Şimdi Ara

Golf 7 DSG mi Manuel mi? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
32
Cevap
0
Favori
9.485
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • nazik ve dikkatli nedir arkadaş sanki taş taşıtıyorsunuz şanzımana..
    adama doğruları yazın.
    DSG kronik arızalı bir şanzımandır..
    mekatronik ve kavraması bozulmayan bir DSG henüz piyasada yok..
    sahipleri ya uzaltılmış garanti ile durumu kotarma veyahutta iyi niyet dedikleri hafiften sizi sallayan bir ödeme şekli ile kullanıcıyı
    sevmektedirler..

    bu tip masraf ve arıza hallerini her an daha yeni km lerde yaşamak istiyorsanız DSG sizin kaleminiz seri vites geçişleri sarsıntısız
    ve popüler tabirle saliselerle doğru orantılı,sanki yarış yapacağız..)

    yok ben bile bile lades olamam derseniz manuel alın

    ben şahsen DSG li bir aracı almazdım.
  • danGerfuLL kullanıcısına yanıt
    Bütün 2016 model dsg li araçlar ilk 10bin km de arıza versin gel ciğerimi ye. Bu tarz olaylar üretim bandında kaynaklanan hata paylarından oluşuyor. Bu olay her arabada farklı parçalarda görülebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • segmentinin lideri bence dsg alın geçin mercedes a180 bile olmuş 160 170 bin tl ki bence golf çok daha iyi bir araç
  • Tdi manuel kullanmaktayim. Memnunum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hiç düşünmeden DSG ayrıcalıktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • DSG = HIZLI VE SORUNLU Bu şanslı hınzır klasik otomatiğin tahtına bedavadan kondu, klasik otomatik versiyonu olsaydı kimse buralara gelip bu soruları sormazdı. Golf sürüşü keyifli dinamik bir araç o yüzden manuel de tercih edilebilir hatta tavsiye edilir. Otomatik araç genel olarak şehir içi kullanımı ve yoğun trafiği sevmez buna maruz kalacaksa manuel, farklı şartlarda kullanacaksanız DSG alınabilir. Ben 2017 Leon DSG kullandım keyifli gerçekten.
  • Bu tarz küçük araçlar konfor odaklı değildir. O yüzden otomatiği de manueli de aşağı yukarı aynı konforda olacak. Ekstra para vermene hiç gerek yok.
  • Vw almam diyenlerin çoğu cebine parayı koyduğunda parasını hakediyor vs deyip listenin başına koyuyor, dsg almam diyenler de genelde paşa paşa alıyor. Ben dsg sorunlu diyorken dsg aldım, 6000 km'deyim henüz bir sorunum yok, çevremde sorun yaşayan açıkcası duymadım, ki çevremde vw kullanıcısı da az değil. Otomatik bakacaksanız en keyiflilerindendir, tabi otomatikler içinde yoksa benim gibi manuel seven biriyseniz cidden keyifsiz geliyor. Sizin yapmanız gereken işi araya başka birini sokup o başka birinden de sizin aklınızdakileri birebir anlamasını isteyip yaptırmaya çalışıyorsunuz, ilk başta bunu çok yadırgamıştım; aracı kullandıkça sürüş şekliniz ona göre değişecektir. Mesela manuelde tam sollamaya çıkarken manevra yaptığım anda vitesi atar gaza yüklenirdim, otomatikte sollamadan hemen önce gaza basıp kickdown ile sollamaya çıkıyorum. Otomatik vitesin en hızlısı da olsa manueli iyi kullanıyorsanız sizin beklentinizi vermez.

    Bunlar dışında alabileceğiniz en hızlı otomatik vites, ikinci elde değerini dsg epey çok koruyor, araç alım satım sırasında da baktım dsg'li araçlar muadiline göre daha çok değerini koruyor, yeri geliyor tsi+dsg kombinasyonunda bir araç tdi+Manuel'den daha çok değerini koruyor. Ne derseniz deyin ben manuel sevsem de devir otomatik devri, manueli beceren kullanır, adam bir otomatik araç alıyor kendi kullanıyor, eşi kullanıyor, çocuğu, torunu kullanıyor... haliyle insanlar da ona yöneliyor.

