarışmak için tasarım yapıp buna mecbur olup bineğini üretmek en son 90'larda kaldı. Geçmiş Evo'lar böyleydi. Ancak bugün
    Lancer, Impreza 'lar onu alabilecek insanlar çoğunluğu için tasarlanıyor. Önce tanıtılmış olması bir marka kültürü, efsanelik gereği o kadar.
    WRC bugün PWRC Lancer'lar ile yol lancer'larının şasi tasarımı dışında hiç bir benzerliği yok bunu anlatmaya çalıştık geçmişte de yoktu.
    DC3, ortalığı duman ediyor malum.




  • Golf R - Lancer EVO MR karşılaştırması

    http://youtube.com/watch?v=y4uDzeDP1eo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shintai -- 21 Mayıs 2012; 21:48:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: High Quality

    Evo ve sti bu sinifin cok ustunde araclardir. Ralli otomobillerinin yol versiyonudur. Sahsen golf r ile evonun karsilastirilmasini Evo'ya bir hakaret olarak algilarim. O sinifta en iyinin megane oldugunu ben degil, surekli takip ettigim dunyaca unlu otomobil dergileri ve otomobil programlari soyluyor. Duyurula.

    Konuyu acan arkadasi anladim ben. Sehirde, c sinifi bir otomobili aratmasin ve ayagimin altinda da saglam, guclu bir makine olsun diyor. Bu araclarin cogu yeterli konforu sunacaktir.

    Fakat Evo, dunyada kendini kanitlayan, yeni bir sinif yaratan ve tek bir rakibi (sti) olan aractir. Sti' da evoya rakip olarak uretilmistir zaten. Bu ikisini, bu sinifa sokmayin lutfen.

    +1
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.