Şimdi Ara

Golf 1.5 TSI Testi (Autocar) (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
105
Cevap
0
Favori
9.339
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Lpg'li şahinlerin seni geçeceği gibi kullanırsan alırsın tabi güzel değer, basarsan da o yanma verimliliğinin karşılığını pompada arkayı dönerek ödersin. Termal verimliliğin ne olduğunu bilmeden uzman gibi sallama güzel kardeşim benim. Katalog verisi neyim alamazsın yani o verimsiz motorunla.

    Mazda'nın da bahsettiğim motoru 2.0lt skyactiv motorlar, 1.5ler değil. Hepsi muadil turbolarla aynı performansı veriyor ve gerçek hayat tüketimleri senin Ups kargo aracı tipli Golfünden daha düşük ki autobild'in kendi testidir bu, adamın gol diyor yani. Gerçi 1.5 skyactiv motor bile 6 ileri tam otomatik şanzımanla 18 jantlarla 8lt'yi geçmiyor, sizin minnak turbolu emisyon canavarları das autolara 6 ileri otomatiği gömsek yakıtlar nerelere gelir orası meçhul. Sakin kullanımda iyi güzel çekiyor, orası eyvallah da üst devirde bittikten, her bastığımda süpürge sesi çıkardıktan sonra neyleyim ben o motoru. Tsi'ların 160-170-200hp güçlü olanları güzel, diğerleri elektrik süpürgesi.

    ezbere konuşuyorsun arkadaşım. turbo benzinli motorlar turbo dizeller gibi üst devirde bitmez. 3900 devire kadar maks torku 200'ü koruyor. hangi atmosferik 1.6 200 tork veriyor? ayrıca basınca da çok yakma diye birşey atmosferik için geçerlidir. zira giren benzini tam yakamaz ve israf eder paso.

    golf'ün 2.0 turbosu 300 bg ve 380 tork veriyor. 0-100 4,9 sn. şehir içi 8,7 lt yakıyor. mazda 626 2.0 motor 165 bg ve 210 tork veriyor. golf 2.0'dan daha hafif olmasına rağmen (1.495 golf type-r, 1.345 mazda 626) 0-100 değeri 10.1. ne anlatıyorsun? masal mı?

    okuduğun autobild 3-4 sene öncesinden falan olmalı. ya da okuduğunu anlayamadın muhtemelen.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Bn atmosferiği falan karıştırmadım kafan mı güzel? Mesajımda atmosferik motorlar ile ilgilo ne var bende ögrenmek istiyorum.

    atmosferik mazda motorunun daha verimli olduğunu iddia eden arkadaşla karıştırmış olabilirim.
  • Valux kullanıcısına yanıt
    Forumda alıntı yaparken zeka testi mi gerekiyor? Neler saçmaladın gene.



    Sanki leon ile golf aynı demişim gibi yorumlar.

    Alamıyorsan camur atma falan. Golf ün kötü bir araba olduğunu mu söyledim?

    Ruhun fakir heralde. Tüm C sınıfı araçları sıfır olarak alabilecek güçteyim madem saçmaladın izah edeyim.

    Dökülmüş golf, sıfır gibi astradan iyidir falan.



    Insan fanlık yaparda bu kadarda kendini rezil etmezki.



    5 yıldır golf 6 kullanıyorum. Golf 6 nın nasıl bir araba olduğunu senden 100 kat iyi biliyorum. Rahat ol.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 4 Şubat 2017; 16:19:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1.5 motor üretiyor diye zamanında renaulta neler neler söyleyen. 1.4 veya 1.6 olur. 1.5 ne lan diyenler gülmeye geldim :D

    renaulta sövdüler. BMW yapınca bi ne oluyor lan dediler. ama giydirmeler devam etti. BMW ye 1.5 motor yakışır mı falan.

    mazda, ford, mercedes, honda da takip edince.

    kaplumbağa da geri kalır mı? das auto! kamooonn! :D

    bizim doğuş kazığını yalamayı çok seven kaplumbağacılar bunu görünce şok olmuştur eminim.

    ama ses çıkmıyor. çünkü vw yapmış :D
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Biz burada verimlilik konuşurken sen Mazdanın iki katı fiyata satılan 300hp Golfle mazdayı kıyasladın? Ne yapayım bende 1.3lt 240hp Rx8 motorunu mu göstereyim, yoksa Golf gti 200hplerde gezerken 2.3lt turbo 260 mazda 3 motorunu mu?



