Şimdi Ara

go-kart yapalım (30. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
134
Favori
3.352.499
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hakkı abi ,sana fazla gelecek parçaları diyordum, kullanmayacaksan ücreti mukabil alayım diyordum.Bkz.bir önceki mesaj.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: BESTE MOTORSPOR

    Tüm forumdaki arkadaşlara selam Karting ile ilgili ne tür malzeme istiyorsanızwww.bestemotorspor.com sitesinden ulaşabilirsiniz ...

     go-kart yapalım


    Forumda yapılmaya çalışılan araçlar genelde offroad kullanım için.Yazacağım malzemelerden sizde olanları fiyatlandırabilirseniz sevinirim.
    -13 Hp marşlı motor( marka belirtiniz)
    -Tork konverter
    -Hidrolik fren sistemi(kaliper, pompa,hortumları ve disk)
    -Koltuk
    -ATV tipi lastikler(20x10)




  • merhaba arkadaşlar benim bir ricam olacaktı sizlerden istanbulda olan go-kart pistlerinin fiyatları ne kadar acaba 10 dakikası 15 ytl diyen var 5 dakika carting yapmak 10ytl diyen var hangi pist ne kadar bunu nasıl öğrenebilirim eğer cevap verebilirseniz çok mutlu olurum teşekkürler şimdiden ...
  • Gusgus
    abicim gokart pistleri ile ilgili Akın beyin 2. sayfadaki açıklamalarıdır bunlar. bilgine. Fiyatlar da 20 ytl. 7 ile 10 dakika arasındaki süreler için isteniyor.
    İstanbul Anadolu yakasındaysan gokart sürebileceğin yerler:
    Otodrom (Orhanlı-Formula1 pistine yakın) :Büyük pist- arabalar fena değil
    Tuzla Karting Pisti : Büyük pist(süper)-dandik ama hızlı arabalar
    İdealtepe Pisti(Maltepe sahil yolunda): Ufak, aksiyonsuz pist- arabalar iyi
    Rahmanlar Migros bahçesi (sahil yolunda):Ufak,aksiyonu bol pist-arabalar iyi
    Real Bahçesi (Kartal köprüsünde): Ufak,aksiyonsuz pist-arabalar iyi

    İyi dediğim arabalarda gaz teli sınırlandırılmıştır.Fişek gibi bir kiralık gokarta daha
    rastlamadım. (Akınco)

    Birde gebze girişinde ve florya da sahilde yeni bir pist var henüz bende görmedim.
    En hoşumuza gideni ise tuzla pisti oldu.ama işletmeci amcanin hizmet kalitesi berbat desem mütevazi kalır.giden arkadaşlar bilir.




  • SELAMARKADAŞLAR ELİMDE 150CC İK SKUTUR PARÇALARI VR GO KART İÇİN İDEAL 10,5HP MOTOR +TORK KONVARTÖR+MARŞLI+ŞARZLI+ALÜLÜ ALTAK HEPSİNE BİRDEN FİYAT VERİRSENİZ SEVİNİRİM AKINCO KARDEŞ KARTALA YANINA GELDİM BULAMADIM NASİP OLURSA AYBAŞINDA TEKRAR UĞRUYCAM BİRAZ AKIL ALICAM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kirenci -- 18 Haziran 2007; 22:37:21 >
  • motor vites kutusu ve difransiyel

     go-kart yapalım
  • Bu aracın ön kısmı,fakat ben yaparım ederim ile olmuyor bu iş gerçekten zahmetli ve zor bir iş.
    sürekli deneyerek ilerlemek gerekiyor,çünkü herkes ne kadar görüntü olarak kopya çeksede ölçülendirme ve yapımda işler değişiyor,eğer bunu yapacak atölye takım teçhisat yoksa bu işe kalkışmamak gerekir,birde öyle komik bir araç yapıp kendi kendimizi komik duruma düşürmemek gerekir,aracın yürümesi için çok ince işçiliğe gerek yok bunu bir demir kapı üzerine ön arka teker koyarakda yapılabilir fakat bunun bir esprisi kalmaz bilmem anlatabildimmi ?herşey incelikli ve özentili olmalı acele edilmemeli gözünüzü korkutmuş olmayayım ve çok bilmiş olarak lütfen algılamayın.
    Hepinize kolay gelsin...

