Şimdi Ara

go-kart yapalım (29. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
14.130
Cevap
133
Favori
3.361.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • akın abi t.dağ'dan Osman diye birini tanıo musun? (Adalet lakaplı) Makina Mühendisi bi aralar senin dükkanda tezgahını kullanmıs 4 tane go kart ıcın hatta cok iyi bi dostlugunuz falan varmıs uzun zamandan berı abıyı tanıorum ama senınle baglantısı oldugunu yenı ogrendım senın avcılarda bı go kart pıstın gıbı bı pıstın var mı
    _____________________________
  • quote:

    Orjinalden alıntı: androit_kardesler

    akın abi t.dağ'dan Osman diye birini tanıo musun? (Adalet lakaplı) Makina Mühendisi bi aralar senin dükkanda tezgahını kullanmıs 4 tane go kart ıcın hatta cok iyi bi dostlugunuz falan varmıs uzun zamandan berı abıyı tanıorum ama senınle baglantısı oldugunu yenı ogrendım senın avcılarda bı go kart pıstın gıbı bı pıstın var mı

    Yok abicim isim benzerliği var herhalde.Ben Kartal'dayım ve gerçek işim torna, otomat işleri.
    Bu arada iyice boşladın forumu.Ne yaptın, araba ne alemde?Yok mu yeni foto, video falan?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AKINCO -- 13 Haziran 2007; 15:32:22 >
    _____________________________
  • akın abi birde çıkma tofaş motoru kullansammı diye aklıma geliyor veya anadol motoru 1300 cc veya 1600 cc yoksa çok uçuk bir fikir mi?uygulanabilirliği nasıl olur ?aldığım 13 hp motoruda satmayı düşünüyorum
    buralarda 200 ytl ye motor radyatörü ve marşıyla birlikte bulunuyor bu konuda fikirlerinizi bekliyorum
    _____________________________
  • ixir111 kardeş motoru kaça satıyosun.
    _____________________________
  • Ankara Guvercinlik Endustri Meslek Lisesi, geçeçn sene ürettigi klasik gorunumlu bir otomobilin ardindan, bu sene de farkli bir konseptte çöl ve arazi ortamlarina yonelik acik govdeli ve sicaga dayanikli bir araç uretti. Araca ORUMCEK adi verildi. Araci yapan ekip, proje çizilmeden dogaclama bir imalat gerceklestirdiklerini beyan etmis. Su an bu araç Ankara AKM'de bir sergi kapsaminda halka tanitiliyor.




     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım


     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KeNaN-24 -- 13 Haziran 2007; 23:24:57 >
    _____________________________




  • akın abi biz iyicene bıraktık abi buggy işini abimle aramızda problem cıktı o yuzden bıraktık şase oldugu gıbı duruo sanırım yazın gene devam etcez sımdı ısler ve okul olunca ısler karısıodu o yuzden kısmet olursa yaza devam bız forum takıp edıoruz her gun bakıoruz herkesı calısmalarından dolayı kutluorum.
    _____________________________
  • Ya abicim diorumki bi konu açalım orda go kart için kimin elinde lazım olmayan parça varsa koysun hem yeni başlayanlar için yardım olur hemde parçalar değerlendirilir.Çünkü yeni başlayanlar bu konularda zorluk çekio ne nerde bulunur die.Hemde bazı parçaları sıfır almamız bizim için biraz pahalı oluyor NEDERSİNİZ ???
    _____________________________
  • arkadaşlar hazır(fabrika) 2 kişilik buggy alabileceğim bir yer varsa söylermisiniz??
    _____________________________
  • arkadaşım burada bulabilirsin

    http://www.gurcanticaret.com/gokartlar.html
    _____________________________
  • Arkadaşlar Motorla başım dertte Yamaha Bvs 100 ilk 5 dakikada ayar yaparken Kilitledi, rektefiye piston vs. moralim bozuldu, dün motoru geri verdim.orada binilir durumda 2006 zonshen125cc 5 vites yağ soğutmalı motor vardı kaza yapmış far ve siperi kırık, faturalı hiç trafiğe kayıt ettirilmemiş. 6000km de.
    bir pazarlıkla 350 tl ye aldım. ama şimdi de sökmeye kıyamıyoruz. Motosiklet olarak binmeye başladık , biraz hevesimizi alalım, parçalıyacağım.Ama bakalım ne zaman ?Fotoğrafını çekmeye fırsatım olmadı ama sitesindeki resmini koyuyorum.

     go-kart yapalım
    _____________________________
    yok
  • Hakkı abi motor kelek yaptı desene.Neyse varmış bir hayır.Motorun daha iyisini bulmuşsun abi.


