Şimdi Ara

go-kart yapalım (325. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
6 Misafir (2 Mobil) - 4 Masaüstü2 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.352.614
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj


  •  go-kart yapalım
  • Büyük hayallerle aldığım fzr 400 4 silindir yamaha makinemi satıyorum yarım marşta çalışan heryeri orjnal ve anahtar deymemiş bir makine 97 99 model arası makine herşeyiyle faal durumda far sinyal stop korna bi motosiklette bulunması gereken herşey orjinal olarak üstünde 59 hp 6 ileri hırpalanmamış bir makine faturası mevcut fzr 400 ler ses ve güç olarak 600 lük çoğu makineden iyidir ama yakıtı azdır büyük avantaj uzun uzun yazdım istediğim fiyatı veren arkadaşa satıcam peder bey almama zaten karşıydı en son kazmayı elinden aldım iyi günler.
  • MÜCTEBA Abi oynayan kısma değilde şaseye bağlasan dha ii olmaz mı salıncağa bağladı mı her yaylanmada mmotor da sallanacak. aamörtisörün amacı da sallanmaması değil mi
  • abi bence kırmızıyla çizdiğim yerlere maviyle çizdiğim tekerlerden koy 35 40 cmlik biryere çıkacağın zaman palet zorlanmaz.palet için daha hayırlı olur diye düşünüyorum


     go-kart yapalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ixir111

    bir tane de video çok karanlık içersi iyi çıkmadı pek
    bir takozun üstünden geçme denemesi
    yorumlarınız önerileriniz varsa bekliyorum
    hidrolik pompalardan biri 300 barı gördü
    hidrolik çok ısınmamıştı bakalım soğutucu ısıya çözüm olacakmı?
    test sürüşünden sonra göreceğiz artık



    Öncelikle herkesten farklı bir konsept çalışması yaptığın ve bunuda başardığın için seni tebrik ediyorum.Herkesin cesaret edemeyeceği bir işe giriştin.Hem maddi ,hemde işçilik olarak çok emek sarfettin.Yaptığın araçta çeşitli sorunlar olsa bile bu haliyle dahi taktire şayandır.Sadece kendi imkanlarınla bu işi başarabildiğin için sana bravo.
    Aracı ilk yaptığında beni ürküten ön paletteki uzunca boşluk hala canımı sıkmakta, palette sarkmalar fazlaca olmaktadır.Yaptığın aracın boyutlarına baktığında o engeli hiç zorlanmadan aşması gerekirken, hem çok fazla sarkmalar oluyor hemde tekerler neredeyse birbirine değecek hale geliyor, ön kısımdaki o palet açıklığını azaltabilirsen yada ön tarafa çok daha büyük bir teker koyarsan engelleri daha rahat aşacağını düşünmekteyim.Aracın ençok zorlanma anı ilk tekerin engelin üzerine çıkma anı,ilk teker engeli aştıktan sonra diğerleri daha rahat hareket ediyor.Arka kısımda palet açıklığı daha az, araç aynı engeli geri gerimi daha iyi çıkıyor yosa ön önmü bunu test edersen sana bir fikir verebilir.
    Aracı yağmur çamur diye çıkarmamışsın, senin aracın esas yağmurda çamurda karda iyi hareket etmesi lazım.Sen çıkarmazsan aracı, biz hiç çıkartmayalım gokartları.
    Bu tür araçların yağını soğutmak için radyatörler var, yarısında yağ, diğer yarısında su devirdaim olmakta, ayrıca fan ilede soğutma desteklenmektedir.Sen böyle bir soğutmamı koydun?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mctbs

    Motoru buraya koydum, birtek burası uygun geldi bana. Koltuğu biraz daha ileriye koymam gerekecek galiba. Yakıt deposunu da yukarıya, şasiye sabitlemeyi düşünüyorum çünkü motorun titreşiminden etkilenmesini istemiyorum. Eksozuda söküp atacağım yerine scooter susturucusu tarzı birşey takmayı deneyeceğim.


    Birde usta gözüyle sizler bakın bakalım, insan kendi başına olunca objektif düşünemiyor maalesef.