    Bunca laftan sonra arabayı 5-6 yıl kullanırım değer kaybı da haliyle çok önem kazanmaz derseniz ve manuel yük gelmiyorsa manuel alın paranız da cebinizde kalır ya da opsiyon alıp keyifle binersiniz; ancak derseniz ki 3 kişiye bir araç düşüyor, ben rahat etmeyi severim, dünyanın binbir türlü hali var, 2 yıl binerim zarar ettirmesin vs vs o zaman da dsg alın gitsin.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • golf 7 tdi manuel kullanıyorum memnunum. vw manuel dsg fiyat farkı cok fazla! ayrıca dsg arıza riski var! bu nendenle manuel tercih ettim sanada tavsiye ederim
  • Geçen sene manuel tdi passat cmfrt aldım 0 km, sonra manueli otm ile değiştirmek istedim,satın aldığım bayi dahil manuel araca burun kıvırdılar ölü fiyatı verdiler,malym sitede de ölücülerden başka arayan olmadı,sonucunda satmadım satamadım, şu hiç tartışmasız, vw alacaksan dsg alacaksın manuel devri kapanmak üzere ancak vw piyasasında manuel devri çoktan kapanmış, ne yapın edin dsg alın,arızası falan hikaye, hem çok konforlu hem hızlı bir şanzuman ayrıca 2 elde de çok talep görüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaş 87.000km deki bir golf 7 dsg kullanıcısı olarak diyorum ki dsg'den iyisi ve performanslısı yok. Vites geçişleri olsun vites tercihleri olsun en iyisi dsg.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Nerde yaşıyorsunuz bilmem ama kesinlikle dsg alın hocam. Keşke manuel almasaydım diyeceksiniz gerçekten hamallık. Dsg arızalarına vs yorumlara kulak asmayın sizin bilmediğiniz tanımadığınız bir sürü insan dsgnin nasıl kullanılacağını ve hassasiyetinin farkında olup kullanan bir çok insanda var emin olun.

    Heleki trafiği bol bi yerde yaşıyorsanız kesinlikle dsg alın.

    Dsg problemlerinin çoğu kullanıcı hatasından

    Dsg yi nasıl sıkıntısız ve baş ağrıtmadan kullanmanız gerektiği hakkında tüyolar vereyim

    -Öncelikle yokuş aşağı yokuş yukarı düz fark etmez. Aracı park ederken kapatmaya hazır olduğunuzda vitesi önce N ye alın, el frenini çekin, ayağınızı frenden çekin yük aracın arka frenlerine binsin, daha sonra frene basıp P ye alın. Bu çok önemli

    -Diğer bir husus ise dur kalkın yoğun olduğu gaza çok az basıp 1-2 saniye sonra tekrar duruyorsanız 2. Vitese bile geçmeyecek kadar yoğunluktaysanız aracı tiptronik moda alın. Ve sadece 1. Viteste olsun. Çünkü dsg nerdeyse 7-8 km sonra 2. Vitese atıyor otomatikteyken ve 1. Vitesi daha kavratmadan 2. Vitese geçiyor böylelikle şanzıman kavra bırak hemen at kavra bırak vs ısınıyor. Tiptronik modda sadece 1. Viteste tutun ve ilerlemenizi durmanızı böyle yapın

    -Çok dik yokuşlarda aynı şekilde tiptronikle çıkmanızı tavsiye ederim çünkü dsg en ekonomik biçimde yakıt yakması için vitesleri daha 2500 e gelmeden atıyor. Haliyle yokuşta bi vites yükseltmesi sizin motorunuzun boğulmasına yol açabilir. Tiptronikte 3000 devire kadar getirip 2. Vitestede çekebilceğini düşünüyorsanız öyle atın. Yok çekmez diyorsanız gaza yarım basarak çıkın

    -Dur kalk trafiğinde kesinlikle ayağınızı frenden gazdan çekip kendi kendine D de nasıl olsa gidiyo diye ufak ufak götürmeyin aracı. O ileriye gitmesinin sebebi yarım kavramada tutması ve manueldeki yarım debriyajdan farkı yoktur ısınır sıkıntı çıkarır.

    -Motor sıcaklığı 90-95 dereceye yani uygun ısınma koşullarına gelmeden yüklenmeyin basmayın ani kalkış yapmayın. Hatta araçta yağ sıcaklığını gösteren gösterge varsa onun 75-80 dereceyi bulmasını bekleyin. Ondan sonra istediğiniz gibi gaz tepkisi yapabilirsiniz



    Şimdilik bu kadar. Sorunuz olursa pm atın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MeGaDave06 -- 11 Ağustos 2017; 1:30:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.