    Arkadaşlar bu şekilde motosiklet ben de arıyorum.Duyan, gören varsa haber versin lütfen.Motoru sağlam olsun yeter.Motosikletçileri dolaşan arkadaşlar olursa, benim içinde kazalı, hasarlı ama motoru sağlam vitesli motosiklet sorarlarsa çok memnun olurum.Bu tip motorları tamircilere bırakıyorlar herhalde.Hiçbir sitede ilana rastlayamadım.
    _____________________________
  • akınco sen aracını parcalayıp yeni araç yapcaktın ne oldu?
    _____________________________
    JaN
  • herkeze merhaba,
    benimde bu aralar halletmekte zorlandığım ve en sonunda çözümlediğim bir probleminizle ilgili olarak bilgilerimi sizle paylaşmak istedim.

    oda defransiyel problemi

    aracımın fafif olması için baya bi araştırma yaptıktan sonra forumda da bahsedilen defransiyeli buldum
    normal bi 124 yada doğan arka düzeni toplam 60-70kg gibi bi ağırlığa sahip olduğu için 60-72 model bi arçelik üç tekerin arka düzenini buldum. tabi normal arabalara göre inanılmaz pahalı geliyor ama 20-25 kg cizarında bi ağırlığı var tekerlekler hariç tabiki. şimdi olay söle coğu parcası mevcut ama bulunmayan parcaları var.
    ayna dan ıstavrozuna balatadan kalipere kampanadan fren hortumlarına kadar mevcut.
    karpuz arka kapak ve aks kovanları ve akslar yok ama cıkmacılarda bulmak mümkün şimdi ben siz<in araçların genişlik bilgilerine sahip olmadığım için benimkine göre anlatayım, orjinalinde def asimetrik yaNİ aks kovanları biri kısa biri uzun,
    ben iki tarafada uzun korduğumda ve en son porya da benim cantlara göre flanş yerleştiğimde uzunluğu toplamda 158 cm geliyor. kısası konulması ve flanşssız vaziyette boyu 115 gibi geliyor. fiyatlar acayip değişken. 250 den 400 kadar değişiyor. bulunması zor parçaları toplarsanız ki esas parayı o ediyor, çalışan kısımlar yenilenebiliyor. bu arka takımlar otokar ve otoserde de aynen kullanılıyor bu parçacılarada bi göz atın derim. izmirde bi kaç yerde var istanbulu bilemiyorum. yanlız eger alırsanız ıstavroz dişleri yeni modelleri alın rahatlıkla 100km ye cıkacak ötmeyen ve bizim torklara dayanabilen bi grup. bu araçlara 1 tom yük koyup taşıdıklarını gözümle gördüm. yapmanız gereken 1 tane iyi durumda 250-300 e bulup poryalara bi flanş yaparak lastiklerinize uygun duruma getirmek. zaten eger bi kaç tane daha yapacak olursam kesinlikle bulanması zor olan karpuz ve arka kapak ve kovanların kalıplarını yaptıracağım. daha güzel çözümler varsa paylaşırsanız sevinirim. kolay gelsin
    _____________________________




  • quote:

    Orjinalden alıntı: janyazgan

    akınco sen aracını parcalayıp yeni araç yapcaktın ne oldu?

    Yeni aracın aksamları tamam.İki kişlik bir şase yapıcam.Yapmışken 4/4 lük olsun istiyorum.
    Galiba bu şase de boşa çıkacak.Satmaya uğraşmıycam.Yenisini yapınca, eski şase doğru hurdaya
    .Motosiklet motoru bulamazsam 13Hp marşlı bir motor alıcam.Arabayı 1 haftada toparlarım da
    kaporta işi biraz uzun sürer herhalde.
    _____________________________
  • ilk defa bole bişilerle karsılastım ve gercekten merak saldım sormak istedigim sey bu yaptıgınız aracların motor agırlıkları?motor ebadı buyuk olursa kaybım ne olur 11hplik motor war elimde hazırda ama dizel ebatları buyut 5 hplik bide benzinli motor war ama kullanılabilir mi gordugum anda aklıma ilk gelen motorsiklet motoru oldu kullanılsa nasıl olur yardımlarınızı bekliyorum simdiden tsk ederim
    _____________________________
    :)
  • Okan Sümer kardeş triportör defransıyeli mükemmeli ama bulması sorun. otoserlede irtibata geçmiştim orada haşim usta var.İmalatı durdurmuşlar yedek parça yok bir motor ve birkaç parça var ellerinde onlarada dolar bazında min.400 usd den kapı açtılar.
    Defransiyel için bende işe başladım. yani mekanik işini sil baştan durumdayım.Motoru değiştirmişken defransiyeli de ekleyeceğim.Bir tane renault 12 defransiyeli aldım.Şanzımancılar göbek diyor. aksların mafsallarına direk bağlantı yapabiliyorum.Şu andaki sorun,rulmanlarla yataklama. Birde yağın içinde çalışmasını sağlamanın yollarını arıyorum.Yoplam agırlığı ise 7 kg.
    Motoru da buğün sökmeye başlıyorum. Motosiklet olarak gerçekten çok tehlikeli. yıllarca moped kullanmıştım ama vitesli motor çok farklı, 100 km 3 viteste; daha 2 vites var, çok rahat 140 150 km.yapacak.buda gerçekten öldürür,öldürmese süründürür. Gözünü seveyim 4 tekerin.Bu araçları ekmek kapısı olarak kullanan kuryecilere ve ailelerine Allah yardım etsin.
    _____________________________
    yok




