Şimdi Ara

golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
1
Favori
8.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Celal

    Fiyasko dediğin 1.3 mjet in triger kayışı yerine konmuş zincirin bakımı dahi 250bin km de bir.

    engine of the year ödülünü alan motorlardan bahsediyoruz.

    avrupanın büyük üreticilerinden bahsediyoruz.

    sen tabi kafanı bloktan egzantrik amerikan motorlarına takmış olduğun için kimin hangi maddeyi blokta kullandığından heberin yok

    birşey biliyormuş gibi yorum yapma.seni herkes tanıyor

    bu arada gp geçen sene sen uyurken bizde 10 bin adedi geçti.

    şubat 2007 de avrupanın en çok satılan aracıydı.
  • ben multijet kulllandıgım için solemıyorum ama şimdiye kadar multijetten sorun yaşayan kimseyede rastlamadım....öyle bi söyleyiş tarzı varki multijetleri tamamen cope attı arkadaş..sanki 307 den bahsedioruz
  • bence astradaki çok tutmayacaktır yine fakat yeni gelcek corsadaki opc versiyondaki 1.6 192 beygir motorlar daha iyi siz düşünün astrada bu ivmelenme varsa corsada 10beygir fazlasıyla nasıl bir ivlemenme olur diye avrupa satış fiyatı corsa opc: 22500euro tr fiyatıda 45.000 lira falan olacakmış ki diye okudum bi aya kadar gelir herhalde. bence o dahada iyi golfün performansı iyi fakat bu motor golflerin bakım masrafları yüksek diye okudum vede bunlardan avrupadada hala çok fazla satmıyo çünkü kendi 2.0 turboları bile daha ucuz bakım ve daha uzun motor ömürlerine sahip.bunlardaki ne kadar tam bilmiyorum ama biryerde 300.000 km testi vardı galiba golfün aslında fena değil astradada bu rakam 400.000 km diye biliyorum tabi bu oto dergilerinin rakamı tam olarak bunu bilen varmı resmi bir açıklama varmı
  • @GÖRELE 2000

    WALLA BUNA SENDE ŞAŞIRACAKSIN AMA İLK DEFA SANA KATILIYORUM, HANI 1.4 TSI MOTORLAR ÇOK AZ YAKITLA UÇARDI, KAÇARDI, ZIPLARDI.
    NE FARKI KALMIŞ 1.6 ASTRA TURBODAN?

    DEMEKKİ ATIP TUTTUKLARI KADARDA YOKMUŞ.

    BENCE BU DURUMDA TURBO ASTRA ALMAK DAHA MANTIKLI.

    AMA DAHADA MANTIKLI OLAN TURBO AUDI ALMAKTIR
  • WALLA BİZİM ŞİRKETTE BİR SÜRÜ DOBLO VAR, İŞİM GEREĞİ BAZEN KULLANIYORUM.

    MESELA DOBLO 1.9 LAR VAR. ÇOK SÜPER ÇOK SERİ BİR ARABA.

    BİRDE DOBLO 1.3 MULTİJETLER VAR.

    TEK KELİMEYLE FİYASKO... ARABAMI KAĞNIMI BELLİ DEĞİL WALLA.

    ÜZGÜNÜM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    ben multijet kulllandıgım için solemıyorum ama şimdiye kadar multijetten sorun yaşayan kimseyede rastlamadım....öyle bi söyleyiş tarzı varki multijetleri tamamen cope attı arkadaş..sanki 307 den bahsedioruz


    Boşver sen onu.

    opel bile astra 1.3 mjet (cdti) sayesinden en çok satılan hb ünvanını yakaladı.

    ağır kasaları uçurmadığı doğal olarak doğrudur.yeterli performans sunar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sephiroth -- 20 Mayıs 2007; 2:44:21 >
  • http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13985

    buradaki testte vw performans olarak daha önde

    ama bundanda önemlisi tsı motorun zaten aşırı beslemeli diyer motorlara oranla bi iddiası yoktu

    tsı motorun iddiası atmosferik motorlara oranla daha verimli ekonomik ve güçlü olduğuydu diyer aşırı beslemeli motorlara oranla daha iyi olarak lanse edilebileceyi tek noktası turbo boluğu yaşatmayacağıydı ki yaşatmadığıda ortada

    şimdi astra iyi turbo boşluğu olmayan bir turbo motorla geldiyse burada opeli tebrik etmek gerekir vw yi karalamak deyil

    vw turbo boşluğunu kaldırmak için kompresör kullanmış opel daha farklı bir yol denemiş olay bu


    bunun bize avantajı daha güçlü araçları daha ucuza alaibleceyimizdir

    atmosferik motorlar aynı hacimlerde 110 bg lerde dolaşırken bu motorlar 170-180 bg ler ve çok iyi yakıt tüketimleriyle çıktılar ortaya sonunda ucuz ama güçlü otomobillere sahip olabiliriz belki