     go-kart yapalım




  • devamı

     go-kart yapalım
  • the ottoman
    abicim motor honda, anlaşılıyor. şanzıman ve defransiyel nereden? defransiyel çıkışı alttaki mi? eger bulunabilen bir gurup ise çok işe yarayacak bir akuplasyon. Arada kavrama varmı.?Çevrim oranı kaç kademe(vites)? mavi kısımla ilgili daha fazla bilgi verirsen herkesin çok işine yarayacak mükemmel bir grup bu.Tabi nereden buldun ve kaça mal oldu? Deniz şanzımanı ve kuyruğuna benziyor. Alt çıkış defransiyel özelliğinde değilmi? Aydınlatırsan sevinirim.
    Herkese kolay gelsin.
  • akın biz diyarbakırda dicle unv pist açmayı düşünyoruz sana danışmak isterim msn yada telefondan kardeş
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kirenci

    SELAMARKADAŞLAR ELİMDE 150CC İK SKUTUR PARÇALARI VR GO KART İÇİN İDEAL 10,5HP MOTOR +TORK KONVARTÖR+MARŞLI+ŞARZLI+ALÜLÜ ALTAK HEPSİNE BİRDEN FİYAT VERİRSENİZ SEVİNİRİM AKINCO KARDEŞ KARTALA YANINA GELDİM BULAMADIM NASİP OLURSA AYBAŞINDA TEKRAR UĞRUYCAM BİRAZ AKIL ALICAM

    arsipel 350YTL ye çalışır vaziyette vitesli motosiklet aldı.Sendeki parçalara ona göre fiyat belirle.Motorun markası nedir, satılma sebebi nedir, kaç zamanlı ,başka parçaları var mı?(amortisör,fren,tekerlek,gösterge)
  • arkadaşlar yeni aldığım 13 hp ipli benzinli motorumu hiç kullanmadım yapacağım araçta 1600 cc motor kullanmak istediğim için elimdeki 13 hp motoru satıyorum
    comet 40 tork konverteride satıyorum isteyenler olursa pm den görüşebiliriz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: arsipel

    Gusgus
    abicim gokart pistleri ile ilgili Akın beyin 2. sayfadaki açıklamalarıdır bunlar. bilgine. Fiyatlar da 20 ytl. 7 ile 10 dakika arasındaki süreler için isteniyor.
    İstanbul Anadolu yakasındaysan gokart sürebileceğin yerler:
    Otodrom (Orhanlı-Formula1 pistine yakın) :Büyük pist- arabalar fena değil
    Tuzla Karting Pisti : Büyük pist(süper)-dandik ama hızlı arabalar
    İdealtepe Pisti(Maltepe sahil yolunda): Ufak, aksiyonsuz pist- arabalar iyi
    Rahmanlar Migros bahçesi (sahil yolunda):Ufak,aksiyonu bol pist-arabalar iyi
    Real Bahçesi (Kartal köprüsünde): Ufak,aksiyonsuz pist-arabalar iyi

    İyi dediğim arabalarda gaz teli sınırlandırılmıştır.Fişek gibi bir kiralık gokarta daha
    rastlamadım. (Akınco)

    Birde gebze girişinde ve florya da sahilde yeni bir pist var henüz bende görmedim.
    En hoşumuza gideni ise tuzla pisti oldu.ama işletmeci amcanin hizmet kalitesi berbat desem mütevazi kalır.giden arkadaşlar bilir.