    Motoru şase arasına titreşimi önlemek için lastik papuç koymalısın, titreşimden dolayı kaynak yerlerini bile koparır zamanla, vidaları çözmeye çalışır, ayrıca titreşim şaseye yayılacağı için titreşimlerle berabe gürültü artar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profezor -- 22 Nisan 2011; 23:35:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RuffLe

    Büyük hayallerle aldığım fzr 400 4 silindir yamaha makinemi satıyorum yarım marşta çalışan heryeri orjnal ve anahtar deymemiş bir makine 97 99 model arası makine herşeyiyle faal durumda far sinyal stop korna bi motosiklette bulunması gereken herşey orjinal olarak üstünde 59 hp 6 ileri hırpalanmamış bir makine faturası mevcut fzr 400 ler ses ve güç olarak 600 lük çoğu makineden iyidir ama yakıtı azdır büyük avantaj uzun uzun yazdım istediğim fiyatı veren arkadaşa satıcam peder bey almama zaten karşıydı en son kazmayı elinden aldım iyi günler.


    Resimlerini koyarsan iyi olur sanırım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    abi bence kırmızıyla çizdiğim yerlere maviyle çizdiğim tekerlerden koy 35 40 cmlik biryere çıkacağın zaman palet zorlanmaz.palet için daha hayırlı olur diye düşünüyorum


     go-kart yapalım



    ALTNKRTL Bu sitede kendini geliştirenlerin başında sen geliyorsun, önce sık sık sorular soruyordun, sonra öğrendikçe olayları kafanda çözmeye başladın ve yorumlar yapıyorsun.Altnkrtl seni tebrik ediyorum.Çözümün doğru yada değil tartışılır ama yorumların genelde güzel.
    Şimdi bu resime göre sana bir öneride daha bulunacağım, 1.önerim ön tekerleklerin diğer tekerlerden çok daha büyük olmasıydı. 2. olarakta ön 2 tekerin açsını normal düz yolda giderken şuan resimde gördüğümüz sağ 2 tekerin açısında olmasını sağlamandır (maviyle işaretli olan tekerler değil sağ paletteki ilk tekerlerin açısında).Hatta o şekilde sabitle veyahut o açıda tutacak çok sert amortisör kullan, engelleri çok rahat çıkacağını düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi profezor -- 22 Nisan 2011; 23:52:45 >




  • ixir abi aklıma güzel bir fikir geldi aracı düz zeminde duruyorken yandan fotoğrafını çekebilir misin?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: altnkrtl

    abi bence kırmızıyla çizdiğim yerlere maviyle çizdiğim tekerlerden koy 35 40 cmlik biryere çıkacağın zaman palet zorlanmaz.palet için daha hayırlı olur diye düşünüyorum


     go-kart yapalım




    teşekkürler altnkrtl

    ön ttaraftaki boşluk çok sorun çıkarırsa bir çözüm bulmaya çalışacağım
    birde olay tekerlerin çapıyla ilgili
    ama ilk tasarım aşamasında teker çaplarını bu tekerlere göre ayarladığım için
    şimdi büyük teker takmam zor esnemelerde birbirine değer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profezor


    quote:

    Orijinalden alıntı: ixir111

    bir tane de video çok karanlık içersi iyi çıkmadı pek
    bir takozun üstünden geçme denemesi
    yorumlarınız önerileriniz varsa bekliyorum
    hidrolik pompalardan biri 300 barı gördü
    hidrolik çok ısınmamıştı bakalım soğutucu ısıya çözüm olacakmı?
    test sürüşünden sonra göreceğiz artık



