Şimdi Ara

Gold Grubu dört şirketi için iflas erteleme istedi (23. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
929
Cevap
18
Favori
38.642
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • sanalpazar söz veriyor mağduriyetler giderilecek hemde faliyete devam edecek çünkü sanalpazar gold mağazacılığın değil gold internetin şirketi ve sanalpazar faiz erteleme talebinde bulunmadı bankalar tarafından yanlış anlaşılmalar var kısa sürede bu durum düzeltilecek diyorlar.

    http://www.sanalpazar.com/sp_bilgilendirme.php
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Deadwood

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdinç B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deadwood

    Bir firma hatalı bir fiyat girdiğinde ürünü göndermediği zaman neden firmaya bu kadar kaydırırsanız anlamam..Bunu yapanlar genellikle ölücüler..Gönderirse "offf süper"" göndermezse " en kötü firma".. Ürünün fiyatını orda çalışan bir arkadaş yanlışlıkla girmiş olabilir sırf siz çok ucuza ürün alacaksanız diye belki işinden olacak belki ondan kesecekler?

    Ürün yanlış gönderilir,ürün iadesi almazlar,garanti sorunu çıkartırlar,müşteri hizmetleri geç cevap verir,kötü davranır vs vs bunlara tepki gösterilir ama sırf ürün fiyatı yanlış girildi diye firmayı kötülemek neyin kafası?

    Hocam sen neyi savunuyorsun anlamadım. Ben ucuz üründen bahsetmiş miyim? Ben ekran kartı alıyorum, Sapphire almak istiyorum, adam önce paramı alıyor, sonra ya kardeş bizim eleman yanlış ilan açmış gel sana powercolor verelim diyor. Ben bunu neden kabul edeyim, ya da neden paramın 1 hafta bu adamlarda bloke olmasına göz yumayım? Yanlış zamanda yanlış yere mesaj atmışsın.

    Ben senden alıntımı yapmışım? Niye üstüne alındın senin anlattığın ile benim anlattığım farklı şeyler..Keşke önce okusaydın

    Hocam sen de keşke kime yazdıysan alıntılayarak yazsaydın, tam benim mesajın altına gelince kükredim kusuruma bakma Ölücü lafını bana dedin sandım o yüzden kızdım biraz.




  • bizim burda diğer firmalar marketse gold resmen bakkal dükkanı gibi içinde ürün yok işyeri ufak ama buna rağmen 4 5 tane eleman görürdüm hep ortada bunlar bu kafayla giderse batar diyodum hakkaten batacaklar gibi umarım kendilerini toparlarlar sonuçta kaç ailenin ekmek kapısı
  • htepeli kullanıcısına yanıt
    biran önce kullan yoksa puff
  • Gold'un gideceği 2009-2010 yıllarında belli olmuştu. Çöküşleri o zaman başladı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gatetrans -- 8 Ocak 2016; 14:22:34 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B_O_S_S

    quote:

    Orijinalden alıntı: beycemm

    Hizlial ile kredi kartının CHip paraları ile alışveriş yapılıyordu, var mı başka bunun gibi site ?

    Sende hemen hızlıal'ı gömmüşsün be hocam
    Bu arada soruna cevap vereyim, ne yazık ki bu tip bir site şimdilik yok ve var olacağınıda sanmıyorum. Bende puanlarımı hızlıal da biriktiriyorum.
    Umarım batmazlar, rekabet açısından ve bize sunduğu bu tip nimetler yönünden güzel site.

    Aynen umarım batmazlar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Erdinç B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deadwood

    quote:

    Orijinalden alıntı: Erdinç B.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Deadwood

    Bir firma hatalı bir fiyat girdiğinde ürünü göndermediği zaman neden firmaya bu kadar kaydırırsanız anlamam..Bunu yapanlar genellikle ölücüler..Gönderirse "offf süper"" göndermezse " en kötü firma".. Ürünün fiyatını orda çalışan bir arkadaş yanlışlıkla girmiş olabilir sırf siz çok ucuza ürün alacaksanız diye belki işinden olacak belki ondan kesecekler?

    Ürün yanlış gönderilir,ürün iadesi almazlar,garanti sorunu çıkartırlar,müşteri hizmetleri geç cevap verir,kötü davranır vs vs bunlara tepki gösterilir ama sırf ürün fiyatı yanlış girildi diye firmayı kötülemek neyin kafası?

    Hocam sen neyi savunuyorsun anlamadım. Ben ucuz üründen bahsetmiş miyim? Ben ekran kartı alıyorum, Sapphire almak istiyorum, adam önce paramı alıyor, sonra ya kardeş bizim eleman yanlış ilan açmış gel sana powercolor verelim diyor. Ben bunu neden kabul edeyim, ya da neden paramın 1 hafta bu adamlarda bloke olmasına göz yumayım? Yanlış zamanda yanlış yere mesaj atmışsın.

    Ben senden alıntımı yapmışım? Niye üstüne alındın senin anlattığın ile benim anlattığım farklı şeyler..Keşke önce okusaydın

    Hocam sen de keşke kime yazdıysan alıntılayarak yazsaydın, tam benim mesajın altına gelince kükredim kusuruma bakma Ölücü lafını bana dedin sandım o yüzden kızdım biraz.

    Yok hocam sana yazmadım kusura bakma yinede :)




  • Hızlıal piyasadaki çoğu rakiplerine göre daha düzenli iş yapıyordu. Ayrıca ne olursa olsun batmaları taraftarı değilim. Sonuçta yüzlerce kişi ekmek yiyor.
  • Goldan ve hizlialdan fiyasinin cok altinda urunler almistim. Sahsen kapanmasini istemem

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: resulcaliskan

    Hızlıal piyasadaki çoğu rakiplerine göre daha düzenli iş yapıyordu. Ayrıca ne olursa olsun batmaları taraftarı değilim. Sonuçta yüzlerce kişi ekmek yiyor.