  • Abicim Bu araçlar 100 -150 kg arasında olmalı bu iş içinde 9- 13 hp arası benzinli marşlı motorlar ideal. ancak birkaç arkadaşımın ve benimde izled,iğim yol motosiklet motoru kullanmak hem seri hem güç aktarım parçaları(şanzıman yada tork konverter) üzerinde oluyor bu deteyları öğrenmek istiyorsan tüm bilgi ve resimlere sahip olmak senin 1 saatine mal olur, forumun geriye dönük sayfalarında hepsi mevcut. Ha okumaya ve araştırmaya zamanın yoksa, bu işin içinden çıkmanda zor. Şimdiden kolay gelsin.
    quote:

    Orjinalden alıntı: serhanvw

    ilk defa bole bişilerle karsılastım ve gercekten merak saldım sormak istedigim sey bu yaptıgınız aracların motor agırlıkları?motor ebadı buyuk olursa kaybım ne olur 11hplik motor war elimde hazırda ama dizel ebatları buyut 5 hplik bide benzinli motor war ama kullanılabilir mi gordugum anda aklıma ilk gelen motorsiklet motoru oldu kullanılsa nasıl olur yardımlarınızı bekliyorum simdiden tsk ederim
    _____________________________
    yok




  • Hakkı abi sen ne yaptın yahu.Motosikletin sitesinde o motor için 90km/h diyor.Kaza yapan arkadaş ayarlarıyla fazla oynamış anlaşılan.Motorun kaza yapması normal herhalde o hızda.Aman abi sen hemen parçala 4 teker olsun.Abi bu arada motosikletin artan parçalarına talibim.Sen fren,amortisör, gösterge, korna, ayna falan işini halletmiştin.O parçaları kullanmayacaksan, ücreti karşılığında alayım abi.Sen maliyeti indirmiş olursun, ben de tamirci tamirci dolaşmamış olurum.
    _____________________________
  • Tüm forumdaki arkadaşlara selam Karting ile ilgili ne tür malzeme istiyorsanızwww.bestemotorspor.com sitesinden ulaşabilirsiniz ...

     go-kart yapalım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BESTE MOTORSPOR -- 18 Haziran 2007; 13:42:52 >
    _____________________________
  • Akın Kardeşim ben bir cumartesi pazar dolaştım, motoru 4.vitese geçiremedim.Oglum benden cesaretli çıktı 5 ekadar çıkardı ama onuda 70 den sonra ben arkadan sellektör yapa yapa vazgeçirdim. bizim dükkandan yukarı çıkan ara yol var planet marketin orada iki kişi ile durup kalkabiliyoruz,performans beklediğimden çok fazla. 250 cc falan arama hiç bence. Hatta bir iki noktadan şaseyi güclendirmeyi bile düşünmeye başladım.
    motorda modifiye yok bildiğim kadarı ile ama 2 viteste 70; 3.viteste 100e kendim cıktım. üstünü denemeyede cesaretim yok vallaha.Ama adrenalini de iyi, ne yalan söyleyeyim.
    O otobanda zaman zaman rastladığımız 200 220 gidenlere akıl erdiremiyorum bu deneyimden sonra.
    Ha bu arada iş uzadığı için atolyeyi başka yere tasıdım.Sülüntepedeyim.Aracı araziye yakın yere getirdim yani.
    Herkese kolay gelsin.
    _____________________________
    yok
  • 
Sayfa: önceki 2728293031
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.