Şimdi Ara

gigabyte teknik servisi:para iadesi ile sonuçlandı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
37
Cevap
1
Favori
1.231
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Kartı teknik serviste olan var mı acaba? Benim kartım yaklaşık 50 gündür serviste, iyice can sıkmaya başladı bu durum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheTurk61 -- 7 Ağustos 2013; 18:26:58 >



  • Yasal süreyi geçmiş hocam,tüketici haklarına başvurun ve yenisini isteyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 20 iş günü süre ama kartın 3.defa servise gitmesi nedeniyle uygulanmıyormuş bana böyle bilgi verildi ne kadar doğru bilmiyorum, benim gibi olan var mı merak ettim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTurk61

    Hocam 20 iş günü süre ama kartın 3.defa servise gitmesi nedeniyle uygulanmıyormuş bana böyle bilgi verildi ne kadar doğru bilmiyorum, benim gibi olan var mı merak ettim.

    Hocam ayrıca genelde aynı ürün 3.kez servise gittiğinde değiştirmek zorundalar diye biliyorum. Servis şartlarını okumanızı öneririm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheTurk61 T kullanıcısına yanıt
    Ürün 3 kere servise gittiyse direk değişim olması lazım müşteri memnuniyeti açısından. Zorlayın karşı tarafı..
  • Yönetmelikte 4.defa gitmesi gerektiği belirtilmiş, o yüzden bu kadar uğraştırdılar sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheTurk61 -- 2 Ağustos 2013; 15:19:06 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTurk61

    Yönetmelikte 4.defa gitmesi gerektiği belirtilmiş, o yüzden bu kadar uğraştırdılar sanırım.

    Dostum herşey yönetmeliğe baksa halimiz ne olur biliyor musun.. Arayıp söyleyeceksin neredeyse 2 aydır mağdur olduğunu. Bunun için gereğinin yapılmasını isteyeceksin. Bunu söylemekten çekiniyor musun ? Benim kaç defa başıma geldi, gider gitmez direk değişim olacak dediler ve tarih verdiler. Üstüne düşmezsen, bastırmazsan oyalanır da oyalanırsın..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hack3rghost

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheTurk61

    Yönetmelikte 4.defa gitmesi gerektiği belirtilmiş, o yüzden bu kadar uğraştırdılar sanırım.

    Dostum herşey yönetmeliğe baksa halimiz ne olur biliyor musun.. Arayıp söyleyeceksin neredeyse 2 aydır mağdur olduğunu. Bunun için gereğinin yapılmasını isteyeceksin. Bunu söylemekten çekiniyor musun ? Benim kaç defa başıma geldi, gider gitmez direk değişim olacak dediler ve tarih verdiler. Üstüne düşmezsen, bastırmazsan oyalanır da oyalanırsın..

    Hocam kesinlikle haklısınız, nova bilgisayara sürekli mail attım, teknik servis ilgileniyor dediler elimizden bir şey gelmez havasındalar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Eğer bir seferde 20 iş gününü geçtiyse gidip hakem heyetine başvurun ve arayıp bunu yapacağınızı novaya söyleyin hızlandırırlar bu durumu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: caneycaney

    Eğer bir seferde 20 iş gününü geçtiyse gidip hakem heyetine başvurun ve arayıp bunu yapacağınızı novaya söyleyin hızlandırırlar bu durumu

    Sorun da o zaten hocam, dolmadan gelip gidiyor sürekli.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gigabyte kartların alınmayacağını öğrenmiş oluyoruz böylece. Sıkıntı yaşanırsa demek vay haline giga kullananların.

    Mail atmaktansa telefon açıp sıkıştırın ve bence daha fazla da oyalanmadan yasal hakkınızı kullanın. Bu kadar süre bekletilmez, ayıptır yahu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nessarien

    Gigabyte kartların alınmayacağını öğrenmiş oluyoruz böylece. Sıkıntı yaşanırsa demek vay haline giga kullananların.

    Mail atmaktansa telefon açıp sıkıştırın ve bence daha fazla da oyalanmadan yasal hakkınızı kullanın. Bu kadar süre bekletilmez, ayıptır yahu.

    Hocam nova bilgisayar endeks bilişim ve gigabyte teknik servisi ile telefonda da konuştum, servisin taşınma işleri bana denk geldi, servisten mail atın sistem kapalı olduğu için bilgi veremiyoruz dediler fakat cevap gelmedi, haftaya artık bilgi vermezlerse tüketici hakem heyetine başvuracağım, gigabyte konusunda tecrübe edinmiş oldum böylece.
  • Bugün nihayet para iadesi aldım, tüketici hakem heyetine başvuracağım dedim birkaç dk içinde iade yanıtını aldım, nova bilgisayar da daha gigabyte almayacakları konusunda uyarmış sanırım, artık hangisi etkili oldu bilmiyorum, bu zamana kadar uzamaması gerekirdi fakat yapacak bişe yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTurk61

    Bugün nihayet para iadesi aldım, tüketici hakem heyetine başvuracağım dedim birkaç dk içinde iade yanıtını aldım, nova bilgisayar da daha gigabyte almayacakları konusunda uyarmış sanırım, artık hangisi etkili oldu bilmiyorum, bu zamana kadar uzamaması gerekirdi fakat yapacak bişe yok.

    sorunun sonuçlanmasına bir gigabayte kullnıcısı olarak sevindim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SaLVaToRe

    quote:

    Orijinalden alıntı: TheTurk61

    Bugün nihayet para iadesi aldım, tüketici hakem heyetine başvuracağım dedim birkaç dk içinde iade yanıtını aldım, nova bilgisayar da daha gigabyte almayacakları konusunda uyarmış sanırım, artık hangisi etkili oldu bilmiyorum, bu zamana kadar uzamaması gerekirdi fakat yapacak bişe yok.

    sorunun sonuçlanmasına bir gigabayte kullnıcısı olarak sevindim.

    Teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Böyle teknik servisleri olduktan sonra Gigabyte'dan uzak durulması gerektiğini herkesin bilmesini sağlayan kötü bir deneyim yaşamış oldun. Paranı almana sevindim, yeni kartın şimdiden hayırlı olsun.
  • Teşekkür ederim, umarım diğer gigabyte kullanıcılarının başına herhangi bir sorun gelmez, kimsenin başına gelmesin orası ayrı da gigabyte sınırları zorluyor, 4-5 ay sonra bir kart alırım ben de hayırlısıyla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheTurk61 -- 7 Ağustos 2013; 12:22:15 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benzer durumu anakartta yaşadım. 3. gidişinde anca tamir edildi. 2 ay uğraştırdılar, sonrada pişkin pişkin "istersen tüketici haklarına başvur" dediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rodri

    benzer durumu anakartta yaşadım. 3. gidişinde anca tamir edildi. 2 ay uğraştırdılar, sonrada pişkin pişkin "istersen tüketici haklarına başvur" dediler.

    Geçmiş olsun hocam nova dan mı almıştınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TheTurk61


    quote:

    Orijinalden alıntı: rodri

    benzer durumu anakartta yaşadım. 3. gidişinde anca tamir edildi. 2 ay uğraştırdılar, sonrada pişkin pişkin "istersen tüketici haklarına başvur" dediler.

    Geçmiş olsun hocam nova dan mı almıştınız?

    başka yerden aldım ama servis işine gigabyte türkiye bakıyor.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.