  • arkadaşlar bilginin kaynağıhttp://www.auto-motor-und-sport.de /tests/vergleichtest/hxcms_article_503624_13987.hbs?ext_site_number=3
    quote:

    Orjinalden alıntı: yavuz6677
    Astra 1.6 Turbo CosmoLeistung 132 kW (180 PS)
    Beschleunigung 7,3 s
    Elastizität 80-120 km/h im höchsten Gang 9,8 s
    Höchstgeschwindigkeit 221 km/h
    Testverbrauch 9,9 L/100 km
    Bremsweg aus 100 km/h 37 m
    Grundpreis 23905 €
    VW Golf GT 1.4 TSILeistung 125 kW (170 PS)
    Beschleunigung 7,7 s
    Elastizität 80-120 km/h im höchsten Gang 10,2 s
    Höchstgeschwindigkeit 220 km/h
    Testverbrauch 9,5 L/100 km
    Bremsweg aus 100 km/h 38 m
    Grundpreis 24031 €
    bu bilginin kaynagı nerde?
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    auto motor und sport dergisinin golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları:
    golf astra
    0-100 m : 7.7 sn 7.3 sn
    80-120 km hızlanma: 10.2 sn 9.8 sn
    maksimum sürat : 220 km 221 km
    fren mesafesi : 38 m 37 m
    tüketim : 9.5 litre 9.9 litre






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nebel -- 20 Mayıs 2007; 23:17:57 >




  • bu arada derginin bu iki araç hakkındaki genel puan değerlendirmesi de şöyle: golf 650 puan üzerinden 503, astra 650 puan üzerinden 486
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    ben multijet kulllandıgım için solemıyorum ama şimdiye kadar multijetten sorun yaşayan kimseyede rastlamadım....öyle bi söyleyiş tarzı varki multijetleri tamamen cope attı arkadaş..sanki 307 den bahsedioruz


    Boşver sen onu.

    opel bile astra 1.3 mjet (cdti) sayesinden en çok satılan hb ünvanını yakaladı.

    ağır kasaları uçurmadığı doğal olarak doğrudur.yeterli performans sunar.






    Evet kağnıya göre iyi bir performans sunuyor.. 1 hafta kullandım 1.3 mjet gitmiyor araba.. Ne kadar zorlarsan zorla yook. Bu arada taksiciler 1.3 mjet li albea lara ALBELA demiyolarmıydı?

    VW konusuna gelince pek zannetmiyorum buda yeni passat ların dizel motorları gibi fiyasko olacak. Gidin bostancı sanayiye vw servislere hepsinin önü dizel passat dolu.




  • gördüğünüz gibi performanstada golf gt önde ,yakıt tüketimindede öndedir
    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13985

    arkadaşın verdiği veriler kolpa 8,2 sanide 100 kmye cıkan astra 1.6 turbo 7,2 saniye yazmıs
    golf 0-100 olsun performans olsun yakıt tüketimi olsun daha iyi seçmişler



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavuz6677 -- 20 Mayıs 2007; 12:38:08 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    quote:

    Orjinalden alıntı: Akincl

    quote:

    Orjinalden alıntı: shamsheytani

    ben multijet kulllandıgım için solemıyorum ama şimdiye kadar multijetten sorun yaşayan kimseyede rastlamadım....öyle bi söyleyiş tarzı varki multijetleri tamamen cope attı arkadaş..sanki 307 den bahsedioruz


    Boşver sen onu.

    opel bile astra 1.3 mjet (cdti) sayesinden en çok satılan hb ünvanını yakaladı.

    ağır kasaları uçurmadığı doğal olarak doğrudur.yeterli performans sunar.






    Evet kağnıya göre iyi bir performans sunuyor.. 1 hafta kullandım 1.3 mjet gitmiyor araba.. Ne kadar zorlarsan zorla yook. Bu arada taksiciler 1.3 mjet li albea lara ALBELA demiyolarmıydı?

    VW konusuna gelince pek zannetmiyorum buda yeni passat ların dizel motorları gibi fiyasko olacak. Gidin bostancı sanayiye vw servislere hepsinin önü dizel passat dolu.



    Albea taksi olarak tutuldu.performansı da yeterli.70 hp.

    drag arabası değil.

    dizel passat lar fiyasko ise bütün tdi lar fiyaskodur.

    doğru mu anladım?




  • 200 000 km devirmiş TDI Passatlar hala 100 kmde 4 litre ile sellektör yapıyorsa, fiyaskonun tanımı değişmiş demekki..

