Şimdi Ara

Golf 5 uzmaanlari dsg sorusu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
2.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaslar selam golf 5lerde 1.4 tsi motorlar benim bildigim 140 ve 170 lik olarak ikiye ayriliyor. Sorum su 2009 a kadar uretilen 140 lik golf 5 dsglerde kavrama islakmi kurumudur? Kimisi bunlarin 6 ileri oldugunu ve kavrama problemi yasatmadigini soyluyor kimisi 7 ileri oldugunu ve problemli oldugunu. Net cevap verebilecek varmidir acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
    Paylaşılmayan bilgi, bilgi değildir!
    Home: Samsung NP530U3B-A01TR UltraBook - HP G62b02ET Notebook - Samsung B651 32" TV - Samsung P100 Foto Mak.
    Work: i-Mac İntel Core 2 Duo 24" / MAC OS X Snow Leopard - DELL Studio PX110 Desktop - Casper Nirvana Notebook - ASUS PW201B Monitör - WD 1GB HDD - Nikon D200 Foto Mak. - Canon Powershot A530 Foto Mak.
    Mobile: Motorola Atrix - Samsung Wave 2
  • Golf 5 2004 model 6 ileri kullanıcısıyım. Dsgde 6 ileri olanlar ıslak, 7 ileri olanlar kuru kavramadır. 6 ileri 09g olarakta tabir edilen şanzımanlar 7 ileri dsg ye göre daha oturmuş bir şanzımandır. 5 kasa golflerde 7 ileri dsg kullanılmadı. Hepsi 6 ileri şanzıman. 6 ileri şanzımanda kavrama problemi olarak vuruntu şikayeti görülür. Beyin yada selenoid değişimiyle problem çözülür. 110-120 bin km den sonra bu sorun teşkil eder. Biraz şansa bağlı tabi. Daha erkende olabiliyor daha geçte olabiliyor. Ben 120 kmye geldiğinde yaşamaya başladım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sgc1993

    Golf 5 2004 model 6 ileri kullanıcısıyım. Dsgde 6 ileri olanlar ıslak, 7 ileri olanlar kuru kavramadır. 6 ileri 09g olarakta tabir edilen şanzımanlar 7 ileri dsg ye göre daha oturmuş bir şanzımandır. 5 kasa golflerde 7 ileri dsg kullanılmadı. Hepsi 6 ileri şanzıman. 6 ileri şanzımanda kavrama problemi olarak vuruntu şikayeti görülür. Beyin yada selenoid değişimiyle problem çözülür. 110-120 bin km den sonra bu sorun teşkil eder. Biraz şansa bağlı tabi. Daha erkende olabiliyor daha geçte olabiliyor. Ben 120 kmye geldiğinde yaşamaya başladım.

    beyin dedigin komple dsg imi hocam?? onlar bi butun olarak biliyorum cunku . 7000-8000 tl falandir herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Apple mac mini m4 16gb ram 27' 180hz ips

    benq 511+ projeksiyon
    58'samsung led
  • Hayır değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • dsg şanzıman çok fazla çeşite sahip ancak düşük fiyattaki vag grup araçlarında kullanılan 3 adet temel şanzıman var. 1. 6 ileri dsg yağlı kavrama 2. 7 ileri dsg kuru kavrama 3. 7 ileri dsg yağlı kavrama

    6 ileri dsg yağlı kavrama 1.9 ve 2.0 tdi araçlarda ve benzinli 4*4 araçlarda kullanılıyor. (skoda kodiaq 1.4 tsi 4*4) sadece yağdan dolayı mekatronik arızası çıkarıyor. yeni serilerde yağ değişiminden dolayı düzeldi.

    7 ileri kuru kavrama kavrama plakaları yağ içerisinde olmadığı ve hava soğutma olduğu için kavrama sorunu çıkarıyor.

    7 ileri yağlı kavrama 2.0 tdi 4*4 araçlarda kullanılıyor ve genel olarak sorunsuz bir şanzıman.

    eğer dsgli bir araç aldıysanız ve yüksek kmdeyse kesinlikle 60.000 kmde şanzıman yağının değiştiğinden emin olun. yoksa başınıza çok iş açar.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.