    45 yaş olduğunu işitmiştim, 45de böyle olunuyosa 35de gömün beni. Bu işler seni aşar başkan çocuk koltuğu konularına doğru uza sen bence.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Biz burada verimlilik konuşurken sen Mazdanın iki katı fiyata satılan 300hp Golfle mazdayı kıyasladın? Ne yapayım bende 1.3lt 240hp Rx8 motorunu mu göstereyim, yoksa Golf gti 200hplerde gezerken 2.3lt turbo 260 mazda 3 motorunu mu?



    45 yaş olduğunu işitmiştim, 45de böyle olunuyosa 35de gömün beni. Bu işler seni aşar başkan çocuk koltuğu konularına doğru uza sen bence.

    e iyi o zaman al sıradan 1.8 tsi motorun değerlerini, o da daha iyi:

    http://www.auto-data.net/tr/?f=showCar&car_id=8878




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Forumda alıntı yaparken zeka testi mi gerekiyor? Neler saçmaladın gene.



    Sanki leon ile golf aynı demişim gibi yorumlar.

    Alamıyorsan camur atma falan. Golf ün kötü bir araba olduğunu mu söyledim?

    Ruhun fakir heralde. Tüm C sınıfı araçları sıfır olarak alabilecek güçteyim madem saçmaladın izah edeyim.

    Dökülmüş golf, sıfır gibi astradan iyidir falan.



    Insan fanlık yaparda bu kadarda kendini rezil etmezki.



    5 yıldır golf 6 kullanıyorum. Golf 6 nın nasıl bir araba olduğunu senden 100 kat iyi biliyorum. Rahat ol.

    şizofren misin ?

    dökülmüş golf astradan iyidir diyen kim ? .önce uyduruyosun sonra uydurduğuna inanıyosun..(şizofrenik belirtiler)

    c sınıfı arabalar arasında fark yok demek.leonla golf veya astra ile golf arasında fark yok demek.ya arabadan hiç anlamamaktır.ya ada çekememzliktir.

    benden golf u 100 kat daha iyi bilirmiş..puhahooo ego ya bak sen..

    ben 7 yıl golf 5 2 yıl da golf 7 kullandım..senin gibi ukalalık yapamıyorum

    ben aslında tüm c sınıf arabaları alacak güçteyim de .almıyorum.. tam bir avuntu cümledir

    bende evimi-işyerimi satıp maybach alabilirim demek gibi birşey..yada boyumdan büyük kredi çekip e200 alırım demek gibi birşey... bu senin araba alım gücünü göstermez.

    tekrar ediyorum..

    nedense bu golfe laf atma yarışında olanların arabası astra gibi golfun 1 tık yada leon gibi golfun 2 tık altında olanlar

    ve bence bunun nedeni aynı donanım seviyesinde 5-10 bin daha pahalı olan golf ü alamadıkları için . yada bu farkı vermek istemeyip astra aldıktan sonra içlerinde golf un ukte olarak kalmasıdır..


    haaa astrayı leonu beğenerek alıp kullananlar .başkalarına çamur atmayanalar laflarımın dışındadır..onlar alınmasın



    sonuçta bütçene en uygununu aldığına göre haddin bu.. haa herkes bütçesini zorlar kredi çeker daha iyisini alır ..o ayrı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Valux -- 4 Şubat 2017; 19:36:39 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Lpg'li şahinlerin seni geçeceği gibi kullanırsan alırsın tabi güzel değer, basarsan da o yanma verimliliğinin karşılığını pompada arkayı dönerek ödersin. Termal verimliliğin ne olduğunu bilmeden uzman gibi sallama güzel kardeşim benim. Katalog verisi neyim alamazsın yani o verimsiz motorunla.