    Avrupa yavaş yavaş, küçük hacim-yüksek güç felsefesine kayıyor. VW, Opel, BMW, Peugeot, Fiat bu şekilde ürünlerini sunmaya başladılar.

    Japon kullan at mantığı yoktur. Oradaki mantık , Japon vergi sisteminden kaynaklanıyor. Aracın yaşı ilerledikçe vergisi artıyor. 3-4 senede araç yenilemek daha mantıklı oluyor. Tüketimi ve üretimi artırmak için düşünülmüş bir yöntem.
  • arkadaş yanılıyor. bu verileri ben kafamdan yazmadım. bu değerler auto motor und sport test sonuçları. linki de vermiştim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yavuz6677

    gördüğünüz gibi performanstada golf gt önde ,yakıt tüketimindede öndedir
    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13985

    arkadaşın verdiği veriler kolpa 8,2 sanide 100 kmye cıkan astra 1.6 turbo 7,2 saniye yazmıs
    golf 0-100 olsun performans olsun yakıt tüketimi olsun daha iyi seçmişler





  • senin verdiğin linke giremedim başta hata verip durdu
    ben sana en önemli test yapan derginin linkini verdim autobild golfu tüketim ve performansla birinci seçmişler
    birde ben sana kafandan yazıyorsun demedim sadece bunu karşılastıranlar kolpa karsılastırmıs

    quote:

    Orjinalden alıntı: nebel

    arkadaş yanılıyor. bu verileri ben kafamdan yazmadım. bu değerler auto motor und sport test sonuçları. linki de vermiştim.
    quote:

    Orjinalden alıntı: yavuz6677

    gördüğünüz gibi performanstada golf gt önde ,yakıt tüketimindede öndedir
    http://www.autobild.de/test/neuwagen/artikel.php?artikel_id=13985

    arkadaşın verdiği veriler kolpa 8,2 sanide 100 kmye cıkan astra 1.6 turbo 7,2 saniye yazmıs
    golf 0-100 olsun performans olsun yakıt tüketimi olsun daha iyi seçmişler







  • bu iki arabayı karşılaştırmayı düşünen arkadaşa tek lafım aynı segmentte değiller aynı ağırlıkta değiller ve aralarında 10bg ve 200cc 13nm tork fark var bence bu astıranın ne kadar iyi olduğunun kanıtı çünkü günümüzde 10kilo fark bile draglar da yani hızlanma değerlerinde önemliyken aralarında yüzlerce kilo fark olan bu iki arabayı karşılaştırmak mantıksız lamborgini süperleggera(0-100 4.3) nın ferrari f430 dan(0-100 4.0) kötü olupta aynı motor la çıkan yeni versiyonunda sadece 63kg lik bir hafiflemeyle 3.7 saniye 0-100km dercesi herşeyi açıklar
  • test sonuçları arasında belirgin farklar yok ilginç
  • merhaba bu motorlar hakkında daha açıklayıcı bilgiler verebilirseniz sevinirim bu konuda pek bilgili değilim
  • Cela Soylunun dediğine kısmen katılıyorum.
    Küçük hacime aşırı besleme motor ömrünü kısaltır.

    Daha az hacim daha fazla sürtünme.
    Küçük bir alanda madde daha fazla hareket eder mantık olarak.
    Büyük hacimli atmosferik amerikan arabaları bu yüzden 100 sene dayanıyor.

    Motor daha çabuk devirlenir ama yıpranma aşınma daha fazla olur.
    vw mühendisleri blokda,pistonlarda nasıl bir metal kullandı bilemeyiz tabiki.
    Boraks kullanmış olabilirlermi acaba?

    vw tsi 140 lık ve 170 liklere önyargı ile bakıyoruz.
    Motor bu küçük hacme nasıl dayanacak diye tereddüt ediyoruz.Üstünden seneler geçecek ve kullanılan metal bu aşırı besleyemeye dayanacak 300 bin km yapacak o zaman önyargılarımız kırılacak.

    Celale kısmen katılıyorum dedim,çünkü opel astra 1.6 turboya dayanır.
    1.6 o kadar küçük bir hacim değil.1.4 le 1.6 arasında azımsanmayacak kadar hacim var.
    Tek beslemeli 1.6 turbolar uzun zamandır kullanılıyor.

    Bu iki araçtan tercihim astra 1.6 olurdu.
    Fakat 2.0 turbo golf varsaki vardır mutlaka dışarıda.Tadından yenmez.

    Kısadan hisse aşırı beslemede büyük hacimden yanayım.
    Ciğer meselesi.
    Uzunda 1.4 araca 200 hp de koysan 155 hp lik 2.0 araç yanında uzar gider.
    soluğu kesilir.




  • düşük hacimli bir motor nasıl böyle bir performans veriyor çok ilginç
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.