    teşekkürler verdiğiniz bilgiler için




  • arkadaşlar yeni aldığım 13 hp ipli benzinli motorumu hiç kullanmadım yapacağım araçta 1600 cc motor kullanmak istediğim için elimdeki 13 hp motoru satıyorum
    comet 40 tork konverteride satıyorum isteyenler olursa pm den görüşebiliriz
    ________________________
  • Sevgili arkadaşlar size bir sorum olucak;

    Elektrik motorunun ucuna takmak için bize bir tork converter lazım. Comet 350 modelini internette gördüm ama türkiyede nereden bulacağımız bilmiyorum. Yada başka nasıl bir çözüm üretebiliriz.
    Eğer bu konuda bilgisi olan var ise cevap yazarsa çok memnun olurum. "Acil çünkü"

    Aşağıdaki msn adresimden bana ulaşabilirsiniz.

    Serhat SERTAKAN
    Msn/Mail: ssertakan@hotmail.com
  • ARPİSEL MERHABA,

    UZUN ZAMANDIR İŞ YOĞUNLUĞU SEBEBBİ İLE MESAJ ATAMAMIŞTIM.

    FORUMLARI İNCELİYORUM YAPILAN TÜM FAALİYETLER GERÇEKTEN ÇOK SEVİNDİRİCİ..

    8. SAYFADA YAZMIŞ OLDUĞUN MAKİNA MÜHENDİSLERİ ODASINDAN GELEN CEVABI BİZLERLE PAYLAŞABİLİRSEN ÇOK SEVİNİRİM..

    BİRDE FİYATLAR HAKKINDA BİR BİLGİN OLDUMU??

    TEŞEKKÜRLER..
    EKREM
  • quote:

    Orjinalden alıntı: sertakan


    Sevgili arkadaşlar size bir sorum olucak;

    Elektrik motorunun ucuna takmak için bize bir tork converter lazım. Comet 350 modelini internette gördüm ama türkiyede nereden bulacağımız bilmiyorum. Yada başka nasıl bir çözüm üretebiliriz.
    Eğer bu konuda bilgisi olan var ise cevap yazarsa çok memnun olurum. "Acil çünkü"

    Aşağıdaki msn adresimden bana ulaşabilirsiniz.

    Serhat SERTAKAN
    Msn/Mail: ssertakan@hotmail.com


    Elektrik motoruna Tork converter uygulama fikrine ben sıcak bakmıyorum.Elektrik motorları alt veya üst devir sınırı olmaksızın, sahip olduğu torku her devirde verir.Servo sürücü yardımıyla transmisyonu zaten ayarlıyorsunuz.Dengeli dişli oranlarıyla, en verimli oranı bulup uygulamanızı tavsiye ederim.Tork converter size bir artı sağlamayacak aksine motor gücünü boş yere redükte edecektir diye düşünüyorum.

    Elektrik motorunuzun devri converteri devreye sokmaya yetmeyecektir.Converter 1000-1500 devir arası kavrama yapar, bu devirlerden yukarı çıktıkça varyatör(cvt) özelliği kazanır.Fırçasız dc motorlarda max. devir 1200-2000 aralığında değişiyor.Hatta 500 devir olanını da duydum.Tork converteri elektrik motorunda kullanmayı düşünüyorsanız kavramanın içindeki yayları daha yumuşak yaylarla değiştirmelisiniz.Böylece daha alt devirlerde kavrama yaptırabilirsiniz.Bu işlemi takiben kasnak yayını da daha yumuşağıyla değiştirmeniz gerekiyor.Tüm bunları yapsanız dahi motor devrini ayarlamak için sürücüye ihtiyacınız olacak.

    Sözün özü: Elektrikli motorlarda tork converter kullanmak bana anlamsız geliyor.Çünkü motorda kontrolsüz devir yok,yani rölanti devri yok.Elektriği kestiğinde motor duruyor.Benzinli motorlarda rölantide kavrama yapmasın ve devirlendikçe aktarma oranı değişsin diye tork converter kullanılıyor.
    Motorunuzun gücünü, devrini, kullanacağınız tekerlek çevresini ve hedef hızınızı düşünerek motor ve tekerlek dişli oranlarını belirleyin yeterli.Araya başka sistemler düşünmeyin bence.Linkteki videoları inceleyin,sistem hakkında fikir verebilir.




