Şimdi Ara

golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
160
Cevap
1
Favori
8.538
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 si de tutulmayan araçlar..nedense

    çevrede daha çok görmek isteriz.

    2000-01 astra golflere set döşeyip bağırttırıp duracaklarına az daha dişlerini sıkıp şunlardan birini alsalar daaa ii olur
  • Benim için de konu kapandı .

    şikayet de ettim ama ceza vermedikleri için terbiyesizliğe devam ediyor.

    uğraşmaya deymez.gelir yine hikaye anlatır.
  • doğuş otonun sahibini verseler elime sabaha kadar döverim o herifi.böyle bi şey görmedim ben yaaaaabi daha vw almıycam bu adiler yüzünden opel vw gibi kaliteli ama fiyat farkına bak of beaaaa.ama suç bizde sanki başka marka yok
  • Ağlamaya devam ne cezası ya terbiyes,zliği yapan sensin baştan beri hala devam ediyorsun galiba fiat sana para falan verdi.ağla ağla açılırsın ezikliğe devam et çocuk olanda sensin şikayet ediyorsun haaaa kim çocuk acaba biraz karekterli olda adam gibi dikil karşımda!!!
  • ya arkadaslar ben bu ki aracla ozellikle ilgileniyorum.
    yeni astra 180 hp yi de cıktıgından beri takip ediyorum.
    Daha turkiyede dogru durust bi testi yapilmadigina gore (yapilacak olanlarda ne derece tarafsız, guvenilir oda saibeli)

    bikac fikir edinmek icin yurtdisi testler ve tr de bu forum var.Ama otomobille ilgili her konuda oldugu gibi burda da bi tartisma ortami olmus gene.

    ben bunu kınıyorum ve konunun kilitlenmesine de siddetle karsiyim.

    ben burdan takip etmek konuyla ilgili fikir edinmek istiyorum.

    seviyesiz tartismalara donmesin lutfen. iki arkadas normal sınırlar icerisinde fikirlerini paylasiyolar baska arkadasların uzatmasına ne gerek var.
    ekliyceginiz duzgun, dogru bi kaynak yoksa seviyeyi dusurmeyin işte..
    bukadar soylemek istedigim.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xtatic

    ya arkadaslar ben bu ki aracla ozellikle ilgileniyorum.
    yeni astra 180 hp yi de cıktıgından beri takip ediyorum.
    Daha turkiyede dogru durust bi testi yapilmadigina gore (yapilacak olanlarda ne derece tarafsız, guvenilir oda saibeli)

    bikac fikir edinmek icin yurtdisi testler ve tr de bu forum var.Ama otomobille ilgili her konuda oldugu gibi burda da bi tartisma ortami olmus gene.

    ben bunu kınıyorum ve konunun kilitlenmesine de siddetle karsiyim.

    ben burdan takip etmek konuyla ilgili fikir edinmek istiyorum.

    seviyesiz tartismalara donmesin lutfen. iki arkadas normal sınırlar icerisinde fikirlerini paylasiyolar baska arkadasların uzatmasına ne gerek var.
    ekliyceginiz duzgun, dogru bi kaynak yoksa seviyeyi dusurmeyin işte..
    bukadar soylemek istedigim.

    golf 750 kilometre gimektedir
    astra 660 kilometre gitmektedir bu değer tüketim için az bir değermi yaklaşık 110 km fark.....

    Vw nin 0-100 ü 7,6 demişler
    opelin ise 8,0 demişler


    0-130 ise vw 12.0 saniyede

    opel ise 12,5 saniyede

    fiyatları ise almanyada ki fiyatı

    Vw 24 bin euro

    opel 23 bin euro


    yani anlıycagınız Vw Golf un Opel astradan beygiri güçsüz olmasna rağmen birinci seçmişler Golfu

    Hem daha az benzin harcıyor hem daha fazla performans saglıyor Golf

    kilo farkına gelince 100 kg fark var yaklaşık ama onuda beygir farkına eklersin


    al hocam sana test verileri ürkiye fiyatıda her iki araçın hemen hemen aynıdır




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu


    quote:

    Orjinalden alıntı: ..dEnZeL..


    quote:

    Orjinalden alıntı: Cela Soylu

    o motorların 2 side kesin 100 bin km de pert.. kimin başına patlarsa artık...



    Ne alakası var ?


    Maddenin kanununa ters.. Düşük hacimli bir motora hem supercharger vede turbo uygularsan en kısa zamanda eline alırsın motoru..... 1.3 multijetler gibi fiyasko olur...



    1,3 multijet motorlar mı fiyasko olmuş?? Halla halla....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi melankolik23 -- 23 Mayıs 2007; 1:37:01 >




  • Konunun tamamını okuyamadım.Vw nin 1.4 170 hp lerinin motor ömrü direkt kullanıcılara bağlıdır.
    Eğer sen sürekli motora yuklenırsen Celal in dediği gibi motoru yersin.Ama adabına göre gerektiğinde basarsan o zman da durup dururken motor bitmez. 300 bini de devirirsin
    Koskoca markaların muhendıslerının testlerını bizim önyargılarımız etkilemez bile

    Ama Celal 1.3 motor fiyasko değil sana kim dediyse onlarla muhattabını kes
    Kandırmıslar seni



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SeLiM_50 -- 23 Mayıs 2007; 2:56:00 >




  • arkadaşlar autoshow 12-18 haziran sayısı
    GOLF GT 1.4 TSI 170HP ---- ASTRA 1.6 TURBO 180HP
     golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları


     golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları


     golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları


     golf 1.4 170 beygir ve astra 1.6 180 beygir test sonuçları




  • Puan tablosuna bakınca sadece motorlar karşılaştırılmış, tsi alt devir cansızlığını yenerek 1. olmuş.

