Şimdi Ara

Gigabayte Anakart - Garantisi Bitenlere Ücretsiz Onarım... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
3
Favori
1.722
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Gigabyte hakkında gerçekten güzel bilgiler saol bilgi için
  • Çizgi Elektronik bu konuda en iyisidir. anakartımın işlemci pinleri kazağımın koluna takılarak yamulmuştu kimiside kopmuştu garantisi de bitmişti adamlar sağolsun ücretsiz değiştirdi hemde 3. gün tamir bitmiş kargoya verilmişti.
  • Çizginin konumu zaten birçok kişi tarafından biliniyor. Müşteri memnuniyetini ön planda tuttuğu sürece piyasada var olmasıda devamlı olacaktır.

    Gigabayte nin de böyle bir memnuniyeti ön planda tutması ve ürünlerini ücretsiz olarak onarım yaparak son kullanıcısına vermesi güzel bir olay. Sonuçta bize 50 TL gibi bir meblağa mal olan onarımların maliteyi onlar için 10 TL gibi bir malzeme parası...
  • Bu arada Cizgi teknik servisi, hizmet verdigi ASUS ve ASROCK anakart yada POWERCOLOR ekran karti markaları icin kargo ucreti almiyor. Arızalı kartı cift yonlu kargo ucreti Cizgi'ye ait olarak gonderip alabiliyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozce -- 28 Kasım 2012; 19:54:15 >
  • arkadaşlar iyi akşamlar iyi formlar

    ben yaklaşık olarak 1 ay kadar önde 2 adet anakartımda sorunlar olduğu için çizgi elektronik teknik servis müdürü cengiz beyle mail üzerinden görüşerek kendilerine kargo ile gönderdim. sanırım 6 ila 7 gün sonra anakartların garantileri olmadığı için bana kargo ilegönderdiler. ve ayrıca kargo kendilerine ulaşıp tekrar bana kargo yapılıp geri gönderilmesine kadar olan aşamaların hiç birinde bana bilgi vermediler. Asus P5Q3 Deluxe wifi ap anakartımın kutusu olmadığı için arkadaşımdan MSI anakarta ait kutu ile gönderdim ama bana kendilerine ait kutu ile gönderdiler. Asus P5Q Deluxe anakartımıda sanırım bozdukları için orjinal kutusunun içine atarak ( statik torbaya koymadan ) kargo yapmışlar. beni mağdur ettiler 400 tl gibi bir zarara uğrattılar. Beni kaybettiler ben bundan sonra acaba ASUS mu ? diye döşünmeden kendimi alamıyorum. Çizgi elektronik teknik servisi yüzünden geçen pazar günü (25.11.2012) vatan bilgisayardan Gigabyte GA-990FXA-UD5 anakart aldım. Benim adsl modemim, access point, anakartım ve kasamda dahil sanırım elimde asus marka 10 civarında ürün varken bunu bana yapıtılar.

    "Garantisi biten ürünler teknolojik olarak ömürlerini doldurmuştur." arkadaşlar bunu ben değil çok övdüğünüz ÇİZGİ ELEKTRONİK söylüyor. ( Teknik Servis Müdürü ve Teknik Servis Sorumlusu )

    bu mantıkda oldukları sürece çizgi elektronikden bir şey olmaz.


    Bilginiz olsun bir şeyler gönderirken dikkat edin. Ben bunların hepsini daha detaylı ve teknik servis müdürü ile elektronik ortamdaki yazışmaların hepsini Asus Türkiye, Asus Tayvan da yazdım ama hiç bir sonuç alamadım sanırım onlarda aynı mantıkla iş yapıyorlar.




  • konuyu hortlatıyorum ama bu olay hala devam ediyor mu acaba? gigabyte, garantisi sona eren ürünlerine ücretsiz onarım yapıyor mu?
    forumda yakın bir zamanda bir başlık görmüştüm sanki. başlığı açan kişi gigabyte ın kendisine ücretsiz destek verdiğini söylemişti ama bulamadım şimdi.
    saygılar
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.