    Mazda'nın da bahsettiğim motoru 2.0lt skyactiv motorlar, 1.5ler değil. Hepsi muadil turbolarla aynı performansı veriyor ve gerçek hayat tüketimleri senin Ups kargo aracı tipli Golfünden daha düşük ki autobild'in kendi testidir bu, adamın gol diyor yani. Gerçi 1.5 skyactiv motor bile 6 ileri tam otomatik şanzımanla 18 jantlarla 8lt'yi geçmiyor, sizin minnak turbolu emisyon canavarları das autolara 6 ileri otomatiği gömsek yakıtlar nerelere gelir orası meçhul. Sakin kullanımda iyi güzel çekiyor, orası eyvallah da üst devirde bittikten, her bastığımda süpürge sesi çıkardıktan sonra neyleyim ben o motoru. Tsi'ların 160-170-200hp güçlü olanları güzel, diğerleri elektrik süpürgesi.

    ezbere konuşuyorsun arkadaşım. turbo benzinli motorlar turbo dizeller gibi üst devirde bitmez. 3900 devire kadar maks torku 200'ü koruyor. hangi atmosferik 1.6 200 tork veriyor? ayrıca basınca da çok yakma diye birşey atmosferik için geçerlidir. zira giren benzini tam yakamaz ve israf eder paso.

    golf'ün 2.0 turbosu 300 bg ve 380 tork veriyor. 0-100 4,9 sn. şehir içi 8,7 lt yakıyor. mazda 626 2.0 motor 165 bg ve 210 tork veriyor. golf 2.0'dan daha hafif olmasına rağmen (1.495 golf type-r, 1.345 mazda 626) 0-100 değeri 10.1. ne anlatıyorsun? masal mı?

    okuduğun autobild 3-4 sene öncesinden falan olmalı. ya da okuduğunu anlayamadın muhtemelen.

    O Golf R sehirici 8.7 yakamaz yakamaz yakamaz



    Yav benim 1.6 J kasa astram sehirici 11 litre yakıyor 2.0 Golf R nasıl 8.7 yakacak..ezbere konuşmayın abicim sen gaza hafif dokunsan o 8.7 olur sana 15 litre

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: onurcngzhn34


    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis


    quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Lpg'li şahinlerin seni geçeceği gibi kullanırsan alırsın tabi güzel değer, basarsan da o yanma verimliliğinin karşılığını pompada arkayı dönerek ödersin. Termal verimliliğin ne olduğunu bilmeden uzman gibi sallama güzel kardeşim benim. Katalog verisi neyim alamazsın yani o verimsiz motorunla.

    Mazda'nın da bahsettiğim motoru 2.0lt skyactiv motorlar, 1.5ler değil. Hepsi muadil turbolarla aynı performansı veriyor ve gerçek hayat tüketimleri senin Ups kargo aracı tipli Golfünden daha düşük ki autobild'in kendi testidir bu, adamın gol diyor yani. Gerçi 1.5 skyactiv motor bile 6 ileri tam otomatik şanzımanla 18 jantlarla 8lt'yi geçmiyor, sizin minnak turbolu emisyon canavarları das autolara 6 ileri otomatiği gömsek yakıtlar nerelere gelir orası meçhul. Sakin kullanımda iyi güzel çekiyor, orası eyvallah da üst devirde bittikten, her bastığımda süpürge sesi çıkardıktan sonra neyleyim ben o motoru. Tsi'ların 160-170-200hp güçlü olanları güzel, diğerleri elektrik süpürgesi.

    ezbere konuşuyorsun arkadaşım. turbo benzinli motorlar turbo dizeller gibi üst devirde bitmez. 3900 devire kadar maks torku 200'ü koruyor. hangi atmosferik 1.6 200 tork veriyor? ayrıca basınca da çok yakma diye birşey atmosferik için geçerlidir. zira giren benzini tam yakamaz ve israf eder paso.

    golf'ün 2.0 turbosu 300 bg ve 380 tork veriyor. 0-100 4,9 sn. şehir içi 8,7 lt yakıyor. mazda 626 2.0 motor 165 bg ve 210 tork veriyor. golf 2.0'dan daha hafif olmasına rağmen (1.495 golf type-r, 1.345 mazda 626) 0-100 değeri 10.1. ne anlatıyorsun? masal mı?

    okuduğun autobild 3-4 sene öncesinden falan olmalı. ya da okuduğunu anlayamadın muhtemelen.

