Şimdi Ara

Gigabayte Anakart - Garantisi Bitenlere Ücretsiz Onarım...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
3
Favori
1.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Daha önceleri kullanmış olduğum anakartım vardı ve birgün durduk yere açılmadığı için arızalanmıştır diyerek yeni anakart almıştım. Ne yazıkki sorun anakartta değil arızalanan ramdeymiş...

    Tabiiki arızalı diye düşündüğüm anakartımı ne yapabilirim diye düşünürken gigabayte türkiyeyi aradım. Formalite için seri nodan garanti kontrolü yaptırdım ve garantisinin bittiğini öğrendim.

    Peki garantisi bitenlere bakmıyormusunuz ücreti karşılığında dediğimde ; gigabayte olarak ''müşteri memnuniyeti adına'' ürünlerinize ücretsiz teknik destek sağlıyoruz. Arızası varsa , yaparak size geri yolluyoruz. Çok yüksek arıza bedelleri olmadığı takdirde ama ben ücret talep edilen hiçbir arıza görmedim şuana kadar diye cevap aldım görevliden...

    Ödeme olarak sadece kargo ücretlerini karşılıyorsunuz... Kanımca sıcak fırsat

    Gigabayte Türkiye Çağrı Merkezi : 0212 356 44 00







  • yaklaşık 10 sene önce Gigabyte ın mavi renkli anakartını almıştım o zamanlar hepsi kahverengi idi mavi yi ilk o çıkarmıştı tabi renginden dolayı almadım , ilk defa çift bios vardı anakartta , o donem cih virüsü binlerce hatta milyonlarca anakartın biosunu silip çalışmaz hale getşrmişti bu yuzden çift bios önemliydi.

    Neyse aldıktan 1-2 hafta sonra kasadan dumanlar çıktı anakart yanmış. Bana elektrik dalgalanmasından olmuş diyip garanti kapsamında yapacak birşey yok deyip bozuk kartı geri verdiler mecburen yenisini aldım. O gün bu gündür gıcığım Gigabyte'a.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Escapetolife -- 25 Kasım 2012; 12:21:23 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Escapetolife

    yaklaşık 10 sene önce Gigabyte ın mavi renkli anakartını almıştım o zamanlar hepsi kahverengi idi mavi yi ilk o çıkarmıştı tabi renginden dolayı almadım , ilk defa çift bios vardı anakartta , o donem cih virüsü binlerce hatta milyonlarca anakartın biosunu silip çalışmaz hale getşrmişti bu yuzden çift bios önemliydi.

    Neyse aldıktan 1-2 hafta sonra kasadan dumanlar çıktı anakart yanmış. Bana elektrik dalgalanmasından olmuş diyip garanti kapsamında yapacak birşey yok deyip bozuk kartı geri verdiler mecburen yenisini aldım. O gün bu gündür gıcığım Gigabyte'a.

    10 sene önce hangi marka doğru düzgün garanti veriyordu ki? zaten garantiler 1 yıldı, teknik servis labratuarları yoktu bi tek bios güncelleyebiliyorlardı.
    Şuan durum çok çok iyi,
    Gigabyte ın teknik servisinin Çizgi elekt. in izinde olması güzel takdir edilecek bir olay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    Daha önceleri kullanmış olduğum anakartım vardı ve birgün durduk yere açılmadığı için arızalanmıştır diyerek yeni anakart almıştım. Ne yazıkki sorun anakartta değil arızalanan ramdeymiş...

    Tabiiki arızalı diye düşündüğüm anakartımı ne yapabilirim diye düşünürken gigabayte türkiyeyi aradım. Formalite için seri nodan garanti kontrolü yaptırdım ve garantisinin bittiğini öğrendim.

    Peki garantisi bitenlere bakmıyormusunuz ücreti karşılığında dediğimde ; gigabayte olarak ''müşteri memnuniyeti adına'' ürünlerinize ücretsiz teknik destek sağlıyoruz. Arızası varsa , yaparak size geri yolluyoruz. Çok yüksek arıza bedelleri olmadığı takdirde ama ben ücret talep edilen hiçbir arıza görmedim şuana kadar diye cevap aldım görevliden...

    Ödeme olarak sadece kargo ücretlerini karşılıyorsunuz... Kanımca sıcak fırsat

    Gigabayte Türkiye Çağrı Merkezi : 0212 356 44 00


    çok saol dostum arızalanan ga-ep45 anakartım vardı onu servise veririm :)




  • Benim de Gigabayte anakartım aldıktan bir hafta sonra bozulmuştu. Garantisinin bitmesi sözkonusu bile değildi. Benim hatamdı. İşlemci pinini yamultmuştum işlemciyi takarken. Müşteri hizmetleri aradığımda aman efenim gönderin ücretsiz tamir edeceğiz felan dediler. Yolladım. Müşteri hatası deyip 30 dolar + KDV istediler. Demem o ki kanmayın bu laflara.

    Bahsettiğim olay bu yıl Ağustos'ta yaşandı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volksdeutsche -- 25 Kasım 2012; 12:53:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volksdeutsche

    Benim de Gigabayte anakartım aldıktan bir hafta sonra bozulmuştu. Garantisinin bitmesi sözkonusu bile değildi. Benim hatamdı. İşlemci pinini yamultmuştum işlemciyi takarken. Müşteri hizmetleri aradığımda aman efenim gönderin ücretsiz tamir edeceğiz felan dediler. Yolladım. Müşteri hatası deyip 30 dolar + KDV istediler. Demem o ki kanmayın bu laflara.

    Bahsettiğim olay bu yıl Ağustos'ta yaşandı.