    Ne olursa olsun batmaları taraftaları değilim sözünüz çok yanlış bir söylemdir. Bir firma müşterilerini mağdur ediyorsa verdiği sözlerde yerinden durmuyorsa o firma batmasında satış rekorları mı kırsın? ( Hızlıal kötü hizmet veriyor müşterilerini mağdur ediyor demiyorum )

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tahminin Hızlıal ile Gold u birileri satın alır, boş bırakmazlar.
  • ilk defa sanalpazar kullanarak satış yaptım. Umarım paramı alabirim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB akbabalar gibi ellerini ovuşturmaya başlamış, fiyatlara dayamak için.
  • Sanalpazar.com hakkında...


    Bağlı bulunduğumuz Gold Gruba ait dört şirket 4 Ocak tarihinde iflas erteleme isteğiyle 4. Asliye Hukuk Mahkemesine başvurmuş, mahkeme aynı gün tedbir kararı almıştır.

    Sanalpazar.com'un sahibi olan Gold İnternet Teknolojileri A.Ş. bu dört şirketten biri değildir.

    Ancak, yaygın yanlış anlamalar nedeniyle, bir grup şirketi olarak Sanalpazar.com'un çalışmakta olduğu bankalardan bazıları ile sorunlar yaşanmaktadır.

    Son günlerde Sanalpazar.com'da üyelerimizin yaşadığı sorunların nedeni budur. Nitekim, diğer grup şirketleri için başvuruda bulunulan 4 Ocak günü, Sanalpazar.com'un hiçbir ödeme sorunu olmamış ve ödeme bekleyen 1.229 satıcı üyesinin, 3.074 satış işlemine ilişkin ödemeyi sorunsuz ve eksiksiz yapmıştır.

    Mevcut sorunlar bankalar ile sürekli görüşülerek birer birer çözümlenmektedir.

    Sorunların her an çözülebileceği inancı ile sitemizdeki satış işlemlerini sonlandırmadık.

    Bu arada ödeme yaparak ürün satın alan üyelerimizin ödemeleri ya bize ulaşmamakta ve bankalarda beklemekte, ya da bizim banka hesaplarında beklemektedir.

    8 Ocak 2016 Güncelleme: Sanalpazar.com hesaplarına ulaşabilen ödemeler, sırası ile geri iade edilmektedir. 8 Ocak 2016 Saat 12:00 itibariyle 1.644 üyemizin 1.943 ödemesi kartlarına iade edilmiştir ve iade işlemleri aralıksız devam etmektedir.

    Bir sonraki açıklamamız 12 Ocak 2016 Saat 12:00'da yapılacaktır.

    Saygılarımızla.




  • İçimin yağları eridi resmen.

    7-8 yıl önce o zaman için hatırı sayılır bir meblağya dönemin sağlam ekran kartlarından birisini almıştım. Yanlış hatırlamıyorsam ekran kartı 2 ay sonra perte çıkmıştı.

    Bu arada overclock filan işim olmaz. Bellli ki imalat hatası. Teknik servise ürünü teslim ettikten son ne arayan oldu ne de soran. Telefon desen cevap veren yok. 45g sonra gittiğimde ithalatçı firmadan bilgi bekliyoruz cevabı almıştım.

    Daha sonra kutusunda çıkan garanti belgesindeki ithalatçı firmayı araştırdığımda bunların grup firması olduğunu öğrendim. Ertesi gün sağlam bir kavga çıkarmıştım bahçelievler gold bilgisayarda.

    Hiçbir hakkımı alamadan, lanet okuyarak eve dönmüştüm. O tarihten beri grubun hiçbir platformundan alışverişim olmadı. Eşi dostuda uzak tutmuştum.

    Gün bugünmüş. Orada ekmek parası dertinde olan çalışanlarına lafım yok. Ancak müşteriyi bu kadar hor gören, kazıkçı tahtakale zihniyetindeki, çapsız vizyonsuz adamların sonu tabiki böyle olacaktır.




  • Hızlıal'ı severim adamlar hem uyguna satiyo hem ürünlerinin arkasindalar. Axen led tv almistim 3 gun sonra bozuldu geri gonderdim adamlar sorgusuz sualsiz ucret iadesi yapmisti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alıcının ürünü alıp onay verdiği ürünlerin bedeli alıcıya mı iade edilecek yoksa bize mi arkadaşlar? Benim satış işlemi 6'sında onaylanmıştı.
  • Ben hizlial dan yigenime lg magna telefon aldim 6 gun sonra gonderemiyoruz dediler, aradim 100 tl daha fazla olan bi telefonu istedim, gonderecegiz dediler, bakalim ne olacak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hizlial i bende severim fiyatlarida genel olarak iyiydi hala yillar yillar once kargonun yaninda beles verdikleri 2 tane mouse pad duruyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • _numlock_ kullanıcısına yanıt
    Orasını bende çözemedim iade işlemleri muhtemelen kargolanmamış ürünler için geçerli diye düşünüyorum ben satıcıyım ürünü alıcı onayladı para alıcının kartınamı iade edilecek diye sordum bu cevabı verdiler.

    Bankalarla yaşadığımız geçici sorunlar nedeniyle ödemelerde aksaklıklar yaşanmaktadır. Sorunun çözülmesi durumunda ödemelerin olağan şekilde yapılacağını belirtir, konu hakkında kaygılanmamanızı rica ederiz.


    Saygılarımızla,
    SanalPazar
  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.