    O Golf R sehirici 8.7 yakamaz yakamaz yakamaz



    Yav benim 1.6 J kasa astram sehirici 11 litre yakıyor 2.0 Golf R nasıl 8.7 yakacak..ezbere konuşmayın abicim sen gaza hafif dokunsan o 8.7 olur sana 15 litre

    o kasa ve o motor astra zaten çok yakışıyla ünlü.




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Eve 50tllik benzin aldım çeyrek depo oldu eve geldiğimde ise az inmişti. 10km bu arada.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Valux


    quote:

    Orijinalden alıntı: yusuf24

    Forumda alıntı yaparken zeka testi mi gerekiyor? Neler saçmaladın gene.



    Sanki leon ile golf aynı demişim gibi yorumlar.

    Alamıyorsan camur atma falan. Golf ün kötü bir araba olduğunu mu söyledim?

    Ruhun fakir heralde. Tüm C sınıfı araçları sıfır olarak alabilecek güçteyim madem saçmaladın izah edeyim.

    Dökülmüş golf, sıfır gibi astradan iyidir falan.



    Insan fanlık yaparda bu kadarda kendini rezil etmezki.



    5 yıldır golf 6 kullanıyorum. Golf 6 nın nasıl bir araba olduğunu senden 100 kat iyi biliyorum. Rahat ol.

    şizofren misin ?

    dökülmüş golf astradan iyidir diyen kim ? .önce uyduruyosun sonra uydurduğuna inanıyosun..(şizofrenik belirtiler)

    c sınıfı arabalar arasında fark yok demek.leonla golf veya astra ile golf arasında fark yok demek.ya arabadan hiç anlamamaktır.ya ada çekememzliktir.

    benden golf u 100 kat daha iyi bilirmiş..puhahooo ego ya bak sen..

    ben 7 yıl golf 5 2 yıl da golf 7 kullandım..senin gibi ukalalık yapamıyorum

    ben aslında tüm c sınıf arabaları alacak güçteyim de .almıyorum.. tam bir avuntu cümledir

    bende evimi-işyerimi satıp maybach alabilirim demek gibi birşey..yada boyumdan büyük kredi çekip e200 alırım demek gibi birşey... bu senin araba alım gücünü göstermez.

    tekrar ediyorum..

    nedense bu golfe laf atma yarışında olanların arabası astra gibi golfun 1 tık yada leon gibi golfun 2 tık altında olanlar

    ve bence bunun nedeni aynı donanım seviyesinde 5-10 bin daha pahalı olan golf ü alamadıkları için . yada bu farkı vermek istemeyip astra aldıktan sonra içlerinde golf un ukte olarak kalmasıdır..


    haaa astrayı leonu beğenerek alıp kullananlar .başkalarına çamur atmayanalar laflarımın dışındadır..onlar alınmasın



    sonuçta bütçene en uygununu aldığına göre haddin bu.. haa herkes bütçesini zorlar kredi çeker daha iyisini alır ..o ayrı







    Gerçekten anlayamıyor musun numara mı yapıyorsun çözemedim. Dökülmüş, 5 yıl kullanılmış ve eskitilmiş bir araçtan bahsediyorum. Bu araç daha iyi diyorsan seni VW TR fanlar grubu başkanı yapalım. Başka mantıklı açıklaması olmaz.

    Birebir karşılaştırma yapmıyorum. Elbettr Astra J eskitilmiş bir golften her yönüyle iyidir. Sıfırlarını karşılaştırırsak elbette iş değişir.



    Golf 6 tdi vs Astra j cdti ı karşılaştırayım senin için. 2 arabadayı da sürekli kullanıyorum.