    Müşteri hataları zaten genelde garantisi olsa bile firma insiyatifine kalan bir konudur. Bahsetmiş olduğum teknik destek , çalışır haldeyken durduk yere arızalanan kartlar için çok güzel bir olay...




  • Alla alla, kafalarına taş mı düşmüş ne, bu güzel bir haber ama. Umarım devam ederler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Volksdeutsche

    Benim de Gigabayte anakartım aldıktan bir hafta sonra bozulmuştu. Garantisinin bitmesi sözkonusu bile değildi. Benim hatamdı. İşlemci pinini yamultmuştum işlemciyi takarken. Müşteri hizmetleri aradığımda aman efenim gönderin ücretsiz tamir edeceğiz felan dediler. Yolladım. Müşteri hatası deyip 30 dolar + KDV istediler. Demem o ki kanmayın bu laflara.

    Bahsettiğim olay bu yıl Ağustos'ta yaşandı.

    Peki telefonda ilk bedava yaparız dediklerinde siz kendi hatanız olduğunu belirtmiş miydiniz? Buna rağmen daha sonra 30 $ istedilerse çok ayıp etmişler. Ama belirtmediyseniz teknik servisi çok da haksız bulamayacağım.
  • BU konuda efsane Çigi Elektronik'tir, bizzat kendim AGP slotuna fiziksel hasar verdim, götürdüm "ücretsiz yaparız" dediler. Yaptılar, para istemediler, teşekkür ettim ayrıldım.

    Eve gittim, usb slotları çalışmaz olmuş, götürdüm tekrar, garantiden değiştirdiler, bir de "yaa senin garantin az kalmış, 1 yıl daha uzatalım dediler, kaşe vurup 1 yıl ileri tarih yazdılar"

    Hem ben bozdum, hem değiştirdiler, hem de garantiyi 1 yıl uzattılar, yani böyle bir efsane yok... O gün bugündür, OEM bir parça alsam, önce Çizgi Elektroniği açar, onların güncel dist. oldukları ürünleri alırım, konu ASUS mu ACER mı o mu bu mu şu mu değil benim için, Çizginin getirip getirmediği

    Çizgi rocks...




  • Gigabyte'ın eline kimse su dökemez
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Backslider

    quote:

    Orijinalden alıntı: Volksdeutsche

    Benim de Gigabayte anakartım aldıktan bir hafta sonra bozulmuştu. Garantisinin bitmesi sözkonusu bile değildi. Benim hatamdı. İşlemci pinini yamultmuştum işlemciyi takarken. Müşteri hizmetleri aradığımda aman efenim gönderin ücretsiz tamir edeceğiz felan dediler. Yolladım. Müşteri hatası deyip 30 dolar + KDV istediler. Demem o ki kanmayın bu laflara.

    Bahsettiğim olay bu yıl Ağustos'ta yaşandı.

    Peki telefonda ilk bedava yaparız dediklerinde siz kendi hatanız olduğunu belirtmiş miydiniz? Buna rağmen daha sonra 30 $ istedilerse çok ayıp etmişler. Ama belirtmediyseniz teknik servisi çok da haksız bulamayacağım.

    Özellikle belirtmiştim telefonda. İşlemci pinlerini yamulttuğumu, müşteri hatası olduğunu. Ona rağmen ücretsiz yapacağız demişlerdi.




  • bendede var bi bozuk anakart.bende şansımı deniyim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla Asus almayı düşünüyodum anakartı, şimdi bi de Gigabyte'lara göz atmaya karar verdim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feiter

    Valla Asus almayı düşünüyodum anakartı, şimdi bi de Gigabyte'lara göz atmaya karar verdim



    Şahsi fikrime göre , gigabayte anakartlar asuslara göre daha iyidir. Malzeme açısındanda , destek açısındanda...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: feiter

    Valla Asus almayı düşünüyodum anakartı, şimdi bi de Gigabyte'lara göz atmaya karar verdim

    asus makyajı daha iyi yapar,gigabyte donanımı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: shadow3804

    quote:

    Orijinalden alıntı: feiter

    Valla Asus almayı düşünüyodum anakartı, şimdi bi de Gigabyte'lara göz atmaya karar verdim

    asus makyajı daha iyi yapar,gigabyte donanımı.

    Aslında ne kadar ekmek o kadar köfte meselesi. Ama kişisel tecrübeme göre Gigabyte daha özellikli anakartları daha uygun fiyata yapıyor. Yanlış anlaşılmasın, ASUS kötüdür demiyorum. Opel/VW gibi :)
  • Konu sapmasın arkadaşlar Konumuz gigabayte türkiye'nin anakartlar için ücretsiz olarak destek vermesi ve onarım yapması...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    Konu sapmasın arkadaşlar Konumuz gigabayte türkiye'nin anakartlar için ücretsiz olarak destek vermesi ve onarım yapması...

    bunun için kesin konuşmamak lazım. kişiye özel bir durum olabilir, o dönemlik bişey olabilir.
    çizgi de bazılarına ücretisz yapıyor bazılarına yapmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SPaCeLoRD

    quote:

    Orijinalden alıntı: @rkadas


    Konu sapmasın arkadaşlar Konumuz gigabayte türkiye'nin anakartlar için ücretsiz olarak destek vermesi ve onarım yapması...

    bunun için kesin konuşmamak lazım. kişiye özel bir durum olabilir, o dönemlik bişey olabilir.
    çizgi de bazılarına ücretisz yapıyor bazılarına yapmıyor


    Konuşma kişiye özel değil genele yönelikti.




  • Çizgi elektronik bu konuda çok iyidir, haberiniz olsun.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.