  • Sayın akınco bilgiler için çok teşekür ederim.
    Konuyu biraz daha açayım daha faydalı olması açısından. Bizim motorumuz ac servo bir motor ve her devirde 4.7Nm tork üretiyor ve bu torku biz 20Nm çıkarmamız lazım aracımızda 200 kg. Motor sürücümüzle her türlü devir ayarlamasını yapıyoruz servo olduğu için şok daha fazla şeylerde yapıyoruz ama tork artırımı için mutlaka bir aktarma organı kullanmalıyız 1:5 bir oran kullansak bu işimi görür ama daha sonra bu oranı bir 1:3'e çıkarttmamız lazımki istediğimiz derviri alalım. Motorumuz bu arada 2000 rpm maximumdada 3000 rpm yapıyor. Ama her devirde torkumuz aynı.

    Dediğiniz gibi bizim kavramaya ihtiyacımız yok. Sonuçta açıyorsun gidiyor. yada kapıyorsun duruyor. Bizde motosikletlerin hatta peguet 103 motorun ön varyatörünü aldık ondaki kavrama aksamını çıkardık ama çalışmadı . birde onu takmak için tornada araya bir parça yaptırdık oda motora ayrı bir yük oldu. Bu varyatör sistemlerinin elektrik motorlarına giren şekli varmı?

    Birde bu bilgiler ışında bilgi verirseniz. Çok mutlu olurum
    Yada msn eklerseniz daha hızlı bir bilgi paylaşımı olabilir. Acil bir çözüme ihtiyacımız.
    Projeyi yetiştirmemiz lazım. :)


    MSN :ssertakan@hotmail.com




  • Benim aracın son durumu arkadaşlar. Mororu parçalamaya vaktim olmadı halen biniyoruz.proje beklemede anlayacağınız.
    Herkese kolay gelsin.

     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sertakan

    Sayın akınco bilgiler için çok teşekür ederim.
    Konuyu biraz daha açayım daha faydalı olması açısından. Bizim motorumuz ac servo bir motor ve her devirde 4.7Nm tork üretiyor ve bu torku biz 20Nm çıkarmamız lazım aracımızda 200 kg. Motor sürücümüzle her türlü devir ayarlamasını yapıyoruz servo olduğu için şok daha fazla şeylerde yapıyoruz ama tork artırımı için mutlaka bir aktarma organı kullanmalıyız 1:5 bir oran kullansak bu işimi görür ama daha sonra bu oranı bir 1:3'e çıkarttmamız lazımki istediğimiz derviri alalım. Motorumuz bu arada 2000 rpm maximumdada 3000 rpm yapıyor. Ama her devirde torkumuz aynı.

    Dediğiniz gibi bizim kavramaya ihtiyacımız yok. Sonuçta açıyorsun gidiyor. yada kapıyorsun duruyor. Bizde motosikletlerin hatta peguet 103 motorun ön varyatörünü aldık ondaki kavrama aksamını çıkardık ama çalışmadı . birde onu takmak için tornada araya bir parça yaptırdık oda motora ayrı bir yük oldu. Bu varyatör sistemlerinin elektrik motorlarına giren şekli varmı?

    Birde bu bilgiler ışında bilgi verirseniz. Çok mutlu olurum
    Yada msn eklerseniz daha hızlı bir bilgi paylaşımı olabilir. Acil bir çözüme ihtiyacımız.
    Projeyi yetiştirmemiz lazım. :)


    MSN :ssertakan@hotmail.com


    sertakan arkadaşım: araçta yapmak istediğiniz maximum hız ne olsun istiyorsunuz ?birde kullanacağınız teker çevresi kaç cm bu bilgileride verirseniz daha somut şeyler söyleyebiliriz




  • 
Sayfa: önceki 2829303132
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.