    Öncelikle herkesten farklı bir konsept çalışması yaptığın ve bunuda başardığın için seni tebrik ediyorum.Herkesin cesaret edemeyeceği bir işe giriştin.Hem maddi ,hemde işçilik olarak çok emek sarfettin.Yaptığın araçta çeşitli sorunlar olsa bile bu haliyle dahi taktire şayandır.Sadece kendi imkanlarınla bu işi başarabildiğin için sana bravo.
    Aracı ilk yaptığında beni ürküten ön paletteki uzunca boşluk hala canımı sıkmakta, palette sarkmalar fazlaca olmaktadır.Yaptığın aracın boyutlarına baktığında o engeli hiç zorlanmadan aşması gerekirken, hem çok fazla sarkmalar oluyor hemde tekerler neredeyse birbirine değecek hale geliyor, ön kısımdaki o palet açıklığını azaltabilirsen yada ön tarafa çok daha büyük bir teker koyarsan engelleri daha rahat aşacağını düşünmekteyim.Aracın ençok zorlanma anı ilk tekerin engelin üzerine çıkma anı,ilk teker engeli aştıktan sonra diğerleri daha rahat hareket ediyor.Arka kısımda palet açıklığı daha az, araç aynı engeli geri gerimi daha iyi çıkıyor yosa ön önmü bunu test edersen sana bir fikir verebilir.
    Aracı yağmur çamur diye çıkarmamışsın, senin aracın esas yağmurda çamurda karda iyi hareket etmesi lazım.Sen çıkarmazsan aracı, biz hiç çıkartmayalım gokartları.
    Bu tür araçların yağını soğutmak için radyatörler var, yarısında yağ, diğer yarısında su devirdaim olmakta, ayrıca fan ilede soğutma desteklenmektedir.Sen böyle bir soğutmamı koydun?




    Öncelikle yorumlarınız için teşekkürler
    maddi ve manevi çok emek harcamadan olmuyor doğru
    ama çok şeyler öğrendiğime inanıyorum
    Denemede ilk kez bir engel koydum ve aşmaya çalıştım
    tabi paleti de denedim kopacakmı diye o yüzden çok yavaş çıktım
    belki ondan zorlanmış gibi görüldü ama büyük engeller için aslında büyük teker
    daha iyi olacağı kesin
    fakat çizim aşamsında bu teker çapına göre ayarladım her şeyi
    esnemelerde de tekerler arası çok az bir mesafe kalıyor değmiyor birbirine
    teker çaplarını büyütmek sorun çıkarabilir

    yağ soğutmada fanlı soğutucu kullandım inşallah işe yarar
    geri geri daha zor olur kanaatindeyim çünkü geri gei giderken sarkma oluyor arkada
    gerdirme arkada olmadığından önde azda olsa bir gerdirme düzeneği var.



     go-kart yapalım




  • ripsaw


     go-kart yapalım
  • resimler
    ripsaw dan örnekler


     go-kart yapalım
  • ripsaw ın ilk versiyonlarından birinin videosunu paylaşmak istedim




  • Howe & Howeyoutube
    Mini Ripsaw UNREAL CRAZY VIDEO of the Most Kickass ATV EVER Built! Newest Vid never released
    http://www.youtube.com/watch?v=XKgi2g-uUBI&feature=related


    bu da çok iyi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: profezor


    quote:

    Orijinalden alıntı: RuffLe

    Büyük hayallerle aldığım fzr 400 4 silindir yamaha makinemi satıyorum yarım marşta çalışan heryeri orjnal ve anahtar deymemiş bir makine 97 99 model arası makine herşeyiyle faal durumda far sinyal stop korna bi motosiklette bulunması gereken herşey orjinal olarak üstünde 59 hp 6 ileri hırpalanmamış bir makine faturası mevcut fzr 400 ler ses ve güç olarak 600 lük çoğu makineden iyidir ama yakıtı azdır büyük avantaj uzun uzun yazdım istediğim fiyatı veren arkadaşa satıcam peder bey almama zaten karşıydı en son kazmayı elinden aldım iyi günler.


    Resimlerini koyarsan iyi olur sanırım.


    elimde fotğraf çekebileceğim bir makine yok en kısa zamanda koyucam aslında gönlüm istediğim aracı yapıp onun fotolarını koymak isterdi ama ailevi nedenler iyi günler.




  • ne yapmışlar yha bir tane kumandalı bir tanede normal tank yapmışlar.maksimum hızı 130 km/h, 90 km hızada 4 saniyede çıkıyomuş.
    adamlarda para çok var. galiba
  • resim
     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi egehan deniz -- 23 Nisan 2011; 19:04:09 >
  • resim 2

     go-kart yapalım
  • resim 3

     go-kart yapalım
  • 
Sayfa: önceki 323324325326327
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.