    Ama işçilik, iç mekan kalitesi, yol tutuş yok ve bir çok özellik karşılaştırmada yok...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Puan tablosuna bakınca sadece motorlar karşılaştırılmış, tsi alt devir cansızlığını yenerek 1. olmuş.

    Ama işçilik, iç mekan kalitesi, yol tutuş yok ve bir çok özellik karşılaştırmada yok...

    hocam dergiyi okudun mu?
  • okumadığı belli
    almaya gitti heralde
  • Okudum, dün okudum, tsi kendinden bekleneni vermiş, turbo araçların en büyük sorunu olan alt devir cansızlığını kompresör sayesinde çözmüş.

    astra için vahşi ve sinirli demiş, 2000 devirden sonra yerinde durmuyor demiş:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Puan tablosuna bakınca sadece motorlar karşılaştırılmış, tsi alt devir cansızlığını yenerek 1. olmuş.

    Ama işçilik, iç mekan kalitesi, yol tutuş yok ve bir çok özellik karşılaştırmada yok...

    hocam dergiyi okudun mu?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Okudum, dün okudum, tsi kendinden bekleneni vermiş, turbo araçların en büyük sorunu olan alt devir cansızlığını kompresör sayesinde çözmüş.

    astra için vahşi ve sinirli demiş, 2000 devirden sonra yerinde durmuyor demiş:)

    quote:

    Orjinalden alıntı: agiegas


    quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Puan tablosuna bakınca sadece motorlar karşılaştırılmış, tsi alt devir cansızlığını yenerek 1. olmuş.

    Ama işçilik, iç mekan kalitesi, yol tutuş yok ve bir çok özellik karşılaştırmada yok...

    hocam dergiyi okudun mu?



    o zaman TSI iyi motor diye kabul ediyosun ama astra sürüş keyfi yol tutuşu gibi konularda daha üstün diyosun öyle mi?




  • İkiside güzel araba. Golf ün motorunu geçenlerde biraz değerlendirme fırsatım oldu ama jettaydı araba. Biraz ağır galiba jetta golften motor gerçekten çok iyi ayrıca içeri motor sesi gelmiyordu. 5 kişiyle bile araba oldukça iyi performans sergiledi.
  • Golfe tsi ve DSG şansımanıyla kim kötü diyebilir ki?

    Ama bana göre tipi, içi mekan kalitesi--işçiliği ve almanyada astranın biraz daha pahalı olmasına rağmen TR de yaklaşık 4 bin YTL daha ucuz olmasıyla ASTRA bir adım önde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 13 Haziran 2007; 14:38:59 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Golfe tsi ve DSG şansımanıyla kim kötü diyebilir ki?

    Ama bana göre tipi, içi mekan kalitesi--işçiliği ve almanyada astranın biraz daha pahalı olmasına rağmen TR de yaklaşık 4 bin YTL daha ucuz olmasıyla ASTRA bir adım önde...


    eyvallah tercih meselesi sonuçta sen astranın görüntüsünü beğenirsin ben golfün...
    ama bence iç mekan ve işçilikte golf bi adım önde motoru da daha verimli aradaki bikaç milyar fark sorun olmaz gider golf alırım
  • Hep aynı hata... astranın , golfden iç mekan kalitesi ile daha pahalı olması lazım, zaten almanyada da öyle, siz kaliteye değil doğuşa veriyorsunuz paranızı...

    O dergilerin hepsi yazdı, hele de en büyüğü AMS de yazdı..
    Kompakt sınıfta iç mekan kalitesinde astranın eline kimse su dökemez diye...

    O yüzden boşuna kendini kandırma...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gorele2000 -- 13 Haziran 2007; 15:05:03 >
  • Astra GTC

    araba böyle olmalıu işte
  • quote:

    Orjinalden alıntı: gorele2000

    Hep aynı hata... astranın , golfden iç mekan kalitesi ile daha pahalı olması lazım, zaten almanyada da öyle, siz kaliteye değil doğuşa veriyorsunuz paranızı...

    O dergilerin hepsi yazdı, hele de en büyüğü AMS de yazdı..
    Kompakt sınıfta iç mekan kalitesinde astranın eline kimse su dökemez diye...

    O yüzden boşuna kendini kandırma...


    yorumumun başına BENCE yazdım astraya da golfe de bindim BENCE golfün içi daka kaliteli daha ferah
    astranın plastik bitim yerlerinde çapaklardan geçilmiyor malzeme kalitesi iyi tamam da işçilik senin söylediğin kadar değil ve boğukluğu da cabası...
    AMS iyi bir dergi ama o ne derse o olur diye bişey yok...
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.