    Astra daha iyi yol tutuyor.

    Daha performanslı

    Daha az yakıyor.

    Iç mekan ve gögüs daha gösterişli

    Daha az motor sesi



    Golf daha kaliteli iç malzeme

    Yüksek yıllarda daha az yol ve rüzgar sesi

    Trim sesi neredeyse yok

    Daha iyi 2. El değeri





    Senin gibi fanlar şu araba en iyisi diye kesip atar. Her aracın iyi olduğu yönler var. Ben açık ve net şekilde artıları yazabiliyorum. Senin gibi fan değilim çünkü. Sana göre herşeyde golf iyi olabilir ama değil.



    C sınıfı araçlar arasında nerede fark yok demişim bi göstersene?



    Tabi senden iyi bilecem golf 6 yı. Kullanmamışsın bile kendin söylüyorsun bide. Triplere bak. Ukalık yapıyormuş, ukalalığın kralını yapıyorsunda golf 6 konusunda yapamazsın. Kullanmamişsın.



    Şimdi maaş bordro mu mu koyayım. C değil tüm D sınıfı araçları en yüksek donanımla alabilecek maddi gücüm var. Inanmak zorunda değilsin. Ev falan satmama gerek yok. Mevcut araçların tamamını peşin aldım zaten. Öyle e200 falan diyip olayı sulandırma. Sen alamıyorsun diye herkes alamayacak mı?



    Golf alanlar genelde kendini mercedese binmiş sanıyorlar. Aynı donanımı çok daha ucuza leon ile alabilmek varken sadece az biraz iç malzeme kalitesi daha iyi diye 10 20 bin tl civarı kazıklanıyorlar, sonrada buralarda kendilerini tatmin ediyorlar. Sizde haklısınız. İnsanın zoruna gidiyor elbette.



    Ben bütçeme uygun olanı değil paramın karşılığını en iyi veren aracı aldım.





    Bu fanlar nasıl bir kafadalarsa ben arabanın eskiliğinden falan bahsederken direk golf astra tartişmasına çekiyorlar. Entersan. Allah yardımcınız olsun böyle fanlıkta zor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusuf24 -- 5 Şubat 2017; 1:57:32 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Lpg'li şahinlerin seni geçeceği gibi kullanırsan alırsın tabi güzel değer, basarsan da o yanma verimliliğinin karşılığını pompada arkayı dönerek ödersin. Termal verimliliğin ne olduğunu bilmeden uzman gibi sallama güzel kardeşim benim. Katalog verisi neyim alamazsın yani o verimsiz motorunla.

    Mazda'nın da bahsettiğim motoru 2.0lt skyactiv motorlar, 1.5ler değil. Hepsi muadil turbolarla aynı performansı veriyor ve gerçek hayat tüketimleri senin Ups kargo aracı tipli Golfünden daha düşük ki autobild'in kendi testidir bu, adamın gol diyor yani. Gerçi 1.5 skyactiv motor bile 6 ileri tam otomatik şanzımanla 18 jantlarla 8lt'yi geçmiyor, sizin minnak turbolu emisyon canavarları das autolara 6 ileri otomatiği gömsek yakıtlar nerelere gelir orası meçhul. Sakin kullanımda iyi güzel çekiyor, orası eyvallah da üst devirde bittikten, her bastığımda süpürge sesi çıkardıktan sonra neyleyim ben o motoru. Tsi'ların 160-170-200hp güçlü olanları güzel, diğerleri elektrik süpürgesi.

    Termal verimlilikten bahsederken, 2017 yılında hala çağdışı atmosferik benzlinli motoru savunmanız da komik olmuş. Okuyan da 3-4litre atmosferik motorları konuşuyoruz zanneder 1,5-2litreler.

    Elektrik süpürgesi dediğiniz tsilar atmosferik motorları tokat manyağı yapıyor, uzun yolda mis gibi kafa ütülemeden yol alıyor, karşısına koyduğunuz garabetlere bakıyorum 1,5 skyaktiv. Olayı ne, 4000 devirde 150nm. Benim 2004model golfüm de o değeri verebiliyordu. 13 sene geçmiş mazda hala sıfır km diye böyle arabalar satıyor işte. O yüzden bebelere balon ayda 30-40 tane anca satar. Bugün b sınıf arabaların çoğu rölantinin biraz üstünde 175-200nm tork veren motorlar kullanıyorken bu küçük hacim atmosferik motorları konuşmanın hiç manası yok. Ayrıca bana "atmosferik keyfi" tatavası yapmayın 1,5-1,6 motor sürüp keyif edebiyatı yapıyorsunuz daha 3litre ve üzeri karbüratörlü atmosfeirk araç bile sürmemiş olaraktan.

    Honda bile pes etti turbo motora geçti, toyota da öyle. Mazda da daha fazla dayanamayacaktır bir sonraki nesilde turbo motoru ürün gamında yayacaktır. O zaman siz bu skyaktüüv skyaktüüvcüler ne yapacaksınız bilmiyorum nesli tükenmiş araçları kullananlar olaraktan.




  • Vw konusu gene tutmus gizli bir hayranlik var la sizde

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bi açtımdı, konu yürümüş

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gorod

    Olası Türkiye testleri.

    Otopark : Bak bunda koltuk altında çekmece var, kapılar malzemeyle kaplı.


    Otomobil Dünyam : Halefine, Selefine, Rakiplerine göre bir sıkıntotöröröaisrş


    Carviser : Ben bu açıdan bir problem olacağını sanmıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 01tuğra01 kullanıcısına yanıt
    Sorun dsg değil ki hocam sorun Türkiye yollarına uygun olmaması

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valux kullanıcısına yanıt
    Almanlar vosvos diye dalga geçerken sen yere göğe sığdıramıyorsun. Sen mi fakirsin Almanlar mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Oda doğrudur hocam ama yeni nesil şanzımanlar daha sanki tam oturmadı çok sorundan bahsedenler var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alcohol06

    Yıllarca yazılımlı 300hp t5 Volvo kullandım, 420hp e92 m3 kullandım bir ton geçmişim var gelmiş bana ufacık oğlan1500 devirde 200 tork alıyorum, sen ne bilion ki diyor



    Ya delikanlı, anlattığım şeyin ne performansla alakası var, ne 1.5 motorla ne skyactiv bilmemneyle, basitçe verimlilik tüketim/performans dengesinden bahsettim ki değindiğim motorda 2.0 skydı 1.5in tüketimini yazdım geçtim sadece, ulan kafanız basmıyorsa veya okuduğunuzu anlamıyorsanız uzayın be kardeşim ya. Ha polemik çıkarıp bi halt biliyormuş gibi uzun uzun teknik veri yazmayı seven bir müptela falansan eyvallahda, oğlum bana gelip yarım bar basmayan, şehiri süpüren süpürge görevi gören minnak tsiları çekişi kuvvetli diye övmeyin canınızı yiyim, yokluğunuzu gösteriyorsunuz başka bişey değil

    Ufacık oğlan dediğin 32 yaşında adam var karşında. Delikanlı olsa olsa sen olursun. M3 kullandıysan ki bende kullandım o zaman adam gibi atmosferik nedir, mazdadaki dandini atmosferikler nedir gayet iyi ayırd ederdin.

    Lanlı lunlu, oğlumlu artist konuşmaları da geçelim ibibikliğin lüzumu gerek yok.

    Çevir kazı yanmasın yapıyorsun şimdi, tsi motora elektrik süpürgesi deyip, termal verimlik deyip gelmiş 1,5 atmosferik edebiyatı yapıyorsun forumda. Sonra da şöyle delikanlı, böyle ben onu demek istemedim, sen anlamadın vs vs. Yemezler. Boyunuzdan büyük laf konuşursanız karşınıza da cevabınızı alırsınız. Hadi bakalım.




  • 01tuğra01 kullanıcısına yanıt
    En temizi elektrikli hocam vites filan yok direk lastiğe bağlı elektrik motoru

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.